Gå til innhold

Carina Dahl


Høstduft

Anbefalte innlegg

Gjest Coronaviruset

Var ikke hun nettopp på TV med hun Silje? Hvor det kom frem at hun hadde et ekstremt stort overforbruk?

Og nå ødelegger hun sanger og ber folk om å vippse om de liker sangen. Det blir for dumt. Helt greit at artister ønsker å finne alternative måter å tjene penger på, men når du nettopp har stått frem på tv foran hele Norge å vist frem overforbruket ditt, blir det for dumt å tigge etter penger rett etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, Coronaviruset skrev:

Var ikke hun nettopp på TV med hun Silje? Hvor det kom frem at hun hadde et ekstremt stort overforbruk?

Og nå ødelegger hun sanger og ber folk om å vippse om de liker sangen. Det blir for dumt. Helt greit at artister ønsker å finne alternative måter å tjene penger på, men når du nettopp har stått frem på tv foran hele Norge å vist frem overforbruket ditt, blir det for dumt å tigge etter penger rett etterpå.

Hun skuffer etter dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke hørt om henne før jeg så den nye videoen.

Synes hun er ei pen dame, og synes så absolutt hun har en fin stemme. Sjeldent jeg liker norske sanger egentlig,  men synes det er stilig at hun synger på sin egen dialekt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hva skjedde med henne og Eileen som var så mye sammen. Er de ikke venner lengre?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.5.2020 den 20.56, June_1 skrev:

Hva skjedde med henne og Eileen som var så mye sammen. Er de ikke venner lengre?

Trodde de bodde sammen....men, gudene må vite. De få gangene jeg ser Carina sine stories på Insta, kaller hun en leilighet hos Frogner House Apartments for "hjemme". Sikkert spons, men likevel...

Må være litt slitsomt å være over 30 og ikke ha et fast hjem, det være seg eiet eller leiet.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Krutthøna skrev:

Trodde de bodde sammen....men, gudene må vite. De få gangene jeg ser Carina sine stories på Insta, kaller hun en leilighet hos Frogner House Apartments for "hjemme". Sikkert spons, men likevel...

Må være litt slitsomt å være over 30 og ikke ha et fast hjem, det være seg eiet eller leiet.

Tror de delte en leilighet i Vika som Carina nå leier alene. Hun hadde leid den ut igjen en periode fordi hun egentlig skulle på påskeferie++ så derfor bodde hun i Frogner++ . Hun eier forøvrig leilighet i Trondheim som hun leier ut. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, Krutthøna said:

Trodde de bodde sammen....men, gudene må vite. De få gangene jeg ser Carina sine stories på Insta, kaller hun en leilighet hos Frogner House Apartments for "hjemme". Sikkert spons, men likevel...

Må være litt slitsomt å være over 30 og ikke ha et fast hjem, det være seg eiet eller leiet.

Som en som er over 30 og ikke har fast hjem - det kommer veldig an på livet man lever!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.5.2020 den 16.07, Krutthøna skrev:

Trodde de bodde sammen....men, gudene må vite. De få gangene jeg ser Carina sine stories på Insta, kaller hun en leilighet hos Frogner House Apartments for "hjemme". Sikkert spons, men likevel...

Må være litt slitsomt å være over 30 og ikke ha et fast hjem, det være seg eiet eller leiet.

Hun nærmer seg vel 35/36 år? Corona ødela for artistkarrieren visstnok. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.5.2020 den 8.56, Xstrella skrev:

Hun nærmer seg vel 35/36 år? Corona ødela for artistkarrieren visstnok. 

Den har alltid vært dødfødt. Kan ikke skylde på corona der altså.

  • Liker 31
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.5.2020 den 7.51, fruaasen skrev:

Den har alltid vært dødfødt. Kan ikke skylde på corona der altså.

Ja er enig der. Noen er bare ikke artister uansett hvor mye de prøver.

  • Liker 13
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Jegserdeg
På 6.5.2020 den 20.56, June_1 skrev:

Hva skjedde med henne og Eileen som var så mye sammen. Er de ikke venner lengre?

Eileen har fått seg kjærest og bruker mye av sin tid ilag med han😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hva skjer med å holde en avstand på en meter til andre under Coronapandemien? 

Denne dama setter halve Norge i smittefare der hun dra på den ene fyllefesten etter den andre med alt som kan krype og gå av norske kjendiser. 

Hjemmefest hos Adrian Paul, båttur med Petter Northug, tett sammen masse forskjellige folk på restaurant hver uke, i natt klemt inn i en liten båt i Halden havn med Bjarne Brøndbo, Plumbo, Linnie Meister, Staysman m.fl. 

Er alle disse i samme husholdning liksom? De henger rundt halsen på hverandre, synger og tar selfies. 

Merkelig at ingen reagerer. 
 

  • Liker 18
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, loffen skrev:

Hva skjer med å holde en avstand på en meter til andre under Coronapandemien? 

Denne dama setter halve Norge i smittefare der hun dra på den ene fyllefesten etter den andre med alt som kan krype og gå av norske kjendiser. 

Hjemmefest hos Adrian Paul, båttur med Petter Northug, tett sammen masse forskjellige folk på restaurant hver uke, i natt klemt inn i en liten båt i Halden havn med Bjarne Brøndbo, Plumbo, Linnie Meister, Staysman m.fl. 

Er alle disse i samme husholdning liksom? De henger rundt halsen på hverandre, synger og tar selfies. 

Merkelig at ingen reagerer. 
 

Sommeren 2020 er sommeren hvor det er moderne å holde seg hjemme istedenfor å være sosial. Synd at ikke disse voksne menneskene har forstått det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
På 4.4.2020 den 10.02, O.G. skrev:

Hun skuffer etter dette.

Hun har vel aldri gjort noe motsatt 

Edit: fjernet 

Endret av MadameDeRosa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MadameDeRosa skrev:

Hun har vel aldri gjort noe motsatt av skuffende heller. Et forstyrra barn i voksen kropp.

Carina er ikke forstyrret, hun har nok bare ikke innsett hvor farlig Covid_19 er og hun er ikke en eneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest MadameDeRosa
2 timer siden, O.G. skrev:

Carina er ikke forstyrret, hun har nok bare ikke innsett hvor farlig Covid_19 er og hun er ikke en eneste.

Nå var det ikke covid jeg mente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer over 35 som tror de er 19? Hva er greia? Hun og Linni skal nå lansere en sang sammen. Så outfiten på allsang på grensen. 😲 Det er jo bare desperat. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2020 den 11.33, Xstrella skrev:

Damer over 35 som tror de er 19? Hva er greia? Hun og Linni skal nå lansere en sang sammen. Så outfiten på allsang på grensen. 😲 Det er jo bare desperat. 

De ser jo bedre ut enn flere 19 åringer jeg har sett. La nå folk få kjøre sin greie sier nå jeg. Til og med Mads Hansen ville ha med Linni på sangen sin etter de stilte opp på tv2 sammen.  Både ho og Carina er likandes folk synes jeg. Da har det ingenting å si hvordan  utseende og hvilken outfit de går med. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...