Gå til innhold

Rannveig Heitmann


suckers

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Kaktuspotte skrev:

Så tøft å ta vare på tre barn alene nesten uten avlastning. Jeg synes det står respekt av det,

Enig med deg, virker som hun gjør en god jobb

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortsatt er jeg motstander av alt som blir lagt ut på sosiale medier av barna men jeg synes hun virker å være en meget god mor. Ryddig i huset og barna får etter mitt syn sunne matpakker og middag.

Klart det er slitsomt med 3 barn men sånn er det for alle med tre små

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan sikkert si mye om Rannveig og måten hun har håndtert sin rolle i "offentligheten". Men i motsetning til de to andre bloggemødrene som diskuteres hyppig her inne, så synes jeg hun takler morsrollen titusen ganger bedre til tross for at hun faktisk er alene. Hun virker som en tilstedeværende mor som setter barna først.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Monky skrev:

Men bloggen er proppa full av bilder av ungene, så der burde a virkelig gå i seg selv!

Ja det er en annen sak. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomineB
4 timer siden, Monky skrev:

Men bloggen er proppa full av bilder av ungene, så der burde a virkelig gå i seg selv!

Skulle til å si det selv. Eksponering av ungene hver dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt.

Sitat

* Persondebatt. Det er tillatt å diskutere personer som velger å eksponere seg selv gjennom for eksempel sosiale medier, så lenge diskusjonen ikke bryter med våre øvrige regler. Mindreårige har en særlig beskyttelse på Kvinneguiden. Les mer her om regelen.

Mynona, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rannveig er veldig glad i si A og lage spekulasjoner også nekte å si B. Bare skriver et nytt innlegg som alt er normalt og tror at leserne hennes er veldig interessert i å lese om vegan mat..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Minnus skrev:

Rannveig er veldig glad i si A og lage spekulasjoner også nekte å si B. Bare skriver et nytt innlegg som alt er normalt og tror at leserne hennes er veldig interessert i å lese om vegan mat..

Det er vel bare bra at hun ikke utleverer mer, tenker nå jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, den "obs. jeg postet bare navnet hans sånn tilfeldigvis, fordi jeg hadde så lyst til å poste navnelappen til S." må du lenger ut på landet med. For så å skrive et syteinnlegg der hun klager over at folk lager "drama," den ba du om selv ass....

I tillegg har det jo egentlig ikke vært spesielt mye drama, som en i kommentarfeltet påpeker, virker som folk flest tar det med knusende ro...

Endret av Puny
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Puny skrev:

hehe, den "obs. jeg postet bare navnet hans sånn tilfeldigvis, fordi jeg hadde så lyst til å poste navnelappen til S." må du lenger ut på landet med. For så å skrive et syteinnlegg der hun klager over at folk lager "drama," den ba du om selv ass....

I tillegg har det jo egentlig ikke vært spesielt mye drama, som en i kommentarfeltet påpeker, virker som folk flest tar det med knusende ro...

Noe må hun jo tjene penger på. Utdanning og normal jobb er tydeligvis no-go for rosabloggerne. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Det nyeste innlegget handler om at hun nok en gang ble gravid i år i mai, og at hun tok abort.

Dette var da hennes FJERDE graviditet med 4 ulike menn.😱 Og hun er 23 år eller noe rundt der...?

Jeg syns - og bare kall meg konservativ - men JEG syns at å ha hatt sex med 4 menn er for mye for en på hennes alder...og hun har altså blitt gravid med 4 ulike menn...😖

MEN når det er sagt; hun virker som en god mor til barna sine nå.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, så forskjellige liv vi lever.

Den ene bloggeren gjør alt hun kan for å få barn, den andre blir gravid i hytt og pine.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...