Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 12. desember 2015 #221 Del Skrevet 12. desember 2015 (endret) Hun avslutter samarbeidet med UI og går videre til noe nytt.Derfor Mamma til Michelle skal begynne der altså? Siden de fikk en plass ledig på UI nå??? Det ga litt mer mening nå det! Endret 12. desember 2015 av Glansbildeskrinet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplesaft Skrevet 12. desember 2015 #222 Del Skrevet 12. desember 2015 Det er så flut når folk skal krangle/lage drama på sosiale medier!!! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 13. desember 2015 #223 Del Skrevet 13. desember 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner, samt svart til dette.Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 13. desember 2015 #224 Del Skrevet 13. desember 2015 (endret) Hvis AB har planer om å henge ut KG håper jeg at hun viser at det ikke bare er dette forumet hun blir diskutert på, jfr. http://twofrostyfoyou.appspot.com/www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144230675-anne-brith-blogg/page-2 Endret 13. desember 2015 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 13. desember 2015 #225 Del Skrevet 13. desember 2015 Det hun driver med nå overgår det meste jeg har sett av dårlig dømmekraft på sosiale medier. Folk har spilt inn på pedagogisk og rolig vis i kommentarfeltet hvordan det hun holder på med også angår andre mennesker. Ikke en tøddel går inn. Jeg er stum. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 13. desember 2015 #226 Del Skrevet 13. desember 2015 Dette var trist å lese på absolutt alle tenkelige måter... Sitter med hakeslepp her kjenner jeg... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 13. desember 2015 #227 Del Skrevet 13. desember 2015 Vil ikke, vil ikke, vil ikke gi klikk, slik at AB får det for seg at lesere vil ha mer av dette. Vi må slutte med å belønne folk som driver på med å smøre livsdramaet sitt ut for alle, for å kunne tjene til livets opphold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 13. desember 2015 #228 Del Skrevet 13. desember 2015 Får ikke sjekket ipen så nøyaktig Husker jeg sjekket min egen engang, da kom ipen opp over 20 mil unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 13. desember 2015 #229 Del Skrevet 13. desember 2015 Faen så pinlig... omtale seg selv som "toppblogger"... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 13. desember 2015 #230 Del Skrevet 13. desember 2015 Får ikke sjekket ipen så nøyaktig Husker jeg sjekket min egen engang, da kom ipen opp over 20 mil unna.Vet. Jeg ble forsøkt hengt ut av Anja H. Johansen (bloggen Team Solli) en gang... Da var hun også helt på bærtur, men uansett synd for det kan kaste mistanke mot andre. Totalt unødvendig. (I mitt tilfelle var det kun en tilbakemelding fra meg om feilmerking av reklame som førte til sjekk av ip-adresse og hvilken kommune jeg liksom skulle være fra.). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 13. desember 2015 #231 Del Skrevet 13. desember 2015 Det går fint. AB kan godt sende meg den blomsten. Hun har rett i at jeg bor i nabolaget, men jeg vet også at hun ikke vet annet enn at jeg har GET som leverandør - og det har alle her så og si. Hadde vært rasende festlig om hun skulle sende meg denne blomsten, gitt. det eneste jeg angrer på er at jeg ikke skrev med fullt navn. Det morsomme er at jeg skrev to kommentarer til henne, men den ene har hun silt vekk. Der spør jeg henne hvorfor hun truer meg med ip'en min? Den lot hun ikke gjennom 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 14. desember 2015 #232 Del Skrevet 14. desember 2015 Nytt blogginnlegg - Det vanskelige valget: http://www.annebrith.no/2015/12/14/det-vanskelige-valget/Skjermbilde: http://i.imgur.com/Ex5xuHt.pngSå da vet man det. De som prøver å si i fra at det er lite smart å dele privatlivet på blogg ser Anne Brith på som gribber. Og hun har visstnok slettet 5 hatefulle kommentarer i helga. Tro om det ene var spørsmål vedr. IP-adressen, @Takida? Er det virkelig slik en blogger ser slik på tilbakemeldingene hun får? Gribber og hat, bare fordi man reagerer på utleveringen på en blogg?Og i kommentarfeltet kommer det påstander om nettroll, hets, sjikane, personangrep osv. uten at noen av de har sett hva som egentlig stod i de slettede kommentarene: http://imgur.com/Rxch5Hphttp://imgur.com/DMnYoxyhttp://imgur.com/wxaeOXgBare så det er sagt. Jeg tar avstand fra hets, sjikane og personangrep. Dvs. kommentarer som går på utseendet bør man holde seg for god til, men diskusjon rundt utlevering av uskyldige mennesker som barn og kjærester må det være lov å si i fra at man reagerer på. Jeg håper virkelig ikke at det er slike kommentarer Anne Brith har basert det siste blogginnlegget sitt på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinkerbell Skrevet 14. desember 2015 #233 Del Skrevet 14. desember 2015 Jeg leser flere blogger, blandt annet Rannveig Heitmann, som har fått så mye hets og dritt gjennom tidene at man nesten ikke vil tro det. Hun utleverer en del, men hun fremstår som en genuint god mamma og hun har en viss respekt for barna og deres fedre sitt privatliv (bortsett fra et par små feiltrinn.) Rannveig har en tendens til å kle av seg for penger og klikk, og hun ser litt tacky ut, men jeg ville heller vokst opp som barnet til Rannveig enn barnet til Anne Brith. Anne Brith ser ikke ut til å ha en eneste skruppel i livet. Måten hun utleverer seg selv og omgivelsene på er helt sjokkerende, men verst av alt er hvordan hun utleverer ut barna sine. Rannveig har fått trusler om bekymringsmeldinger til barnevernet stadig vekk i kommentarfeltet sitt. Jeg synes det er et under om ikke Anne Brith har fått det (kanskje hun har, men da har hun nok antagelig slettet det, som hun gjør med alt annet hun ikke liker). Der er det jo faktisk på sin plass med en bekymringsmelding. Det der går jo virkelig ikke an! Stakkars barn! Anne Brith kan umulig se seg selv utenifra. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 14. desember 2015 #234 Del Skrevet 14. desember 2015 Jeg blir litt trist. Jeg skjønner at hun har det fælt. Men jeg skjønner ikke valget om å la titusenvis av folk man ikke kjenner, lese om alt man tenker og føler.Og så er det veldig trist å hvordan hun konstruerer et fiendebilde av alle som ikke bifaller og trampeklapper for alle utspillene hennes. Det er himmelvid forskjell på slemminger som sier stygge ting om henne og folk som kommenterer den voldsomme trangen til å gjøre alt offentlig. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 14. desember 2015 #235 Del Skrevet 14. desember 2015 Sutrete og infantilt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 14. desember 2015 #236 Del Skrevet 14. desember 2015 Det fins mange nettroll, synd Anne Brith skal misbruke det ordet og kalle alle som er kritisk til hennes utlevering av andre voksne og barn for det. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinkerbell Skrevet 14. desember 2015 #237 Del Skrevet 14. desember 2015 Det beste ville jo være om folk bare sluttet å lese sånn skit på nett, men det er jo ikke slik verden fungerer. (ja, jeg har lest der selv, men ikke fast, bare etter å ha hørt om bloggen her for å se om det virkelig er så ille som det fremstilles) Hvorfor velger man liksom å gjøre seg selv til en offentlig person på den måten, og hva er det som gjør at de mener at de er så interessante at de bør gjøre det? Hva er det som driver folk til å utlevere alt i livet sitt, og hva i alle dager er det som får dem til å tro at det er lesverdig? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 14. desember 2015 #238 Del Skrevet 14. desember 2015 Det beste ville jo være om folk bare sluttet å lese sånn skit på nett, men det er jo ikke slik verden fungerer. (ja, jeg har lest der selv, men ikke fast, bare etter å ha hørt om bloggen her for å se om det virkelig er så ille som det fremstilles) Hvorfor velger man liksom å gjøre seg selv til en offentlig person på den måten, og hva er det som gjør at de mener at de er så interessante at de bør gjøre det? Hva er det som driver folk til å utlevere alt i livet sitt, og hva i alle dager er det som får dem til å tro at det er lesverdig? Dette er et veldig godt spørsmål 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresiafrex Skrevet 14. desember 2015 #239 Del Skrevet 14. desember 2015 Jeg er veldig enig i at man skal gi kritikk der kritikk er på sin plass. Men å kalle et annet menneske for ynkelig og holde på slik enkelte av dere gjør her, det synes jeg ikke er noe rart at mange vil kalle mobbing. Man kan være uenig med måten hun skriver på, men man må ikke lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresiafrex Skrevet 14. desember 2015 #240 Del Skrevet 14. desember 2015 Dette er et veldig godt spørsmål Det er jo tydeligvis det da, i og med at mange er inne og leser! Tror ikke det nødvendigvis dreier seg om at enkelte personer er så mye mer interessante enn "hvermannsen", men at de skriver på en måte som fanger lesere. Når det gjelder akkurat Anne Brith har jo hun sikkert en del lesere med seg fra Villa Perlesukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg