Gå til innhold

Carina Dahl


Høstduft

Anbefalte innlegg

21 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Hun er sta, det skal hun ha. For hun har floppet gang på gang på gang nå. Melder seg opp på alt av programmer som vil ha henne, slenger ut den ene dårlige sangen etter den andre og gjør alt for å bli kjendis. Men så er hun og vil nok alltid være hun som poserer på bilder med Petter Northug på snapchat og instagram hver helg.  

Hver gang jeg ser navnet hennes her på KG (og ellers), så tenker jeg på denne dårlige musikkvideoen. Husker den ble sendt rundt på skolen og folk lo av den. Filmen ser ut som at den ble filmet med et dårlig mobilkamera, med en av de første mobilene med filmkamera. Og sangen høres ut som er blitt inspirert av Hannah Montana. Klærne, hvordan hun stirrer i kamera med et tomt og dødt blikk... katastrofe. Har delt den her på KG før og vil sikkert gjøre det igjen om et år eller to. For det er den jeg forbinder med Carina. 

 

Hmm, høres ut som en Avril Lavigne låt, men husker ikke navnet på den i farten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, smalls skrev:

Som er?

Er skrevet nok ganger her inne men har blitt slettet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.7.2019 den 15.19, Hilde444 skrev:

Carina har vel en helt egen måte å tjene penger på😉

Når hun er med og driver Bubbles & brunch hvor hun er med og arrangerer x antall fester i året hvor folk legger igjen syke summer med penger, så kan det da ikke være så vanskelig å forstå at hun tjener en del? Det er en jobb på lik linje med annet som krever mye tid og planlegging. 

Når hun også deltar på diverse TV som honoreres med titusener, gjør designsamarbeid med smykker/bikini, solbriller og gjør litt spillejobber her og der, så tjener hun inn mer enn nok til å leve når hun er singel og har kun seg selv å bruke penger på.

Klær, bil, festivaler osv får hun jo sponset, så hun har mye mindre utgifter enn andre og leilighet har hun delt/deler med en venninne. Da kan hun i prinsipp bruke nesten alt hun tjener på reiser hvis hun vil og det er heller ikke så dyrt om man reiser alene. Mye av det er jobb også, som feks når hun blir påspandert for å ta bilder til bikini-kolleksjon, musikkvideoer osv i eksotiske strøk.

Er så stygt å spre slike rykter når det er null bevis å legge frem og hun åpenbart jobber veldig mye om man gidder sette seg litt inn i det før man tror på alt man leser. Hadde du likt om noen satte ut slike rykter om deg selv?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Pappa betaler» Ref snap, men usikker på om hun refererer til Nordtug i bakgrunnen eller faren hennes.. :rolleyes: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Hagefrue skrev:

Når hun er med og driver Bubbles & brunch hvor hun er med og arrangerer x antall fester i året hvor folk legger igjen syke summer med penger, så kan det da ikke være så vanskelig å forstå at hun tjener en del? Det er en jobb på lik linje med annet som krever mye tid og planlegging. 

Når hun også deltar på diverse TV som honoreres med titusener, gjør designsamarbeid med smykker/bikini, solbriller og gjør litt spillejobber her og der, så tjener hun inn mer enn nok til å leve når hun er singel og har kun seg selv å bruke penger på.

Klær, bil, festivaler osv får hun jo sponset, så hun har mye mindre utgifter enn andre og leilighet har hun delt/deler med en venninne. Da kan hun i prinsipp bruke nesten alt hun tjener på reiser hvis hun vil og det er heller ikke så dyrt om man reiser alene. Mye av det er jobb også, som feks når hun blir påspandert for å ta bilder til bikini-kolleksjon, musikkvideoer osv i eksotiske strøk.

Er så stygt å spre slike rykter når det er null bevis å legge frem og hun åpenbart jobber veldig mye om man gidder sette seg litt inn i det før man tror på alt man leser. Hadde du likt om noen satte ut slike rykter om deg selv?

Jeg tror/vet bare at hun er en type som folk flest ikke liker. 

Husker hun fra da hun vokste opp i Romolslia. Husker festene hvor hun nesten naken danset og lot seg avbilde. Hvor hun stilte opp (da og) på alt som kunne tenkes, bare for å få litt oppmerksomhet og komme seg i media. 

Hun blir jo booket til typ Selbufestival, det er ikke mye og skryte av. Tror hun bare må innse at artist er ikke hennes bord. 

Hun har ikke vært på Senkveld engang, der har jo alt som kan krype og gå av litt kjendis vært. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både Linni og Carina er for gamle til denne typen oppførsel. De går mot 34 år og oppfører seg som de er 21. Å farge håret rosa ( Linni) på en 34 år gammel dame er harry. Og den babystemmen de tillegger seg. Hva vil de oppnå? Jeg blir oppgitt av slike kvinnfolk, beklager.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Baby2017 skrev:

Jeg tror/vet bare at hun er en type som folk flest ikke liker. 

Husker hun fra da hun vokste opp i Romolslia. Husker festene hvor hun nesten naken danset og lot seg avbilde. Hvor hun stilte opp (da og) på alt som kunne tenkes, bare for å få litt oppmerksomhet og komme seg i media. 

Hun blir jo booket til typ Selbufestival, det er ikke mye og skryte av. Tror hun bare må innse at artist er ikke hennes bord. 

Hun har ikke vært på Senkveld engang, der har jo alt som kan krype og gå av litt kjendis vært. 

Det er jo helt ok å ikke like noen. Jeg liker ikke alle jeg heller, men da gidder jeg heller ikke interessere meg for vedkommende og lar de bare drive med sitt og unngår å oppsøke det. Man har forskjellige meninger, men det jeg reagerer på er at man tar seg til rette med å ukritisk spre usanne og stygge rykter om hvor penger kommer fra eller bevisst gå inn for å snakke nedlatende om medmenneskene sine og prøve fremstille de som en «flopp» i yrkessammenheng. Jeg synes ikke det er en hyggelig måte å prate om andre på og regner ikke med man går rundt og betegner de i omgangskretsen som ikke har gjort størst karriere som «flopp» heller. Man oppnår ulike ting og trenger ikke sette alle opp mot hverandre og sammenligne.

Nå har hun som sagt fått lov av plateselskap å gi ut musikk i over 10 år og det hadde hun aldri fått lov til om de gikk i underskudd. Noen liker musikken, og da er det god nok grunn til å fortsette når man klarer spre glede til noen med det man gjør. Det er en seier i seg selv å glede andre. Om det er 1, 100 eller 1000. Når hun i tillegg blir forespurt å være med på såpass mye TV og andre prosjekter som hun gjør, så er det en interesse for henne og da er noe oppnådd. Meddeltakerne hennes i realityprogrammer hun deltar i, skryter jo veldig av hennes væremåte og hun får lett nye venner/bekjente, så å si at de fleste ikke liker henne synes jeg blir feil. Det er en liten gruppe som gjentatte ganger sitter og forsøker spre dritt på nett. Flesteparten av befolkningen bryr seg nok ikke og ellers har man de som liker det hun gjør også.

Man kan like eller ikke like, men man kan behandle folk med respekt uansett og holde seg for god til ukritisk stygg ryktespredning og latterliggjøring av andre. Det er det jeg reagerer på. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utenom Morten Hegseth, så er det jo Carina den eneste som har holdt seg i rampelyset etter BB fra 06. Til og med Jessica Lingren (som vant og var kjempe populær) trakk seg helt ut av rampelyset. Et år senere ca flyttet hun til Spania og giftet seg  

Hun skal ha for å ikke gi opp. Det er ikke veldig vanskelig å gi ut musikk i Norge når en er kjendis. At hun var en rocke datter hjalp på

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, smalls skrev:

Utenom Morten Hegseth, så er det jo Carina den eneste som har holdt seg i rampelyset etter BB fra 06. Til og med Jessica Lingren (som vant og var kjempe populær) trakk seg helt ut av rampelyset. Et år senere ca flyttet hun til Spania og giftet seg  

Hun skal ha for å ikke gi opp. Det er ikke veldig vanskelig å gi ut musikk i Norge når en er kjendis. At hun var en rocke datter hjalp på

Nei, tilogmed Richard ga opp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, annelis skrev:

Hvem er Carina Dahl😶

Hun er kanskje mest kjent som tidligere glamourmodell? Hun vant årets gatebilbabe og var en av modellene til Helene Rask. Det er i alle fall det jeg husker henne som. Vet hun har gitt ut musikk etc. men forbinder henne fortsatt som «babe» fra den tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Korsihalsen skrev:

Nei, tilogmed Richard ga opp.

Han hadde jeg glemt. Husker det var stas å møte han i byen og ta bilde med han 🙊 var vel 17 år. Han var populær, men forsvant han og etter en tid

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, smalls skrev:

Han hadde jeg glemt. Husker det var stas å møte han i byen og ta bilde med han 🙊 var vel 17 år. Han var populær, men forsvant han og etter en tid

Ja, husker han. Gikk på skole med han 🤣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Korsihalsen skrev:

Ja, husker han. Gikk på skole med han 🤣

Oi da...😂🤪 sorry, men var han like harry da og?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, Xstrella skrev:

Både Linni og Carina er for gamle til denne typen oppførsel. De går mot 34 år og oppfører seg som de er 21. Å farge håret rosa ( Linni) på en 34 år gammel dame er harry. Og den babystemmen de tillegger seg. Hva vil de oppnå? Jeg blir oppgitt av slike kvinnfolk, beklager.

Alder spiller liten rolle, synes jeg, men begge kan nok godt tone ned på all «staffasjen». De er naturlig pene bak skallene sine. Det kunne man bla se i Farmen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, smalls skrev:

Oi da...😂🤪 sorry, men var han like harry da og?

Ja, han var det 🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2019 den 20.29, Hagefrue skrev:

Når hun er med og driver Bubbles & brunch hvor hun er med og arrangerer x antall fester i året hvor folk legger igjen syke summer med penger, så kan det da ikke være så vanskelig å forstå at hun tjener en del? Det er en jobb på lik linje med annet som krever mye tid og planlegging. 

Når hun også deltar på diverse TV som honoreres med titusener, gjør designsamarbeid med smykker/bikini, solbriller og gjør litt spillejobber her og der, så tjener hun inn mer enn nok til å leve når hun er singel og har kun seg selv å bruke penger på.

Klær, bil, festivaler osv får hun jo sponset, så hun har mye mindre utgifter enn andre og leilighet har hun delt/deler med en venninne. Da kan hun i prinsipp bruke nesten alt hun tjener på reiser hvis hun vil og det er heller ikke så dyrt om man reiser alene. Mye av det er jobb også, som feks når hun blir påspandert for å ta bilder til bikini-kolleksjon, musikkvideoer osv i eksotiske strøk.

Er så stygt å spre slike rykter når det er null bevis å legge frem og hun åpenbart jobber veldig mye om man gidder sette seg litt inn i det før man tror på alt man leser. Hadde du likt om noen satte ut slike rykter om deg selv?

Hei Carina!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...