Gå til innhold

Carina Dahl


Høstduft

Anbefalte innlegg

Eksen min var så opphengt i denne damen og mente hun var den deiligste på jorden, hadde bilder og filmer av henne på telefonen og leste alt han kom over av henne. :D Han er eks for en grunn 🤣

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Janne 87 skrev (1 minutt siden):

Eksen min var så opphengt i denne damen og mente hun var den deiligste på jorden, hadde bilder og filmer av henne på telefonen og leste alt han kom over av henne. :D Han er eks for en grunn 🤣

Hun er singel, så han får ta en tlf. 😅

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Xstrella said:

Hun er singel, så han får ta en tlf. 😅

Hahahaha kjenner jeg han rett så har han sikkert prøvd på det allerede 😅🤣 

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (5 timer siden):

De klarer ikke godta at de blir eldre. Det er så harry. 

Tenkt det samme,men hun er da ekstrem. Både med botoxen og det å henge med de i 20årene. 😕

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (På 30.7.2023 den 18.41):

(..). Dessverre er hun også en av de som har tatt botox så mye at det faktisk har begynt å vise på den negative måten. 

Spør av kuriositet (og vil ikke Google hun 🙈) men hvordan? 
Jeg er like gammel som hun, dog uten filler og Botox, så lurer..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (På 26.6.2023 den 8.21):

Men han deiliger seg ikke halvnaken opp med fillers og botox. C.D er litt i panikkalderen og nærmer seg 40 år. Hun vil hun vil, men får det ikke til. 

Man kan da ikke si hun ikke får det til , med tanke på det siste året . Karrieren hennes har da vitterlig eksplodert . Det som kan felle henne , er at hun har litt «dum & deilig « fakter innimellom. Det lyser så gjennom at hun er forelsket i seg selv , å det tar vekk litt av seriøsiteten hun trenger,  for å holde seg aktuell . 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NiceOrNothing skrev (29 minutter siden):

Man kan da ikke si hun ikke får det til , med tanke på det siste året . Karrieren hennes har da vitterlig eksplodert . Det som kan felle henne , er at hun har litt «dum & deilig « fakter innimellom. Det lyser så gjennom at hun er forelsket i seg selv , å det tar vekk litt av seriøsiteten hun trenger,  for å holde seg aktuell . 

Ikke den beste artisten. Er det jeg mener. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (1 minutt siden):

Ikke den beste artisten. Er det jeg mener. 

Nei ikke den beste . Men gjør det relativt bra nå 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ishwanvile skrev (På 4.8.2023 den 23.36):

Spør av kuriositet (og vil ikke Google hun 🙈) men hvordan? 
Jeg er like gammel som hun, dog uten filler og Botox, så lurer..

Hvordan?🤔 Litt usikker på hva du mener,men du ser det veldig godt på henne at hun har brukt mye botox lenge. Normalt sett ser det mye mer naturlig ut.

 

Ishwanvile skrev (På 4.8.2023 den 23.36):

Spør av kuriositet (og vil ikke Google hun 🙈) men hvordan? 
Jeg er like gammel som hun, dog uten filler og Botox, så lurer..

Hvordan?🤔 Altså det ser man godt på bildene. Mange ser veldig naturlige ut med litt botox,men her ser man veldig lett at her er det tatt for mye over lang tid. Øyebryn kan synke...da tegner mange dem høye slik at det skal prøves skjule, et eksempel på hvordan...+ ingen mimikk. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
M.H85 skrev (På 6.8.2023 den 7.50):

Hvordan?🤔 Litt usikker på hva du mener,men du ser det veldig godt på henne at hun har brukt mye botox lenge. Normalt sett ser det mye mer naturlig ut.

 

Hvordan?🤔 Altså det ser man godt på bildene. Mange ser veldig naturlige ut med litt botox,men her ser man veldig lett at her er det tatt for mye over lang tid. Øyebryn kan synke...da tegner mange dem høye slik at det skal prøves skjule, et eksempel på hvordan...+ ingen mimikk. 

Helt korrekt. De tegnes høye for å skjule. Mange kan du ikke se det på om de har litt botox,men her har Carina nok begynt tidlig 20 åra og nå er hun snart 40, og det vises dessverre så utrolig godt. Ja til Botox for å minske en sinnarynke eller 2...,men dette er for mye🙈 Har nok kostet mangfoldig hundre 100 på de 20+ årene også...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hva er det egentlig Carina Dahl har gjort med ansiktet sitt? Det ser forferdelig kunstig ut. Så henne i en reklamesnutt på facebook og hun så ut som en av disse hollywood-fruene som er i slutten av 50 åra og ikke kan bevege ansiktet ☹️

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er allergisk mot aircondition og blir forkjøla ........  

