Gjest tov Skrevet 28. april 2017 #3201 Del Skrevet 28. april 2017 Noe nytt fra denne kanten? 😅 (Siden jeg ikke følger henne lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 28. april 2017 #3202 Del Skrevet 28. april 2017 58 minutter siden, tov skrev: Noe nytt fra denne kanten? 😅 (Siden jeg ikke følger henne lengre) Stille siden mandag sann ca. Kommer vel et dramaqueen / tinderella innlegg snart tenker jeg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tov Skrevet 28. april 2017 #3203 Del Skrevet 28. april 2017 28 minutter siden, Pæddan skrev: Stille siden mandag sann ca. Kommer vel et dramaqueen / tinderella innlegg snart tenker jeg. jøss. Uvanlig lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 28. april 2017 #3204 Del Skrevet 28. april 2017 15 minutter siden, tov skrev: jøss. Uvanlig lenge. Hun driver ikke med samme opplegg som CBE gjorde i vinter? At hun skal være avlogget i 3 døgn? I innlegget hennes om Arme riddere 24.4 så er det noen som svarer henne at hun er midlertidig blokkert og at blokkeringen varer i 3 døgn. aner ikke ikke hva det betyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoop Skrevet 28. april 2017 #3205 Del Skrevet 28. april 2017 11 minutter siden, Lapper skrev: I innlegget hennes om Arme riddere 24.4 så er det noen som svarer henne at hun er midlertidig blokkert og at blokkeringen varer i 3 døgn. aner ikke ikke hva det betyr. Det er bare noen som tuller. Blir skrevet i kommentarfeltet på en masse blogger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 28. april 2017 #3206 Del Skrevet 28. april 2017 33 minutter siden, Scoop skrev: Det er bare noen som tuller. Blir skrevet i kommentarfeltet på en masse blogger. Ok.. Var ikke klar over dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regn Skrevet 29. april 2017 #3207 Del Skrevet 29. april 2017 Kanskje hun er avlogga fordi hun jobber på innlegg. Gjetter på hund og makronene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammabamma Skrevet 29. april 2017 #3208 Del Skrevet 29. april 2017 Jeg ignorerer henne for jeg blir så rolig i magen av det. Hun var rett og slett for drøy og for manipulerende og beregnende i forhold til de små makronene at jeg ikke kan bidra med et eneste klikk. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobleplast_ Skrevet 30. april 2017 #3209 Del Skrevet 30. april 2017 Syns synd på ungene som har en mor som utleverer seg på den måten som hun gjør. Så hun litt på bloggerne, og hun oppfører seg jo som en fjortis? Jeg skulle ønske hun forstod at hun ikke er en ung dame lenger (og det er ingenting galt med det altså), så hun kanskje kunne vurdere å te seg litt anderledes. Trutemunn og nesten-nakenbilder er litt.. ehm.. vet ikke helt hva jeg skal kalle det. Hvor gammel er hun egentlig? Hun oppfører seg som noen av vennene mine gjorde da vi var 15-16 år. Hadde jeg vært en av ungene hennes hadde jeg mest sannsynlig dødd av flauhet over min egen mor, men antagelig vet ikke de stakkar ungene bedre. Sukk. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 30. april 2017 #3210 Del Skrevet 30. april 2017 Tråden er ryddet for omtale av barn. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammabamma Skrevet 30. april 2017 #3211 Del Skrevet 30. april 2017 Jeg synes faktisk hun er den aller verste i forhold til eksponering for enkelte andre gjør det på grunn av at de ikke kan/forstår bedre. Hun virker oppegående nok til å vite bedre men er såpass kynisk og beregnende at hun bevisst velger å eksponere hva som helst så lenge hun kan tjene på det. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corinne Skrevet 1. mai 2017 #3212 Del Skrevet 1. mai 2017 Jeg har ikke ord... Nå må det komme noen lover i mot eksponering av barn på nett, dette er bare groteskt.... 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 1. mai 2017 #3213 Del Skrevet 1. mai 2017 Hun nekter sin makron og kjøpe hodetelefoner fordi pengene skal gå til hus. Men og kjøpe turnmatte til 13000 kr er ok. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saade Skrevet 1. mai 2017 #3214 Del Skrevet 1. mai 2017 5 minutter siden, Lapper skrev: Hun nekter sin makron og kjøpe hodetelefoner fordi pengene skal gå til hus. Men og kjøpe turnmatte til 13000 kr er ok. Er den ikke sponset? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 1. mai 2017 #3215 Del Skrevet 1. mai 2017 5 minutter siden, Saade skrev: Er den ikke sponset? Hvor står det at den er sponset? Ikke på de snap hun har sendt i dag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 1. mai 2017 #3216 Del Skrevet 1. mai 2017 Sponset eller ei, det må skattes av, så det er ikke helt gratis selv om det er spons. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 1. mai 2017 #3217 Del Skrevet 1. mai 2017 39 minutter siden, Sandin skrev: Sponset eller ei, det må skattes av, så det er ikke helt gratis selv om det er spons. Men er det spons så er det ikke merket.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtefløte Skrevet 1. mai 2017 #3218 Del Skrevet 1. mai 2017 2 timer siden, Lapper skrev: Hun nekter sin makron og kjøpe hodetelefoner fordi pengene skal gå til hus. Men og kjøpe turnmatte til 13000 kr er ok. Er ikke denne med de hodetelefonene oppbrukt nå? 😬 Det var nok for at hun skulle statuere et eksempel forran kameraene. For jeg husker godt at eldstemakron fikk en Mac - så tror ikke makronene lider under materielle mangler 😉 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 1. mai 2017 #3219 Del Skrevet 1. mai 2017 30 minutter siden, Søtefløte skrev: Er ikke denne med de hodetelefonene oppbrukt nå? 😬 Det var nok for at hun skulle statuere et eksempel forran kameraene. For jeg husker godt at eldstemakron fikk en Mac - så tror ikke makronene lider under materielle mangler 😉 Ops.. Da beklager jeg. Skal ikke bruke den noe mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 1. mai 2017 #3220 Del Skrevet 1. mai 2017 1 time siden, Søtefløte skrev: Er ikke denne med de hodetelefonene oppbrukt nå? 😬 Det var nok for at hun skulle statuere et eksempel forran kameraene. For jeg husker godt at eldstemakron fikk en Mac - så tror ikke makronene lider under materielle mangler 😉 Det er et glimrende eksempel på dobbeltmoralen der til gårds. Så de hodetelefonene får du nok høre om flere ganger, selv om du er lei... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg