Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Gjest TomineB
3 minutter siden, Trudealutt skrev:

Det krever jo ikke så mye å ha hund når man er "kjendis". En god veske, et rosa halsbånd og frakk til hunden,...

"Frakk til hunden" :alice::link:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sorbus
8 minutter siden, Trudealutt skrev:

Det krever jo ikke så mye å ha hund når man er "kjendis". En god veske, et rosa halsbånd og frakk til hunden,...

Har hun en mamma og pappa som kan overta den når hun går lei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trudealutt skrev:

Hun er jo ikke stygg. Hun er som en helt vanlig jente tilsvarende alder.

Vær så snill, ikke kall en voksen kvinne på 40+ for jente. Kaninfilter eller ikke, jentebegrepet bør ikke brukes om kvinner.

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4/20/2017 den 21.08, Dacini skrev:

Omplasseringshunder omplasseres ofte av en grunn. I veldig mange tilfeller fordi de har problemer av varierende grad. Jeg er absolutt for adopt not shop, men det er ikke gitt at en eldre hund med adferdsproblemer er enklere enn valp. Uansett, man skal vite hva man gjør, man bør gå kurs eller lese seg nøye opp, og man må ha tid og midler. AB ser ut til å reise mye, både innlands og utlands, både med og uten barn, dette vil for eksempel bli vanskeligere med hund i hus. 

dacini

Vel, det er til en viss grad en myte at det er problemer med de. Ca halvparten har problemer, resten er grunnet samlivsbrudd/tidsmangel/barn med allergi eller helsemessige problemer (kreft e.l.) Tilhører selv en stor omplasseringsorganisasjon og driver da med tidl. eiere hovedsakelig. :) Med det sagt, ville ikke omplassert til denne familien, blant annet fordi de reiser mye, har lite tid osv.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Hummingbird2 skrev:

https://imgur.com/a/flTgT

Med filter da... selvfølgelig! 

Hva stod det i innlegget om at skjønnhet kan kjøpes? Hun likner ikke lenger seg selv hvertfall. 

http://www.dn.no/incoming/article5576947.ece/ALTERNATES/fullwidth/annebrith2.jpg

http://1.vgc.no/drpublish/images/article/2013/04/29/20363520/1/small/261908.jpg

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bruker jo ALDRI normale uretusjerte bilder av seg selv lengre. Tragisk!! 

Jeg kjøpte de gelérense pakkene fordi Komikerfrue reklamerte for de. Angret som en hund etter å ha prøvd det, det var noe fryktelig kliss som nesten var uuuumulig å få av huden etterpå! Her gikk resten av pakkene i søpla. Verste hudrensen jeg har prøvd! Takke meg til Dr.Schrammek og kvalitet !! 

Endret av lillesky
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, minister-mio skrev:

"Mamma si skjelett - jeg så rompa di på Internett"

jeg også!

😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det begynner å bli så mye reprise på snapchatten hennes at jeg tar en pause fra henne jeg nå. Det er begrenset hvor mange ganger jeg syns det er morsomt med en makron som kakker egg i ei skål, eller spensthopp i den samme trappen. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet å lese bloggen hennes for et par-tre måneder siden etter å ha vært fast leser lenge og har ikke savnet den en eneste gang siden da. Og nå var det det liksom slutt på at jeg syns snappene hennes var interessante/morsomme lenger også. 

Endret av lillesky
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke gi klikk, men lurer veldig på hvem HAN er .....han som leser bloggen hennes. Skjønner at det ikke er snakk om en ny type(selvom det er der hun ønsker at vi skal tro), men hvem er han? Hudlegen? Tannlegen? Han i kassa på Kiwi?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Solsmil
1 time siden, BlomsterMaja skrev:

Vil ikke gi klikk, men lurer veldig på hvem HAN er .....han som leser bloggen hennes. Skjønner at det ikke er snakk om en ny type(selvom det er der hun ønsker at vi skal tro), men hvem er han? Hudlegen? Tannlegen? Han i kassa på Kiwi?

Slik jeg oppfattet det, var ikke "han" en konkret person, men menn generelt. Og hun skriver mest for damer.🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti
9 timer siden, BlomsterMaja skrev:

Vil ikke gi klikk, men lurer veldig på hvem HAN er .....han som leser bloggen hennes. Skjønner at det ikke er snakk om en ny type(selvom det er der hun ønsker at vi skal tro), men hvem er han? Hudlegen? Tannlegen? Han i kassa på Kiwi?

Det innlegget var veldig merkelig. Først beskriver hun en mann på en måte som gjør at man tror det er en spesifikk mann, hun nevner at "han" leser bloggen daglig, legger igjen kommentarer (noen av dem upassende) og at "han" kanskje er innom for å følge med på hvordan det går med henne. Her antydes det jo at det er snakk om en tidligere flamme som er innom bloggen hennes daglig. 

Men neida, hun vet nemlig ikke hvem denne "han" er. Men at hun ikke skriver en blogg ment for menn og at hun skriver for mødre.. 

😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...