Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

58 minutter siden, tov skrev:

Noe nytt fra denne kanten? 😅 (Siden jeg ikke følger henne lengre) 

Stille siden mandag sann ca. Kommer vel et dramaqueen / tinderella innlegg snart tenker jeg.:ninuskapus:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Pæddan skrev:

Stille siden mandag sann ca. Kommer vel et dramaqueen / tinderella innlegg snart tenker jeg.:ninuskapus:

jøss. Uvanlig lenge.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, tov skrev:

jøss. Uvanlig lenge.  

Hun driver ikke med samme opplegg som CBE gjorde i vinter? At hun skal være avlogget i 3 døgn? I innlegget hennes om Arme riddere 24.4 så er det noen som svarer henne at hun er midlertidig blokkert og at blokkeringen varer i 3 døgn.

aner ikke ikke hva det betyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Lapper skrev:

I innlegget hennes om Arme riddere 24.4 så er det noen som svarer henne at hun er midlertidig blokkert og at blokkeringen varer i 3 døgn.

aner ikke ikke hva det betyr. 

Det er bare noen som tuller. Blir skrevet i kommentarfeltet på en masse blogger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Scoop skrev:

Det er bare noen som tuller. Blir skrevet i kommentarfeltet på en masse blogger.

Ok.. Var ikke klar over dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ignorerer henne for jeg blir så rolig i magen av det.

Hun  var rett og slett for drøy og for manipulerende og beregnende i forhold til de små makronene at jeg ikke kan bidra med et eneste klikk.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns synd på ungene som har en mor som utleverer seg på den måten som hun gjør. Så hun litt på bloggerne, og hun oppfører seg jo som en fjortis? Jeg skulle ønske hun forstod at hun ikke er en ung dame lenger (og det er ingenting galt med det altså), så hun kanskje kunne vurdere å te seg litt anderledes. Trutemunn og nesten-nakenbilder er litt.. ehm.. vet ikke helt hva jeg skal kalle det. Hvor gammel er hun egentlig? Hun oppfører seg som noen av vennene mine gjorde da vi var 15-16 år. 

Hadde jeg vært en av ungene hennes hadde jeg mest sannsynlig dødd av flauhet over min egen mor, men antagelig vet ikke de stakkar ungene bedre. Sukk.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk hun er den aller verste i forhold til eksponering for enkelte andre gjør det på grunn av at de ikke kan/forstår bedre. Hun virker oppegående nok til å vite bedre men er såpass kynisk og beregnende at hun bevisst velger å eksponere hva som helst så lenge hun kan tjene på det.

 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ord... Nå må det komme noen lover i mot eksponering av barn på nett, dette er bare groteskt....

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun nekter sin makron og kjøpe hodetelefoner fordi pengene skal gå til hus.

Men og kjøpe turnmatte til 13000 kr er ok. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Lapper skrev:

Hun nekter sin makron og kjøpe hodetelefoner fordi pengene skal gå til hus.

Men og kjøpe turnmatte til 13000 kr er ok. 

Er den ikke sponset? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Saade skrev:

Er den ikke sponset? 

Hvor står det at den er sponset? Ikke på de snap hun har sendt i dag

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sponset eller ei, det må skattes av, så det er ikke helt gratis selv om det er spons.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

39 minutter siden, Sandin skrev:

Sponset eller ei, det må skattes av, så det er ikke helt gratis selv om det er spons.

Men er det spons så er det ikke merket..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lapper skrev:

Hun nekter sin makron og kjøpe hodetelefoner fordi pengene skal gå til hus.

Men og kjøpe turnmatte til 13000 kr er ok. 

Er ikke denne med de hodetelefonene oppbrukt nå? 😬 Det var nok for at hun skulle statuere et eksempel forran kameraene. For jeg husker godt at  eldstemakron fikk en Mac - så tror ikke makronene lider under materielle mangler 😉

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Søtefløte skrev:

Er ikke denne med de hodetelefonene oppbrukt nå? 😬 Det var nok for at hun skulle statuere et eksempel forran kameraene. For jeg husker godt at  eldstemakron fikk en Mac - så tror ikke makronene lider under materielle mangler 😉

Ops.. Da beklager jeg. Skal ikke bruke den noe mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Søtefløte skrev:

Er ikke denne med de hodetelefonene oppbrukt nå? 😬 Det var nok for at hun skulle statuere et eksempel forran kameraene. For jeg husker godt at  eldstemakron fikk en Mac - så tror ikke makronene lider under materielle mangler 😉

Det er et glimrende eksempel på dobbeltmoralen der til gårds. Så de hodetelefonene får du nok høre om flere ganger, selv om du er lei... ;) 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...