punkyB Skrevet 23. januar #661 Skrevet 23. januar Håper det er ingen andre som har blitt smittet av henne. Følte seg dårlig i går men går allikevel på show/middag i går og er forkjølet i dag ......
Tough cookie Skrevet 24. mars #663 Skrevet 24. mars (endret) SeBraHaHa skrev (8 timer siden): Åååå jeg håper Viggo er Carinas nye flamme 🤞🏼❤️😍 Det er ikke Carina Endret 24. mars av Tough cookie 4
Sol79 Skrevet 25. mars #664 Skrevet 25. mars SeBraHaHa skrev (På 23.3.2026 den 22.09): Åååå jeg håper Viggo er Carinas nye flamme 🤞🏼❤️😍 Jeg håper at det ikke er det. Hun er så utrolig tacky, at hun kan finne seg noen som passer. 11 2
punkyB Skrevet 25. mars #665 Skrevet 25. mars Er jo mye hinting om denne flammen - får jo se om det faktisk blir noe av ? Det er jo ikke så lett å ha et forhold med det livet hun har - mye jobbing kvelder/helger . Tror det er lettere for en mannlig artist å dra damer enn motsatt. Hvis ikke det er en annen artist/musiker e.l. da 2
M.H85 Skrevet 25. mars #666 Skrevet 25. mars (endret) Få damer i norge som har fikset så mye på utseende som Carina. Tenner,nese, emorme mengder botox og fillers i hele ansiktet. Trist. Endret 25. mars av M.H85 14
M.H85 Skrevet 28. april #667 Skrevet 28. april Tough cookie skrev (På 24.3.2026 den 6.52): Det er ikke Carina Det er ei fra love island.
Amber Skrevet 28. april #668 Skrevet 28. april Tipper det er Staysman! Synes det var noe i blikkene mellom de på det klippet hvor de spiller inn musikkvideo 🥳
mariie Skrevet 6. mai #669 Skrevet 6. mai Amber skrev (På 28.4.2026 den 21.50): Tipper det er Staysman! Synes det var noe i blikkene mellom de på det klippet hvor de spiller inn musikkvideo 🥳 What??? 1
punkyB Skrevet 7. mai #670 Skrevet 7. mai (endret) Ganske sikker på at det ikke var Staysman. CD var jo i Marokko med noen samtidig som Staysman løp sentrumsløpet Skal vel sikkert spille litt på dette da og ikke innrømme hvem det er - må jo innrømme jeg er litt nysgjerrig - er jo hyggelig at hun har fått kjæreste (hvis hun faktisk har bekreftet det) 😛 Endret 7. mai av punkyB 3
Marihone Skrevet 9. mai #671 Skrevet 9. mai Hun har ikke alltid hatt hell i kjærligheten. Jeg har ei venninne som har hatt sex med en av hennes ekser. Han var ikke den mest lojale mannen som gikk på to ben for å si det slik. Jeg kjenner ikke henne personlig, men hun virker snill og ønsker nok veldig å slå seg til ro med en mann. Jeg synes hun fortjener kjærligheten - det gjør forsåvidt alle mennesker. 2 8
Jaddah123 Skrevet 9. mai #672 Skrevet 9. mai Marihone skrev (1 time siden): Hun har ikke alltid hatt hell i kjærligheten. Jeg har ei venninne som har hatt sex med en av hennes ekser. Han var ikke den mest lojale mannen som gikk på to ben for å si det slik. Jeg kjenner ikke henne personlig, men hun virker snill og ønsker nok veldig å slå seg til ro med en mann. Jeg synes hun fortjener kjærligheten - det gjør forsåvidt alle mennesker. Så det hjelper ikke å sprøyte inn det ene etter det andre i ansiktet sitt altså🤷♀️ 1 3
Chlypa Skrevet 17. mai #673 Skrevet 17. mai Jaddah123 skrev (På 9.5.2026 den 7.57): Så det hjelper ikke å sprøyte inn det ene etter det andre i ansiktet sitt altså🤷♀️ I all verden? Hva er det slags kommentar til det ovenstående?
punkyB Skrevet 16 timer siden #674 Skrevet 16 timer siden Litt usikker på om CD får skryt her eller ikke Anmeldelse: Carina Dahl på Rodeo-festivalen – P3 Musikkanmeldelser Men hvertfall får bandet og "cow-girlsa" litt tyn - og kanskje litt indirekte tyn til CD at hun ikke fremhever de nok ? Derfor litt interessant at etter dette så har hun en halvtimes innlegg på snap (gadd ikke høre alt) hvor hun skryter masse av bandet og de rundt henne . Tilfeldig ? Jeg følger jo henne på snap - og virker jo som om CD og bandet har en fin tone og er gode venner når de er på konsert/tur - men de er ikke involvert så mye i livet hennes ellers.
Amber Skrevet 2 timer siden #675 Skrevet 2 timer siden punkyB skrev (14 timer siden): Litt usikker på om CD får skryt her eller ikke Anmeldelse: Carina Dahl på Rodeo-festivalen – P3 Musikkanmeldelser Men hvertfall får bandet og "cow-girlsa" litt tyn - og kanskje litt indirekte tyn til CD at hun ikke fremhever de nok ? Derfor litt interessant at etter dette så har hun en halvtimes innlegg på snap (gadd ikke høre alt) hvor hun skryter masse av bandet og de rundt henne . Tilfeldig ? Jeg følger jo henne på snap - og virker jo som om CD og bandet har en fin tone og er gode venner når de er på konsert/tur - men de er ikke involvert så mye i livet hennes ellers. Tolker det sånn at de gir henne skryt for energien og at hun er dyktig på å showe. Men musikken er jo helt rævva, og desverre så er ikke stemmen hennes så mye å skryte av.. sånn sett synes jeg hun får veldig lite dårlig kritikk når det skrives om henne… nesten som om hun er «fredet». 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå