Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2005 #361 Del Skrevet 26. mai 2005 Hva slags tanker har du gjort deg ang bordkortene da? Ble bare litt nyskjerrig jeg siden du våknet opp fra "koma" som du selv sa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 26. mai 2005 #362 Del Skrevet 26. mai 2005 Håper du hadde en god liten hvil da du... Du er nå søt som pluselig har fått liksom en rakett i baken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 27. mai 2005 #363 Del Skrevet 27. mai 2005 Hva slags tanker har du gjort deg ang bordkortene da? Ble bare litt nyskjerrig jeg siden du våknet opp fra "koma" som du selv sa Det som var er at jeg faktisk ikke hadde noe som helts tanke i det hele tatt. Begynte å brette arker i trekanter, lage ettiketter på pc'en med navn på hver enkelt. Det ble bare på grøvvel Men da du sa at jeg burde ta i utgangspunket invittene så fikk jeg noen gode ideer. Har ikke satt de ut i livet enda, spekulerer enda. Mulig jeg går for den tyllstoffet med hjertesjokolade i, knyter den igjen med bånd og strimmel med navnelapp som er håndskreven med gullpenn. Satengbåndet, lapp(kartong) og penna er brukt i forbindelse med invitasjonene så da går de jo igjen da. Litt rotete beskrivelse... så snart jeg har fått laget et eksemplar så leger jeg heller ut et bildet. til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 27. mai 2005 #364 Del Skrevet 27. mai 2005 Håper du hadde en god liten hvil da du... Du er nå søt som pluselig har fått liksom en rakett i baken! Men du...... du er nå gangske søt du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 27. mai 2005 #365 Del Skrevet 27. mai 2005 http://www.haircomesthebride.com/images/Br...bride33-big.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 27. mai 2005 #366 Del Skrevet 27. mai 2005 http://www.haircomesthebride.com/images/Br...bride33-big.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 27. mai 2005 #367 Del Skrevet 27. mai 2005 Men du...... du er nå gangske søt du også :oops: *s* Takk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 27. mai 2005 #368 Del Skrevet 27. mai 2005 Hei sms.. jeg tyvlåner den hårlinken av deg jeg:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 27. mai 2005 #369 Del Skrevet 27. mai 2005 Hei sms.. jeg tyvlåner den hårlinken av deg jeg:=) Helt i orden det du :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 27. mai 2005 #370 Del Skrevet 27. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 27. mai 2005 #371 Del Skrevet 27. mai 2005 Så artig. Samme hårlinken som vi tok utgangspunkt i da jeg stod brud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 27. mai 2005 #372 Del Skrevet 27. mai 2005 Så artig. Samme hårlinken som vi tok utgangspunkt i da jeg stod brud Så artig da :-) Syntes frisyren kunne passet meg godt, men fant en annen også. finner ikke linken til den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mai 2005 #373 Del Skrevet 27. mai 2005 Høres ut som noen lekre bordkort, SMS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 29. mai 2005 #374 Del Skrevet 29. mai 2005 hallo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 30. mai 2005 #375 Del Skrevet 30. mai 2005 hallo! Hei! Takk for vinken :bukke: Har ikke hatt noe tid til KG i helga, prio kjæresten min Ser dere har hatt en liten treff... så artig da og skulle ønsket jeg også kunne være med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 30. mai 2005 #376 Del Skrevet 30. mai 2005 Idag har jeg tatt vare på meg selv Har vært å fått hudpleie behandling, så nå kommer sikkert gløden og alt det der til den 20.aug. Tirsdagen før bryllupet har jeg fått satt opp time til ny ansiktspleie og manikyr til neglene Annet behandling før den store dagen er jo fysio men den er ikke så behaglig da som andre velvære behandling , ikke noe i veien for å ta det også. Helgen min ble som planlagt, mye god mat, rødvin og kosing , søndag lå vi bare i senga med brus, potetgull og film. Gjett om vi var lat Nå må jeg vaske litt og rydde for svigermor kommer på besøk i helgen som kommer. Da skal hun handle kjole og annet til sønnens bryllup. Så da må vel jeg guidet henne litt rundt om. Gleder meg mye :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 30. mai 2005 #377 Del Skrevet 30. mai 2005 Gjøremål denne uka :enig_animasjon: * Liste opp ting vi trenger og sette de ut til ønskelista vår * Avtal time til sambo's hudpleier * Rydde og vaske hjemme(besøk) * Ringe Brudesalong for tilpasning av sambos dress * Prøvetime - kjolen - onsdag * Panduro - kjøpe inn til bordkort * Vi må gå litt gjennom hefte vi fikk fra vigsleren, greit at det er ferdig til samtaletimen senere i juni * Bukketten min... innom div blomsterforretninger * Se etter kakefat til bryllupskaken * Ringe Showtech ang musikken til festen Jepp.. det var da noe :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2005 #378 Del Skrevet 30. mai 2005 Ser ut som at du har litt å drive med denne uka ja. Mange koselige gjøremål da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 31. mai 2005 #379 Del Skrevet 31. mai 2005 Morgengaven.... :o Da var det gjort... ah.... :bukke: :bukke: :bukke: Oh my G*d... er så spent hva jeg får til tilbakemelding. Men gleder meg som en unge til å gi det til han morgenen etter bryllupet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 31. mai 2005 #380 Del Skrevet 31. mai 2005 Morgengaven.... :o Da var det gjort... ah.... :bukke: :bukke: :bukke: Oh my G*d... er så spent hva jeg får til tilbakemelding. Men gleder meg som en unge til å gi det til han morgenen etter bryllupet. så mange koselige ting du ska gjere denna veko ka du har kjøpt i mårragave då? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå