Gå til innhold

Carina Dahl


Høstduft

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

19 minutter siden, Uglesjel skrev:

Siste og nyeste låten hennes er helt forferdelig🙉😖

Hvor kan jeg høre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, den var fæl... Det verste var når hun starter sangen med «Carina Carina»... så flaut!!!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Uglesjel skrev:

Spotify 

Så må jeg betale? Nei, da gidder jeg ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo flott at man vil nå drømmen sin, men når man har prøvd i 10 x antall år og ikke klart å slå igjennom og bli popstjerne, så bør man kanskje innse det ikke funker? For det var vel ikke så lenge etter Big Brother i 06 hun ville prøve å bli popstjerne. Hun har prøvd lenge nå. Blir ikke akkurat noe lettere hvor eldre man blir. Hun er vel 34 år 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, smalls skrev:

Så må jeg betale? Nei, da gidder jeg ikke :P

Du finner den også på YouTube 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, smalls skrev:

Det er jo flott at man vil nå drømmen sin, men når man har prøvd i 10 x antall år og ikke klart å slå igjennom og bli popstjerne, så bør man kanskje innse det ikke funker? For det var vel ikke så lenge etter Big Brother i 06 hun ville prøve å bli popstjerne. Hun har prøvd lenge nå. Blir ikke akkurat noe lettere hvor eldre man blir. Hun er vel 34 år 

33 er hun. Enig med deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Uglesjel skrev:

Du finner den også på YouTube 

Hva heter sangen? Finner ikke noe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, smalls skrev:

Hva heter sangen? Finner ikke noe 

Bikini😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Uglesjel skrev:

Bikini😂

Vel, hva skal man si? Ikke heeelt min type musikk 😛hvem er han duden som synger litt? 

Flott, nå har jeg fått sangen litt på hjernen :dry:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, smalls skrev:

Vel, hva skal man si? Ikke heeelt min type musikk 😛hvem er han duden som synger litt? 

Flott, nå har jeg fått sangen litt på hjernen :dry:

Aner ikke.. slå av radioen når jeg hørte at det var henne. Greit nok at hun prøver på en spansk aktig låt. Men det går ikke helt etter planen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Altså... Hun spiller sine egne sanger på fester/fors/i bilen.. Det er såå innmari Harry og spesielt... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.6.2019 den 19.38, Sizz- skrev:

Å «prøve seg» i 20 årene, ok. Men når man har bikket 30 og er på god vei inn i de gylne 40 så er kanskje tiden inne for å gi seg og slutte å prøve så hardt. Noen har bare ikke det som trengs for å bli postjerne og det er ikke er noe galt i det. 

 

Aldri for seint å fotfølge rockestjernedrømmen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Hun er sta, det skal hun ha. For hun har floppet gang på gang på gang nå. Melder seg opp på alt av programmer som vil ha henne, slenger ut den ene dårlige sangen etter den andre og gjør alt for å bli kjendis. Men så er hun og vil nok alltid være hun som poserer på bilder med Petter Northug på snapchat og instagram hver helg.  

Hver gang jeg ser navnet hennes her på KG (og ellers), så tenker jeg på denne dårlige musikkvideoen. Husker den ble sendt rundt på skolen og folk lo av den. Filmen ser ut som at den ble filmet med et dårlig mobilkamera, med en av de første mobilene med filmkamera. Og sangen høres ut som er blitt inspirert av Hannah Montana. Klærne, hvordan hun stirrer i kamera med et tomt og dødt blikk... katastrofe. Har delt den her på KG før og vil sikkert gjøre det igjen om et år eller to. For det er den jeg forbinder med Carina. 

 

Hvis det er det du forbinder med henne, så kan du neppe ha fulgt med særlig i mediabildet de senere årene. Hun kom seg til finalen i Masterchef, semifinalen i Farmen Kjendis og også blant topplasseringene i 71 grader nord - alle programmer hvor hun har jobbet hardt og gjort en god figur.

Av musikk har hun kommet et langt stykke siden videoen du henviser til. Hun har gitt ut låter som NLTO og I Don´t Care som begge kan vise til over en million streams og også Despacito-tolkningen har 3 millioner! Flere av de andre låtene kan vise til nærmere en halv million og det er tall som er helt innafor til å være en norsk artist! Ikke alle kan bli nye Astrid S eller Sigrid, men så lenge man streamer nok og bookes til oppdrag slik at man ikke går i underskudd, så jobber man som artist på lik linje med andre. Plateselskap har tydeligvis inntjening på henne og jeg vil ikke kalle det en flopp når noen har jobbet og gitt ut jevnlige utgivelser i over 10 år! Hun har sitt publikum. Du er kanskje ikke en av de, men det er er ikke det samme som at hun er en flopp.

I tillegg er hun med og driver Bubbles & Brunch som gir god inntjening, gir ut egne kolleksjoner, jobber med sponsorer osv. Hun jobber med veldig mange forskjellige prosjekter og er en hardtarbeidende person som jobber for å kunne gjøre det hun vil - noe det står respekt av! I tillegg fremstår hun som en sympatisk og jordnær person - noe jeg selv har bevitnet ved flere anledninger. Hva skjer med å heie frem hverandre og heller være glad på andre sine vegne når de får til det de vil og klarer leve av det? Alle begynner et sted og hun begynte med videoen du viser til. Det er helt normalt og er en del av å utvikle seg selv. Hva er poenget med å dra det frem flere år senere for å "håne" og fremheve at hun er en "flopp" i dine øyne? Hva får du ut av det?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Hagefrue skrev (På 9.7.2019 den 21.12):

Hvis det er det du forbinder med henne, så kan du neppe ha fulgt med særlig i mediabildet de senere årene. Hun kom seg til finalen i Masterchef, semifinalen i Farmen Kjendis og også blant topplasseringene i 71 grader nord - alle programmer hvor hun har jobbet hardt og gjort en god figur.

Av musikk har hun kommet et langt stykke siden videoen du henviser til. Hun har gitt ut låter som NLTO og I Don´t Care som begge kan vise til over en million streams og også Despacito-tolkningen har 3 millioner! Flere av de andre låtene kan vise til nærmere en halv million og det er tall som er helt innafor til å være en norsk artist! Ikke alle kan bli nye Astrid S eller Sigrid, men så lenge man streamer nok og bookes til oppdrag slik at man ikke går i underskudd, så jobber man som artist på lik linje med andre. Plateselskap har tydeligvis inntjening på henne og jeg vil ikke kalle det en flopp når noen har jobbet og gitt ut jevnlige utgivelser i over 10 år! Hun har sitt publikum. Du er kanskje ikke en av de, men det er er ikke det samme som at hun er en flopp.

I tillegg er hun med og driver Bubbles & Brunch som gir god inntjening, gir ut egne kolleksjoner, jobber med sponsorer osv. Hun jobber med veldig mange forskjellige prosjekter og er en hardtarbeidende person som jobber for å kunne gjøre det hun vil - noe det står respekt av! I tillegg fremstår hun som en sympatisk og jordnær person - noe jeg selv har bevitnet ved flere anledninger. Hva skjer med å heie frem hverandre og heller være glad på andre sine vegne når de får til det de vil og klarer leve av det? Alle begynner et sted og hun begynte med videoen du viser til. Det er helt normalt og er en del av å utvikle seg selv. Hva er poenget med å dra det frem flere år senere for å "håne" og fremheve at hun er en "flopp" i dine øyne? Hva får du ut av det?

.

Endret av Nasse Nøff ❤
et ord forsvant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Hun er sta, det skal hun ha. For hun har floppet gang på gang på gang nå. Melder seg opp på alt av programmer som vil ha henne, slenger ut den ene dårlige sangen etter den andre og gjør alt for å bli kjendis. Men så er hun og vil nok alltid være hun som poserer på bilder med Petter Northug på snapchat og instagram hver helg.  

Hver gang jeg ser navnet hennes her på KG (og ellers), så tenker jeg på denne dårlige musikkvideoen. Husker den ble sendt rundt på skolen og folk lo av den. Filmen ser ut som at den ble filmet med et dårlig mobilkamera, med en av de første mobilene med filmkamera. Og sangen høres ut som er blitt inspirert av Hannah Montana. Klærne, hvordan hun stirrer i kamera med et tomt og dødt blikk... katastrofe. Har delt den her på KG før og vil sikkert gjøre det igjen om et år eller to. For det er den jeg forbinder med Carina. 

 

Jøss da, kjente henne ikke igjen. Hva har skjedd??

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Som jeg sa så er hun med på alt som hun kan. For meg personlig så virker det som at hun løper rundt som en hodeløs kylling, som sier ja til alt fordi hun må ta det hun får. Mens musikk er det hun aller helst vil være kjent for, men får det ikke til. Fordi hun har dårlige sanger og en alminnelig sangstemme. For meg så fremstår det mer som desperat enn at hun er hardt arbeidende med mange spennende prosjekter på en og samme tid. 

Det å gå viral betyr ikke at du har talent eller er god til noe. Det å ha x antall millioner klikk på youtube, betyr ikke at du er en stor sangstjerne som er god nok til å være i samme liga som de ekte kjendis artistene. En halv million er heller ikke noe å skryte av, det er som en fjert i vinden. Den ene videoen som har gjort suksess (om du kan kalle usle 500.000 for suksess), er av en sang som ikke er hennes. Så det sier jo sitt da. Hun kunne nok ha slått gull fuglen hun også, om hun fikk noen til å skrive skikkelige sanger for henne. Når Katy Perry med en stemme som kun funker med en god dose autotune kan nå høyt, så er det faktisk håp for veldig mange der ute, også Carina. Men du kommer ikke langt med russelåter. 

Dersom hun hadde gjort ting riktig, i stedet for å gripe tak i alt som viftes foran nesen hennes, ref hennes lang liste med reality programmer hun har sagt ja til, så kunne hun kanskje ha kommet seg en plass. Men det å løpe rett mot alt som dukker opp foran henne, med øynene lukket som en hodeløs kylling, ja da sier det seg selv at hun ikke kommer særlig langt som artist. 
I mine øyne så er hun en flopp. Kanskje ikke i dine, og det har du all rett til å mene. 

Å takke ja til en del reality er det jo veldig mange som gjør - alt fra artister, skuespillere, modeller etc. Det er sånn kjendiskulturen i Norge fungerer og noe som gir gode penger for de som deltar. Det er vanskelig å leve på kun en ting når man er i underholdningsbransjen og da må man stille opp på ting. Samtidig er det jo muligheter de får tilbud om. Det er ofte eventyr og opplevelser som folk søker seg til og drømmer om å være med på, så hvorfor takke nei når man er så heldig å få tilbudet? Skal man takke nei i frykt for hvordan andre vil oppfatte en eller skal man bare gi F i hva andre tenker og leve livet og gripe mulighetene man får? Carina har en personlighet som sistnevnte og er en eventyrlysten person og det ser jeg ikke noe galt i. Det er ofte sånn at man kun skal kunne drive med en ting her i livet for å bli tatt seriøst, men hvorfor skal man la seg begrense av det? Jeg beundrer at hun tar egne valg på tross av at hun vet det vekker reaksjoner og for at hun bare er seg selv. Selvfølgelig kunne hun valgt å fokusere kun på musikken, fått hjelp fra andre og latt noen gjøre henne til et produkt slik store artister ofte blir som styres av folk bak, men ser ikke for meg hun er komfortabel med det og at hun heller vil ha det moro underveis. Carina gjør bare ting hun synes er gøy og klarer å livnære seg av det, så det er fint for henne! Hvorfor fokusere så mye på hvem som flopper og ikke? Hun sprer glede til noen i det hun gjør og noen der ute liker musikken hennes. Tipper hun er fornøyd med det og så lenge det har gitt nok inntjening til at hun har fått gi ut musikk i 10 år, så gjøres noe riktig også! Ser ikke poenget i å forsøke dra andre ned og fokusere på det negative i andre. Hvorfor bruke energi på det?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...