Populært innlegg elisaday Skrevet 15. februar 2018 Populært innlegg #6641 Skrevet 15. februar 2018 https://www.vg.no/rampelys/i/oRKRMK/advokat-mener-blogger-anne-brith-davidsen-42-broet-personopplysningsloven 😂 66
Gjest Touchy Skrevet 15. februar 2018 #6642 Skrevet 15. februar 2018 (endret) 24 minutter siden, Ostepop190 skrev: Jeg er en av de som ble hengt ut, meldte ifra til datagilsynet og sa jeg ville anmelde hun. Da videresendte de det til juridisk osv - så får se hva svaret blir stakkars dame, helt sinnsyk Ved å skrive at noen er sinnsyk så legger du deg på et lavt nIvå, du også. Endret 15. februar 2018 av Touchy Rettet en a til å
Gjest orfeus Skrevet 15. februar 2018 #6643 Skrevet 15. februar 2018 Classy er de ikke, rosabloggerne, ikke så veldig beskjedne heller. Vet ikke om noen andre som skryter så hemningsløst av seg selv, i alle fall. Ikke virker det spesielt sunt heller, å omtale seg selv som søt og digg, eller snill og god. Dette er vel kvaliteter som må vurderes av andre, ikke noe man fastslår selv?
Gjest orfeus Skrevet 15. februar 2018 #6644 Skrevet 15. februar 2018 2 minutter siden, elisaday skrev: https://www.vg.no/rampelys/i/oRKRMK/advokat-mener-blogger-anne-brith-davidsen-42-broet-personopplysningsloven 😂 👍👏
Populært innlegg Døgnvill Skrevet 15. februar 2018 Populært innlegg #6645 Skrevet 15. februar 2018 23 minutter siden, Ostepop190 said: Jeg er en av de som ble hengt ut, meldte ifra til datagilsynet og sa jeg ville anmelde hun. Da videresendte de det til juridisk osv - så får se hva svaret blir stakkars dame, helt sinnsyk Først og fremst vil jeg bare si at det var utrolig tragisk at du ble hengt ut. Helt latterlig! For det andre så applauderer jeg deg for å ha tatt tak i dette. Hun tror jo selv at hun er udødelig så det er kjempeflott å se at noen faktisk gjør noe med dette og tar det via de rette instansene! 57
Gjest marie_82 Skrevet 15. februar 2018 #6646 Skrevet 15. februar 2018 Det er så komisk at absolutt ingen ting er privat hos AB, bortsett fra skattelistene, som er offentlig informasjon.
Populært innlegg Ostepooopp Skrevet 15. februar 2018 Populært innlegg #6647 Skrevet 15. februar 2018 8 minutter siden, elisaday skrev: https://www.vg.no/rampelys/i/oRKRMK/advokat-mener-blogger-anne-brith-davidsen-42-broet-personopplysningsloven 😂 YES! Jeg tipset VG (og jeg var helt sikkert ikke den eneste, så skal ikke ta på meg all cred). Men godt å se at de faktisk gadd å lage en sak av det! 75
Ostepop190 Skrevet 15. februar 2018 #6648 Skrevet 15. februar 2018 4 minutter siden, Døgnvill skrev: Først og fremst vil jeg bare si at det var utrolig tragisk at du ble hengt ut. Helt latterlig! For det andre så applauderer jeg deg for å ha tatt tak i dette. Hun tror jo selv at hun er udødelig så det er kjempeflott å se at noen faktisk gjør noe med dette og tar det via de rette instansene! Takk!! For dette var noe jeg og vennegjengen gjorde for å se hva ulike bloggere tjener, for morro! Jeg hadde gitt mindre faen i om noen søkte meg opp på skattelistene 😂 men tydligvis ikke AB 33
neiognei Skrevet 15. februar 2018 #6649 Skrevet 15. februar 2018 12 minutter siden, elisaday skrev: https://www.vg.no/rampelys/i/oRKRMK/advokat-mener-blogger-anne-brith-davidsen-42-broet-personopplysningsloven 😂 🖒🖒 Eneste som er dritt er at hun sikkert får fryktelig mange klikk.. 10
Ostepooopp Skrevet 15. februar 2018 #6650 Skrevet 15. februar 2018 1 minutt siden, Ostepop190 skrev: Takk!! For dette var noe jeg og vennegjengen gjorde for å se hva ulike bloggere tjener, for morro! Jeg hadde gitt mindre faen i om noen søkte meg opp på skattelistene 😂 men tydligvis ikke AB Dersom det er mulig, syntes jeg du skal kreve erstatning. Det hadde hun glatt gjort selv! Hun kommer helt sikkert med et innlegg der hun "legger seg flat og beklager", men det er ikke alltid godt nok. Dersom du har ork, ta det så langt du kan. På tide at hun også innser at hun ikke kan gjøre som hun vil hele tiden (og andre bloggere). Konsekvenser er en fin ting. Uansett; DU har ikke gjort noe galt! 41
Dark Star Skrevet 15. februar 2018 #6651 Skrevet 15. februar 2018 Utrolig bra at VG tok saken. Håper Datatilsynet fr inn klage og kan opprette sak. I VG-saken står det at hun slettet innlegget og fulgte opp med et der hun beklager. Det finner ikke jeg, har hun sperret for ip-en min, tro? Sitat fra artikkelen i VG: Slettet innlegget Blogginnlegget ble slettet etter å ha ligget ute i 1,5 time. Kort tid etter fulgte hun opp med et innlegg hvor hun beklager. Her forklarer hun at hun var i samtale med en advokat i forkant av publiseringen. Også dette innlegget er slettet fra bloggen. 18
Sh999 Skrevet 15. februar 2018 #6652 Skrevet 15. februar 2018 Hun skriver så kan "vi" snoke litt i deres privatliv og. Hvem er vi? Hun og pizzaboy? På tide at hun får passet sitt påskrevet. Hun må jo bare drite i og være en offentlig person når hun tydeligvis ikke takler det. 20
decker Skrevet 15. februar 2018 #6653 Skrevet 15. februar 2018 Alle dei her «advokatane» bloggarane alltid har på lur. 45
monkey business Skrevet 15. februar 2018 #6654 Skrevet 15. februar 2018 4 minutter siden, elisaday skrev: https://www.vg.no/rampelys/i/oRKRMK/advokat-mener-blogger-anne-brith-davidsen-42-broet-personopplysningsloven 😂 Skikkelig til pass for henne at hun ikke slipper unna og at media skriver om dette. Deilig å lese! Jeg er så drittlei av at disse bloggerne turer frem som de vil, men verden utenfor rosabobla har de heldigvis ikke regien på. 31
Viking-girl Skrevet 15. februar 2018 #6655 Skrevet 15. februar 2018 Akkurat nå, monkey business skrev: Skikkelig til pass for henne at hun ikke slipper unna og at media skriver om dette. Deilig å lese! Jeg er så drittlei av at disse bloggerne turer frem som de vil, men verden utenfor rosabobla har de heldigvis ikke regien på. Herlig!! 11
Pittelille Skrevet 15. februar 2018 #6656 Skrevet 15. februar 2018 Nå kommer det vel snart et innlegg om stakkars henne,hun kunne jo ikke vite at det ikke var lov Og de «slemme» som har kontaktet advokat bla bla bla. Tror ikke det nyttet å si at «de ikke visste» da noen brukte et av hennes kakebilder for en tid tilbake. 23
neiognei Skrevet 15. februar 2018 #6657 Skrevet 15. februar 2018 1 minutt siden, Pittelille skrev: Nå kommer det vel snart et innlegg om stakkars henne,hun kunne jo ikke vite at det ikke var lov Og de «slemme» som har kontaktet advokat bla bla bla. Tror ikke det nyttet å si at «de ikke visste» da noen brukte et av hennes kakebilder for en tid tilbake. Hun fikk jo dette liksom godkjent av advokat selv, men det stakkars-meg-innlegget er jo allerede publisert og slettet.:p 8
Gjest formula Skrevet 15. februar 2018 #6658 Skrevet 15. februar 2018 10 minutter siden, mordi skrev: Alle dei her «advokatane» bloggarane alltid har på lur. Her bør jo AB kunne vise til advokaten sin hvis dette stemmer. Advokat i Bing Hodneland, Jon Wessel-Aas: "– Jeg er litt overrasket hvis en advokat har sagt at dette er greit." https://www.vg.no/rampelys/i/oRKRMK/advokat-mener-blogger-anne-brith-davidsen-42-broet-personopplysningsloven
Populært innlegg mikrobe Skrevet 15. februar 2018 Populært innlegg #6659 Skrevet 15. februar 2018 Kanskje noen burde informert henne om at Åge ikke er advokat, før hun dreit seg ut. 53
Gjest Max Potente Skrevet 15. februar 2018 #6660 Skrevet 15. februar 2018 (endret) 11 hours ago, elisaday said: https://www.vg.no/rampelys/i/oRKRMK/advokat-mener-blogger-anne-brith-davidsen-42-broet-personopplysningsloven 😂 "Jeg er litt overrasket hvis en advokat har sagt at dette er greit." - Advokat Wessel-Aas. Hva heter "calling someone's bluff" på norsk? Jeg oppfatter uansett at det er nettopp det han gjør, og det er pokker meg til pass for henne. Nå må hun roe seg litt før hun seriøst messer opp alt hun har jobbet for. Lagt til: Jeg ser at flere her har bitt seg merke i den samme påstanden. Forhåpentligvis vil dette få rettslige følger som setter presedens, for det er slett ikke første gang bloggere har "doxxet" folk slik. Bl.a. Villa Paprika/Camilla Øvestad har hatt flere slike runder med offentliggjøring av navn og ip-adresser. Bloggerne er ikke hellige kuer som må beskyttes, uansett hvordan de selv fremstiller det. Endret 16. februar 2018 av Max Potente
Fremhevede innlegg