Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Klippet gratis, og nevner "tilfeldigvis" hvem som var frisøren, hvor salongen holder til, og at den har "drop-in" ... Beklager, men takket være den lurvete troverdigheten til vedkommende, så kan jeg bare si: Den må du lenger ut på landet med!

Omerta sponser jo allerede bloggere og på instagramsiden sin så har de ihvertfall lagt ut et bilde av CBE i en stolt tone over at hun stakk innom hos dem.

Og det er jo når hun får klippen gratis at hun skal merke det som reklame! Hva er det hun ikke forstår?

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men det innlegget skal da merkes? Har hun fått noe gratis og skrevet om det, så skal det jo merkes? Jeg skjønner ikke hva det er hun driver med. Noe så utrolig idiotisk og arrogant. Det spekuleres nok i at FO har lite ressurser.

Endret av pøbelsara
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun nå altså skriver at hun ikke skal ta PT-eksamen likevel, så forteller det en hel del. Eksamen og evalueringen i etterkant er noe fruen ikke har kontroll over, hun kan dermed ikke "sminke" resultatet. Hun er jo vant til å iscenesette seg selv som perfekt. Nå har hun jo opplevd hva som skjer når hun deltar på ting der hun ikke selv har 100% kontroll på regien. Hennes deltagelse i Skal vi danse er et godt eksempel, for der ble det jo etterhvert ganske tydelig både hvor mye hun redigerer på bilder og hvor lite hun mestret dansingen (selv om hun jo mente at det var dommerne som tok feil).

Egentlig er jo dette bare trist, for hun har jo virkelig iscenesatt seg selv til de grader at det virker som hun har mistet av syne at hun er et normalt menneske. Hvem som er skyld i det kan de jo strides om, men jeg tenker at LKE nok må ta en god del av skylden med alt han bedriver av løgn og benekting og sin totale mangel på evne til selvkritikk. Det siste er nok også grunnen til at imaget hennes som en hyggelig venninne er torpedert noe bloggens synkende lesertall også bekrefter. Hun burde nok prøve å finne noen som kan forklare henne hvordan hun fremstår på bloggen og hvor lite hun er tjent med det. Akkurat nå virker hun å være omgitt av mennesker som bare klapper i hendene, og det kan umulig være sunt i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan da ikke sammenligne gull og gråstein ;)

 

(den er i grunnen temmelig flau, den kommentaren)

 

 

Utrolig pinlig. Har Fotballfrue(mannen) noengang blitt konfrontert med denne?

 

Formuleringen "oser av kvalitet" er forresten en gjenganger i det jeg lenge har antatt er konstruerte kommentarer som støttet opp om bloggens fortreffelighet. Google site:carolinebergeriksen no  oser av kvalitet)

 

 

Googlet det, og fant ut at du har helt rett. "Oser kvalitet" finnes maange ganger i kommetarfeltet, men også maaange ganger i blogginnlegg skrevet av CBE selv. Jeg skal ikke si noe om hva jeg synes dette "oser" av.....

 

Det oser mest av alt usikkerhet.

 

Og en total mangel på respekt for de kjære, søte leserne sine.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun nå altså skriver at hun ikke skal ta PT-eksamen likevel, så forteller det en hel del. Eksamen og evalueringen i etterkant er noe fruen ikke har kontroll over, hun kan dermed ikke "sminke" resultatet. Hun er jo vant til å iscenesette seg selv som perfekt. Nå har hun jo opplevd hva som skjer når hun deltar på ting der hun ikke selv har 100% kontroll på regien. Hennes deltagelse i Skal vi danse er et godt eksempel, for der ble det jo etterhvert ganske tydelig både hvor mye hun redigerer på bilder og hvor lite hun mestret dansingen (selv om hun jo mente at det var dommerne som tok feil).

Egentlig er jo dette bare trist, for hun har jo virkelig iscenesatt seg selv til de grader at det virker som hun har mistet av syne at hun er et normalt menneske. Hvem som er skyld i det kan de jo strides om, men jeg tenker at LKE nok må ta en god del av skylden med alt han bedriver av løgn og benekting og sin totale mangel på evne til selvkritikk. Det siste er nok også grunnen til at imaget hennes som en hyggelig venninne er torpedert noe bloggens synkende lesertall også bekrefter. Hun burde nok prøve å finne noen som kan forklare henne hvordan hun fremstår på bloggen og hvor lite hun er tjent med det. Akkurat nå virker hun å være omgitt av mennesker som bare klapper i hendene, og det kan umulig være sunt i lengden.

Jeg gir den bloggen maks 3 år til så er ikke den noe mer. Fallhøyden er stor nå. Hun når ikke lenger ut. Virker som veskekolleksjonen er en flopp. Hun har ikke noe troverdighet igjen etter alle skandalene. Og den berømte fasaden ser ikke ut til å engasjere folk mer.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun skal ta eksamenen, men vil la oss tro til at hun ikke skal ta den. Så hvis det blir dårlig resultat så trenger hun ikke å si noen ting, men klarer hun å få ganske god resultat så kommer innlegget med ' jeg tok eksamen allikevel' ? 😂

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille_Krokodille

Hun synes faktisk det er rart at det ikke finnes flere bilder av henne på Insta, det ble jo tatt SÅ mange bilder på Adax/DetNye-eventet... Litt høy på seg selv, much..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mindre og mindre "eksklusive" reklamer på bloggen, altså reklamer hvor hun representerer et merke og er dette merkets ansikt" og mer og mer reklame av typen kampanjer hvor en haug andre bloggere reklamerer for det samme, på samme tid.

F.eks Adams Matkasse, det siste innlegget hennes på Instagram hvor hun reklamerer for en leppepomade man får kjøpt på Vita, og hvor man kan se at en haug ukjente bloggere også reklamerer for denne.

Det har vært mange slike en god stund nå.

Tipper markedsverdien hennes har sunket.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått noen runder med meg selv den dagen jeg vurderer å utsette det å fullføre en utdannelse for å heller gå til frisøren og komme med noen ideer til vesker.

Da tar du jaggu ikke utdannelsen seriøst.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I innlegget "2-årsdag + jentekveld" så kommer det så tydelig frem på denne glansingen synes jeg.  Bladde meg nedover bildene uten å reagere på noe (fine bilder av det som virker som fine folk), men så kom bildet av Caroline som var av en heeeelt annen kvalitet!  

Ja, og så pussig at dattera var litt sånn skyggelagt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klippet gratis, og nevner "tilfeldigvis" hvem som var frisøren, hvor salongen holder til, og at den har "drop-in" ... Beklager, men takket være den lurvete troverdigheten til vedkommende, så kan jeg bare si: Den må du lenger ut på landet med!

 

Hun er vel allerede ganske langt ute på landet der i Siljan:-)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville gått noen runder med meg selv den dagen jeg vurderer å utsette det å fullføre en utdannelse for å heller gå til frisøren og komme med noen ideer til vesker.

Da tar du jaggu ikke utdannelsen seriøst.

Hadde noen virkelig trodd at hun kom til å fullføre?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun synes faktisk det er rart at det ikke finnes flere bilder av henne på Insta, det ble jo tatt SÅ mange bilder på Adax/DetNye-eventet... Litt høy på seg selv, much..?

 

Det finnes flere, hun har bare valgt å ikke legge de ut..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...