Trollmora Skrevet 12. februar 2018 #6381 Skrevet 12. februar 2018 7 minutter siden, Pæddan skrev: Lurer på om det har RABLET for hele dama jeg? Dette her kommer til å ende i en forferdelig togkrasj uten sidestykke! Tror ikke det er noe å lure på - bare konstantere 4
Pæddan Skrevet 12. februar 2018 #6382 Skrevet 12. februar 2018 1 minutt siden, Trollmora skrev: Tror ikke det er noe å lure på - bare konstantere Unnskyld daaaaah. Prøvde å ikke virke for bastant. Hehe 3
Lapper Skrevet 12. februar 2018 #6383 Skrevet 12. februar 2018 Det eneste positive oppe i dette er at det er betydeig mindre eksponering av avkom etter at hun traff den store kjærligheten😀 20
Døgnvill Skrevet 12. februar 2018 #6384 Skrevet 12. februar 2018 1 minutt siden, Pæddan said: Verste av alt, baking kunne ha gitt penger i kassa. Ser jo at de som ligger å toppen av blogglisten, er nemlig kakebakere. Og hun kunne fint ha hevdet seg der i toppen, uten å ty til dyneløfting og blogg ala 18 åring! Helt klart! Hadde hun bare gjort det skikkelig med bakingen så hadde det nok gått kjempebra. Men når hun først fikk blod på tann med alt dette klikkhoreriet så var tydeligvis ingen vei tilbake. Mer cash og mindre nettvett. Dvs, det gikk jo stygt fort fra mindre nettvett til NULL nettvett. Dessverre. Hadde det nå bare vært henne det gikk ut over så hadde det vært en ting, men herregud dama har jo en flokk med unger! Synes så synd på de at jeg klarer ikke sette ord på det engang... 12
Døgnvill Skrevet 12. februar 2018 #6385 Skrevet 12. februar 2018 Just now, Lapper said: Det eneste positive oppe i dette er at det er betydeig mindre eksponering av avkom etter at hun traff den store kjærligheten😀 Har det ikke vært noen sånne turer tidligere også? Mindre eksponering og så bang er hun fullt tilbake igjen med det. Jeg holder ikke pusten jeg altså. Sorry. 6
Gjest Loffeliten Skrevet 12. februar 2018 #6386 Skrevet 12. februar 2018 Hva står på middagsplanen denne uken, da? (Jada, jeg kan klikke meg inn på bloggen og sjekke, men ...nei.) Selv de som eventuelt måtte ha sansen for denne bloggeren må jo etterhvert innse at hun "jukser litt" med handlelister og middagsplaner? Fascinerende at ikke bloggeren forstår det selv.
decker Skrevet 12. februar 2018 #6387 Skrevet 12. februar 2018 (endret) Altså, 1000kr i mat i veka for 5 personar, der det er ungar som er veldig aktive er heilt utopisk. Me er to vaksne og fire aktive tenåringar i huset, og det går fort 1000kr berre i melk, juice og brødmat (inkludert pålegg). Endret 12. februar 2018 av mordi 15
Lapper Skrevet 12. februar 2018 #6388 Skrevet 12. februar 2018 18 minutter siden, Døgnvill skrev: Har det ikke vært noen sånne turer tidligere også? Mindre eksponering og så bang er hun fullt tilbake igjen med det. Jeg holder ikke pusten jeg altså. Sorry. Det gjør ikke jeg heller😀 men får være glad for hver dag uten 2
Lapper Skrevet 12. februar 2018 #6389 Skrevet 12. februar 2018 3 minutter siden, Loffeliten skrev: Hva står på middagsplanen denne uken, da? (Jada, jeg kan klikke meg inn på bloggen og sjekke, men ...nei.) Selv de som eventuelt måtte ha sansen for denne bloggeren må jo etterhvert innse at hun "jukser litt" med handlelister og middagsplaner? Fascinerende at ikke bloggeren forstår det selv. 1 pose tomatsuppe på 5 stk og omelett til 5 personer laget på 4 egg 9
PluttiPlutti Skrevet 12. februar 2018 #6390 Skrevet 12. februar 2018 37 minutter siden, Pæddan skrev: Lurer på om det har RABLET for hele dama jeg? Dette her kommer til å ende i en forferdelig togkrasj uten sidestykke! Du trenger ikke å lure.... hun har dokumentert på Snap Chat at det har «rablet» for henne. 16
filifjonka Skrevet 12. februar 2018 #6391 Skrevet 12. februar 2018 1 hour ago, Pæddan said: Verste av alt, baking kunne ha gitt penger i kassa. Ser jo at de som ligger å toppen av blogglisten, er nemlig kakebakere. Og hun kunne fint ha hevdet seg der i toppen, uten å ty til dyneløfting og blogg ala 18 åring! Skal jeg røpe en ting, dama er faktisk ikke så flink til å bake, det var bare mere av det samme, macaroons, cupcakes og tørre kjeks. I det uendelige. 19
Veslefrikk Skrevet 12. februar 2018 #6392 Skrevet 12. februar 2018 1 minutt siden, filifjonka skrev: Skal jeg røpe en ting, dama er faktisk ikke så flink til å bake, det var bare mere av det samme, macaroons, cupcakes og tørre kjeks. I det uendelige. Enig! Hun er flink til å dekorere kaker og cupcakes, men jeg har spist cupcakesene hennes flere ganger og de er absolutt ikke de beste jeg har smakt. De var faktisk skuffende. 12
Lapper Skrevet 12. februar 2018 #6393 Skrevet 12. februar 2018 6 minutter siden, filifjonka skrev: Skal jeg røpe en ting, dama er faktisk ikke så flink til å bake, det var bare mere av det samme, macaroons, cupcakes og tørre kjeks. I det uendelige. Hun baker mye av det samme men jeg synes at det hun baker er bra.. Men kunne sikkert prøvd ut litt mere😀 om hun bare hadde tatt seg tid 3
Observer Skrevet 12. februar 2018 #6394 Skrevet 12. februar 2018 Jeg tror toget har gått for AB sin del. Hun har greid å ødelegge det hun hadde av troverdighet. Ingen seriøs aktør vil være seg bekjent av å sponse henne nå. Hun kan ikke bare slette det som hun har skrevet/vist av seg selv. Dessuten er det flere gode bakeblogger som har fulgt ned i timen og er bedre enn henne på det aller meste. Dama er utdatert rett og slett. 23
Stjernekikkeren Skrevet 12. februar 2018 #6395 Skrevet 12. februar 2018 12 timer siden, Christiane_W skrev: https://imgur.com/a/XHbOM Herfra: http://annebrith.blogg.no/1518335403_frekkere_blir_det_ikke.html#comment Man svarer som en har vett til, det er helt tydelig... 10
Lapper Skrevet 12. februar 2018 #6396 Skrevet 12. februar 2018 7 minutter siden, Observer skrev: Jeg tror toget har gått for AB sin del. Hun har greid å ødelegge det hun hadde av troverdighet. Ingen seriøs aktør vil være seg bekjent av å sponse henne nå. Hun kan ikke bare slette det som hun har skrevet/vist av seg selv. Dessuten er det flere gode bakeblogger som har fulgt ned i timen og er bedre enn henne på det aller meste. Dama er utdatert rett og slett. Ida gran Jensen er en bakebkogg 2
Dompapp Skrevet 12. februar 2018 #6397 Skrevet 12. februar 2018 3 minutter siden, Lapper skrev: Ida gran Jensen er en bakebkogg Fru timian er flink 😊 2
Luca_ Skrevet 12. februar 2018 #6398 Skrevet 12. februar 2018 7 timer siden, Pæddan skrev: Verste av alt, baking kunne ha gitt penger i kassa. Ser jo at de som ligger å toppen av blogglisten, er nemlig kakebakere. Og hun kunne fint ha hevdet seg der i toppen, uten å ty til dyneløfting og blogg ala 18 åring! Sånn helt ærlig så tror jeg ikke at hun hadde gjort det så godt som ren bakeblogger heller og hun kan ikke sammenlignes med de andre matbloggerne på topp. Hun lager halvfabrikatatet bakst og det har jo også stått her tidligere at kakene hun solgte i butikken på Sørumsand var lite gode. Hun har vel også skrevet selv at hun er utsatt for rykter, at det hun bakte var vondt og det stemte da ikke. Men ihvetfall, det har vært snakk om fra forskjellige hold at kakene ikke holdt mål. Jeg har også hørt dette fra folk som handlet der, jeg bor i området men handlet aldri der da jeg alltid har syns dama er sprø(jeg handlet bla av henne da hun drev nettbutikk fra nord, jeg ringte om et eller annet og hun lot meg ikke legge på røret før det var gått en halvtime. Så skjønte kjapt at dette var en dame jeg ikke orket å treffe. Så baksten er ikke god tror jeg, og jeg tror ikke at de andre matbloggerne tar de snarveiene AB tar. Når vi ser hva hun legger ut av middager, så tror jeg datteren min som akkurat har flyttet ut lager mer avansert mat enn hun så hun har generelt lite peil på mat ok, hun tar fine bilder og mye ser bra ut, men jeg tror som sagt ikke det hun presterer holder som topp matblogger 23
Skogspike Skrevet 12. februar 2018 #6399 Skrevet 12. februar 2018 (endret) Litt annen ukesmeny for fire personer på Funkygines blogg. 😏 Endret 12. februar 2018 av Skogspike 16
Pæddan Skrevet 12. februar 2018 #6400 Skrevet 12. februar 2018 20 minutter siden, Luca_ skrev: Sånn helt ærlig så tror jeg ikke at hun hadde gjort det så godt som ren bakeblogger heller og hun kan ikke sammenlignes med de andre matbloggerne på topp. Hun lager halvfabrikatatet bakst og det har jo også stått her tidligere at kakene hun solgte i butikken på Sørumsand var lite gode. Hun har vel også skrevet selv at hun er utsatt for rykter, at det hun bakte var vondt og det stemte da ikke. Men ihvetfall, det har vært snakk om fra forskjellige hold at kakene ikke holdt mål. Jeg har også hørt dette fra folk som handlet der, jeg bor i området men handlet aldri der da jeg alltid har syns dama er sprø(jeg handlet bla av henne da hun drev nettbutikk fra nord, jeg ringte om et eller annet og hun lot meg ikke legge på røret før det var gått en halvtime. Så skjønte kjapt at dette var en dame jeg ikke orket å treffe. Så baksten er ikke god tror jeg, og jeg tror ikke at de andre matbloggerne tar de snarveiene AB tar. Når vi ser hva hun legger ut av middager, så tror jeg datteren min som akkurat har flyttet ut lager mer avansert mat enn hun så hun har generelt lite peil på mat ok, hun tar fine bilder og mye ser bra ut, men jeg tror som sagt ikke det hun presterer holder som topp matblogger Oii.... dette trodde jeg ikke om henne. Eller jo, når jeg tenker meg om. 5
Fremhevede innlegg