Gjest Blomsterert Skrevet 5. september 2015 #17001 Skrevet 5. september 2015 Irrelevant. Hun eier en millionbedrift, og bedrifter må følge loven. I tillegg er det ikke pent å lyve og manipulere. Jammen da er det jo greit at hun bryter loven da! Hva så? Betyr det at det er greit at bedriften hennes bryter loven? Svada. Faktum er at bedriften den dag i dag lyver og manipulerer, og fortsatt ikke har innsett at de har brutt loven og oppført seg forkastelig. Caroline er en rik eier av en bedrift som har løyet og manipulert for å tjene penger. Hva så? Rettferdiggjør det løgn, lovbrudd og manipulasjon? Akkurat, så bedrifter har null ansvar for at deres virksomhet følger loven? Typisk svada fra CBE Defense League. Du burde skamme deg. Nei, det er en millionbedrift. Dessuten er en dagbok noe som gjenspeiler virkeligheten, mens bedriftens blogg er et maniuplert og forvrengt bilde som ikke gjør det. Så da er det greit at bedriften bryter loven? Hvorfor kritiserer man en bedrift som lyver, manipulerer og bryter loven? Nei, si det. Hvorfor sitter du her og spyr ut svada når flyktninger dør i hundretalls, dobbeltmoralist? Åh,det er ikke pent å lyve? Hehe,nei,det er ikke så pent,men om du vil være litt opplyst,så lyver politikere mer,de lever av det,er verdens beste skuespillere faktisk: -) Syns det er så mye mer graverende,og hva er Caroline i forhold til det? En må faktisk se hva som er vesentlig eller ikke. Caroline er ei helt vanlig jente som folk vil bli påvirket av. De VIL altså.Deres valg,og hun driver forretninger. Er du like opptatt av andre som gjør? De juger og skjuler så mye mye mer,og det er et så mye større og alvorligere problem. Ser du den?
Konvall Skrevet 5. september 2015 #17002 Skrevet 5. september 2015 Jepp. Ble nysgjerrig, og de er allerede oppe i 30 000,- nå. Har ikke fulgt godt nok med nå...er det slik at bare vi skal gi penger, eller har fotballfrue også gitt et beløp her?
LilleSnupp Skrevet 5. september 2015 #17003 Skrevet 5. september 2015 Forpliktet? Alle som betaler skatt har allerede donert, enten de ønsker eller ei. Jeg har allerede gitt penger gjennom skatteseddelen. Og mer skal det bli. Når vi henter inn titusener av flyktninger til Norge vil det koste oss enda mer, og skattepengene vil renne ut. Pengene staten bruker på dette er blant annet fra skattebetalerne. Det som er tragisk er at vi vil bruke mye penger på noen få heldige flyktninger som kommer seg hit, i stedet for å bruke pengene der de faktisk kunne hjulpet utrolig mange flere: I områdene nærmere der de flyktet fra. Anbefaler deg å lese denne http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Grafene-som-viser-hvor-skjevt-asylsokerne-er-fordelt-i-Europa-8146989.html
mamsi Skrevet 5. september 2015 #17004 Skrevet 5. september 2015 (endret) Inneholder lenke til egen blogg Det er veldig lenge siden jeg har lagt inn lenke til siden min her, men nå skal jeg gjøre det - for jeg fikk faktisk LK til å slette de nettmobber-kommentarene en navnløs kommentator skrev om meg i kommentarfeltet. Det tok jo over fire måneder, men de ble i alle fall slettet! Lenke her. Kanskje ikke så relevant lengre, men ville bare si det for det betyr jo at det ikke er håpløst å nå frem til dem, og det er jo bra. Edit: Hehehehe. Må legge til: jeg har ikke jobbet med dette i fire måneder, altså - sånn med tanke på tidsbruk og fritid og Det Nye og sånn Det var fire måneder som gikk før de slettet kommentarene. Endret 5. september 2015 av mamsi 12
Gjest Blomsterert Skrevet 5. september 2015 #17005 Skrevet 5. september 2015 De færreste ber om å bli et forbilde. Hun har også uttalt at hun vet hun er et forbilde for mange, så akkurat den er hun klar over. Resten av innlegget ditt har jeg rett og slett litt problemer med å tolke, hva er det du prøver å si? Nei,om du ikke forstår så gidder jeg virkelig ikke.
Gjest Blomsterert Skrevet 5. september 2015 #17006 Skrevet 5. september 2015 I gang med å dytte klær ned i dassen på cella igjen, ser jeg? Hva er dette??
Gjest Blomsterert Skrevet 5. september 2015 #17007 Skrevet 5. september 2015 Supert at hun nå endelig bidrar! Hun er ikke den første bloggeren som opprettet innsamling, men hun er en mye større blogger enn Cathinthecity, så hun bør jo få inn mye mer.http://www.cathinthecity.com/en-drape-i-havet/#comments Så bra hun bidrar! Men det er jo selvfølgelig ikke godt nok! Er det mulig?? Og det kommer jo an på leserne det,ikke Caroline!
jabx Skrevet 5. september 2015 #17008 Skrevet 5. september 2015 Anbefaler deg å lese denne http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Grafene-som-viser-hvor-skjevt-asylsokerne-er-fordelt-i-Europa-8146989.html Hva er relevansen? Gjør dette det bedre å kaste bort penger på å hente folk til Europa i stedet for å hjelpe dem i nærområdene? 1
LilleSnupp Skrevet 5. september 2015 #17009 Skrevet 5. september 2015 Hva er relevansen? Gjør dette det bedre å kaste bort penger på å hente folk til Europa i stedet for å hjelpe dem i nærområdene? Det er ingen som henter noen. "Vi" forsøker å stenge de ute av Europa når de som flyktninger har rett til å være her. I tillegg er det mulig å ha to tanker i hodet. 2
jabx Skrevet 5. september 2015 #17010 Skrevet 5. september 2015 Hva er dette?? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=954644&page=11#entry16777156
minimymlen Skrevet 5. september 2015 #17011 Skrevet 5. september 2015 Har ikke fulgt godt nok med nå...er det slik at bare vi skal gi penger, eller har fotballfrue også gitt et beløp her? Dette drukner vel litt i kranglingen mellom brukere her, men de startet en innsamling med mål om 50.000 og donerte et startbeløp på 10.000 http://hjelp.nrc.no/hjelp-flyktninger-paa-vei-over-middelhavet-/3-1592?v=20150905155047&justEdited=true&justCreated=true De er faktisk på 38.000 nå etter få timer med innsamling 4
Gjest Blomsterert Skrevet 5. september 2015 #17012 Skrevet 5. september 2015 Dette drukner vel litt i kranglingen mellom brukere her, men de startet en innsamling med mål om 50.000 og donerte et startbeløp på 10.000http://hjelp.nrc.no/hjelp-flyktninger-paa-vei-over-middelhavet-/3-1592?v=20150905155047&justEdited=true&justCreated=true De er faktisk på 38.000 nå etter få timer med innsamling Bra!:-)
Gjest Bergensia Skrevet 5. september 2015 #17013 Skrevet 5. september 2015 (endret) Meanwhile... Innlegget om kvelden på hotellet inneholder både sponset antrekk og annonselenker, hvor det ikke er opplyst at den ene linken er en annonselenke, uten noen merking på blogg el SoMe. Antrekkene vises på majoriteten av bildene så merking er å forvente. Endret 5. september 2015 av Bergensia
Safiye Skrevet 5. september 2015 #17014 Skrevet 5. september 2015 Tråden er ryddet for hets, spekulasjoner, brukerdebatt og avsporinger samt. svar. - Pavilion, mod 3
Keaton Skrevet 5. september 2015 #17015 Skrevet 5. september 2015 Nå er dette skikkelig avsporing men leser du 600-700 ord i minuttet? Eller var det tull Nei, jeg har testet. Flere ganger. Tror ikke det er uvanlig lesehastighet for folk som har studert lenge og lest mye. 1
Gjest Blomsterert Skrevet 5. september 2015 #17016 Skrevet 5. september 2015 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=954644&page=11#entry16777156 Du vet,alle følger ikke med på alt. Og "takk"for linken.Det vesentlige for meg er hva folk skriver her og nå.
minimymlen Skrevet 5. september 2015 #17017 Skrevet 5. september 2015 Akkurat idet vi runder midnatt har aksjonen hennes klart å samle inn 40.420 kroner (inkludert startbidraget til herr og fru på 10.000). Det er mye penger på kort tid! Det gleder meg å se at pengene strømmer inn, og det gleder meg å se at hun har flere som gir mindre beløp enn "standardsatsen" på 250 (den tror jeg er lik på alle aksjoner? Arrester meg om jeg tar feil). Det viser at alle monner drar! Det at hun med sin store skare av følgere i sosiale medier kan få en innsamlingsaksjon til å virkelig svinge om hun tar initiativ! Håper hun ser hva hun klarer å skape her 6
Keaton Skrevet 5. september 2015 #17018 Skrevet 5. september 2015 Og jeg mener det: FLOTT at hun tok tak i saken! Håper de får inn masse penger! 👍 2
Gjest Blomsterert Skrevet 5. september 2015 #17019 Skrevet 5. september 2015 Og jeg mener det: FLOTT at hun tok tak i saken! Håper de får inn masse penger! 👍 Ja,det er så bra!:-) Blir rent optimistisk her:-D
minimymlen Skrevet 5. september 2015 #17020 Skrevet 5. september 2015 (endret) Slettet og tatt på PM (avsporing) Endret 5. september 2015 av minimymlen 1
Fremhevede innlegg