mm456 Skrevet 2. mai 2017 #3241 Del Skrevet 2. mai 2017 1 minutt siden, Pås skrev: Du vet ikke hvor gammel datteren er da.. min datter er 22, og ja: du kan tro vi har mye gøy når vi snakker om bloggere! :-) Akkurat AB gidder hun ikke å lese, men mange av de andre! Jeg er 21, og har selv diskutert AB med mamma når hun har vært med på Bloggerne. Hadde vært mer unormalt å ikke snakke om det 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 2. mai 2017 #3242 Del Skrevet 2. mai 2017 1 time siden, Sugemerke skrev: En ting er å snakke om sosiale media med barnet, en annen ting er å diskutere en familie på sosiale media, og da spesielt spekulere i hvem som får mest. Det er vel ikke så rart, vel. Hun og fam. har vært med på bloggerne, ting vi ser/hører snakkes vel om hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ricecrispies Skrevet 2. mai 2017 #3243 Del Skrevet 2. mai 2017 1 time siden, Sugemerke skrev: Men dette er jo tydeligvis noe dere snakker om. Spesielt. Hun er med på bloggerne,som er et ganske profilert program. Selv mitt store avkom har lagt merke til AB og kommentert at hun spoler forbi henne og familien fordi hun selv blir flau og hun synes synd på avkommet der. Er ikke uvanlig,nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg *Stjerne*støv* Skrevet 2. mai 2017 Populært innlegg #3244 Del Skrevet 2. mai 2017 "Buhu" er jeg for tynn? For hørre det hele tiden! Men det er mobbing! For jeg har aldri talt kalorier eller slanket meg. Det er naturlig! (Ikke ordrett fra snap) eh.. lider hun av hukommelse tap? Hun har jo skrevet om knekkebrød kuren og slanking/ trening for å bli tynn på bloggen. Og om hvordan denne livsstilen påvirker eldste makroen. Alt for oppmerksomheten 67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 2. mai 2017 #3245 Del Skrevet 2. mai 2017 50 minutter siden, *Stjerne*støv* skrev: "Buhu" er jeg for tynn? For hørre det hele tiden! Men det er mobbing! For jeg har aldri talt kalorier eller slanket meg. Det er naturlig! (Ikke ordrett fra snap) eh.. lider hun av hukommelse tap? Hun har jo skrevet om knekkebrød kuren og slanking/ trening for å bli tynn på bloggen. Og om hvordan denne livsstilen påvirker eldste makroen. Alt for oppmerksomheten Dette er kjerneproblemet for AnneBrith sin blogg; ting henger ikke sammen. Sammen med eksponeringen av barna er dette grunnen til at jeg får et ekstremt dårlig inntrykk av henne, og derfor ikke ønsker å lese bloggen hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ricecrispies Skrevet 2. mai 2017 #3246 Del Skrevet 2. mai 2017 Nå overgår hun seg selv. Igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 2. mai 2017 #3247 Del Skrevet 2. mai 2017 1 time siden, *Stjerne*støv* skrev: "Buhu" er jeg for tynn? For hørre det hele tiden! Men det er mobbing! For jeg har aldri talt kalorier eller slanket meg. Det er naturlig! (Ikke ordrett fra snap) eh.. lider hun av hukommelse tap? Hun har jo skrevet om knekkebrød kuren og slanking/ trening for å bli tynn på bloggen. Og om hvordan denne livsstilen påvirker eldste makroen. Alt for oppmerksomheten Hvordan fikk hun til det bildee av den magen for en stund tilbake om hun er for tynn? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 2. mai 2017 #3248 Del Skrevet 2. mai 2017 36 minutter siden, Lapper skrev: Hvordan fikk hun til det bildee av den magen for en stund tilbake om hun er for tynn? Man kan fint være tynn og ha ekstra mageskinn. Hun har tross alt gjennomført fire svangerskap. Det er ikke mange med flere svangerskap bak seg som kan slappe helt av og lene/krøke seg fremover uten at det henger litt/mye magehud. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 2. mai 2017 #3249 Del Skrevet 2. mai 2017 (endret) Jeg likte og føkge med på bakeinnleggene til AB.. Spurte henne via en melding på ett av hennes blogginnlegg om hun ville gå bort fra dette. Jeg var ikke uhøffelig men dette ble så klart ikke publusert eller svart på. Det har vært 3 bakeinnlegg siden 30.3 Endret 2. mai 2017 av Lapper 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 2. mai 2017 #3250 Del Skrevet 2. mai 2017 VELDIG tydelig at dama fisker etter komplimenter ved den snappinga, der hun spør om hun er for tynn og at folk stadig påpeker det. Og at hun alltid har vært tynn siden hun var 14-15 år. Da lurer jeg på HVORFOR hun skreiv i et blogginnlegg da hun var forlovet at hun hadde lagt på seg 10 kilo minst, og startet med egenkomponert "knekkebrød-kur", trening, jogging osv. Jeg syns ikke hun ser annerledes ut nå kontra da. Hun er ikke så høy i cm heller. Sp lurer jeg på HVORFOR hun snapper om dette nå?? For med de tekstene om å fokusere på det indre i stedet for det ytre... Er det en slags "hjelp til selvhjelp" til seg selv eller andre, eller nok en "kontaktannonse" ? Den dama har for seg så mye rart!! Og er meget selvmotsigende. Måten hun bruker ungene på er direkte usmakelig og burde vært forbudt!! 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 2. mai 2017 #3251 Del Skrevet 2. mai 2017 Jeg klarer ikke å forstå motivasjonen til denne bloggeren. Alt virker bare rart, oppkonstruert og uekte. (Altså, jeg skjønner at penger er motivasjonen, men bortsett fra det forstår jeg ikke hva hun ønsker å formidle. Tekstene er selvmotsigende og umodne.) 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stjerne*støv* Skrevet 2. mai 2017 #3252 Del Skrevet 2. mai 2017 7 timer siden, CecilieX skrev: Dette er kjerneproblemet for AnneBrith sin blogg; ting henger ikke sammen. Sammen med eksponeringen av barna er dette grunnen til at jeg får et ekstremt dårlig inntrykk av henne, og derfor ikke ønsker å lese bloggen hennes. Leser ikke bloggen jeg heller men har fått med meg en ting og to her og på snap.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mme Blavatsky Skrevet 2. mai 2017 #3253 Del Skrevet 2. mai 2017 (endret) Det blir spennende å se om hun følger det vante mønsteret her. Vanligvis når hun blir konfrontert med en selvmotsigelse eller etter et provoserende innlegg så vrenger hun tilstrekkelig på det folk opprinnelig reagerte på slik at hun igjen kan få sympati og støtte. Det finnes utallige eksempler på dette, f.eks. hvordan hun vender det usunne kroppsfokuset sitt til at hun går foran som et godt eksempel, og hver gang så posisjonerer hun seg slik at hun blir offeret samtidig som hun ikke viker en tomme. For meg minner det litt om forsvaret til mange ungdommer: "Nå drikker du mye Cola, synes jeg." -"Er det gærent å unngå å bli dehydrert og, nå!?!" "Du er femten, og for gammel til gå naken rundt utenfor huset." -"Er det gærent å unngå å bli sjuk av d-vitaminmangel og, nå?!" Ofte legger hun ut noe tilsynelatende kun i den hensikt å provosere, synes jeg, - hun får så forventet reaksjon, og går deretter i forsvar. Alt for tilsynelatende å skape diskurs, klikk og narrativ, og som oftest på de unges bekostning. Det blir spennende å se hvordan hun reagerer om noen konfronterer henne denne gangen, og om hun følger det mønsteret vi etterhvert har blitt vant til. Endret 3. mai 2017 av Ovnsbakt Paprika 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 2. mai 2017 #3254 Del Skrevet 2. mai 2017 Virker som om mange av toppbloggerne er veldig lemfeldige med sannheten, og at de tror at leserne deres har gullfiskhukommelse... Ikke mye respekt for leserne/kundene sine! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 2. mai 2017 #3255 Del Skrevet 2. mai 2017 4 timer siden, Kollontaj skrev: Jeg klarer ikke å forstå motivasjonen til denne bloggeren. Alt virker bare rart, oppkonstruert og uekte. (Altså, jeg skjønner at penger er motivasjonen, men bortsett fra det forstår jeg ikke hva hun ønsker å formidle. Tekstene er selvmotsigende og umodne.) Helt enig. I kjølevannet av Villa Perlesukker så tror jeg rett og slett hun bare så et halmstrå - og grep det. Uten mål eller mening. Hvis andre kan tjene penger på å dele livet sitt, kan jeg og. Ish... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Limah Skrevet 2. mai 2017 #3256 Del Skrevet 2. mai 2017 Aldri hørt om denne dama før, burde jeg det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cesil Skrevet 2. mai 2017 #3257 Del Skrevet 2. mai 2017 3 minutter siden, Limah skrev: Aldri hørt om denne dama før, burde jeg det? Nei. Jo færre som hører om henne, jo færre kan hun eksponere uskyldige mindreårige til. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Limah Skrevet 2. mai 2017 #3258 Del Skrevet 2. mai 2017 Akkurat nå, Cesil skrev: Nei. Jo færre som hører om henne, jo færre kan hun eksponere uskyldige mindreårige til. Men hvorfor har hun en egen tråd her på KG, da? *nysgjerrig* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe Skrevet 2. mai 2017 #3259 Del Skrevet 2. mai 2017 23 minutter siden, Limah skrev: Men hvorfor har hun en egen tråd her på KG, da? *nysgjerrig* Du får google kjerringa så finner du det ut. Men noe sier meg at du veldig godt vet hvem kjerringa er! Hehe. Godt forsøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Limah Skrevet 3. mai 2017 #3260 Del Skrevet 3. mai 2017 7 timer siden, Chloe skrev: Du får google kjerringa så finner du det ut. Men noe sier meg at du veldig godt vet hvem kjerringa er! Hehe. Godt forsøk! Godt forsøk på hva? Jeg vet helt seriøst ikke hvem hun er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg