Gå til innhold

Carina Dahl


Høstduft

Anbefalte innlegg

10 timer siden, ForumMaria skrev:

Det er jo for at hun liker yngre gutter, hørte det i en podkast 🥳

Det er fortsatt feil å ljuge om egen alder.

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 8.8.2020 den 8.14, Fysikeren skrev:

Hun jukser med alderen sin på Tinder. Skriver hun er betydelig yngre enn hun er.

Hvor gammel er hun på Tinder vs real life? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Marioposa skrev:

Hvor gammel er hun på Tinder vs real life? 

Det er en stund siden jeg så henne, så jeg husker ikke. Bare kom på det når jeg så denne tråden her inne. Tror det var snakk om 5-6 år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Fysikeren skrev:

Det er en stund siden jeg så henne, så jeg husker ikke. Bare kom på det når jeg så denne tråden her inne. Tror det var snakk om 5-6 år.

Ok.. Jeg er ikke på Tinder. Ser på nett at Carina er født 15.08.1985, så hun blir 35 denne uka. 

Endret av Marioposa
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.8.2020 den 8.14, Fysikeren skrev:

Hun jukser med alderen sin på Tinder. Skriver hun er betydelig yngre enn hun er.

Sjokkerer meg ikke. Hun er født i 85 som Linni er. 35 år gamle damer....De stoppet visst opp et sted.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

På 16.8.2020 den 20.52, Xstrella skrev:

Sjokkerer meg ikke. Hun er født i 85 som Linni er. 35 år gamle damer....De stoppet visst opp et sted.

De var de kule damerne en gang i tiden og vil ikke gi slipp på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/16/2020 at 8:52 PM, Xstrella said:

Sjokkerer meg ikke. Hun er født i 85 som Linni er. 35 år gamle damer....De stoppet visst opp et sted.

Jeg synes synd i mennesker som synes man er "gammel" i en alder av 35 år. Tenker bare på når disse er 60. Dere må i så fall føle dere som fossiler... 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Gjest OGI skrev:

Nei, er den god?

For å si det sånn.... jeg orker ikke at dette skal være noe folk hører på... og orker heller ikke at det er akseptert at en godt voksen dame driver å lager sånne sanger.. skjønner ikke hvor selvrespekten er...det er jo så barnslig?! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.8.2020 den 20.52, Xstrella skrev:

Sjokkerer meg ikke. Hun er født i 85 som Linni er. 35 år gamle damer....De stoppet visst opp et sted.

Gammel dame, faktisk :hoho: Du får kjøpe gåstol til henne i julegave :fnise:  Patetisk å ljuge på alderen da, men gammel er hun nå ikke. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe må hun tjene på musikken, hvis ikke kunne hun ikke fortsatt og laget så mye? 
Musikken er grusom! Folk jeg kjenner ser på videoene for å gjøre narr av henne.. 

Husker når hun var på Tigerstaden og skulle spille inn video på stranda på Barcelona- «I’m one of the biggest stars in Norway» sa hun til en gjeng på stranda 😅😅😅😅😅😅😅😅

  • Liker 14
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, ForumMaria skrev:

Noe må hun tjene på musikken, hvis ikke kunne hun ikke fortsatt og laget så mye? 
Musikken er grusom! Folk jeg kjenner ser på videoene for å gjøre narr av henne.. 

Husker når hun var på Tigerstaden og skulle spille inn video på stranda på Barcelona- «I’m one of the biggest stars in Norway» sa hun til en gjeng på stranda 😅😅😅😅😅😅😅😅

Det kan de slutte med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.10.2020 den 20.40, jukkapalme skrev:

Gammel dame, faktisk :hoho: Du får kjøpe gåstol til henne i julegave :fnise:  Patetisk å ljuge på alderen da, men gammel er hun nå ikke. 

For gammel til å oppføre seg slik. Det er barnslig. Kvinner over 30 år med babystemme og spretter rundt med kaninører er bare nei. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Xstrella skrev:

For gammel til å oppføre seg slik. Det er barnslig. Kvinner over 30 år med babystemme og spretter rundt med kaninører er bare nei. 

Det er jeg enig i. Sånn oppførsel er man for gammel til når man er 20 også, spør du meg. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...