Gå til innhold

Rannveig Heitmann


suckers

Anbefalte innlegg

11 timer siden, miagunda skrev:

Ja. Jeg kan ikke ane at hun står på for de ut i fra noen bilder. Men greit å innbille seg å være synsk da.

Nå følger jeg dama på snap. Hun står på. Så jeg er sykt synsk. Du får ringe hvis du trenger rådgiving. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, maomao skrev:

Nå følger jeg dama på snap. Hun står på. Så jeg er sykt synsk. Du får ringe hvis du trenger rådgiving. 

Ahh så det er på snapchat virkeligheten er altså, ha ha ha.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Bambi1995 skrev:

Jeg har ikke sagt noe om at hun er tragisk på grunnlag av hvordan hun er me barna. Ta deg en bolle. Hun er tragisk på grunn av mye av det hun legger ut og har lagt ut før. Som å stå å si at folk er dårlige foreldre fordi de ikke kjøper skamdyre klær, men handler på hm, cubus osv

En bolle kan du ta sjæl, hei ta hele brødet for min del. Som nevnt over her, denne merkeklær saken er gammel. Hun har og sagt i ettertid at dette har hun ikke råd til lenger. Hun har heller ikke alltid skrevet de mest fornuftige innleggene, men hun har virkelig kommet langt på vei. Blir for dumt å straffe folk for noe dem gjorde for flere år siden. Du gjorde sikkert noe tragisk selv for noen år siden, men kjipt om andre skulle gått rundt og kalt deg tragisk til evig tid på grunn av noe dumt du gjorde. 

Endret av maomao
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, miagunda skrev:

Ahh så det er på snapchat virkeligheten er altså, ha ha ha.

Følger enkelte bloggere på snap. Man får et litt annet bilde av dem der. På godt og vondt. Uansett, du har valgt å mene at R er sånn og sånn, det må du bare gjøre. Men flertallet av oss synes hun står på for ungene og gir dem det de trenger. Ha en fortreffelig kveld videre. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Bambi1995 skrev:

Ok, jeg vet da søren hva hun skriver nå: slutta å lese bloggen for lenge siden.

Men hvorfor er du her inne og hevder at hun er sånn og sånn - når du slutta å lese bloggen for lenge siden? Det er ikke noe vits i å koke suppe på gammel spiker...

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne fan Kanskje?

20 minutter siden, maomao skrev:

Følger enkelte bloggere på snap. Man får et litt annet bilde av dem der. På godt og vondt. Uansett, du har valgt å mene at R er sånn og sånn, det må du bare gjøre. Men flertallet av oss synes hun står på for ungene og gir dem det de trenger. Ha en fortreffelig kveld videre. 

Du får ha en fin kveld i fantasiland :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Bambi1995 skrev:

Tror du misforstår meg ;) Hun står regelrett og sier at de som kjøper klær for hm osv er dårlige foreldre som ikke vil det beste for barna. Resten du skriver forstår jeg ikke hvorfor er relevant for det sa jeg ingenting om. 

Kan du dokumentere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
1 time siden, Jolanda skrev:

Kan du dokumentere det?

Det stemmer at hun sa det. Hun skrev om det på bloggen sin da det var mye snakk om merkeklær i media. Hun ble også intervjuet og var med i tv2 hjelper deg eller noe sånt. Det som var litt gøy var at hun misforstod dette med merkeklær. De merkeklærne det var snakk om den gangen var Armani, Gucci og slike ekstremt dyre merker. Hun handlet klær som var hakket dyrere enn HM. Det er noen år siden dette da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
11 timer siden, miagunda skrev:

Ahh så det er på snapchat virkeligheten er altså, ha ha ha.

Morsomt at du skriver dette. 

Fordi, man kan ikke tro at det som skjer på Snapchat feks er reelt og dømme utifra det - når man dømmer positivt! Men man kan lese en blogg å dømme utfra det så lenge det dømmes negativt :) Ustyrtelig morsomt. Veldig Kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Bambi1995 skrev:

Tror du misforstår meg ;) Hun står regelrett og sier at de som kjøper klær for hm osv er dårlige foreldre som ikke vil det beste for barna. Resten du skriver forstår jeg ikke hvorfor er relevant for det sa jeg ingenting om. 

du skriver jo selv at dama er helt tragisk. Mener du at hun kun er tragisk når det gjelder kjøp av tøy til barna.. Jeg forsto innlegget ditt til at du mente alt dama sa og gjorde  var teit siden du skriver hun er tragisk.

Men beklage om jeg misforsto deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎04‎.‎10‎.‎2017 den 19.50, miagunda skrev:

Det kan man pga eksponering og div. Melke barna som små reklame kyr feks. Vet eksakt dato for unnfangelsen av mellomste feks. koselig å ha på nett.

jeg er motstander av at hun har de små så mye på SoMe men dettte tror jeg ingen bloggere slutter med før det blir en lov som forbyr dette. Men mener alikevel hun er en god mor ovenfor sine avkom.. Hun er flink med mat og aktiviserer de mye

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Rannveig har virkelig tatt eksponeringen av barn til et nytt nivå, er det virkelig noen som vil se alle tre barna hennes i dusjen? 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Hollie skrev:

Rannveig har virkelig tatt eksponeringen av barn til et nytt nivå, er det virkelig noen som vil se alle tre barna hennes i dusjen? 

Det er det, dessverre. Og det er blant annet pga faren for hva som kan skje med bilder på avveie at man skal være kritisk til hva man legger ut. Bilder av barn i dusjen kan enkelt havne i feile hender. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen

Leste i avisen om hvordan det har gått med unge mødre. Der står det: RH driver i dag en blogg, som hun lever av.

Hun ligger da langt nede på listen, og får man betalt for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, FruRosa skrev:

Huff for noen kjoler hun viser i innlegget "julete outfit-inspo"!

Gud hjelpe meg, det ser mer ut som kjoler for litt mer... alternativ livsstil enn jul med familien. Dessuten var bildene utrolig lite forseggjort 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...