Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bergensia

Men en veske fra en produsent hun samarbeider med, de hersens gråsonene igjen altså ;)

 

tilføyelse: dette antrekksinnlegget hadde en veske fra egen kolleksjon og da var det merket øverst, så jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke gjør det denne gangen;

http://carolinebergeriksen.no/2015/09/13/mixing-flowers-and-outfit/

La inn en kommentar og spurte hvorfor innlegget ikke ble merket siden det andre var det.

 

Den ble publisert, men fikk aldri noe svar, merkelig nok :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan da ikke sammenligne gull og gråstein ;)

 

(den er i grunnen temmelig flau, den kommentaren)

 

Utrolig pinlig. Har Fotballfrue(mannen) noengang blitt konfrontert med denne?

 

Formuleringen "oser av kvalitet" er forresten en gjenganger i det jeg lenge har antatt er konstruerte kommentarer som støttet opp om bloggens fortreffelighet. Google site:carolinebergeriksen no  oser av kvalitet)

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den "treningsveska" ser både upraktisk og rar ut! Ville aldri brukt en sånn veske til trening :laugh:

 

Enig. Bruker alltid sekk selv. Den ser så stiv ut, også er det jo ubehagelig med en tung veske og syltynn stropp. Det funker kanskje hvis man skal gå 20 meter fra parkeringsplassen og inn på treningssenteret.

Endret av lisamari
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig pinlig. Har Fotballfrue(mannen) noengang blitt konfrontert med denne?

 

Formuleringen "oser av kvalitet" er forresten en gjenganger i det jeg lenge har antatt er konstruerte kommentarer som støttet opp om bloggens fortreffelighet. Google site:carolinebergeriksen no  oser av kvalitet)

 

Oj! Tydeligvis et favorittuttrykk som går igjen og igjen i kommentarfeltet ;)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes bloggen hennes har forandret seg enormt de siste årene. Hun har riktignok alltid vært perfeksjonist men synes bloggen hadde mer varme og et mer "hverdagslig" preg før. Nå er det som et utstillingsvindu hvor nesten alt dreier seg om reklame.

Jeg synes også hun har utrolig lite variasjon i bloggen! Hvorfor vil hun ikke utvikle/utvide den litt? Jeg mener, med den inntekten hun har og den friheten som selvstendig næringsdrivende, er det så utrolig mye mer kreativt hun kunne fått til! De tar jo utrolige gode bilder i tillegg. Hvorfor reiser de ikke feks utenfor turistråkket? Føler alt hun skriver om og tar bilder av sirkler rundt hjemmet i Siljan, hytta, en og annen Oslo tur og antrekksbilder fra Skien.

Det er jo aldri noe nytt som går utenfor bloggmalen hun har laget for seg selv?

Kjenner jeg nesten blir frustrert, med hennes plattform og økonomi kunne hun gjort så utrolig mye mer spennende ut av det!

*dagens hjertesukk*

Endret av lulus
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig pinlig. Har Fotballfrue(mannen) noengang blitt konfrontert med denne?

 

Formuleringen "oser av kvalitet" er forresten en gjenganger i det jeg lenge har antatt er konstruerte kommentarer som støttet opp om bloggens fortreffelighet. Google site:carolinebergeriksen no  oser av kvalitet)

Googlet det, og fant ut at du har helt rett. "Oser kvalitet" finnes maange ganger i kommetarfeltet, men også maaange ganger i blogginnlegg skrevet av CBE selv. Jeg skal ikke si noe om hva jeg synes dette "oser" av.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det siste innlegget der, med "bildedryss" og presisering av at hodet hennes er størrelse petite :fnise:  :fnise:  :fnise: 

 

Parodi på Fotballfrue-bloggen

tinayvonne.no

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det siste innlegget der, med "bildedryss" og presisering av at hodet hennes er størrelse petite :fnise::fnise::fnise:

"Kjolen jeg har på meg på bildet er i str XXS, hvis noen lurer. Synes den var litt romslig i størrelsen, men det kan hende dere lesere må opp en str større enn dere pleier hvis dere er større enn meg. Kan kjøpes her, bare 5000kr. Og det er jo utrolig billig for en så fin kjole!" Endret av Kelsi
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes bloggen hennes har forandret seg enormt de siste årene. Hun har riktignok alltid vært perfeksjonist men synes bloggen hadde mer varme og et mer "hverdagslig" preg før. Nå er det som et utstillingsvindu hvor nesten alt dreier seg om reklame.

Jeg synes også hun har utrolig lite variasjon i bloggen! Hvorfor vil hun ikke utvikle/utvide den litt? Jeg mener, med den inntekten hun har og den friheten som selvstendig næringsdrivende, er det så utrolig mye mer kreativt hun kunne fått til! De tar jo utrolige gode bilder i tillegg. Hvorfor reiser de ikke feks utenfor turistråkket? Føler alt hun skriver om og tar bilder av sirkler rundt hjemmet i Siljan, hytta, en og annen Oslo tur og antrekksbilder fra Skien.

Det er jo aldri noe nytt som går utenfor bloggmalen hun har laget for seg selv?

Kjenner jeg nesten blir frustrert, med hennes plattform og økonomi kunne hun gjort så utrolig mye mer spennende ut av det!

*dagens hjertesukk*

 

Helt enig. På hvert innlegg står hun gjennomstyla og plettfri og reklamerer for ett eller annet. Ser jo bare dumt ut når hun står der med den "adams matkasse" og ser forførende inn i kamera på et plettfritt kjøkken.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er overrasket over at vi ikke har sett CBE i nye Camilla Pihlsko ennå denne sesongen, men nå er ihvertfall CP ute og vifter med CBE-veske :laugh:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er overrasket over at vi ikke har sett CBE i nye Camilla Pihlsko ennå denne sesongen, men nå er ihvertfall CP ute og vifter med CBE-veske :laugh:

 

Som om Camilla Pihl noensinne ville viste seg med en Adax-veske om det ikke var for at mannen hennes representerer Fotballfrue!

 

I ett av innleggene til  Pihl er vesken flott og fint produktplassert helt uten å opplyse om at den er sponset (i samme innlegg er det også plassert en kåpe fra merket MQ som hun representerer som modell, samt pose med logo fra hennes eget skomerke. Sånn holder de nå på...

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...