Gå til innhold

Carina Dahl


Høstduft

Anbefalte innlegg

1 time siden, MadameDeRosa skrev:

Vil helst ikke høre flere låter fra den kanten. Begynner hun ikke å bli for gammel til alt fjaset, hun gjør jo ingenting som er LITT seriøst engang. Og utseendet har hun heller ikke.

For noen dager siden så etterspurte hun om følgerne kunne sende henne videoer som skulle brukes til den nye låten. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MadameDeRosa
2 minutter siden, Uglesjel skrev:

For noen dager siden så etterspurte hun om følgerne kunne sende henne videoer som skulle brukes til den nye låten. 

Skulle følgerne lage video til låta hennes? Skjønner ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MadameDeRosa skrev:

Skulle følgerne lage video til låta hennes? Skjønner ikke

Nei. Hun vil ha vidoer som andre laget. Om det er proff eller amatør spiller ringen rolle. Så lenge hun slipper å punge ut. Ergo, hun spurte følgerne sine om dem kunne sende inn sine egende vidoer fra fest, ferie å andre ting til henne. Ikke at keg skjønner hva hun skal med andres private videoer akkurat.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
1 time siden, Uglesjel skrev:

Nei. Hun vil ha vidoer som andre laget. Om det er proff eller amatør spiller ringen rolle. Så lenge hun slipper å punge ut. Ergo, hun spurte følgerne sine om dem kunne sende inn sine egende vidoer fra fest, ferie å andre ting til henne. Ikke at keg skjønner hva hun skal med andres private videoer akkurat.

Høres ut som et skoleprosjekt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

En av de som har vært på hytta og bagatelliserer det hele. 

Ikke helt nytt at man ikke anbefaler fritidsreiser så det å bruke argumentet at man reiste opp før beskjeden kom holder ikke.

Så skriver hun på Instagram at hun ikke helt "skjønner problemet" siden hun kjørte i egen bil opp til egen bil - nei det må jeg jo bare si - du skjønner det virkelig ikke. 

Hun har lagt ut storyes på instagram der man er flere sammen og det er jo heller ikke spes. anbefalt om dagen. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår at hun lever livet sitt til det fulle, og det har hun selvfølgelig rett til. Men de fyllevideoene/bildene hun poster ut minner om meg selv når jeg var 20. Sånn vill brutal "dette kommer jeg til å angre på"-fylla. Synes det er veldig spesielt at en dame i midten av 30-årene fremdeles fester så hardt 😐

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.3.2020 den 8.58, this_is_she skrev:

Jeg forstår at hun lever livet sitt til det fulle, og det har hun selvfølgelig rett til. Men de fyllevideoene/bildene hun poster ut minner om meg selv når jeg var 20. Sånn vill brutal "dette kommer jeg til å angre på"-fylla. Synes det er veldig spesielt at en dame i midten av 30-årene fremdeles fester så hardt 😐

Er ikke Carina singel da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.3.2020 den 8.58, this_is_she skrev:

Jeg forstår at hun lever livet sitt til det fulle, og det har hun selvfølgelig rett til. Men de fyllevideoene/bildene hun poster ut minner om meg selv når jeg var 20. Sånn vill brutal "dette kommer jeg til å angre på"-fylla. Synes det er veldig spesielt at en dame i midten av 30-årene fremdeles fester så hardt 😐

Selv om hun er singel å kan gjøre akkurat hva hun vil, så skjønner jeg utmerket godt hva du mener. Det er flere som har reagert akkurat på det du sier. Ikke en gang hennes lillesøster som er i 20årene fester så hardt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Truly

At noen fester selv om de er i trettiåra, syns jeg de skal slippe å kritiseres for.

Så lenge man ikke skader seg selv eller andre, skal det ikke sitte folk rundt å mene ting om hva som er "rette fritidssysler".

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Truly skrev:

At noen fester selv om de er i trettiåra, syns jeg de skal slippe å kritiseres for.

Så lenge man ikke skader seg selv eller andre, skal det ikke sitte folk rundt å mene ting om hva som er "rette fritidssysler".

 

👏🏻

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Synes hun fortjener skryt for den nye duetten med Glam.  Synge kan hun! Håper hun satser på lignende musikk fremover :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
4 timer siden, MiniMjau skrev:

Synes hun fortjener skryt for den nye duetten med Glam.  Synge kan hun! Håper hun satser på lignende musikk fremover :)

Nå er det jo ikke live da, så det er ikke mulig å å si noe om sangstemme. 

Jeg synes det mangler mye på formidling. Kontakten mellom henne og Glam var fraværende og hun var mer opptatt av å flørte med kamera og se bra ut. Hele fremføringen fremstod endimensjonal og tom. Gav meg ingenting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ISeeYouCreep
MiniMjau skrev (På 31.3.2020 den 8.02):

Synes hun fortjener skryt for den nye duetten med Glam.  Synge kan hun! Håper hun satser på lignende musikk fremover :)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.3.2020 den 16.08, Truly skrev:

At noen fester selv om de er i trettiåra, syns jeg de skal slippe å kritiseres for.

Så lenge man ikke skader seg selv eller andre, skal det ikke sitte folk rundt å mene ting om hva som er "rette fritidssysler".

 

Enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Carina er solid på bassen, så jeg synes hun kunne fokusert på det instrumentet fremfor stemmen sin, for å si det sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/31/2020 at 1:28 PM, CecilieX said:

Nå er det jo ikke live da, så det er ikke mulig å å si noe om sangstemme. 

Jeg synes det mangler mye på formidling. Kontakten mellom henne og Glam var fraværende og hun var mer opptatt av å flørte med kamera og se bra ut. Hele fremføringen fremstod endimensjonal og tom. Gav meg ingenting. 

Jeg er så enig! Han ser sliten og dratt ut, hun ser ut som en barbiedukke. Og det ser ut som om de begge to kunne gjort den med hven som helst. Det er ingenting som roper at disse to bare MÅTTE gjøre denne låta. Synes forøvrig at oversettelsen er ganske klein. 

  • Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegserdeg

At noen fester fordi de har passert over 30år synes jeg man skal la være. Alle må få feste om dem er 30 eller 80år. Ta f.eks baddiewinkle på instagram som er 92år gammel? Altså, folk må få gjøre som dem vil så lenge det ikke skader noen andre tenker jeg. Men tilbake til sangen som kom ut nå, for min del ga den meg ingenting. Jeg liker mye bedre hennes nyeste låt Få mæ hjæm. Om det er "Russelåt" så let it be, den er fengende og mange av f.eks TIX sine sanger kan man like om man er 20 eller 60årene. Jeg liker Carina, hun er jordnær, byr på seg selv og er vakker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...