punkyB Skrevet 23. januar #661 Skrevet 23. januar Håper det er ingen andre som har blitt smittet av henne. Følte seg dårlig i går men går allikevel på show/middag i går og er forkjølet i dag ......
Tough cookie Skrevet 24. mars #663 Skrevet 24. mars (endret) SeBraHaHa skrev (8 timer siden): Åååå jeg håper Viggo er Carinas nye flamme 🤞🏼❤️😍 Det er ikke Carina Endret 24. mars av Tough cookie 4
Sol79 Skrevet 25. mars #664 Skrevet 25. mars SeBraHaHa skrev (På 23.3.2026 den 22.09): Åååå jeg håper Viggo er Carinas nye flamme 🤞🏼❤️😍 Jeg håper at det ikke er det. Hun er så utrolig tacky, at hun kan finne seg noen som passer. 10 2
punkyB Skrevet 25. mars #665 Skrevet 25. mars Er jo mye hinting om denne flammen - får jo se om det faktisk blir noe av ? Det er jo ikke så lett å ha et forhold med det livet hun har - mye jobbing kvelder/helger . Tror det er lettere for en mannlig artist å dra damer enn motsatt. Hvis ikke det er en annen artist/musiker e.l. da 2
M.H85 Skrevet 25. mars #666 Skrevet 25. mars (endret) Få damer i norge som har fikset så mye på utseende som Carina. Tenner,nese, emorme mengder botox og fillers i hele ansiktet. Trist. Endret 25. mars av M.H85 14 1
M.H85 Skrevet 28. april #667 Skrevet 28. april Tough cookie skrev (På 24.3.2026 den 6.52): Det er ikke Carina Det er ei fra love island.
Amber Skrevet 28. april #668 Skrevet 28. april Tipper det er Staysman! Synes det var noe i blikkene mellom de på det klippet hvor de spiller inn musikkvideo 🥳
mariie Skrevet 6. mai #669 Skrevet 6. mai Amber skrev (På 28.4.2026 den 21.50): Tipper det er Staysman! Synes det var noe i blikkene mellom de på det klippet hvor de spiller inn musikkvideo 🥳 What??? 1
punkyB Skrevet 7. mai #670 Skrevet 7. mai (endret) Ganske sikker på at det ikke var Staysman. CD var jo i Marokko med noen samtidig som Staysman løp sentrumsløpet Skal vel sikkert spille litt på dette da og ikke innrømme hvem det er - må jo innrømme jeg er litt nysgjerrig - er jo hyggelig at hun har fått kjæreste (hvis hun faktisk har bekreftet det) 😛 Endret 7. mai av punkyB 3
Marihone Skrevet 9. mai #671 Skrevet 9. mai Hun har ikke alltid hatt hell i kjærligheten. Jeg har ei venninne som har hatt sex med en av hennes ekser. Han var ikke den mest lojale mannen som gikk på to ben for å si det slik. Jeg kjenner ikke henne personlig, men hun virker snill og ønsker nok veldig å slå seg til ro med en mann. Jeg synes hun fortjener kjærligheten - det gjør forsåvidt alle mennesker. 3 8
Jaddah123 Skrevet 9. mai #672 Skrevet 9. mai Marihone skrev (1 time siden): Hun har ikke alltid hatt hell i kjærligheten. Jeg har ei venninne som har hatt sex med en av hennes ekser. Han var ikke den mest lojale mannen som gikk på to ben for å si det slik. Jeg kjenner ikke henne personlig, men hun virker snill og ønsker nok veldig å slå seg til ro med en mann. Jeg synes hun fortjener kjærligheten - det gjør forsåvidt alle mennesker. Så det hjelper ikke å sprøyte inn det ene etter det andre i ansiktet sitt altså🤷♀️ 1 2
Chlypa Skrevet 17. mai #673 Skrevet 17. mai Jaddah123 skrev (På 9.5.2026 den 7.57): Så det hjelper ikke å sprøyte inn det ene etter det andre i ansiktet sitt altså🤷♀️ I all verden? Hva er det slags kommentar til det ovenstående? 2
punkyB Skrevet 7. juni #674 Skrevet 7. juni Litt usikker på om CD får skryt her eller ikke Anmeldelse: Carina Dahl på Rodeo-festivalen – P3 Musikkanmeldelser Men hvertfall får bandet og "cow-girlsa" litt tyn - og kanskje litt indirekte tyn til CD at hun ikke fremhever de nok ? Derfor litt interessant at etter dette så har hun en halvtimes innlegg på snap (gadd ikke høre alt) hvor hun skryter masse av bandet og de rundt henne . Tilfeldig ? Jeg følger jo henne på snap - og virker jo som om CD og bandet har en fin tone og er gode venner når de er på konsert/tur - men de er ikke involvert så mye i livet hennes ellers.
Amber Skrevet 7. juni #675 Skrevet 7. juni punkyB skrev (14 timer siden): Litt usikker på om CD får skryt her eller ikke Anmeldelse: Carina Dahl på Rodeo-festivalen – P3 Musikkanmeldelser Men hvertfall får bandet og "cow-girlsa" litt tyn - og kanskje litt indirekte tyn til CD at hun ikke fremhever de nok ? Derfor litt interessant at etter dette så har hun en halvtimes innlegg på snap (gadd ikke høre alt) hvor hun skryter masse av bandet og de rundt henne . Tilfeldig ? Jeg følger jo henne på snap - og virker jo som om CD og bandet har en fin tone og er gode venner når de er på konsert/tur - men de er ikke involvert så mye i livet hennes ellers. Tolker det sånn at de gir henne skryt for energien og at hun er dyktig på å showe. Men musikken er jo helt rævva, og desverre så er ikke stemmen hennes så mye å skryte av.. sånn sett synes jeg hun får veldig lite dårlig kritikk når det skrives om henne… nesten som om hun er «fredet». 5 1
Hufsetrollet Skrevet 8. juni #676 Skrevet 8. juni punkyB skrev (På 7.5.2026 den 12.14): Ganske sikker på at det ikke var Staysman. CD var jo i Marokko med noen samtidig som Staysman løp sentrumsløpet Skal vel sikkert spille litt på dette da og ikke innrømme hvem det er - må jo innrømme jeg er litt nysgjerrig - er jo hyggelig at hun har fått kjæreste (hvis hun faktisk har bekreftet det) 😛 Tok samme fly som hun og kjæresten til Trondheim. De var ikke akkurat diskret der de stod ved bagasjebåndet og ventet. Og dette var FØR hun gikk ut i media. Søt type da 😍
Josi1 Skrevet 12. juni #677 Skrevet 12. juni (endret) CD og Stays er gode venner😊. Typen til CD er 8år yngre enn henne, selv om CD har gjort mye med utseende og kroppen, har hun en attraktiv kropp til 40år å være. Personligheten til CD er sjarmerende og tiltrekkende akkurat som Stays, han finnes ikke kjekk, men er en likanes kar. Bare synd CD ikke har bedre selvtillit og må bruke så mye filter på SOME.. Når det gjelder bandet og folkene rundt henne, sitter jeg egentlig igjen med inntrykket av at CD er ganske flink til å løfte dem frem. Jeg følger henne på Snapchat, og der synes jeg ofte hun gir mye oppmerksomhet til cow- girlsa og andre som bidrar rundt henne. Men det er annerledes med Staysman. Uten bandet hadde heller ikke han vært den samme «Staysman» på scenen, men jeg sitter oftere igjen med følelsen av at bandet havner litt mer i bakgrunnen der i det han legger ut på SOME, han er nesten mer selvsentrert. Mulig han setter pris på dem, men som publikummer er det ikke alltid like synlig. Men vi ser bare en liten del av det som skjer bak kulissene, men basert på det som deles offentlig, opplever jeg faktisk at CD er ganske flink til å gi kred til folkene rundt seg enn f.eks Staysman. Endret 12. juni av Josi1 1
Cookie123 Skrevet 12. juni #678 Skrevet 12. juni Josi1 skrev (10 timer siden): Personligheten til CD er sjarmerende og tiltrekkende akkurat som Stays, han finnes ikke kjekk, men er en likanes kar. Whaaat???? Staysman er jo en av de kjekkeste i landet!!!! 😍
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå