Gå til innhold

Carina Dahl


Høstduft

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Måten hun poserer når hun tar bilde, OMG det må hun slutte med, det ser ikke pent ut.😱🙈 Det ser ut som om hun har vært pult for mye eller at hun skal bæsje på seg. Grøss!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Sen ve ben skrev:

Måten hun poserer når hun tar bilde, OMG det må hun slutte med, det ser ikke pent ut.😱🙈 Det ser ut som om hun har vært pult for mye eller at hun skal bæsje på seg. Grøss!

Hun går på samme måte når folk filmer henne, ser ut som det er for å se tynnere ut, men i realiteten ser det ut som det du sa.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jeg ble faktisk positivt overrasket over stemmen hennes jeg. Hadde forventet verre i sammenligning med andre som Sophie Elise og Linni Meister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var noe skurrende der. Er bedre enn de nevnte ja, og tøft hun turte synge live. Vil gjerne se Linni og Sophie Elise synge live. Uten autotune og playback.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den filminga mens hun kjører bil må hun seriøst slutte med. Og ihvertfall når hun reklamerer for Hertz. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Det der var tragisk. Stemmen hennes er IKKE fin i det hele tatt, og det skjærer i ørene mine. Nå har jeg absolutt gehør da😆 Men fin stemme har hun ikke. 

Det gjør vondt å tenke på den synginga enda. Høres ut som hun konsumerer for mye alkohol og har whiskey stemme. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena

Jeg syns stemmen var mye bedre enn forventet, men jeg syns derimot at det var synd hun har tatt så mye Botox. Hun er jo en pen jente og ville vært mye finere uten. Det er rart hvor blind disse botoxjentene blir på seg selv. Fillers, falske øyevipper og Botox ser bare helt jævlig ut på de aller fleste. Kan forstå litt Botox, men å starte så tidlig og med så mye er jo bare helt jævlig. Så ser de det ikke selv engang. Carina hvis du leser dette. Slutt, du er mye penere uten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Atheena skrev:

Jeg syns stemmen var mye bedre enn forventet, men jeg syns derimot at det var synd hun har tatt så mye Botox. Hun er jo en pen jente og ville vært mye finere uten. Det er rart hvor blind disse botoxjentene blir på seg selv. Fillers, falske øyevipper og Botox ser bare helt jævlig ut på de aller fleste. Kan forstå litt Botox, men å starte så tidlig og med så mye er jo bare helt jævlig. Så ser de det ikke selv engang. Carina hvis du leser dette. Slutt, du er mye penere uten. 

Hvordan ser du hun har tatt Botox?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hun sang fint jeg. Men skal ikke påberope meg altfor mye peiling når det kommer til sangstemmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena
11 timer siden, chi skrev:

Hvordan ser du hun har tatt Botox?

På mimikken i ansikt. Det er noe som ikke stemmer liksom, syns dette er gjengs for alle som tar ganske mye. Det blir bare ikke naturlig. Hun har også vært åpen på at hun har tatt det tidligere. Hun ser fin ut på egne bilder og filmer, men i virkeligheten og på Beat på Beat ser msn det veldig godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ingen her som har hørsel i orden? Dama kan IKKE synge og har IKKE fin stemme. Den gjør skikkelig vondt å høre på. Enig med hun over som skrev Whiskey stemme. Hun ble spurt hva hun driver med for tiden, og det klarte hun ikke svare på. Slutta hun med studiene? Hun fester jo HVER dag, og er over 30? Drikker og drikker.. jaja, litt av et liv, men måler seg aldri opp mot faren. Flaut.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, ♥ Lola ♥ skrev:

Er det ingen her som har hørsel i orden? Dama kan IKKE synge og har IKKE fin stemme. Den gjør skikkelig vondt å høre på. Enig med hun over som skrev Whiskey stemme. Hun ble spurt hva hun driver med for tiden, og det klarte hun ikke svare på. Slutta hun med studiene? Hun fester jo HVER dag, og er over 30? Drikker og drikker.. jaja, litt av et liv, men måler seg aldri opp mot faren. Flaut.

Jeg synes stemmen var helt grei. Verken mer eller mindre. Følgte henne på Snapchat før og hun drikker mye. Ikke bra.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, ♥ Lola ♥ skrev:

Er det ingen her som har hørsel i orden? Dama kan IKKE synge og har IKKE fin stemme. Den gjør skikkelig vondt å høre på. Enig med hun over som skrev Whiskey stemme. Hun ble spurt hva hun driver med for tiden, og det klarte hun ikke svare på. Slutta hun med studiene? Hun fester jo HVER dag, og er over 30? Drikker og drikker.. jaja, litt av et liv, men måler seg aldri opp mot faren. Flaut.

Jeg tror jeg har hørselen i orden, og tør å påstå at hun KAN synge. Skjønner at du ikke har noe til overs for dama, men du er veldig bastant i påstandene sine. Hun fullførte studiene sine, og er utdannet eiendomsmegler. Hun har festet/fester en del ja, men ikke hver eneste dag. Take a chill pill.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Litjmusa skrev:

Dagens😂😂

Det er jo det de tror alle som tror de er flinke å synge, men som ikke er det. De TROR de har hørselen i orden, og er flinke. Men når det er sagt er det mange som KAN å synge, men som har gyselige forferdelige stemmer som er vonde å høre på. Frøken Dahl er en av dem. Eiendomsmegler ja. Sist jeg hørte studerte hun Juss🤣 Hun har ikke festet en del, men FESTER en STOR del jamfr hennes egne publikasjoner i sosiale medier.

Hun har en bachelor i eiendomsmegling. Hun var ferdig i fjor. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, amadine skrev:

Hun har en bachelor i eiendomsmegling. Hun var ferdig i fjor. 

Var det det beste hun fikk til? Å kjøpe seg en grad, som egentlig ikke kreven noen verdens ting??

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
6 minutter siden, ♥ Lola ♥ skrev:

Var det det beste hun fikk til? Å kjøpe seg en grad, som egentlig ikke kreven noen verdens ting??

Har du en personlig agenda mot Carina Dahl eller? Er hun verre enn noen andre som tar eiendomsmegling? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...