Gå til innhold

Carina Dahl


Høstduft

Anbefalte innlegg

11 timer siden, addict skrev:

Tror ikke dere fatter hvor mye penger det ligger i reklame igjennom instagram og snapchat.

 

Har du nok følgere og profilering så kan du tjene godt over 100 000kr i mnd kun på dette. Det er ikke kun spons i tjenester folk får penger for.

 

Disse arrangementene hun setter i stand får hun nok også flere titusen for per arrangement. Hun hadde et her i byen og inngangsbilletten var på 600kr. Det var SMEKKFULLT.

 

Programmene hun er med på, 71 grader nord feks.. Tror ikke dere skjønner hvor mye penger de får for å være med. Flere hundrede tusen. 

JAR fikk vel 500.000 for å delta i noen episoder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, MarianneE skrev:

JAR fikk vel 500.000 for å delta i noen episoder?

Sykt å få betalt for å snakke seg selv så til de grader opp og fram...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Gresshoppa skrev:

Sykt å få betalt for å snakke seg selv så til de grader opp og fram...

Så trekker han seg bare etter noen episoder 🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MarianneE skrev:

JAR fikk vel 500.000 for å delta i noen episoder?

 

2 minutter siden, Gresshoppa skrev:

Sykt å få betalt for å snakke seg selv så til de grader opp og fram...

 

Akkurat nå, Aurora** skrev:

Så trekker han seg bare etter noen episoder 🙄

Og får beholde pengene... :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aurora** skrev:

Så trekker han seg bare etter noen episoder 🙄

Innerst inne tror jeg han gjorde det fordi han innså at håndballspilleren (Tvedten) var sterkere både i hode og kropp...🙈

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Gresshoppa skrev:

Innerst inne tror jeg han gjorde det fordi han innså at håndballspilleren (Tvedten) var sterkere både i hode og kropp...🙈

Tror nok han gjorde det for pengene. Lettjente penger, så gadd vel ikke å være med til mål. "Dere fortjener det mer enn meg" Eh ja

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Har møtt henne (ufrivillig) i virkeligheten. Hoven, kvalm oppførsel på henne. Dømmende og tror hun er et overmenneske. Rett og slett ekkelt. Gidder ikke å se tv-programmer som hun er med i. 

Det er da virkelig det siste hun er. Da må du isåfall ha møtt henne på en veldig dårlig dag eller gått inn med en dømmende holdning. Har selv møtt henne flere ganger og blir alltid positivt overrasket over hvor jordnær og inkluderende hun er med alle uavhengig av sosial status. Synes også hun gjør en veldig god figur i 71 grader nord og trosser sine frykter i motsetning til mange andre som velger å stå over diverse ting + hun stiller alltid med godt humør. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Hagefrue skrev:

Det er da virkelig det siste hun er. Da må du isåfall ha møtt henne på en veldig dårlig dag eller gått inn med en dømmende holdning. Har selv møtt henne flere ganger og blir alltid positivt overrasket over hvor jordnær og inkluderende hun er med alle uavhengig av sosial status. Synes også hun gjør en veldig god figur i 71 grader nord og trosser sine frykter i motsetning til mange andre som velger å stå over diverse ting + hun stiller alltid med godt humør. 

Hun er faktisk veldig hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
På 31.3.2018 den 15.35, Hagefrue skrev:

Det er da virkelig det siste hun er. Da må du isåfall ha møtt henne på en veldig dårlig dag eller gått inn med en dømmende holdning. Har selv møtt henne flere ganger og blir alltid positivt overrasket over hvor jordnær og inkluderende hun er med alle uavhengig av sosial status. Synes også hun gjør en veldig god figur i 71 grader nord og trosser sine frykter i motsetning til mange andre som velger å stå over diverse ting + hun stiller alltid med godt humør. 

Ikke hatt dårlig holdning til henne. Hun var hoven, nedlatende og skapte dårlig stemning. Jeg er ikke den eneste av oss som var der som syntes det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Ikke hatt dårlig holdning til henne. Hun var hoven, nedlatende og skapte dårlig stemning. Jeg er ikke den eneste av oss som var der som syntes det. 

Ja, ja, men vi er ikke alle som har den erfaringen med CD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
23 timer siden, O.G. skrev:

Ja, ja, men vi er ikke alle som har den erfaringen med CD.

Jeg forteller bare om MIN erfaring og MITT inntrykk og det har jeg min fulle rett til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Jeg forteller bare om MIN erfaring og MITT inntrykk og det har jeg min fulle rett til!

Sa ingenting på det, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig i at Carina Dahl er superhyggelig, imøtekommende og jordnær! :) Møtt henne ett par ganger via felles bekjente. 

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri møtt Carina, men får i alle fall et godt inntrykk av henne på 71 grader nord :)

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også møtt henne (for mange år siden) og hun var intet annet enn kjempetrivelig 😃 Morsom og «livat», ekte trønderpi’ 👏🏼 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/4/2018 at 10:23 AM, MadameDeRosa said:

Ikke hatt dårlig holdning til henne. Hun var hoven, nedlatende og skapte dårlig stemning. Jeg er ikke den eneste av oss som var der som syntes det. 

Dette er jo feil. Carina er en kjempetrivelig jente. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aldri fått dårlig inntrykk av henne jeg heller, tror folk her inne er svært negative når det kommer til alle «kjendiser».

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Speedmaster skrev:

Dette er jo feil. Carina er en kjempetrivelig jente. 

Du kan jo ikke si det er feil fordi du har en annen oppfatning?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Orly said:

Du kan jo ikke si det er feil fordi du har en annen oppfatning?

Ser poenget ditt, men i dette tilfellet er min oppfatning den rette, og da er det på sin plass å være bastant. Blir helt feil å la en feilaktig påstand stå uimotsagt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Speedmaster skrev:

Ser poenget ditt, men i dette tilfellet er min oppfatning den rette, og da er det på sin plass å være bastant. Blir helt feil å la en feilaktig påstand stå uimotsagt.

Seriøst?? Hvordan kan du påstå at din oppfatning er den korrekte? Har du vært tilstede i alle situasjoner og møter Dahl har med andre mennesker? Beklager, men dette må være noe av det dummeste jeg har hørt/lest.

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...