Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lalalala59

Hun skriver i kommentarfeltet nå at hun måtte utsette eksamen fordi det ble for mye å gape over i tillegg til alt det andre, og at hun ikke takler å gjøre ting halvveis.

Er det bare meg eller har hun veldig liten kapasitet? Som nevnt tidligere er jeg en av mange som har to tette, tatt mastergrad deltid og hatt full jobb ved siden av. Vil ikke tro det studiet hennes er så avansert at en ikke kan bestå eksamen ved å ha jobb ved siden av. Hun har jo i tillegg et barn som har sovet natta gjennom helt siden hun var noen uker (dette har hun skrevet selv), så da har hun jo masse tid på kveldstid også.

Endret av Mahnaz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver i kommentarfeltet nå at hun måtte utsette eksamen fordi det ble for mye å gape over i tillegg til alt det andre, og at hun ikke takler å gjøre ting halvveis.

Er det bare meg eller har hun veldig liten kapasitet? Som nevnt tidligere er jeg en av mange som har to tette, tatt mastergrad deltid og hatt full jobb ved siden av. Vil ikke tro det studiet hennes er så avansert at en ikke kan bestå eksamen ved å ha jobb ved siden av. Hun har jo i tillegg et barn som har sovet natta gjennom helt siden hun var noen uker (dette har hun skrevet selv), så da har hun jo masse tid på kveldstid også.

For mye snapchat...?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver i kommentarfeltet nå at hun måtte utsette eksamen fordi det ble for mye å gape over i tillegg til alt det andre, og at hun ikke takler å gjøre ting halvveis.

Er det bare meg eller har hun veldig liten kapasitet? Som nevnt tidligere er jeg en av mange som har to tette, tatt mastergrad deltid og hatt full jobb ved siden av. Vil ikke tro det studiet hennes er så avansert at en ikke kan bestå eksamen ved å ha jobb ved siden av. Hun har jo i tillegg et barn som har sovet natta gjennom helt siden hun var noen uker (dette har hun skrevet selv), så da har hun jo masse tid på kveldstid også.

Tja....

Kanskje det å sitte og designe (les: kopiere) vesker og alt det andre hun driver med, ikke er det smarteste å prioritere?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver i kommentarfeltet nå at hun måtte utsette eksamen fordi det ble for mye å gape over i tillegg til alt det andre, og at hun ikke takler å gjøre ting halvveis.

Er det bare meg eller har hun veldig liten kapasitet? Som nevnt tidligere er jeg en av mange som har to tette, tatt mastergrad deltid og hatt full jobb ved siden av. Vil ikke tro det studiet hennes er så avansert at en ikke kan bestå eksamen ved å ha jobb ved siden av. Hun har jo i tillegg et barn som har sovet natta gjennom helt siden hun var noen uker (dette har hun skrevet selv), så da har hun jo masse tid på kveldstid også.

 

Jeg har ikke inntrykk av at hun har liten arbeidskapasitet, men jeg tror, ut fra sånn hun fremstår gjennom bloggen, at hun er livredd for å mislykkes.

 

Jeg har i likhet med deg gjennomført studier ved siden av jobb og hatt ørti forpliktelser ved siden av, men løsningen for meg har vært å ikke forvente at alt skal være perfekt hele tiden. Av og til måtte studiene gå ut over jobben, av og til måtte jobben gå ut over studiene osv., og sånn var det bare.

 

Men jeg tror ikke hun takler å senke kravene. Selv en liten tulleeksamen som PT tar hun så seriøst at hun heller melder seg av enn å risikere å ikke få toppkarakterer.  Gjennom den perfekte verdenen hun har skapt på bloggen har hun malt seg opp i et hjørne, hvor publikum fryder seg hvis hun ikke får A, i stedet for å backe henne opp hvis hun får C. En kan spørre seg hvor sunt det er for psyken å leve et liv på utstilling slik disse personlige bloggerne og realitykjendisene gjør. Regner med det kommer noe sosiologisk eller psykologisk forskning på det etter hvert. Blir i så fall interessant å lese.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lalalala59

Jeg har ikke inntrykk av at hun har liten arbeidskapasitet, men jeg tror, ut fra sånn hun fremstår gjennom bloggen, at hun er livredd for å mislykkes.

Jeg har i likhet med deg gjennomført studier ved siden av jobb og hatt ørti forpliktelser ved siden av, men løsningen for meg har vært å ikke forvente at alt skal være perfekt hele tiden. Av og til måtte studiene gå ut over jobben, av og til måtte jobben gå ut over studiene osv., og sånn var det bare.

Men jeg tror ikke hun takler å senke kravene. Selv en liten tulleeksamen som PT tar hun så seriøst at hun heller melder seg av enn å risikere å ikke få toppkarakterer. Gjennom den perfekte verdenen hun har skapt på bloggen har hun malt seg opp i et hjørne, hvor publikum fryder seg hvis hun ikke får A, i stedet for å backe henne opp hvis hun får C. En kan spørre seg hvor sunt det er for psyken å leve et liv på utstilling slik disse personlige bloggerne og realitykjendisene gjør. Regner med det kommer noe sosiologisk eller psykologisk forskning på det etter hvert. Blir i så fall interessant å lese.

Der ligger nok problemet, ja. En må alltid prioritere i en hektisk hverdag, og noe må derfor vike, og det er sikkert det hun ikke takler. Alt må være perfekt og alt skal prioriteres.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke helt hvilket kjør der er snakk om? Å skrive 2-3 annonsetekster om dagen? Å trene? Å lage og ta bilder av mat? Dra på ferier og kjøre nedpå med vin? Tviler sterkt på at selve bloggingen noen gang kan få henne til å møtes veggen.

Er det noe som vil få henne til å møtes veggen så er det vel stresset med alle løgnene, bedragene og all sutringen. Å hele tiden sette seg i en posisjon hvor hodet hogges av og det slitet det er med alt selvbedraget hun må opprettholde for å unnskylde den manglende moralske evnen.

Det er jo det jeg sikter til da! Alt dette kontrollbehovet hun på død og liv skal ha, alt skal være perfekt, skal opprettholde fasaden, osv. Og når man ikke klarer å ta en helg bloggfri fordi man er så redd for at man skal falle ned på listen så er det jo oppriktig noe galt! Og en dag så møter hu veggen i det tempoet hun holder nå!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snøsøta

Jeg er enig med neiognei. En dame som klarer å droppe eksamen fordi hun prioriterer hår, sminke og snapchat høyere blir ikke utbrent av jobben. Men alle disse kontroversene… Jeg forstår det om hun plutselig klapper sammen av det. Eller at det blir så stort sprik mellom den redigerte bobla og virkeligheten at hun går på en smell der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Det slo meg at med hensyn til sponsoravtaler, reklameavtaler o.l., så begynner CBE-bloggen å få et heller frynsete rykte. Jeg antar at et firma som ønsker god anseelse - noe som igjen er nærmest livsnerven for å overleve - ikke akkurat ønsker å bruke en figur som det etterhvert henger såpass mye negativ omtale rundt.

 

Det er jo bare å se på Det Nye-saken.

Slik jeg har forstått det, er nå Det Nye meldt inn til PFU. Og hvis det skulle komme til en domsfellelse, så vil ikke dette ha særskilt store konsekvenser markedsmessig for bladet, men CBE vil derimot være linket opp til nok en skandale. Og hvilket firma ønsker da i det lange løp å være assosiert med en blogger som til stadighet skaper såpass mye negativ publisitet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På facebook-siden står det ofte "4 kommentarer" og så vises det 2, men hvis man trykker "Vis flere kommentarer" så vises det fortsatt bare 2 kommentarer. Noen som vet hvorfor? Er det fordi de har slettet noen?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er denne dama som hele tiden kommenterer fb innleggene? Ganske så komisk....

Samme kategori som en viss kassy_greekfighter... #kjærlighetgjørblind

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver i kommentarfeltet nå at hun måtte utsette eksamen fordi det ble for mye å gape over i tillegg til alt det andre, og at hun ikke takler å gjøre ting halvveis.

Er det bare meg eller har hun veldig liten kapasitet? Som nevnt tidligere er jeg en av mange som har to tette, tatt mastergrad deltid og hatt full jobb ved siden av. Vil ikke tro det studiet hennes er så avansert at en ikke kan bestå eksamen ved å ha jobb ved siden av. Hun har jo i tillegg et barn som har sovet natta gjennom helt siden hun var noen uker (dette har hun skrevet selv), så da har hun jo masse tid på kveldstid også.

 

Hun bruker jo tre måneder på å planlegge en barnebursdag, så man kan jo begynne å lure.. :ler:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil tro de har mistet noen samarbeidspartnere. Før bodde hun alltid på Royal Christiania og var full av lovord om hotellet. Men de siste gangene hun har vært i Oslo har hun ikke vært der - nå bor hun bare på Continental....

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I innlegget "2-årsdag + jentekveld" så kommer det så tydelig frem på denne glansingen synes jeg.  Bladde meg nedover bildene uten å reagere på noe (fine bilder av det som virker som fine folk), men så kom bildet av Caroline som var av en heeeelt annen kvalitet!  

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er enig med neiognei. En dame som klarer å droppe eksamen fordi hun prioriterer hår, sminke og snapchat høyere blir ikke utbrent av jobben. Men alle disse kontroversene… Jeg forstår det om hun plutselig klapper sammen av det. Eller at det blir så stort sprik mellom den redigerte bobla og virkeligheten at hun går på en smell der. 

Fasaden begynne rå slå sprekker, og hun prøver desperat å opprettholde den!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg ble klippet gratis". Alt for å unngå "annonse" på toppen?

Litt merkelig at hun bare ble klippet gratis, den kjøper jeg ikke!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Klippet gratis, og nevner "tilfeldigvis" hvem som var frisøren, hvor salongen holder til, og at den har "drop-in" ... Beklager, men takket være den lurvete troverdigheten til vedkommende, så kan jeg bare si: Den må du lenger ut på landet med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...