Gjest Soon Mrs S Skrevet 26. februar 2005 #101 Del Skrevet 26. februar 2005 Herregud, tror jeg var litt blind på begge øynene en liten stund der ja. Veldig flott hjemmeside og en utrolig spesiell kirke dere skal gifte dere i. Takk! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 26. februar 2005 #102 Del Skrevet 26. februar 2005 Herregud, tror jeg var litt blind på begge øynene en liten stund der ja. Veldig flott hjemmeside og en utrolig spesiell kirke dere skal gifte dere i. (jeg tenkte jeg ikke skulle si noe...) ... Når det gjelder url, frk...så må du bare skrive [ url = ] bilde av kirke [ / url ], uten mellomrom da, og linken til bildet etter =. Nøyaktig link får du ved å høyreklikke på bildet, og gå på "egenskaper", og kopierer adresse, som du limer inn. Var det forståelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 26. februar 2005 #103 Del Skrevet 26. februar 2005 Du er en snupp Teddy Masse takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 26. februar 2005 #104 Del Skrevet 26. februar 2005 kaken vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 26. februar 2005 #105 Del Skrevet 26. februar 2005 kaken vår Åh, jeg fikk det til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. februar 2005 #106 Del Skrevet 26. februar 2005 Så flink du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 26. februar 2005 #107 Del Skrevet 26. februar 2005 Det er jenta si det! Og fin kake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 26. februar 2005 #108 Del Skrevet 26. februar 2005 Gøy med noen som skal gifte seg samme dag som meg! Vi skal i ilden allerede kl 12, da... Tidlig opp!! Høres ut som du har det meste under kontroll allerede. Det hele kom ganske brått på for min del, så her må jeg henge i! Men du all verden som jeg gleder meg!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 26. februar 2005 #109 Del Skrevet 26. februar 2005 kaken vår Heisann, den kaken vurderte jeg også da vi giftet oss. Har vært inne på hjemmesiden deres. Og har ett par spørsmål til deg, men jeg sender de på PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 26. februar 2005 #110 Del Skrevet 26. februar 2005 Gøy med noen som skal gifte seg samme dag som meg! Vi skal i ilden allerede kl 12' date=' da... Tidlig opp!! Høres ut som du har det meste under kontroll allerede. Det hele kom ganske brått på for min del, så her må jeg henge i! Men du all verden som jeg gleder meg!!!!!!! [/quote'] Vi også!!! Og vi skal i ilden bare 30 minutter etter dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 26. februar 2005 #111 Del Skrevet 26. februar 2005 Fin hjemmeside du har laget vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 27. februar 2005 #112 Del Skrevet 27. februar 2005 Fin hjemmeside du har laget vennen! Takk! Godt å bli feridg med den slik at venner og familie endelig får se åssen det ble. Laget den egentlig i oktober men en del ting ble rettet opp til det bedre :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 27. februar 2005 #113 Del Skrevet 27. februar 2005 Lite tid til KG igår... hjemmesiden krevde sine timer og plutselig ble jeg bare helt sliten Lørdagen gikk så fort, og jeg må idag gjøre en del invitasjones jobb. Idag tenkte jeg å endelig jobbe med invitasjons innleggene... og knyte sløyfer til de. Skal legge ut bilde når jeg har fått noen ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 27. februar 2005 #114 Del Skrevet 27. februar 2005 Stille her på KG nå Er alle fortsatt i seng enda :o Kjeder meg.......boring...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2005 #115 Del Skrevet 27. februar 2005 Hei på deg! Takk for besøket i dagboka mi! Nå har jeg lest gjennom dagboka di, og jeg må bare si at kjolen din er veldig vakker - så elegant! Og kaken var utrolig flott syns jeg! Har også vært innom hjemmesiden din, og "For Evig" var så nydelig - hvem har skrevet det? Må si jeg ble litt forferdet på et punkt da jeg leste om at bryllupet kanskje ikke skulle bli noe av, men heldigvis ordnet det seg igjen, og nå er du jo veldig godt i rute, syns jeg. Det er utrolig hvor fort det går - syns ikke det er lenge siden jeg begynte å planlegge bryllup jeg, og nå er det ikke langt unna. Det er gøy, ikke sant! Ha en fin søndag! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 27. februar 2005 #116 Del Skrevet 27. februar 2005 Takk for fine ord Kjolen er jeg veldig fornøyd med og når jeg har hatt den på meg er det ikke en eneste tvil om surrer i hodet på meg Når det gjelder kaken ble vi kjempe glad for å endelig funnet den rette... det var mange turer til div bakerier om forslag og pris så glad jeg slipper det nå. Dessuten er Holms bakeri de som strekte seg langt for å gjøre oss fornøyd. Det er kjempe artig å planlegge dagen men til tider så har jeg bare lyst å lugge meg selv når jeg ikke får ting til å gå... Ha en fantastisk god søndag selv du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 27. februar 2005 #117 Del Skrevet 27. februar 2005 God morgen! :oops: Ja, jeg var fortsatt i seng...stod faktisk akkurat opp! Det ble veldig seint i går pga. et bryllup og en bil...sier ikke mer om det! Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 27. februar 2005 #118 Del Skrevet 27. februar 2005 God morgen! :oops: Ja, jeg var fortsatt i seng...stod faktisk akkurat opp! Det ble veldig seint i går pga. et bryllup og en bil...sier ikke mer om det! Ha en fin søndag! Såpass Ha en fin søndag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 27. februar 2005 #119 Del Skrevet 27. februar 2005 Jepp, såpass! Det er deilig å sove....SUPERDEILIG!!! Klems fra sengemonsteret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 27. februar 2005 #120 Del Skrevet 27. februar 2005 Takk for god bedrings hilsen i dagboka mi, magen er nå bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå