Gå til innhold

Bryllupsdagbok - 20.08.2005 - Soon mrs S

Gjest Soon Mrs S

Anbefalte innlegg

Gjest Soon Mrs S

Hallais!!!!

Sambo blle hentet idag tidlig og det var tid for utrdellingslag

Han har visst hatt det skøy, detaljer for jeg iskkert imorgen,

I klveld har jeg vært på byen sammen med kollegaer og hatt en topp kveld. Ble sjekket opp flere ganger uten å skryte men det var så godt å bare å vise ringen min og si at eg nærmset er gift.... de forsvant fort :ler:

Vel ute på en diskotek ser jeg at det er en utdrikkingslag på gang, og det var en brud som ble drukket ut. Æsj... jeg fikk skikkelig avsmak, for hun gjorde ikke noe annet enn å kysse på andre mannfolk!

:sur: Snakker om å være tåpen altså, og hun dret seg skikkelig ut. Skjønner ikke hvorfor slik desperasjon egentlig, når man attpåtil skal giste seg.

Nå sitter jeg bare å venter på min kjære, har savnet han slik :)

Og jeg må fremdeles gru meg til helgene som kommer, for snart er det vel min tur til å drikkes ut. Eller retterer sagt... min tur til å drikke ut de andre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vigdis_brud05

Da Kai ble drukket ut så var det ei som også hadde utdrikningslag som prøvde å sjekke han opp :roll: "Det var du som skulle vært mannen min" sa hun :riste:

Håper mannen din hadde det moro i går da!

Vi to skal drikkes ut omtrendt samtidig vi. Jeg har fått beskjed om at det er den 30 juli jeg skal i ilden.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EN MÅNED IGJEN!!! :overrasket:  :overrasket:  :overrasket:

Ja......

1 MÅNED IGJEN I DAG

:overrasket::ironi::overrasket:

.......men tenk, så herlig!!! Det er bare det at det går litt for fort... :sjenert:

Ønsker deg uansett en fin dag, SMS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

:rodme: begynner å bli skikkelig dårlig til å kikke innom forumet, men er bare så innmare sliten etter endt arbeidsdag og pc er ikke er akkurat 1.prio etter middag ut på kvelden. Men dere skal vite søte frøkner at jeg alltid har dere i tankene, og lurer fælt på om dere er stresset eller bare tar livet med ro så som meg :ler:

Idag sluttet jeg tidlig fra jobb for å få slappet litt av, og imorgen er det endelig helg. Vi skal da lage ferdig bordkortene og dra på polet for å kjøpe inn litt av det vi trenger, vin er bestilt men er enda ikke kommmet til polet så da blir de hentet senere. Idag har jeg ringt hotellet og fått bekreftet enda en gang hotell reservasjoner vi har gjort for gjester som trengte hotellovernatting, snakket med reisebyrået og ba om en bedre spesifisert regning enn den vi har fått. Er ikke intressert i å betale 50000,- i en reise der det på regninga står kun våre navn og ei linje om hva regninga dreier seg om. Dessuten så snakket jeg med bakeriet om fatet til bryllupskaken jeg ikke finner noen steds, litt vanskelig å skaffe seg et fat som skal dekke ei kake på 40*60cm.

Må stikke for et øyeblikk men kommer snart for å oppdatare mer

1 MND IGJEN :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Soon Mrs S
:vinke:

:vinke::klem:

Endelig vart det helg, det er godt! Nå er det bare 3 uker igjen til ferie men alle sier det går fort, håper det :roll: . Men når jeg tar ferie så er det bare 1 uke igjen til bryllupet.

Idag har vi gjort ferdige bordplanen, og handlet siste rest av bordpynten. Da er det egentlig bare å bestille blomster til bordet også, men venter til 1 aug fordi festhuset vi skal ha er under oppussing og nå er det vanskelig å få komme inn å se hvordan vasene egentlig så ut, for jeg husker ikke merkelig nok :sjenert: .

Alt av vin og brennevin og øl er i orden nå, er bare å hente de uken før.

Sokker og boxer til mannen må kjøpes inn, gjør det sikkert samme dag som vi skal shoppe klær til bryllupsreisen.

Ellers så har jeg kjøpt inn det meste av det som skal til i toalettkurvene, mangler nål og tråd da :ler: .

Gangske så uvirkelig å tenke på at det snart er vår dag, synes ikke det var så lenge siden vi begynte å planlegge. Må si jeg er glad vi begynte tidlig å planlegge for nå så er vi så avlappet og kan faktisk bare kose oss på veien til alteret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sokker og boxer ja.. takk for påminnelsen! (best med hvite sokker til ivory-farget dress og sko mon tro??).

Høres ut som du koser deg med planleggingen! Godt å ikke stresse for mye!

Ha en flott kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

God morgen :)

Hadde så koselig igår, med god mat og film med min kjære

Mange som ringte og sendte sms da og jeg begynte å ane litt... visste jo egentlig når jeg blir drukket men i går kveld fikk jeg en sms som jeg ikke kommer til å glemme med det første.

Der sto det; Du har fri fra jobb fredag 29.juli og noen snille piker har kjøpt fly billett til deg. Du skal reise med fly kl.1845 og blir hentet av din kjære mor på flyplassen. Retur søndag kl.1830.

Uffa meg :overrasket: jeg ble gangske varm og kjente det stakk i magen da jeg leste meldingen. Meeeen jeg gleder meg til å oppleve det de evntuelt har stelt i stand, ikke minst få se mamma igjen :)

Eneste som jeg gruer meg litt til er selveflyturen, har nemlig flyskrekk og det er den jeg tenker mest på nå. Hvordan klare en slik tur uten min kjære som holder meg i handa. Tenk om jeg får angt/panikk anfall og jeg er heelt alene :roll: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. For en melding å få!!! Utrolig artig.

Men du, du klarer den flyturen!!

Synes du har vært utrolig flink i det siste jeg, men masse forberedelser. og nå er det jo ikke lenge igjen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så morro med u.lag!! Høres veeeeldig spennende ut!

Ta deg en dram før flyturen så går alt bra... :ler:;)

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Fikk en ny melding i kveld, måtte huske å ha med bikini :ler:

En dram! Ja, sambo skal ta med seg vodka og shotglass til meg slik at jeg får ta meg et par strammer før jeg går inn :ler:

Nå gleder jeg meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt!!!

Ikke lenge til moroa starter da! :sjarmor:

Og den flyturen, den går sikkert kjempebra! Skal tenke på deg vi vettu og mane deg vel frem og tilbake igjen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Vigdis_brud05

Så spennende med UL da. Vi skal jo drikkes ut omtrent samtidig. Artig :sjarmor: Gleder meg til å lese referatet ditt! Kommer ikke til å være innom her før det er overstått. Jeg drar sørover i morgen tidlig og er ikke tilbake her før søndagskvelden om en uke.

KOS DEG MASSE! Skal tenke på deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S
Så morsomt!!!

Og den flyturen, den går sikkert kjempebra! Skal tenke på deg vi vettu og mane deg vel frem og tilbake igjen! ;)

Åh, så spennende :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S
Så morsomt!!!

Åh, så spennende :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Dere jenter er gode å ha. Jeg har nå sånn smått begynt å pakke litt, lenge siden jeg har gled meg så mye til noe og grudd meg samtidig. Da jeg fikk meldingen så innså jeg at bryllupet faktisk er ikke så leeeenge til :overrasket:

Idag har jeg bakt sjokoladekake og faktisk laget 2 bordkort :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...