Gå til innhold

Carina Dahl

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper det er ingen andre som har blitt smittet av henne. 

Følte seg dårlig i går men går allikevel på show/middag i går og er forkjølet i dag ......

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå jeg håper Viggo er Carinas nye flamme 🤞🏼❤️😍

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
SeBraHaHa skrev (8 timer siden):

Det er ikke Carina 

Endret av Tough cookie
  • Liker 4
Skrevet
SeBraHaHa skrev (På 23.3.2026 den 22.09):

Jeg håper at det ikke er det.

Hun er så utrolig tacky, at hun kan finne seg noen som passer.

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

Er jo mye hinting om denne flammen - får jo se om det faktisk blir noe av ? 

Det er jo ikke så lett å ha et forhold med det livet hun har - mye jobbing kvelder/helger . Tror det er lettere for en mannlig artist å dra damer enn motsatt. Hvis ikke det er en annen artist/musiker e.l. da 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Få damer i norge som har fikset så mye på utseende som Carina. Tenner,nese, emorme mengder botox og fillers i hele ansiktet. 

Trist.

Endret av M.H85
  • Liker 14
  • 1 måned senere...
Skrevet
Tough cookie skrev (På 24.3.2026 den 6.52):

Det er ikke Carina 

Det er ei fra love island. 

Skrevet

Tipper det er Staysman! Synes det var noe i blikkene mellom de på det klippet hvor de spiller inn musikkvideo 🥳

• 2 uker senere...
Skrevet
Amber skrev (På 28.4.2026 den 21.50):

Tipper det er Staysman! Synes det var noe i blikkene mellom de på det klippet hvor de spiller inn musikkvideo 🥳

What???

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ganske sikker på at det ikke var Staysman. 

CD var jo i Marokko med noen  samtidig som Staysman løp sentrumsløpet 

Skal vel sikkert spille litt på dette da og ikke innrømme hvem det er - må jo innrømme jeg er litt nysgjerrig - er jo hyggelig at hun har fått kjæreste (hvis hun faktisk har bekreftet det) 😛

Endret av punkyB
  • Liker 3
Skrevet

Hun har ikke alltid hatt hell i kjærligheten. Jeg har ei venninne som har hatt sex med en av hennes ekser. Han var ikke den mest lojale mannen som gikk på to ben for å si det slik. Jeg kjenner ikke henne personlig, men hun virker snill og ønsker nok veldig å slå seg til ro med en mann. Jeg synes hun fortjener kjærligheten - det gjør forsåvidt alle mennesker. 

• Liker 2
  • Hjerte 8
Skrevet
Marihone skrev (1 time siden):

Hun har ikke alltid hatt hell i kjærligheten. Jeg har ei venninne som har hatt sex med en av hennes ekser. Han var ikke den mest lojale mannen som gikk på to ben for å si det slik. Jeg kjenner ikke henne personlig, men hun virker snill og ønsker nok veldig å slå seg til ro med en mann. Jeg synes hun fortjener kjærligheten - det gjør forsåvidt alle mennesker. 

Så det hjelper ikke å sprøyte inn det ene etter det andre i ansiktet sitt altså🤷‍♀️ 

• Liker 1
  • Nyttig 3
  • 2 uker senere...
Skrevet
Jaddah123 skrev (På 9.5.2026 den 7.57):

Så det hjelper ikke å sprøyte inn det ene etter det andre i ansiktet sitt altså🤷‍♀️ 

I all verden? Hva er det slags kommentar til det ovenstående? 

• 3 uker senere...
Skrevet

Litt usikker på om CD får skryt her eller ikke 
Anmeldelse: Carina Dahl på Rodeo-festivalen – P3 Musikkanmeldelser

Men hvertfall får bandet og "cow-girlsa" litt tyn - og kanskje litt indirekte tyn til CD at hun ikke fremhever de nok ?

Derfor litt interessant at etter dette så har hun en halvtimes innlegg på snap (gadd ikke høre alt) hvor hun skryter masse av bandet og de rundt henne . Tilfeldig ? 

Jeg følger jo henne på snap - og virker jo som om CD og bandet har en fin tone og er gode venner når de er på konsert/tur - men de er ikke involvert så mye i livet hennes ellers. 

Skrevet
punkyB skrev (14 timer siden):

Litt usikker på om CD får skryt her eller ikke 
Anmeldelse: Carina Dahl på Rodeo-festivalen – P3 Musikkanmeldelser

Men hvertfall får bandet og "cow-girlsa" litt tyn - og kanskje litt indirekte tyn til CD at hun ikke fremhever de nok ?

Derfor litt interessant at etter dette så har hun en halvtimes innlegg på snap (gadd ikke høre alt) hvor hun skryter masse av bandet og de rundt henne . Tilfeldig ? 

Jeg følger jo henne på snap - og virker jo som om CD og bandet har en fin tone og er gode venner når de er på konsert/tur - men de er ikke involvert så mye i livet hennes ellers. 

Tolker det sånn at de gir henne skryt for energien og at hun er dyktig på å showe. Men musikken er jo helt rævva, og desverre så er ikke stemmen hennes så mye å skryte av.. sånn sett synes jeg hun får veldig lite dårlig kritikk når det skrives om henne… nesten som om hun er «fredet».

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...