Gå til innhold

Carina Dahl


Høstduft

Anbefalte innlegg

Hilde444 skrev (26 minutter siden):

Man kan bare spekulere i hva hun har måttet gjort for å bli med på denne turen😉

Det der blir jo for dumt. 

Nå er ikke jeg noen fan av CD  men å påstå at den turen er en påspandert tur av noe slag tror jeg du har veldig lite grunnlag for å si. 

At hun har fått "kulturstøtte" ser jeg heller ikke problemet med.  Jeg er ikke nødvendigvis enig i at den er riktig men når den først er der er man jo idiot om man ikke søker. Har hun fått så er hun kvalifisert etter kriteriene. 

Jeg tror vel CD tjener sine egne penger - om man synes hun er flink til å synge er noe annet - hun profiterer vel en del på et bra utseende etter min mening i det meste av sin virksomhet.   Det er det forsåvidt heller ikke noe i veien med. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pålur skrev (16 timer siden):

Linker til det?

Mener det var en pluss artikkel (for abonnenter) i adressa. Kan se om jeg finner den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

punkyB skrev (7 timer siden):

Det der blir jo for dumt. 

Nå er ikke jeg noen fan av CD  men å påstå at den turen er en påspandert tur av noe slag tror jeg du har veldig lite grunnlag for å si. 

At hun har fått "kulturstøtte" ser jeg heller ikke problemet med.  Jeg er ikke nødvendigvis enig i at den er riktig men når den først er der er man jo idiot om man ikke søker. Har hun fått så er hun kvalifisert etter kriteriene. 

Jeg tror vel CD tjener sine egne penger - om man synes hun er flink til å synge er noe annet - hun profiterer vel en del på et bra utseende etter min mening i det meste av sin virksomhet.   Det er det forsåvidt heller ikke noe i veien med. 

Støtter deg der. Og ja, har hun fått pengene så har hun vel «fortjent» dem etter reglene; men med tanke på alle de som ikke får i den bransjen.. og hvor mange som sliter.. så ja, da går det an å ikke flashe det for oppmerksomhet på den måten der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amber skrev (26 minutter siden):

Støtter deg der. Og ja, har hun fått pengene så har hun vel «fortjent» dem etter reglene; men med tanke på alle de som ikke får i den bransjen.. og hvor mange som sliter.. så ja, da går det an å ikke flashe det for oppmerksomhet på den måten der.

Hun lever jo et "influencer-liv" og jeg tror vel det at hun fremstår rik og vellykket også gjør at hun får sponset diverse greier . 

Jeg synes heller ikke det er bra - men der er hun jo på lik linje med en drøss andre. 

Jeg kobler ikke at hun har luksusferie nå direkte til koronastøtten  - men ser at man kan gjøre det . Tror forsåvidt hun jobber mye - men jaggu er hun mye på tur/ferie også

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vel store deler av oppdragene sine på sommer og høsten, er vel naturlig å reise på ferie når det er lavsesong for konserter ol. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Keikolina

Er vel ikke så mye å dra på konsert med. Synger jo så falskt og surt kanskje hun mimer/playback da. 

Endret av Keikolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hva skjer med ansiktet hennes? Hun ligner ikke på seg selv i det hele tatt lenger.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulletproofhoware skrev (På 5.3.2022 den 20.00):

Hva skjer med ansiktet hennes? Hun ligner ikke på seg selv i det hele tatt lenger.

Samme klinikk som de andre påfyllerene?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hun er jo naturlig pen, og utrolig synd med all filler. Bildet to dager tilbake viser en altfor fylt leppe. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (11 minutter siden):

Hun er jo naturlig pen, og utrolig synd med all filler. Bildet to dager tilbake viser en altfor fylt leppe. 

Syns heller det virker som den er fotoshoppet

Endret av Saywhat
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest200
Saywhat skrev (15 minutter siden):

Syns heller det virker som den er fotoshoppet

Ja det har jeg også lagt merke til. Og det irriterer meg grønt at ikke hun kan si ifra at hun setter på filter, er jo ikke vanskelig å se det. Syns Carina er ei herlig jente og på Stjernekamp så vi henne slik hun var, trist hun bruker alle de filtrene.

Endret av Gjest200
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

ForumMaria skrev (21 timer siden):

Nå er hun hjemme igjen etter å ha vært på innspilling av kompani Lauritzen. Om dere skulle lure😅

Heller henne enn Sofie …

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Håpløst å reklamere for kollagenpulver når du bruker masse fillers og Botox. Jeg skjønner ikke at disse influenserne ikke eier anstendighet? 

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

cerruti skrev (6 timer siden):

Håpløst å reklamere for kollagenpulver når du bruker masse fillers og Botox. Jeg skjønner ikke at disse influenserne ikke eier anstendighet? 

Brynene hennes rører ikke på seg og hun så overrasket ut under hele reklamen. 
 

De bruker vel filter også.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ForumMaria skrev (På 18.9.2022 den 23.21):

Nå er hun hjemme igjen etter å ha vært på innspilling av kompani Lauritzen. Om dere skulle lure😅

Men skulle ikke neste sesong være med unge voksne? Ikke kjendiser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Saywhat skrev (På 5.10.2022 den 17.04):

Men skulle ikke neste sesong være med unge voksne? Ikke kjendiser

Den sesongen som kommer nå er med unge voksne og har vel muligens et litt annerledes navn om jeg ikke husker helt feil. Den ble spilt inn i vår. I høst ble en ny kjendisversjon spilt inn, den skal vel vises på tv etter jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...