Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 timer siden, Chloe skrev:

Du får google kjerringa så finner du det ut. Men noe sier meg at du veldig godt vet hvem kjerringa er! Hehe. Godt forsøk! :fnise:

Altså jeg har googlet jeg og vært innom bloggen, men ser bare en småbarnsmor og ikke noe veldig spesielt? Eller det er et sånt VP/Gekko-opplegg, som man kanskje ikke legger merke til ved første øyekast? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun drev et "hjemmebakeri" som het Villa perlesukker. Fikk litt omtale siden hun bla sponset Fotballfrue med kaker til dåp nr 1. 

Var med i Hele Norge baker i 2015 (?), hjemmebakeriet gikk konk, og etter det har hun prøvd å livnære seg som drama/mamma/bake/clickbate/utleveringsblogger. Var med på "Bloggerne" nå sist.

Fått endel store overskrifter pga kontroversielle utsagn osv. Utleverer de 4 barna sine på det groveste, samt spiller mye på kropp og sex innimellom. Er overhode ikke mottagelig for kritikk. Ja, et "togkræsj" - kort fortalt.

• Liker 29
Skrevet
55 minutter siden, Valetta skrev:

Hun drev et "hjemmebakeri" som het Villa perlesukker. Fikk litt omtale siden hun bla sponset Fotballfrue med kaker til dåp nr 1. 

Var med i Hele Norge baker i 2015 (?), hjemmebakeriet gikk konk, og etter det har hun prøvd å livnære seg som drama/mamma/bake/clickbate/utleveringsblogger. Var med på "Bloggerne" nå sist.

Fått endel store overskrifter pga kontroversielle utsagn osv. Utleverer de 4 barna sine på det groveste, samt spiller mye på kropp og sex innimellom. Er overhode ikke mottagelig for kritikk. Ja, et "togkræsj" - kort fortalt.

Tusen takk! :lillesky2:

Skrevet

Å der kom innlegget om hvor ille mange av leserene er😯

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, Lapper skrev:

Å der kom innlegget om hvor ille mange av leserene er😯

Hehe...hun er ganske forutsigbar, da....det skal hun ha....:fnise:

• Liker 11
Skrevet
Akkurat nå, SjokoLine skrev:

Hehe...hun er ganske forutsigbar, da....det skal hun ha....:fnise:

Kom ikke som noen bombe at det innlegget er der.

Men skjønner ikke hvorfor hun må navngi to kvinnelige lesere og skrive hvilke problemer de har? Det samme gjelder at hun hjelper ei jente på 13 år fordi foreldrene drikker.

Er dette ok?

• Liker 11
Skrevet
Akkurat nå, Lapper skrev:

Kom ikke som noen bombe at det innlegget er der.

Men skjønner ikke hvorfor hun må navngi to kvinnelige lesere og skrive hvilke problemer de har? Det samme gjelder at hun hjelper ei jente på 13 år fordi foreldrene drikker.

Er dette ok?

Absolutt ikke!!

Men AB ser bare ting fra sin egen offer rolle nok en gang!

• Liker 9
Skrevet

Å da er AB også sponset av forskerfabrikken😈

• Liker 5
Skrevet

Jeg gikk inn og leste det innlegget jeg også, og jeg blir jo ikke imponert. Tidligere har hun skrevet at kritikk preller av som vann på gåsa (no pun intended), mens nå har det snudd og folk må være snille fordi hun bryr seg. Det er den ene historien den ene uka, og den andre den andre uka. Hvorfor legge ut livet sitt (eller deler av det, uansett er det over grensen) på internett når man ikke greier å stå i det. 

Tror heller ikke noe på at sist gang hun løy var i russetida. Hun kan godt påstå det, men leser man bloggen fra start til slutt er det flere historier som ikke går i hop. 

Har ikke vært innom bloggen på en evighet, men jeg ser jo at det nå er verre en noen gang, hva utlevering og personlige innlegg angår. 

• Liker 24
Skrevet

og så i jula når hun skulle be ukjente med på julefeiringen?! såg ikke noe til det heller.

• Liker 17
Skrevet

Snakk om å sette seg i offerrollen? Det er ikke synd på henne, men uskyldige tredjeparter som utsettes for grov eksponering. 

• Liker 19
Skrevet

Selvskryt kommer fra hjertet - sier min tante

• Liker 15
Skrevet

"Hvis jeg var ute etter penger så hadde jeg ikke..." Alle vet jo at for å tjene penger på (denne type) blogging så gjør man akkurat det AB gjør - logger aldri av, og eksponerer alt. 

• Liker 28
Skrevet

Jeg klarer ikke la vær å tenkte på VP når jeg leser om Linda som Anne Brit chatter med.. ::P

• Liker 12
Skrevet
14 minutter siden, ~Mocca~ skrev:

Jeg klarer ikke la vær å tenkte på VP når jeg leser om Linda som Anne Brit chatter med.. ::P

Fatter ikke at hun kunne finne på og navngi personer i innlegget. Finnes mange Linda og victoria i Norge men dette burde hun ikke gjort.

Jeg hadde ikke stolt på henne.. 

• Liker 15
Skrevet
56 minutter siden, Lapper skrev:

Fatter ikke at hun kunne finne på og navngi personer i innlegget. Finnes mange Linda og victoria i Norge men dette burde hun ikke gjort.

Jeg hadde ikke stolt på henne.. 

Hun bruker vel fiktive navn da. Hvis det i det hele tatt er sant.

• Liker 12
Skrevet
5 minutter siden, Valetta skrev:

Hun bruker vel fiktive navn da. Hvis det i det hele tatt er sant.

Det er veldig lett å lage sånne historier, ingen klarer å validere om det er sant eller ikke.

• Liker 18
Skrevet

Tror hu juger så hu tror det selv, om veldig mye...

• Liker 21
Skrevet
2 timer siden, ~Mocca~ skrev:

Det er veldig lett å lage sånne historier, ingen klarer å validere om det er sant eller ikke.

Nemlig. Jeg er temmelig overbevist om at det bare er noe tull. 

• Liker 8
Skrevet
7 timer siden, ~Mocca~ skrev:

Selvsagt er det BS! Den dama der kan ikke en gang snakke med sitt eget barn om tøffe ting uten å smøre det utover sosiale medier så fort som mulig, hvorfor skulle hun snakke med fremmede om deres kriser og ikke si noe om det før lenge etterpå? Nei, AB har mistet seg selv rett og slett. Før Hele Norge Baker og bloggingen og alt var hun noe spesiell, men hun var iallefall ikke kynisk, sånn som nå.

• Liker 28
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...