Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Synes jo AB må følge loven om merking på lik linje med andre store bloggere. 

Nå kan det jo være denne matta er kjøpt og betalt av henne privat og da er det jo greit. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, neiognei skrev:

Har hun ikke tidligere oppgitt at dette er spons da?

Hvor da? Kan ikke si jeg har sett den matta før å ikke noe om spons

Men det kan være jeg tar feil

Endret av Lapper
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lapper skrev:

Hvor da? Kan ikke si jeg har sett den matta før å ikke noe om spons

Men det kan være jeg tar feil

Hun omtalte den på snapchat enten når hun kjøpte den eller når de fikk den.:) Samme med den andre matten de har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Asti skrev:

Min datter som driver med samme sport mente at den de hadde i hagen i dag var 7 meter og de koster 12000  ,- så jeg nå.

Da har hun nok kjøpt den selv iforhold til det gamle innlegget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Asti skrev:

 

4 minutter siden, Asti skrev:

Dette er en annen matte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Asti
1 minutt siden, Lapper skrev:

Min datter som driver med samme sport mente at den de hadde i hagen i dag var 7 meter og de koster 12000  ,- så jeg nå.

Da har hun nok kjøpt den selv iforhold til det gamle innlegget

Den de kjøpte i fjor skrev hun var 4 meter. Har de kjøpt en som er 7 meter også?

Akkurat nå, neiognei skrev:

Dette er en annen matte.

Har de to?  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På snappen ser man to matter, den ene er den til 12000 og den bakerste er den de hadde i stua og er omtalt tidligere. Den koster cirka 6000. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Asti skrev:

Den de kjøpte i fjor skrev hun var 4 meter. Har de kjøpt en som er 7 meter også?

Har de to?  :) 

Ja, de har to. En kort, en lang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Asti
1 minutt siden, Kollontaj skrev:

På snappen ser man to matter, den ene er den til 12000 og den bakerste er den de hadde i stua og er omtalt tidligere. Den koster cirka 6000. 

 

Akkurat nå, neiognei skrev:

Ja, de har to. En kort, en lang.

Takk for svar til dere begge. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4,5 måneders matbudsjett, altså. (For dem, altså. Eller bloggbudsjett om man vil.)

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kollontaj skrev:

På snappen ser man to matter, den ene er den til 12000 og den bakerste er den de hadde i stua og er omtalt tidligere. Den koster cirka 6000. 

Jeg så nå at det var to matter så da har de betalt 18000 kr for mattene.. Er jo ikke skrevet at det er spons så da er det nok betalt fra egen lomme

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Kollontaj skrev:

4,5 måneders matbudsjett, altså. (For dem, altså. Eller bloggbudsjett om man vil.)

Har ei hjemme som ønsker seg en slik matte men hun får nok klare seg med trampoline og gressplen fremover

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.4.2017 den 11.38, Karmaisabitch skrev:

Helt ufattelig at hun deler "krisen" til en av barna. Selv om hun ikke sier hva det er. 

Hun har virkelig ingen sperrer? 

Bruker barnets situasjon til å dra til seg lesere. For å nå drømmen. Et materialistisk mål. 

Kommer selvsagt til å unnskylde seg med at bloggen er hennes dagbok. 

Jeg gremmes!

Men så baker vi litt, og så blir alt bra igjen. Ikke en ting som ikke kan fikses med baking.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sugemerke
23 minutter siden, Lapper skrev:

Å nei du.. Jeg diskuterte ikke AB med mitt avkom. Hun følger henne på snap og har selv lagt merke til det. Så dette har hun funnet ut selv uten mamma sin hjelp😊

Men dette er jo tydeligvis noe dere snakker om. Spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Sugemerke skrev:

Men dette er jo tydeligvis noe dere snakker om. Spesielt.

Du vet ikke hvor gammel datteren er da.. min datter er 22, og ja: du kan tro vi har mye gøy når vi snakker om bloggere! :-) Akkurat AB gidder hun ikke å lese, men mange av de andre!

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sugemerke
Akkurat nå, arnoyb skrev:

Er det spesielt at en mor og en datter snakker om ting barnet ser på sosiale mediaer? Er vell mere spesielt med de som ikke gjør det spør du meg! Uten at jeg kjenner h*n som kommenterte her...

En ting er å snakke om sosiale media med barnet, en annen ting er å diskutere en familie på sosiale media, og da spesielt spekulere i hvem som får mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sugemerke skrev:

En ting er å snakke om sosiale media med barnet, en annen ting er å diskutere en familie på sosiale media, og da spesielt spekulere i hvem som får mest.

Om det er observasjonen barnet gjør er det da helt naturlig å snakke om det, helt snodig at du ikke ser det.

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...