Gjest Ms. Daisy Skrevet 14. august 2018 #12801 Skrevet 14. august 2018 (endret) 7 minutter siden, Keikolina skrev: Hvem drar ifra ungene sine for å feste og være med nykjæresten? AB......... Endret 14. august 2018 av Ms. Daisy
Gjest Ms. Daisy Skrevet 14. august 2018 #12802 Skrevet 14. august 2018 For å si det slik. Barna er faktisk mindreårige......har barn i samme aldersgruppe som AB og kunne ikke falt meg inn å bare latt dem seile sin egen sjø. Noen timer alene er helt ok og da skal de kunne nå oss på telefon og vi skal kunne dra hjem ASAP om noe skulle skje. Syntes før at dama fikk fortjent mye pes, men hvordan hun behandler sine egne barn (for det legger hun ikke skjul på) er bare so so wrong.
Gjest Keikolina Skrevet 14. august 2018 #12803 Skrevet 14. august 2018 1 minutt siden, Ms. Daisy skrev: AB......... Da er en bekymringsmelding på plass. Har hun bevis for at de har hatt voksent tilsyn i perioden hun har vært borte, faller vel bekymringen bort. Merkelig at hun ikke skjønner at folk reagerer når hun oppfører seg som singel og barnløs. Men har hun hatt barnevakt i orden fikser det seg nok
Gjest Ms. Daisy Skrevet 14. august 2018 #12804 Skrevet 14. august 2018 (endret) 5 minutter siden, Keikolina skrev: Da er en bekymringsmelding på plass. Har hun bevis for at de har hatt voksent tilsyn i perioden hun har vært borte, faller vel bekymringen bort. Merkelig at hun ikke skjønner at folk reagerer når hun oppfører seg som singel og barnløs. Men har hun hatt barnevakt i orden fikser det seg nok Vel ut fra det jeg ser på snap så sier hun at 14-15 åringene er hjemme alene........tror hun har rota det til selv. Endret 14. august 2018 av Ms. Daisy
Gjest Keikolina Skrevet 14. august 2018 #12805 Skrevet 14. august 2018 3 minutter siden, Ms. Daisy skrev: Vel ut fra deg jeg ser på snap så sier hun at 14-15 åringene er hjemme alene........tror hun har rota det til selv. Ja. Det er jo kjempesmart. Godt noen tør å si ifra.
Jr.Garcon Skrevet 14. august 2018 #12806 Skrevet 14. august 2018 (endret) 5 timer siden, Berga skrev: Jeg leste ikke innlegget til @Max Potente slik, jeg forsto det heller dit hen at det dreide seg om å ikke kommentere på kvinners utseende, rent generelt. Vel jeg var interessert i hvor gammel hun var. Jeg spurte ikke om hans kvasi-intelektuelle leveregler, som selvsagt er selvforherligende sett i kontekst. Hvor mye er klokken? "Klokken er 14,45, MEN tid vet du, det er et relativt begrep. Tiden er en sosial konstruksjon som ikke bør styre livet ditt. Selv har jeg frigjort meg fra klokkens tyranni etter at jeg deltok på et 13,5 trinns mailkurs hos en indisk vismann. Selvutvikling er viktig og min farfars far blablabla". Spør ikke han om hvor mye klokka er igjen for å si det sånn 🔇 Endret 14. august 2018 av Jr.Garcon 9
Gjest Snusen Skrevet 14. august 2018 #12807 Skrevet 14. august 2018 12 minutter siden, Keikolina skrev: Da er en bekymringsmelding på plass. Har hun bevis for at de har hatt voksent tilsyn i perioden hun har vært borte, faller vel bekymringen bort. Merkelig at hun ikke skjønner at folk reagerer når hun oppfører seg som singel og barnløs. Men har hun hatt barnevakt i orden fikser det seg nok Sendt til bv?
Gjest Keikolina Skrevet 14. august 2018 #12808 Skrevet 14. august 2018 (endret) 2 minutter siden, Snusen skrev: Sendt til bv? Hun har skrevet det på snap. Står lengre her oppe. Jeg har ikke snapchat. Edit: Ser nå at noen bare har truet henne, og faktisk ikke gjort det. Endret 14. august 2018 av Keikolina
Oppland Skrevet 14. august 2018 #12809 Skrevet 14. august 2018 At hun har blitt meldt til barnevernet finnes ikke rart, ingen normal, god mor holder på som henne. 32
Gjest Puddelen Skrevet 14. august 2018 #12810 Skrevet 14. august 2018 Det har vel vært hintet om rundt henne i mange år at hun går fra barna sine alene. Jeg har alltid bitt meg merke i det fordi jeg syns det har vært horribelt. Nå er de nokså store....
Khloe P.T Skrevet 14. august 2018 #12811 Skrevet 14. august 2018 Jeg har ikke sett det selv, men leser her at hun har skrevet på nett at hun er reist med barna alene hjemme. At folk melder henne til barnevernet er nå en ting - men at hun ikke tenker på at enkelte folk nå vet om et potensielt festlokale, det synes jeg er skummelt! 29
Gjest SelinaKyle Skrevet 14. august 2018 #12812 Skrevet 14. august 2018 Kjempesmart å annonsere til hele Norge at barna er alene hjemme. Hvem gjør sånt? Hvem som helst kan bruke den informasjonen til akkurat det de vil. Stalking, innbrudd, annen uønsket oppmerksomhet...
Papirfly Skrevet 14. august 2018 #12813 Skrevet 14. august 2018 Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner. Papirfly, mod.
Gjest Berga Skrevet 14. august 2018 #12814 Skrevet 14. august 2018 59 minutter siden, Jr.Garcon skrev: Vel jeg var interessert i hvor gammel hun var. Jeg spurte ikke om hans kvasi-intelektuelle leveregler, som selvsagt er selvforherligende sett i kontekst. Hvor mye er klokken? "Klokken er 14,45, MEN tid vet du, det er et relativt begrep. Tiden er en sosial konstruksjon som ikke bør styre livet ditt. Selv har jeg frigjort meg fra klokkens tyranni etter at jeg deltok på et 13,5 trinns mailkurs hos en indisk vismann. Selvutvikling er viktig og min farfars far blablabla". Spør ikke han om hvor mye klokka er igjen for å si det sånn 🔇 Det var bare et hint om å ikke kommentere bloggerens utseende, ikke verre enn som så. Hun kan ikke noe for at hun ser ut som hun gjør. Forstå meg rett, hun leser tråden og behøver ikke bli møtt av akkurat den typen kommentarer.
Cookie123 Skrevet 14. august 2018 #12815 Skrevet 14. august 2018 Èn ting er å reise fra barn på den alderen en gang i blant hvis det er noe spesielt. MEN å dra fra de for å være sammen med kjæresten og hans venner blir bare feil! 20
Lapper Skrevet 14. august 2018 #12816 Skrevet 14. august 2018 5 timer siden, ESFP skrev: Barna (i flertall) er hjemme mens AB er ute. At en 15 åring skal ha ansvar for seg selv og to (eventuelt tre) yngre søsken mens mor inntar alkohol flere mil unna er langt fra greit. Det jeg ikke ville gjort om jeg hadde mine alene hjemme er å innta alkohol. Hva om det skjer noe hjemme? Man vet aldri når noen blir syke. Og da bør en av partene være edru 12
Lapper Skrevet 14. august 2018 #12817 Skrevet 14. august 2018 1 time siden, Khloe P.T skrev: Jeg har ikke sett det selv, men leser her at hun har skrevet på nett at hun er reist med barna alene hjemme. At folk melder henne til barnevernet er nå en ting - men at hun ikke tenker på at enkelte folk nå vet om et potensielt festlokale, det synes jeg er skummelt! Det jeg gir beskjed om til mine er at De får ikke skrive på SoMe om de er alen med venner 1 natt. Men AB synes d er ok 12
Trollmora Skrevet 14. august 2018 #12818 Skrevet 14. august 2018 1 time siden, Lapper skrev: Det jeg ikke ville gjort om jeg hadde mine alene hjemme er å innta alkohol. Hva om det skjer noe hjemme? Man vet aldri når noen blir syke. Og da bør en av partene være edru Apropos alkohol, trodde hun nøt alkohol sjeldent - hvertfall det intrykket jeg hadde av henne tidligere, men i sommer har jeg knapt sett henne i settinger uten med alkohol. Vin, aperol, bobler - og ja til og med shot (fra blinkende glass 🙄😂) i går. Åkey så kjørte hun i bryllupet hun var i, men nå synes jeg kanskje ikke båtliv og alkohol hører helt sammen heller jeg da. Har alt for mye respekt for sjøen og drukningsulykker rett og slett. 18
Rosalie Skrevet 14. august 2018 #12819 Skrevet 14. august 2018 7 timer siden, Carebear50 skrev: Ifølge snap, så er barna alene hjemme når hun er på båttur med de unge 🙈 Bra de slipper å være med på fylletur, men merkelig prioritering av hnne, må jeg si. Ingen av makronene er jo veldig gamle... 10
MissCortado Skrevet 14. august 2018 #12820 Skrevet 14. august 2018 At såpass store unger er hjemme alene en kveld og kanskje til og med natt i ny og ne synes jeg ikke er så alarmerende farlig egentlig. Det som, i mine øyne, gjør dette til en sak er først og fremst at hun annonserer det åpent på SoMe. Jeg er på alder med AB, men har ingen venner som henger ute med venner/bekjente/på fester så ofte som henne. Det gir temmelig mange alenekvelder for ungene det. 32
Fremhevede innlegg