minister-mio Skrevet 30. oktober 2018 #15601 Del Skrevet 30. oktober 2018 13 minutter siden, Rødpolitibil skrev: Om Adina blir anmeldt eller dratt inn til retten av ABD så synes jeg vi skal starte en kronerulling for å skaffe henne den beste advokaten som kan oppdrives. Vi trenger denne motvekten til bloggerne. Alt hun har avslørt og fokuset på umoralen og løgnene trengs. Ingen, og absolutt ikke Adina, skal trues til stillhet. Ingen skal i retten 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicecar Skrevet 30. oktober 2018 #15602 Del Skrevet 30. oktober 2018 (endret) 18 minutter siden, hufsaaaaa skrev: Jaja. Jeg tok screenshot av dem tidligere i kveld uansett, ettersom det var så overraskende at AB skulle fått med seg ML for å kjempe sin sak/jobbe med anmeldelse. MLs kommentarer var heller ikke akkurat av det seriøse slaget. Det er tydeligvis det man må gjøre fremover - nemlig screenshoote alt man kommer over. For både AB og hennes hjelpere sletter alt av bevis når enn de innser at de har dritet seg ut, gang på gang på gang! Er sikker på at denne KG-tråden overvåkes med argusøyne og det er nok her de også tar imot råd om hva de bør la stå og hva som må slettes. Endret 30. oktober 2018 av nicecar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødpolitibil Skrevet 30. oktober 2018 #15603 Del Skrevet 30. oktober 2018 1 minutt siden, minister-mio skrev: Ingen skal i retten Det kan jeg heller ikke tenke meg, men det er det som ble truet med. Derfor jeg skriver "om hun blir anmeldt eller dratt inn i retten." Slik jeg ser det har ikke Adina gjort noe galt, den som er bør anmeldes her er ABD. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest no. 72 Skrevet 30. oktober 2018 #15604 Del Skrevet 30. oktober 2018 1 minutt siden, nicecar skrev: Det er tydeligvis det man må gjøre fremover - nemlig screenshoote alt man kommer over. For både AB og hennes hjelpere sletter alt av bevis når enn de innser at de har dritet seg ut, gang på gang på gang! Er sikker på at denne KG-tråden overvåkes med argusøyne og det er nok her også de tar imot råd om hva som de bør la stå og hva som må slettes. Helt sikkert. Bloggere burde lagre to nettsteder: KG og Forbrukertilsynet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 30. oktober 2018 #15605 Del Skrevet 30. oktober 2018 (endret) 40 minutter siden, Superblomst skrev: Mao, ikke skriv her om dere ikke får opp kommentarene deres lengre; da er det plutselig lettere å finne ut hvem som står bak innlegg her på kg! 39 minutter siden, Berga skrev: @hufsaaaaa Mias kommentarer begynner like under Michael Jackson-gifen, sjekket nå. Men da skulle jo MLs profil vært skjult for meg også, om jeg hadde vært blokkert av henne? Jeg fikk en venn til å se etter innleggene hennes inne på gruppa også før jeg skrev det, og h*n har hverken likt innlegg eller ytret seg inne i trådene om ABs fadeser, men ser fortsatt ikke MLs kommentarer. Jaja, om hun vil spore meg opp, så be my guest. Jeg har ikke skrevet noe jeg ikke står for her inne uansett. Edit: Og skulle noe være over streken, så skal jeg jammen meg være kvinne nok til å be om unnskyldning også. Endret 30. oktober 2018 av hufsaaaaa La til noe. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 30. oktober 2018 #15606 Del Skrevet 30. oktober 2018 Altså, jeg så ML-kommentarene tidligere i kveld, men ikke nå. Om de fortsatt ligger der, er jeg blitt blokkert, for første gang i mitt liv 🤨. Har postet en ytterst generell og godt likt kommentar der inne... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødpolitibil Skrevet 30. oktober 2018 #15607 Del Skrevet 30. oktober 2018 Slik ser det ut til meg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicecar Skrevet 30. oktober 2018 #15608 Del Skrevet 30. oktober 2018 3 minutter siden, Peaky Blinders skrev: Helt sikkert. Bloggere burde lagre to nettsteder: KG og Forbrukertilsynet. Ja Og kanskje like greit pugge personopplysningsloven i samme slengen sånn i tilfelle noen av de får et impulsivt ønske om å slenge ut noen hacke-trusler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dikteren Skrevet 30. oktober 2018 #15609 Del Skrevet 30. oktober 2018 Kommentarene ligger der fortsatt. Jeg får de opp iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustefisk Skrevet 30. oktober 2018 #15610 Del Skrevet 30. oktober 2018 Alt er slettet, "ingen" er blokkert. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 30. oktober 2018 #15611 Del Skrevet 30. oktober 2018 Jeg får fremdeles lest alle innleggene til ML. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 30. oktober 2018 #15612 Del Skrevet 30. oktober 2018 10 minutter siden, hufsaaaaa skrev: Men da skulle jo MLs profil vært skjult for meg også, om jeg hadde vært blokkert av henne? Jeg fikk en venn til å se etter innleggene hennes inne på gruppa også før jeg skrev det, og h*n har hverken likt innlegg eller ytret seg inne i trådene om ABs fadeser, men ser fortsatt ikke MLs kommentarer. Jaja, om hun vil spore meg opp, så be my guest. Jeg har ikke skrevet noe jeg ikke står for her inne uansett. Det er nok slettet, nå får jeg kun opp det første innlegget hennes (Mias), og antallet kommentarer sank plutselig fra over hundre til 75. Noen har angret seg ...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicecar Skrevet 30. oktober 2018 #15613 Del Skrevet 30. oktober 2018 2 minutter siden, Berga skrev: Det er nok slettet, nå får jeg kun opp det første innlegget hennes (Mias), og antallet kommentarer sank plutselig fra over hundre til 75. Noen har angret seg ...? Hun har sikkert forhørt seg med AB som igjen har lest på KG at det er en idiotisk ting å gjøre 🤦♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest inox Skrevet 30. oktober 2018 #15614 Del Skrevet 30. oktober 2018 4 timer siden, Superblomst skrev: ML skriver "ved å trykke på En link gir du selv din ip. Dette har jeg diskutert med kripos og advokat". Betyr dette da at Anne Brith lovlig kan få tak i IP-adressene og hente ut info om alle som går inn på bloggen hennes rundt denne tiden? Men i alle dager? Å lure noen til å klikke på en link i den hensikt å fange ip-adresse, vil være det som kalles phishing - og omfattes av regler for datakriminalitet. Her lurer jeg på hvordan spørmålet har vært stilt og formulert ovenfor Kripos/advokat, og hvor stor nettkompetanse de spurte hadde. Forøvrig, sånn til generell nytt (selv om håper ingen får bruk for den) - her finner en informasjon om hvordan en anmelder datakriminalitet, og div. eksempler på hva som ikke er lovlig. Det er et skjema, som skal sendes på e-post til eget politidistrikt, Finnes på siden her, hos Norsk senter for informasjonssikring (et statlig initiativ).https://norsis.no/nytt-skjema-forenklet-anmeldelse-datakriminalitet/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest inox Skrevet 31. oktober 2018 #15615 Del Skrevet 31. oktober 2018 (endret) Og selv om en ikke kan finne ut nøyaktig hvilken person som står bak en ip-adresse uten evt. rettskjennelse - så kan den likevel brukes til å finne nyttig informasjon. Som en så kan bygge videre på. Det finnes enkle nett-tjenester hvor en kan taste inn adressen, og få sporet til hvilken nettleverandør/tjenestetilbyder og kanskje til by/område. Så selv om en ikke finner navnet direkte, så ville den infoen vært nyttig for å snevre inn området geografisk. ---- Men uansett, om de nå skulle klare å finne personen bak (på lovlig eller ulovlig vis) - så endrer det jo absolutt ingenting for AB. Dokumentasjonen av hva som er sagt og gjort, kritikkverdig oppførsel blir ikke ugyldig eller forsvinner. En kan tvert imot si, at med et navn og person som står støtt bak den - så ville kritikken også stå desto sterkere. Så jeg skjønner ikke rasjonalet for dette. Annet enn å forsøke å fremstille seg selv som offer i saken da... Men mest av alt, så minner dette meg om et rent hevntokt, og sinne retta mot kritikerne - fremfor å se sin egen rolle i dette. Endret 31. oktober 2018 av inox vil kritikken -> ville kritikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blubird Skrevet 31. oktober 2018 #15616 Del Skrevet 31. oktober 2018 3 timer siden, Bustefisk skrev: Alt er slettet, "ingen" er blokkert. Ja, ser det nå jeg også. My bad Da folk her inne begynte å si at de ikke kunne se innleggene lenger, så kunne jeg det med en ny nettleser for å unngå cachede sider. Derfor antok jeg at de var blitt blokkert. Men jeg ser jo nå at innleggene er blitt slettet og jeg kan fremdeles søke opp vedkommende. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 31. oktober 2018 #15617 Del Skrevet 31. oktober 2018 6 timer siden, Rødpolitibil skrev: Det kan jeg heller ikke tenke meg, men det er det som ble truet med. Derfor jeg skriver "om hun blir anmeldt eller dratt inn i retten." Slik jeg ser det har ikke Adina gjort noe galt, den som er bør anmeldes her er ABD. Hun blir jo inne dratt inn i retten fordi noen kommer med en tullete anmeldelse 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 31. oktober 2018 #15618 Del Skrevet 31. oktober 2018 9 timer siden, virkelig skrev: Men sto nå lenge nok til at en kunne lese navnene på de forskjellige. Ikke bra ! Det ligger jo ute på en åpen side på FB, så så skrekkelig ille er det ikke. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 31. oktober 2018 #15619 Del Skrevet 31. oktober 2018 Men kan man slette kommentarer på FB om man ikke er administrator da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmora Skrevet 31. oktober 2018 #15620 Del Skrevet 31. oktober 2018 (endret) 26 minutter siden, Mrs O'Donell skrev: Det ligger jo ute på en åpen side på FB, så så skrekkelig ille er det ikke. Takk 😘 Har lært da, neste gang blir det screenshot på PM 😂 Endret 31. oktober 2018 av Trollmora 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg