Gå til innhold

Rannveig Heitmann

suckers

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Janei,hadde vært bedre å være prinsippfast og beholde ett 4 barn kun av stahet,enn å innse at det blir for mye.. 🙄

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Orly skrev:

Hva vet du om hun har brukt prevensjon?

man kan bli gravid på det 

Med mindre kondomen sprekker (eller er eldgammel) skal det vesentlig mye til for å bli gravid. Men det er vel helt ærlig en avsporing i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Prinsesse788 skrev:

Med mindre kondomen sprekker (eller er eldgammel) skal det vesentlig mye til for å bli gravid. Men det er vel helt ærlig en avsporing i denne tråden.

Det finnes mange som har blitt gravide på prevensjon som p-piller, psprøyte osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Orly skrev:

Det er heller ikke 100% sikkert, noe jeg trodde var allmennkunnskap. 

Det er heller ikke eneste form for prevensjon.

Endret av Prinsesse788
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Orly skrev:

Jo, men vi snakker 4 ganger her. Fire ganger!! Er man så uheldig med prevensjonen burde man jo ha lært at man bare er nødt til å dobbeltsikre seg. Normalt sett burde man vel ha lært det etter andre gangen. Jeg synes som sagt ikke at noen har noe med hvor ofte Ranvei har sex, eller med hvem, men jeg må virkelig si at jeg lurer veldig på vurderingsevnen hennes når det kommer til uønsket graviditet og risiko for kjønnssykdommer.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.8.2017 den 18.15, Lapper skrev:

Fortsatt er jeg motstander av alt som blir lagt ut på sosiale medier av barna men jeg synes hun virker å være en meget god mor. Ryddig i huset og barna får etter mitt syn sunne matpakker og middag.

Klart det er slitsomt med 3 barn men sånn er det for alle med tre små

Joda, men som regel har 3 små både mor og far i samme hus. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det var ett godt valg av R når hun kom i denne situasjonen. At hun innså sine begrensninger. 
Det er nok uansett ett vanskelig valg om man man har 0-1-10 barn.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, konkelimonke skrev:

syns det var ett godt valg av R når hun kom i denne situasjonen. At hun innså sine begrensninger. 
Det er nok uansett ett vanskelig valg om man man har 0-1-10 barn.

Absolutt. Håper virkelig ingen mener noe annet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Clementina
På 2.9.2017 den 10.58, Hollie skrev:

Jo hun satt inn p-stav, men fikk den fjernet igjen etter noen måneder. http://m.rannveigheitmann.blogg.no/1476957353_fler_meg_gravid.html

Men da må hun jo prøve andre typer prevensjon! Som kobberspiral eller den nye spiralen som har så lite hormoner, vet ikke helt h a den heter.. Eller har hun tenkt at den nye prevensjonsmetoden hennes er abort? Etter minst fire uplanlagte graviditeter så sier det hvert fall seg selv at hun ikke ber mennene om å ta på kondom. Lurer veldig på hvem som tør å ha ubeskyttet sex med henne.. Men som andre sier så virker Ranvei som en flink mamma, selv om jeg syns hun ser rimelig drøy ut utseendemessig.

Endret av Clementina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, chiki skrev:

Hun har jo hatt yngste på 2 17.mai hittil, så er ikke sikkert det var i år, kan ha vært i fjor

Nei, det var i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Clementina skrev:

Men da må hun jo prøve andre typer prevensjon! Som kobberspiral eller den nye spiralen som har så lite hormoner, vet ikke helt h a den heter.. Eller har hun tenkt at den nye prevensjonsmetoden hennes er abort? Etter minst fire uplanlagte graviditeter så sier det hvert fall seg selv at hun ikke ber mennene om å ta på kondom. Lurer veldig på hvem som tør å ha ubeskyttet sex med henne.. Men som andre sier så virker Ranvei som en flink mamma, selv om jeg syns hun ser rimelig drøy ut utseendemessig.

En abort kan da ikke kalles å "bruke abort som prevansjonsmiddel"!

Hadde det vært en gjentatt hendelse så skulle jeg ikke sagt ett knyst..

Men at man gjør noe en gang..

Ærlig talt.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, Clementina skrev:

Tror ikke folk flest vet hvem hun er om de møter henne altså:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clementina
1 time siden, chiki skrev:

Tror ikke folk flest vet hvem hun er om de møter henne altså:)

Ja dumme meg som antok at hun faktisk kjenner de hun har sex med :grinele:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clementina
3 timer siden, J.. skrev:

En abort kan da ikke kalles å "bruke abort som prevansjonsmiddel"!

Hadde det vært en gjentatt hendelse så skulle jeg ikke sagt ett knyst..

Men at man gjør noe en gang..

Ærlig talt.

Nei jeg venter i spenning jeg, på hva hun skal bruke som prevensjonsmiddel. Det bør hvert fall virke veldig mye bedre enn alt hun har prøvd de siste seks årene. Kan bare ikke se for meg at dette med uplanlagte graviditeter på løpende bånd kommer til å endre seg med mindre hun steriliserer seg. Men jeg sier det igjen, det ser ut som om hun er veldig glad i barna sine og at hun alltid setter dem først. Glad hun innså begrensningene sine når hun ble gravid nå igjen men jeg bare håper at hun snart kan ta ansvar for fertiliteten sin. Ønsker henne faktisk alt godt!

Endret av Clementina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.ung.no/oss/graviditet/205474.html

"Hvis du bruker kondom på riktig måte, er dere godt beskyttet mot uønsket graviditet. Av 100 par som bruker kondom gjennom et helt år, vil mellom 3 og 10 kvinner bli gravide. Det er ingen prevensjonsmiddel som er 100 %, men kondom er et fint alternativ. Om kondomet sprekker vil du se det. Det er ikke sånn at det blir et lite usynlig hull. Sprekker det, så sprekker det.

Du kan ta nødprevensjon selv om du har p-stav, men det er muligens for sent når du får dette svaret fra meg. EllaOne, kan tas inntil 5 dager etter samleie.

Om du velger å ta nødprevensjonen EllaOne, må du beskytte deg med kondom i 14 dager i tillegg til p-staven"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...