Gå til innhold

Carina Dahl


Høstduft

Anbefalte innlegg

Blir helt oppgitt at Carina bruker alltid, ALLTID bruker filter og får ingen respons på det! Carina ser da ikke sånn ut som hun utgir seg på Instagram og Snap😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HuDer skrev (7 timer siden):

Blir helt oppgitt at Carina bruker alltid, ALLTID bruker filter og får ingen respons på det! Carina ser da ikke sånn ut som hun utgir seg på Instagram og Snap😳

Tenkte akkurat det samme! Hos andre står det oppe i venstre hjørne at det er filter.. men det gjør det ikke til Carina. Hvordan får hun til det? Juks og fanteri! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amber skrev (Akkurat nå):

Tenkte akkurat det samme! Hos andre står det oppe i venstre hjørne at det er filter.. men det gjør det ikke til Carina. Hvordan får hun til det? Juks og fanteri! 

Legger det nok ut fra kamerarull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er hun på ferien igjen. Man kan jo undre seg over hvem hun er på ferie med og som har flotte hus og båter:-) Hun forteller aldri det, mon tro hvorfor? Det må være ferie med en bismak dette:-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (7 timer siden):

Nå er hun på ferien igjen. Man kan jo undre seg over hvem hun er på ferie med og som har flotte hus og båter:-) Hun forteller aldri det, mon tro hvorfor? Det må være ferie med en bismak dette:-)

Her tror jeg vel hun rett og slett er på ferie alene - kanskje hun leier/låner et sted av noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
HuDer skrev (På 8.10.2023 den 14.31):

Blir helt oppgitt at Carina bruker alltid, ALLTID bruker filter og får ingen respons på det! Carina ser da ikke sånn ut som hun utgir seg på Instagram og Snap😳

Hun ser veldig annerledes ut i virkeligheten enn på f.eks siste bilder/videoer på snap ja. Fengende sang da for Lise og Arne  på 20 år som skal drikke seg fucka på sprit i helga,men jeg og Carina er ca samme alder og jeg kunne ikke sunget en slik sang på fest...man drikke seg vel ikke fucka i vår alder..hun er jo straks 40 selv..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

M.H85 skrev (20 timer siden):

Hun ser veldig annerledes ut i virkeligheten enn på f.eks siste bilder/videoer på snap ja. Fengende sang da for Lise og Arne  på 20 år som skal drikke seg fucka på sprit i helga,men jeg og Carina er ca samme alder og jeg kunne ikke sunget en slik sang på fest...man drikke seg vel ikke fucka i vår alder..hun er jo straks 40 selv..

Enig. Noe har stoppet opp her.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (21 timer siden):

Hun ser veldig annerledes ut i virkeligheten enn på f.eks siste bilder/videoer på snap ja. Fengende sang da for Lise og Arne  på 20 år som skal drikke seg fucka på sprit i helga,men jeg og Carina er ca samme alder og jeg kunne ikke sunget en slik sang på fest...man drikke seg vel ikke fucka i vår alder..hun er jo straks 40 selv..

Skjønner ikke det konseptet… er det kult å lage sanger hvor du synger om kor fu• dritings du skal bli? Litt av et forbilde🤨 Mye annet man kan lage sanger om tenker jeg. Har fulgt henne på snap i sommer og det drikkes hele tiden også når hun er på «jobb». Synes det er litt småtragisk i grunn…🤷‍♀️

Endret av Amber
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (På 12.10.2023 den 8.19):

Nå er hun på ferien igjen. Man kan jo undre seg over hvem hun er på ferie med og som har flotte hus og båter:-) Hun forteller aldri det, mon tro hvorfor? Det må være ferie med en bismak dette:-)

Hørte Harm og Hegseth også undrer seg over hvem hun ferierte med siden hun mente at det var vanlig å ha egen kokk på ferie. Da de spurte, så svarte hun "vænna".

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amber skrev (På 8.10.2023 den 21.41):

Tenkte akkurat det samme! Hos andre står det oppe i venstre hjørne at det er filter.. men det gjør det ikke til Carina. Hvordan får hun til det? Juks og fanteri! 

Hun er ikke så pen som hun utgir seg for

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (8 timer siden):

Hørte Harm og Hegseth også undrer seg over hvem hun ferierte med siden hun mente at det var vanlig å ha egen kokk på ferie. Da de spurte, så svarte hun "vænna".

Hvem er det ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Det at hun alltid er syk og frustrert over det. Hun fester jo absolutt hele tiden! Kroppen og hodet må jo være enormt sliten. I tillegg til turneer. Hun er ikke 20 år lenger.

Hun virket rimelig full på bursdagsfesten i helga. Så drar hun hjem på natta og må ta sovemedisin for å få sovnet. Og neste dag må hun droppe jobb for er helt ødelagt? Synes det er latterlig å kaste bort legetimer for å finne ut hva som er grunnen til at hun er småsyk hele tiden. ALLE hadde jo vært det med den livsstilen der og så mye alkohol

Trenger ikke lege for å skjønne det. Hun er konstant syk fordi kropp og sinn er sliten og desperat prøver å gi signaler om at hun må roe ned

Endret av garfunkel
  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at det her er en dame på nesten 40 år. Mentalt er hun max 17….

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurven skrev (På 25.10.2023 den 15.33):

Hvem er det ?

Egen kokk? Må være Witzøe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

garfunkel skrev (På 14.1.2024 den 13.19):

Det at hun alltid er syk og frustrert over det. Hun fester jo absolutt hele tiden! Kroppen og hodet må jo være enormt sliten. I tillegg til turneer. Hun er ikke 20 år lenger.

Hun virket rimelig full på bursdagsfesten i helga. Så drar hun hjem på natta og må ta sovemedisin for å få sovnet. Og neste dag må hun droppe jobb for er helt ødelagt? Synes det er latterlig å kaste bort legetimer for å finne ut hva som er grunnen til at hun er småsyk hele tiden. ALLE hadde jo vært det med den livsstilen der og så mye alkohol

Trenger ikke lege for å skjønne det. Hun er konstant syk fordi kropp og sinn er sliten og desperat prøver å gi signaler om at hun må roe ned

Ja fordi hun straks er 40år !

Jeg er helt ferdig etter en helaften på byen og må ta sovetablett dagen etterpå for å få sove. 

Da jeg var 20 kunne jeg feste om natta,sove noen timer for å så dra rett på jobb. 

Så merkelig livsstil når man er straks 40.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (15 timer siden):

Ja fordi hun straks er 40år !

Jeg er helt ferdig etter en helaften på byen og må ta sovetablett dagen etterpå for å få sove. 

Da jeg var 20 kunne jeg feste om natta,sove noen timer for å så dra rett på jobb. 

Så merkelig livsstil når man er straks 40.

 

Snart 40 år. Og uten mann og barn. Tja, jeg vet ikke helt jeg. Det er vel ingen ideel situasjon.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Krutthøna skrev (På 27.1.2017 den 14.31):

Nå er jeg en av de som mener at å sitte i kassen på Rema er en like viktig jobb, som hvilken helst annen jobb.

Men, det er tydelig at du ikke mener det samme. Da er det du som må jobbe med din innstilling.

Nei,det er IKKE en veldig viktig jobb, nå åpner jo flere og flere butikker slik at kunder kan scanne og betale selv. Når kundene dine kan ta over jobben din så kan du umulig mene at du har en særlig viktig jobb????

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (4 timer siden):

Snart 40 år. Og uten mann og barn. Tja, jeg vet ikke helt jeg. Det er vel ingen ideel situasjon.

1950 ringte og ville ha tilbake fordommene sine :himle: Jeg syns hun er en harry dame som fortsatt fester så mye og lever som en 20 år gammel partyjente, men kvinner klarer seg finfint uten mann og barn! Ikke alle kvinner kan få barn og ikke alle ønsker seg barn. 

Endret av jukkapalme
  • Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (1 time siden):

Snart 40 år. Og uten mann og barn. Tja, jeg vet ikke helt jeg. Det er vel ingen ideel situasjon.

Mann og barn er ikke drømmen for alle..for et idiotisk og gammeldags syn du har på verden.

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (17 minutter siden):

Mann og barn er ikke drømmen for alle..for et idiotisk og gammeldags syn du har på verden.

Enig 😂. Det livet er slitsomt...prøvd det selv.

Nå i dag nyter jeg friheten :D 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...