Gjest Bergensia Skrevet 16. mars 2015 #10541 Skrevet 16. mars 2015 (endret) Skrev hun ikke at hun hadde fått denne Københavnturen i kjærestegave? Når til og med ettårspresangen var påspandert av Foto Knudsen overrasker ingenting lenger. Endret 16. mars 2015 av Bond
Gjest Bergensia Skrevet 16. mars 2015 #10542 Skrevet 16. mars 2015 (endret) Da var frijzztolkningen tilbake; innlegg fra København med 6 bilder av en kjole, annonselenke helt til slutt og ingen merking på toppen. Det var det med formålet til innlegget igjen da? Når hun selv har brukt merkelappen "antrekk" i arkivet burde det vært merket bedre! Edit: sendt tips og skjermbilde til FO Endret 16. mars 2015 av Bergensia
Gjest Hold the door Skrevet 16. mars 2015 #10543 Skrevet 16. mars 2015 (endret) Angående klær fra Lindex. Jeg leste i kommentarfeltet under breakfast in bed + workout-innlegget at den kimonoen/tunicaen (eller hva det kalles) hun har på seg kommer i salg i butikker den 18. mars. Det var det en bloggleser som skrev. I følge Caroline har hun kjøpt den i butikk den 6. mars. Jeg sjekket på lindex.com og klærna fra den kolleksjonen kommer i salg 18. mars som det ble påpekt. Men jeg vil si at det er ikke rart at folk reagerer på dette med klær fra Lindex når hun viser frem noe som ikke er lagt ut for salg (enda) engang, men sier hun har kjøpt det i butikk og det som står på lindex.com derfor ikke kan stemme. Edit: Jeg ser nå en ny kommentar hvor det står at varen ble tatt inn på lager igjen etter at den ble pakket opp, fordi den skulle spares til nettopp denne vårkampanjen som slippes 18. mars. Er det forklaringen? Endret 16. mars 2015 av Hold the door
Gjest Zeitgeist Skrevet 16. mars 2015 #10544 Skrevet 16. mars 2015 Da var frijzztolkningen tilbake; innlegg fra København med 6 bilder av en kjole, annonselenke helt til slutt og ingen merking på toppen. Det var det med formålet til innlegget igjen da? Når hun selv har brukt merkelappen "antrekk" i arkivet burde det vært merket bedre! De gangene det merkes noenlunde ordentlig og i henhold til Markedsføringsloven der i gården, er det man i forskningsverden kalles "tilfeldige treffere". Og slike har visstnok ingen statistisk relevans, slik jeg har forstått det. Men kjære vene, la henne holde på. Det gir jo bare FO og Markedsrådet enda mer bevismateriale på at hun ikke følger oppfordringene hun har mottatt, og at hun utviser en nonchalant holdning ovenfor regelverket som sådan. I tillegg viser det jo at hennes bedyrelse om tillitsoppbygging ovenfor leserne kun var en tom floskel (Dagbladet, 29.01.2015)
monty Skrevet 16. mars 2015 #10545 Skrevet 16. mars 2015 De gangene det merkes noenlunde ordentlig og i henhold til Markedsføringsloven der i gården, er det man i forskningsverden kalles "tilfeldige treffere". Og slike har visstnok ingen statistisk relevans, slik jeg har forstått det. Men kjære vene, la henne holde på. Det gir jo bare FO og Markedsrådet enda mer bevismateriale på at hun ikke følger oppfordringene hun har mottatt, og at hun utviser en nonchalant holdning ovenfor regelverket som sådan. I tillegg viser det jo at hennes bedyrelse om tillitsoppbygging ovenfor leserne kun var en tom floskel (Dagbladet, 29.01.2015) De som trodde på hennes bedyrelse, må nå være utrolig skuffet. Eller så bryr de seg kanskje ikke? 4
skruf Skrevet 16. mars 2015 #10546 Skrevet 16. mars 2015 Kristina Andersen har akkurat samme kimonoen ser jeg.. 4
Gjest Zeitgeist Skrevet 16. mars 2015 #10547 Skrevet 16. mars 2015 De som trodde på hennes bedyrelse, må nå være utrolig skuffet. Eller så bryr de seg kanskje ikke? Ut ifra det inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha lest gjennom kommentarfeltet på såvel IG som bloggen, så heller jeg mot at de ikke bryr seg. Litt sånn selektiv virkelighetsoppfatning.
el-len Skrevet 16. mars 2015 #10548 Skrevet 16. mars 2015 Kristina Andersen har akkurat samme kimonoen ser jeg.. Heeelt tilfeldig hadde akkurat den butikken hun kjøpte den i også pakket den opp ved en feiltakelse før den egentlig skulle ut i butikk, og solgte den til henne. Ups, så klønete av dem, da! Og så viste begge de store bloggerne denne kimonoen, som egentlig ikke er i salg ennå, fram på bloggene sine, rett før kampanjen hvor den skal legges ut. Så greit, da, dere! Ha en fortsatt fin sniksponsedag! 37
Gjest Bergensia Skrevet 16. mars 2015 #10549 Skrevet 16. mars 2015 (endret) Heeelt tilfeldig hadde akkurat den butikken hun kjøpte den i også pakket den opp ved en feiltakelse før den egentlig skulle ut i butikk, og solgte den til henne. Ups, så klønete av dem, da! Og så viste begge de store bloggerne denne kimonoen, som egentlig ikke er i salg ennå, fram på bloggene sine, rett før kampanjen hvor den skal legges ut. Så greit, da, dere! Ha en fortsatt fin sniksponsedag! Jeg sjekket nå Kathrine Sørland sin instagram, hun viste seg i den samme kinomoen for en uke siden og svarer alle som spør når den kommer at den er på nett/butikk i uke 12. Så at både CBE og KA har den nå er neppe tilfeldig. https://instagram.com/p/z4stFIFdvF/?taken-by=kathrinesorland edit: La inn en kommentar på Kathrine Sørland sin IG og spør nå om dette og hvorfor disse bloggerne har de allerede... får se hvor lenge den står. Endret 16. mars 2015 av Bergensia
el-len Skrevet 16. mars 2015 #10550 Skrevet 16. mars 2015 Jeg sjekket nå Kathrine Sørland sin instagram, hun viste seg i den samme kinomoen for en uke siden og svarer alle som spør når den kommer at den er på nett/butikk i uke 12. Så at både CBE og KA har den nå er neppe tilfeldig.https://instagram.com/p/z4stFIFdvF/?taken-by=kathrinesorland edit: La inn en kommentar på Kathrine Sørland sin IG og spør nå om dette og hvorfor disse bloggerne har de allerede... får se hvor lenge den står. Og Kathrine Sørland har på seg akkurat samme Lindexantrekk som CBE hadde i forrige uke (grått skjørt og topp med svart stripe). De er ikke så flinke til å skjule det... 17
Gjest Bergensia Skrevet 16. mars 2015 #10551 Skrevet 16. mars 2015 (endret) Og Kathrine Sørland har på seg akkurat samme Lindexantrekk som CBE hadde i forrige uke (grått skjørt og topp med svart stripe). De er ikke så flinke til å skjule det... Og Kathrine Sørland har jo sendt så innmari hyggelige hilsner før, skulle ikke forundre meg om det samme har skjedd her https://instagram.com/p/qMfZdJAsW3/?taken-by=carolinebergeriksenno Endret 16. mars 2015 av Bergensia
Nora Nordbo Skrevet 16. mars 2015 #10552 Skrevet 16. mars 2015 Who wore it best? Hvem merket den best!? Skjermdump. 22
Gjest Cement Skrevet 16. mars 2015 #10553 Skrevet 16. mars 2015 Hva er vitsen med dette lureriet, er det ikke bare å si rett ut at det er reklame? Akkurat som om plagget vil selge dårligere hvis man er sannferdig? Lindex styrer jeg faktisk helt unna heretter. Kvaliteten er ikke allverden og ærlige er de ikke, så da er valget enkelt.
