Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

"Hvordan får jeg en så trent og velformet kropp?"

 

Nei, si det. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Kollontaj skrev:

"Hvordan får jeg en så trent og velformet kropp?"

 

Nei, si det. 

:skratte:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akk, ja.. "Livet med mellomrom mellom lårene"... Rørende lesning. :rodmer:

Synes hun skal skrive en roman om dette. Ser for med bokomslaget litt sånn "Kate Morton-aktig", med en kvinnene bakfra skuende utover havet med solnedgangen skinnende AKKURAT øverst der mellom beina... *sukk* :lillesky:

Er i grunnen litt bitter og sjalu. Lever med dette såkallede "mellomrommet" selv, men har liksom aldri tenkt tanken på at dette var noe jeg kunne skrevet om og tjent penger på. :snurt:

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte sjekke. Skal vi joine mellomromkroppene våre @Perle og starte en blogg? "Mellomrommene forteller sine historier?"

Nei, den ble litt på kanten. 

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver det var nokså mange som skrev til henne angående at hun hadde tigh gap. Det høres svært usannsynlig ut, men det finnes jo mye rare folk

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antakelig samme antall som direktører fra vestkanten som vil date henne. 

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Perle skrev:

Akk, ja.. "Livet med mellomrom mellom lårene"... Rørende lesning. :rodmer:

Synes hun skal skrive en roman om dette. Ser for med bokomslaget litt sånn "Kate Morton-aktig", med en kvinnene bakfra skuende utover havet med solnedgangen skinnende AKKURAT øverst der mellom beina... *sukk* :lillesky:

Er i grunnen litt bitter og sjalu. Lever med dette såkallede "mellomrommet" selv, men har liksom aldri tenkt tanken på at dette var noe jeg kunne skrevet om og tjent penger på. :snurt:

Hahaha jeg dør :skratte::rulle:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Kollontaj skrev:

Måtte sjekke. Skal vi joine mellomromkroppene våre @Perle og starte en blogg? "Mellomrommene forteller sine historier?"

Nei, den ble litt på kanten. 

 

For en utrolig bra idé! :lillesky2:

Føler virkelig at "mellomrommet" mitt har så uendelig mye å dele med verden. Utrolig mange gripende historier. Tror første bidraget skal hete:  "Følelsen av aldri å ha kjent lårene gnisse" 

*snufse* :lillesky:

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns at denne her passer inn: http://sunnfornuft.unitedbloggers.no/sunn-fornuft-plakaten/ :opplyser:

Nå har jeg ikke noen tro på at AB er noe de unge jentene bryr seg med og om, men kanskje det blant fanskaren hennes finnes en eller annen enkel usikker sjel som burde forskånes for slikt utidig kroppspress. De fleste anser vel AB for å være ufrivillig morsom nå, men man vet aldri og ekspertene er veldig enige om at man som blogger bør la være å legge ut slikt. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sirkustjukk skrev:

(Spyr litt av meg selv for å legge ut dette, men synes innlegget hennes ble FOR teit😏)

Fra Treningsfrues blogg

https://eu-central-1.tchyn.io/unitedbloggers-production/uploads/sites/124/2015/05/11347567_10152820252692791_489762439_o.jpg?quality=90

Hun har tydeligvis ikke alltid hatt tighgap... men hun er ganske mye tynnere nå enn hun var da.  Det må være ganske fantastisk å ha et slikt selvbilde som AB ;)   Selv synes jeg at hun er KUN latterlig når hun prøver å spille sexy. Og det skinner så igjennom hva hun er ute etter. Kleint!!!! :spy:

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herremin...

Jeg prøver å finne noen velformulerte setninger, men alt jeg klarer å tenke er: desperat og patetisk...

Herregud....dama er jo en parodi på seg selv....:bond:

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag måtte jeg bare le av hvordan hun til stadighet skal bruke bloggen til å "kjefte" på folk... Det blir for dumt! 🙈 Takk for meg, Anne Brith.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, MissMaya skrev:

I dag måtte jeg bare le av hvordan hun til stadighet skal bruke bloggen til å "kjefte" på folk... Det blir for dumt! 🙈 Takk for meg, Anne Brith.

Arrogansen hennes er det som har sørget for at jeg aldri har lest hennes blogg i utgangspunktet. Hun fremstår rett og slett som en belærende og lite sjarmerende dame. Ikke rart at hun må ty til provoserende/sjokkerende bilder og innlegg for å komme seg litt oppover på listen innimellom. Hun klarer ikke å knytte til seg en stor, fast leserbase når hun ikke har mer å by på enn formaninger til andre og hyllester til seg selv. Bachelor i markedsføring eller ei.

Endret av Ultiva
  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Ultiva skrev:

når hun ikke har mer å by på enn formaninger til andre og hyllester til seg selv.  

Dette!! :klappe:

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ultiva skrev:

når hun ikke har mer å by på enn formaninger til andre og hyllester til seg selv.

Spot on!

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...