Gjest Bergensia Skrevet 17. mars 2015 #10621 Del Skrevet 17. mars 2015 Jeg sjekket nå Kathrine Sørland sin instagram, hun viste seg i den samme kinomoen for en uke siden og svarer alle som spør når den kommer at den er på nett/butikk i uke 12. Så at både CBE og KA har den nå er neppe tilfeldig.https://instagram.com/p/z4stFIFdvF/?taken-by=kathrinesorland edit: La inn en kommentar på Kathrine Sørland sin IG og spør nå om dette og hvorfor disse bloggerne har de allerede... får se hvor lenge den står. Kommentaren står ennå, men ikke noe svar. Jeg er jo ikke overrasket, å overse slike spørsmål det letteste. Lurer på å sende en e-post til Lindex... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamsi Skrevet 17. mars 2015 #10622 Del Skrevet 17. mars 2015 Kommentaren står ennå, men ikke noe svar. Jeg er jo ikke overrasket, å overse slike spørsmål det letteste. Lurer på å sende en e-post til Lindex... Jeg la igjen en melding på facebooken til Lindex Norge i stad, men jeg vet ikke om de pleier å svare på innlegg der... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 17. mars 2015 #10623 Del Skrevet 17. mars 2015 Jeg la igjen en melding på facebooken til Lindex Norge i stad, men jeg vet ikke om de pleier å svare på innlegg der... Kjempebra! Sjekket, de svarte et menneske 7. Mars iallefall. Dette blir spennende. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamsi Skrevet 17. mars 2015 #10624 Del Skrevet 17. mars 2015 Eh. Mulig dette er så off topic at det slettes, men allikevel - jeg skrev inn det samme på Lindex sin hoved-facebook også, og fikk et svar som tyder på at de ikke har skjønt hva det er snakk om. Kan det være en språkbarriere, eller er det rett og slett det at de ikke skjønner at det er reklame når de sender ut produkter til bloggere? Lenke til mitt spørsmål og deres svar på lindex' facebook. https://www.facebook.com/Lindex/posts/10152835846624094?comment_id=10152836009789094&offset=0&total_comments=1 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 17. mars 2015 #10625 Del Skrevet 17. mars 2015 Eh. Mulig dette er så off topic at det slettes, men allikevel - jeg skrev inn det samme på Lindex sin hoved-facebook også, og fikk et svar som tyder på at de ikke har skjønt hva det er snakk om. Kan det være en språkbarriere, eller er det rett og slett det at de ikke skjønner at det er reklame når de sender ut produkter til bloggere? Lenke til mitt spørsmål og deres svar på lindex' facebook. https://www.facebook.com/Lindex/posts/10152835846624094?comment_id=10152836009789094&offset=0&total_comments=1 Ha-ha, skikkelig "Goddag mann økseskaft"-svar. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stinky Skrevet 17. mars 2015 #10626 Del Skrevet 17. mars 2015 Eh. Mulig dette er så off topic at det slettes, men allikevel - jeg skrev inn det samme på Lindex sin hoved-facebook også, og fikk et svar som tyder på at de ikke har skjønt hva det er snakk om. Kan det være en språkbarriere, eller er det rett og slett det at de ikke skjønner at det er reklame når de sender ut produkter til bloggere? Lenke til mitt spørsmål og deres svar på lindex' facebook. https://www.facebook.com/Lindex/posts/10152835846624094?comment_id=10152836009789094&offset=0&total_comments=1 Skjønner jeg det riktig nå? Du spør om hvorfor det ikke er merket som reklame. Svaret du får, er at "du må gjerne kontakte kundeservice om du er interessert i plagget"? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 17. mars 2015 #10627 Del Skrevet 17. mars 2015 Skjønner jeg det riktig nå? Du spør om hvorfor det ikke er merket som reklame. Svaret du får, er at "du må gjerne kontakte kundeservice om du er interessert i plagget"? Ikke et vondt ord om svensker altså, men HALLO?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 17. mars 2015 #10628 Del Skrevet 17. mars 2015 Det er svensker. Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stinky Skrevet 17. mars 2015 #10629 Del Skrevet 17. mars 2015 Ikke et vondt ord om svensker altså, men HALLO?! Med andre ord holder ikke lenger unnskyldningen om at hun "tilfeldigvis valset inn i en lindexbutikk mens de pakket opp feilsendte varer". Ikke at unnskyldningen hadde troverdighet i utgangspunktet. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 17. mars 2015 #10630 Del Skrevet 17. mars 2015 Med andre ord holder ikke lenger unnskyldningen om at hun "tilfeldigvis valset inn i en lindexbutikk mens de pakket opp feilsendte varer". Ikke at unnskyldningen hadde troverdighet i utgangspunktet. Bingo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. mars 2015 #10631 Del Skrevet 17. mars 2015 Herregud for et teit svar fra Lindex. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 17. mars 2015 #10632 Del Skrevet 17. mars 2015 Med andre ord holder ikke lenger unnskyldningen om at hun "tilfeldigvis valset inn i en lindexbutikk mens de pakket opp feilsendte varer". Ikke at unnskyldningen hadde troverdighet i utgangspunktet. Altså, har CBE sagt dette? Jeg har i såfall ikke fått det med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nora Nordbo Skrevet 17. mars 2015 #10633 Del Skrevet 17. mars 2015 Altså, har CBE sagt dette? Jeg har i såfall ikke fått det med meg. Ja, hun har sagt akkurat det - skjermdump. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 17. mars 2015 #10634 Del Skrevet 17. mars 2015 Ja, hun har sagt akkurat det - skjermdump. Aha! Muchos gracias, Nora! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 17. mars 2015 #10635 Del Skrevet 17. mars 2015 Nå er det en kommentar til der som spør om det var for alle eller kun for kjendiser. Caroline skriver at den hang der så hvem som helst kunne kjøpe. Den kommentaren som spurte om dette ble skrevet før den som sier at varene ble pakket ned igjen, men ble godkjent lenge etter. Kristina Andersen sier hun kjøpte den siste de hadde i butikken og at hun har kvitteringa liggende på kjøkkenbordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dhalia Skrevet 17. mars 2015 #10636 Del Skrevet 17. mars 2015 Ja, hun har sagt akkurat det - skjermdump. Jøss, trodde det var en overdrivelse at hun hadde sagt det! Og det var en merkelig kommentar av Marte. Veldig "tilfeldig informativ"... 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 17. mars 2015 #10637 Del Skrevet 17. mars 2015 Nå er det en kommentar til der som spør om det var for alle eller kun for kjendiser. Caroline skriver at den hang der så hvem som helst kunne kjøpe. Den kommentaren som spurte om dette ble skrevet før den som sier at varene ble pakket ned igjen, men ble godkjent lenge etter. Kristina Andersen sier hun kjøpte den siste de hadde i butikken og at hun har kvitteringa liggende på kjøkkenbordet. Det er så dumt når disse bloggerskene ikke samsnakker seg i mellom, for da oppstår det så mange hull og mangel på samsvar i historiene. Og vips blir man fersket i atter en løgn. Stusselig altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 17. mars 2015 #10638 Del Skrevet 17. mars 2015 Jøss, trodde det var en overdrivelse at hun hadde sagt det! Og det var en merkelig kommentar av Marte. Veldig "tilfeldig informativ"... Merkelig hvordan en med så mye innsikt om akkurat Lindex sin vårkampanje skulle lese nettopp dette innlegget om nettopp dette plagget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. mars 2015 #10639 Del Skrevet 17. mars 2015 Med andre ord holder ikke lenger unnskyldningen om at hun "tilfeldigvis valset inn i en lindexbutikk mens de pakket opp feilsendte varer". Ikke at unnskyldningen hadde troverdighet i utgangspunktet. Herregud, jeg jobber i klesbutikk og varer som feilsendes skal ikke pakkes opp, ikke registreres på data (slik alt må for å kunne selges) og ihvertfall IKKE selges! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 17. mars 2015 #10640 Del Skrevet 17. mars 2015 Nå kan man faktisk lære triksene til "fotballfruer", dette blir spennende? http://blog.hig.no/medieledelse/2015/03/12/laert-triksene-om-markedsforing-i-sosiale-medier-3/ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg