Gå til innhold

Rannveig Heitmann


suckers

Anbefalte innlegg

1 time siden, opprørsk skrev:

Nei, det er faktisk ikke alle som har det. Det er en liten prosentandel som lever under fattigdomsgrensa i Norge (hvis man trekker fra studentene). Det er en myte at "alle har det så bra i Norge". De aller fleste har det bra, men vi har innbyggere som er så fattige at de sliter med å beholde tak over hodet, kjøpe mat og betale regninger. Å tro noe annet er enten uvitende eller å gå med skylapper.

Avsporing ferdig.

Er så enig med deg.. Det kan skje mange uforutsette ting som gjør at folk får dårlig  råd. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 6.2.2017 den 18.03, miagunda skrev:

Med husleie på 12-14000? Er det det koster rundt Oslo.

Ranvei bor ikke i oslo. hun bor i lillestrøm / fetsunt. der ligger leilighetene gjerne på 5-10k.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, allenavneropptatt skrev:

Ranvei bor ikke i oslo. hun bor i lillestrøm / fetsunt. der ligger leilighetene gjerne på 5-10k.

Nei. Ha ha. De ligger ikke på den prisen der. Betaler 14000 på strømmen. Med 3 soverom.

Endret av miagunda
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bor vel på Strømmen og der er det dyrt. 5000,- får du ikke noe for 5 mil nord for Oslo engang. Hun har i tillegg 3 barn og trenger litt plass.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt være at hun bor i Skedsmo, det er uansett dyrt det også.

Edit: Et kjapt søk sier Leirsund (Sørum). Vet ikke om det stemmer da.

Endret av Jolanda
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Er det virkelig innafor å snappe fra sønnens første skoledag? Hun har sikkert flere tusen følgere.

 

jeg hadde ikke synes det var greit om jeg var læreren sønnen går å tar i hånden. Hadde det vært mitt barn som gikk vedsiden av sønnen hennes hdde jeg bedt henne fjerne det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, chiki skrev:

Er det virkelig innafor å snappe fra sønnens første skoledag? Hun har sikkert flere tusen følgere.

 

jeg hadde ikke synes det var greit om jeg var læreren sønnen går å tar i hånden. Hadde det vært mitt barn som gikk vedsiden av sønnen hennes hdde jeg bedt henne fjerne det!

Samtlige av mine snap kontakter som hadde første skoledag i går snappet. 2 fra skoleopplegget inne og 3 stk fra gaten og skolegården.

Jeg har ikke henne på snap, kunne man identifisere de andre barna?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.8.2017 den 8.06, sirenas skrev:

Samtlige av mine snap kontakter som hadde første skoledag i går snappet. 2 fra skoleopplegget inne og 3 stk fra gaten og skolegården.

Jeg har ikke henne på snap, kunne man identifisere de andre barna?

Ja om man vet hvem de er hadde man kjent dem igjen.  Ene jenta gikk vedsiden av sønnen mens hun filmet. 

Synes egentlig ikke det er greit med bildene hun har lagt ut på bloggen selv om de er sensurert.

skjønner ikke hvorfor man må dele slike bilder med andre. Vi tok snap sv jenta vår før vi gikk til skolen, stolt med nye klær og ryggsekk som vi delte til familie og venner. Bildene hvor klassevenner vises har vi ikke sendt rundt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå huker jeg ikke hvor gammel rannvei er, men hun er alene med 3 barn (litt avlastning på nr 1+2 inneimellom) syns hun gjør gode valg for barna sine, kontra  eks en annen veldig kjent blogger på 21 som i tillegg bor med far til minste.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste
22 timer siden, konkelimonke skrev:

Nå huker jeg ikke hvor gammel rannvei er, men hun er alene med 3 barn (litt avlastning på nr 1+2 inneimellom) syns hun gjør gode valg for barna sine, kontra  eks en annen veldig kjent blogger på 21 som i tillegg bor med far til minste.

Tror hun er 23 år :) Ja helt enig, mye mere opptatt av barnas beste enn sistnevnte... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble oppriktig rørt og glad av å lese innlegget om første skoledag!

Spesielt av å se pappa`en til eldste komme på besøk.

Tommel opp!

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kyssebildet på IG🙄 Leppene er fylt med så mye dritt at hun ikke klarer å kysse normalt. Munnen er helt åpen. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, suckers skrev:

Det kyssebildet på IG🙄 Leppene er fylt med så mye dritt at hun ikke klarer å kysse normalt. Munnen er helt åpen. 

Sexeh 💋💋💋

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å ser på noen gamle episoder av Charterfeber og hun er ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen :fnise: Men hun er søt da, men bare litt kort

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, Kaktuspotte skrev:

Så tøft å ta vare på tre barn alene nesten uten avlastning. Jeg synes det står respekt av det,

Seriøst?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaktuspotte
3 timer siden, lenemor1 skrev:

Seriøst?

Ja, hvorfor skulle ikke det være seriøst?  Å ha daglig omsorg, stort sett alene,for tre barn er sikkert ikke bare lett. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...