 

Mulig jeg er vel forsiktig - men jeg synes jo kanskje man bør holde seg hjemme når man er "søkke forkjøla" enn å tvinge seg til å dra på reality awards 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snurk skrev (1 time siden):

Hva er det egentlig Carina Dahl har gjort med ansiktet sitt? Det ser forferdelig kunstig ut. Så henne i en reklamesnutt på facebook og hun så ut som en av disse hollywood-fruene som er i slutten av 50 åra og ikke kan bevege ansiktet ☹️

Svaret skrev jeg lengre oppe..

Det er mengder av botox og fillere over mange år, 15 år minst!

Etter hun er blitt eldre (nærmer seg 40 nå),så har hun også følt hun har trengt mer og mer, og derfor det resultatet som man ser nå. 

Når du ser på andre som pia Tjelta, vannessa rudgjord, Synnøve og gjengen der er de mye eldre enn henne,MEN de tar ikke like mye botox og ser ikke så kunstige ut! 

Litt trist,hun er enda ikke blitt 40 og allerede nå ser man hvor oppblåst/kunstig ansiktet hennes er blitt😱 Hun var naturlig søt en gang når hun var 20....Hun har begynt med botox alt for tidlig i alt for store mengder,eneste grunnen...

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også at hun er en artist som spiller for klientell 20+,og hun har alltid vært sammen med yngre menn,hengt rundt yngre mennesker... Er vel bare å se siste insta post ,siste bilde der hun holder hånden til en fyr som ikke ser ut som han er myndig knapt🤣🙈 Litt spesielt....Jeg er ca like gammel som henne,og kunne aldri hengt med eller vært tiltrukket av menn 20+ . 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (15 minutter siden):

Jeg tenker også at hun er en artist som spiller for klientell 20+,og hun har alltid vært sammen med yngre menn,hengt rundt yngre mennesker... Er vel bare å se siste insta post ,siste bilde der hun holder hånden til en fyr som ikke ser ut som han er myndig knapt🤣🙈 Litt spesielt....Jeg er ca like gammel som henne,og kunne aldri hengt med eller vært tiltrukket av menn 20+ . 

 

Det er lillebroren hennes.. 

Hold dere for god til å sitte slik dere gjør nå! 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kristinemarie1989 skrev (20 minutter siden):

Det er lillebroren hennes.. 

Hold dere for god til å sitte slik dere gjør nå! 

Visste ikke hun hadde en lillebror... Beklager den🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (4 timer siden):

Svaret skrev jeg lengre oppe..

Det er mengder av botox og fillere over mange år, 15 år minst!

Etter hun er blitt eldre (nærmer seg 40 nå),så har hun også følt hun har trengt mer og mer, og derfor det resultatet som man ser nå. 

Når du ser på andre som pia Tjelta, vannessa rudgjord, Synnøve og gjengen der er de mye eldre enn henne,MEN de tar ikke like mye botox og ser ikke så kunstige ut! 

Litt trist,hun er enda ikke blitt 40 og allerede nå ser man hvor oppblåst/kunstig ansiktet hennes er blitt😱 Hun var naturlig søt en gang når hun var 20....Hun har begynt med botox alt for tidlig i alt for store mengder,eneste grunnen...

 

Er vel mer fillers enn botox som er problemet der. Man blir ikke oppblåst av botox? Bare lam😅

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurk skrev (7 timer siden):

Hva er det egentlig Carina Dahl har gjort med ansiktet sitt? Det ser forferdelig kunstig ut. Så henne i en reklamesnutt på facebook og hun så ut som en av disse hollywood-fruene som er i slutten av 50 åra og ikke kan bevege ansiktet ☹️

Jeg så sikkert den samme reklamen og ble mer fascinert av ansiktet enn hva reklamen var. 
 

Lurte nesten på om hun går på samme salong som Benedichte Bjerke. Like oppblåst i ansiktet. Muligens samme produkt de reklamerer for. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissCoverdale skrev (2 timer siden):

Er vel mer fillers enn botox som er problemet der. Man blir ikke oppblåst av botox? Bare lam😅

Begge deler. Oppblåst og "lam" kombinert nok🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...