*Emma* Skrevet 16. mars 2015 #10554 Skrevet 16. mars 2015 Ellers er det jo forunderlig at de som jobber på spaet/hotellet er inne og kommentarer på sosiale medier, dersom ingenting av oppholdet/spaet er sponset eller de har mottatt noen fordeler? Det er jo ikke uvanlig at det skjer. Jeg bodde nylig på ett hotell i USA og på ett av bildene fra hotellet som jeg la på IG med tag fra hotellet var de inne og skrev 'takk for at du valgte å bo hos oss'. Det har de også gjort hos mange andre som har tagget dem. Om CBE er sponset eller ikke i Køben vet jeg ingenting om- men at noen ansatte kommenterer på bildene hennes på IG er IKKE bevis for noen ting. Den Lindex greia derimot- det er noe helt annet 4
Gjest Bergensia Skrevet 16. mars 2015 #10555 Skrevet 16. mars 2015 At hotell kommenterer et bilde er greit nok, det har jeg selv opplevd. Men at ei ung jente som tydeligvis jobber på det omtalte spa'et kommenterer fra sin private IG-konto virker noget skurrende for meg.
Amber Skrevet 16. mars 2015 #10556 Skrevet 16. mars 2015 Jeg klarer ikke å slutte å irritere meg over det lureriet med scrollefeltet!! Nå er jo Get Inspired hovedreklame på bloggen; og jeg gir dem mange ekstra klikk på at scrollefeltet liksom bare forsvinner! Det kan umulig være "bare hos meg" slik hun skriver, for hvor merkelig er ikke det? Jeg leser mange blogger og opplever det KUN hos henne! Svindel 11
LilleSnupp Skrevet 16. mars 2015 #10557 Skrevet 16. mars 2015 Selvsagt vet hotellet at hun driver en av de største rosabloggene i Norge, hvorfor skulle de ellers visst hvem hun var og instagrammen hennes? 4
monty Skrevet 16. mars 2015 #10558 Skrevet 16. mars 2015 Ut ifra det inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha lest gjennom kommentarfeltet på såvel IG som bloggen, så heller jeg mot at de ikke bryr seg. Litt sånn selektiv virkelighetsoppfatning. Det samme tenker jeg. Hun ville vise leserne hva hun kan og hva hun står for, og det er akkurat det hun gjør! I tillegg sier hun i intervjuet at leserne fortjener det! Ja, ja, hva skal man tro om det da.... 1
Gjest Maxiomo Skrevet 16. mars 2015 #10559 Skrevet 16. mars 2015 (endret) . Endret 16. mars 2015 av Maxiomo
Gjest Zeitgeist Skrevet 16. mars 2015 #10560 Skrevet 16. mars 2015 Det samme tenker jeg. Hun ville vise leserne hva hun kan og hva hun står for, og det er akkurat det hun gjør! I tillegg sier hun i intervjuet at leserne fortjener det! Ja, ja, hva skal man tro om det da.... Apropos det intervjuet: Det "beste" var hennes "forklaring" (i mangel av et bedre ord) på spørsmålet om hun hadde kommet til å innrømme kommentarfusket på eget initiativ. - Vurderte du noen gang å innrømme det som er kommet fram på eget initiativ? - Nei, jeg gjorde ikke det. Det blir jo helt hypotetisk, ingen gjør noe dumt om de tror de skal bli tatt. Lars-Kristian, og delvis jeg, innså aldri alvoret, sier hun. Hentet fra Dagbladet: http://www.kjendis.no/2015/01/29/kjendis/caroline_berg_eriksen/fotballfrue/blogg/lars_kristian_eriksen/37412854/
Fremhevede innlegg