Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønner ikke helt hvilket kjør der er snakk om? Å skrive 2-3 annonsetekster om dagen? Å trene? Å lage og ta bilder av mat? Dra på ferier og kjøre nedpå med vin? Tviler sterkt på at selve bloggingen noen gang kan få henne til å møtes veggen.

Er det noe som vil få henne til å møtes veggen så er det vel stresset med alle løgnene, bedragene og all sutringen. Å hele tiden sette seg i en posisjon hvor hodet hogges av og det slitet det er med alt selvbedraget hun må opprettholde for å unnskylde den manglende moralske evnen.

men leserene av bloggen blir jo sure om hun ett par dager ikke har mer enn ett innlegg..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men leserene av bloggen blir jo sure om hun ett par dager ikke har mer enn ett innlegg..

 

Blir de? I tilfelle, hva så? Bedriften bryr jo seg ikke om lesere beklager seg over manglende merking av reklameinnlegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg blir mer og mer provosert over hvordan hun fremstiller at hun lever et så ekstremt stressende og hektisk liv.

Nå er jeg "bare" jusstudent, kjæreste, venninne og datter som liker å trene og har en deltidsjobb på Kiwi, men føler allikevel at hverdagen min er minst like innholdsrik og hektisk som fruas. Tør ikke tenke på hvordan det er for de av dere som lever et mer eller mindre a4 familieliv. Virker som at frua innbiller seg at det kun er hun som lever under tidspress. Faktum er vel at hun i større grad enn de fleste kan sjonglere dagen sin så å si akkurat som hun selv vil og dessuten har mer tid enn de fleste til ren "pleasure"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobb for frua;

- ta selfies og bilder hvor man selv er hovedpersonen

- frisørbesøk

- legge på plastnegler og få nytt hår

- svare på kommentarer (men det er han som styrer det)

- svare på henvendelser (han styrer også)

- shoppe

- finne på ting som man skal gjøre (det vi kaller å leve) for å skape klikk og interesse på en blogg

- glemte det viktigste; å se bra ut. Trene og sminke bør ta minst 4 timer hver dag

😩😩😩

Endret av Vitulina
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes flere, hun har bare valgt å ikke legge de ut..

Ja, det er fler, blant annet dette fra Steen og Strøm:

http://tinypic.com/usermedia.php?uo=bbi8MiGk22MHCrmtyGBVH4h4l5k2TGxc#.VgcLzmYzenM

Tilfeldigvis et av bildene der man ser tydeligst hvor mye hun redigerer bilder hun selv legger ut.

Småløgner hele tiden.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Jobb for frua;

- ta selfies og bilder hvor man selv er hovedpersonen

- frisørbesøk

- legge på plastnegler og få nytt hår

- svare på kommentarer (men det er han som styrer det)

- svare på henvendelser (han styrer også)

- shoppe

- finne på ting som man skal gjøre (det vi kaller å leve) for å skape klikk og interesse på en blogg

- glemte det viktigste; å se bra ut. Trene og sminke bør ta minst 4 timer hver dag

 

Men finnes det på så mye ting da? Synes det har i lang tid gått på repeat-modus - frisørbesøk, mølleløping, sitte i sofaen, bilder av kaffekoppen, ut og løpe ... kommer ikke på noe annet. En og annen gang skjer det noe utenfor allfarvei - som intervju og slikt. Men det igjen er så sjeldent at det strengt tatt kan regnes som tilfeldighetstreffere.

 

Legger også merke til at innsamlingsaksjonen til Syria har ikke blitt nevnt på ei stund ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobb for frua;

- ta selfies og bilder hvor man selv er hovedpersonen

- frisørbesøk

- legge på plastnegler og få nytt hår

- svare på kommentarer (men det er han som styrer det)

- svare på henvendelser (han styrer også)

- shoppe

- finne på ting som man skal gjøre (det vi kaller å leve) for å skape klikk og interesse på en blogg

- glemte det viktigste; å se bra ut. Trene og sminke bør ta minst 4 timer hver dag

Det verste er jo at noen beskylder andre for å være misunnelige på dem!

Jeg er så utrolig glad for at jeg ikke lever et sånt liv! Finner ikke noe å

misunne og setter bare ennå mer pris på livet mitt når jeg leser dette!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobb for frua;

- ta selfies og bilder hvor man selv er hovedpersonen

- frisørbesøk

- legge på plastnegler og få nytt hår

- svare på kommentarer (men det er han som styrer det)

- svare på henvendelser (han styrer også)

- shoppe

- finne på ting som man skal gjøre (det vi kaller å leve) for å skape klikk og interesse på en blogg

- glemte det viktigste; å se bra ut. Trene og sminke bør ta minst 4 timer hver dag

du glemte langtidsplanlegging av hundebursdager og toårsdag. På innlegget om toårsdagen er det kommentert at hun har for mye fritid, hvilket hun avkrefter. Så da kan konkludere med at barnebursdagen er jobb går jeg ut fra.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer nok mye hos og med paret i Siljan som vi aldri vil klare å forstå. Får man en slager på snap etter 3 døgns planlegging er nok helgen reddet. De mener at de lever et innholdsrikt liv iallfall, det er behørig dokumentert

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umerkede innlegg hvor familiemedlemmer avbildes i sponsede klær fra gullkorn design - et samarbeid som har pågått i nesten 2 år.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er fler, blant annet dette fra Steen og Strøm:

http://tinypic.com/usermedia.php?uo=bbi8MiGk22MHCrmtyGBVH4h4l5k2TGxc#.VgcLzmYzenM

Tilfeldigvis et av bildene der man ser tydeligst hvor mye hun redigerer bilder hun selv legger ut.

Småløgner hele tiden.

 

Jeg fikk lyst il å minne om denne artikkelen fra Det Nye: http://www.klikk.no/mote/detnye/article1582042.ece

Og så valgte de altså Caroline Berg Eriksen på forsiden, samtidig som hun fortsetter å redigere seg... 

 

Jeg tar meg friheten til å legge ut skjermbilde av bildet du lenker til og et tilfeldig valgt fra bloggen, slik at de som gidder å åpne opp bildene kan tydelig få se forskjellen (bare så det er sagt, CBE er bra nok uredigert):

 

* Fra PR-festen: http://i.imgur.com/WDbamuD.jpg. Bildet lagt ut av andre enn CBE/LKE. 

* Fra en burdagsfest til en 2-åring i vennekretsen: http://i.imgur.com/TKeL7b4.jpg. Bildet er fra bloggen - http://carolinebergeriksen.no/2015/09/25/2-arsdag-jentekveld/

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men leserene av bloggen blir jo sure om hun ett par dager ikke har mer enn ett innlegg..

Ja, men tror du det er så himla mye mer slitsomt å skrive to innlegg enn det er å skrive ett? Tar vel maks to timer per innlegg. Og da legger jeg godvilja til. I de fleste innleggene er det omtrent like mye tekst som jeg skriver i denne posten. Det tar 1-2 minutter.

Vi andre jobber 7-8 timer hver dag. Tar det da altså fire timer å lage et innlegg? Mannen svarer på kommentarer, tar bilder, redigerer bilder osv. Han gjør jo nesten all jobben OG klarer å spille fotball og studere. Og hvis Caroline har det så forferdelig hektisk, hvem tar seg av barnet? Er han som gjør det også da.

Så da kan man jo lure på om hun egentlig har det så forferdelig slitsomt, sånn praktisk sett. Psykisk kan jeg forstå, men.

Endret av neiognei
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en blogg, en gang. Det som var slitsomt det var å finne på noe å skrive om. Men det problemet har jo da ikke FF, siden alle innleggene inneholder spons. Hun må lage en liten historie rundt det hun skal tjene penger på. "Hei bloggen, i dag spiste Lasse og jeg lunch. Bla bla, reklame, bla. Jeg gleder meg til i morgen, da skal jeg til Gran Canaria. Ha det fint søte dere!". Lars K ordner alt som heter bilder. Ut på interwebben med det, wops 20.000 inn på kontoen.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I tillegg kommer jo trening; ca 1 time trening - kanskje en halvtime til sminke og fikse hår før trening, én time til dusj, sminke og hår etter trening = 2 1/2 time. Og da har jeg ikke iberegnet all dokumentasjon og bilder tatt mtp treninga i tillegg. Tidsklemme? Eh...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Taystee

I tillegg kommer jo trening; ca 1 time trening - kanskje en halvtime til sminke og fikse hår før trening, én time til dusj, sminke og hår etter trening = 2 1/2 time. Og da har jeg ikke iberegnet all dokumentasjon og bilder tatt mtp treninga i tillegg. Tidsklemme? Eh...

Men kjære vene. Trening er ikke jobb for andre enn toppidrettsutøvere

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant?! Det er det "vi andre" må ta ETTER 8 timer jobb, + barn, lekser, middagslaging, husarbeid osv. Utrolig hva som går under kategorien arbeid der i gården 😂

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant?! Det er det "vi andre" må ta ETTER 8 timer jobb, + barn, lekser, middagslaging, husarbeid osv. Utrolig hva som går under kategorien arbeid der i gården

men det er jo nettopp det som er kjernen her - hun har gjort hverdagen sin til inntektsskapende arbeid. Derfor har hun forsåvidt rett når hun sier at hun ikke har for mye fritid når hun blogger om hundebursdag og dilling med toårsdag - begge deler er handelsvare, ergo arbeid....trening, matlaging, kle seg om morgenen - alt er blogg"innhold", og dermed arbeid...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...