Ciara Skrevet 16. mars 2015 #10561 Skrevet 16. mars 2015 Selvsagt vet hotellet at hun driver en av de største rosabloggene i Norge, hvorfor skulle de ellers visst hvem hun var og instagrammen hennes? Jeg har opplevd at hotell har likt bilde jeg har lagt ut på instagram. Det er jo ikke noe vanskeligere enn at de får inn på sin egen hashtag og liker/kommenterer alle bildene som er lagt ut. Det er mange bedrifter som gjør det. 1
Gjest Bergensia Skrevet 16. mars 2015 #10562 Skrevet 16. mars 2015 Jeg har opplevd at hotell har likt bilde jeg har lagt ut på instagram. Det er jo ikke noe vanskeligere enn at de får inn på sin egen hashtag og liker/kommenterer alle bildene som er lagt ut. Det er mange bedrifter som gjør det. Men fra sin egen private instagramkonto?
monty Skrevet 16. mars 2015 #10563 Skrevet 16. mars 2015 Apropos det intervjuet: Det "beste" var hennes "forklaring" (i mangel av et bedre ord) på spørsmålet om hun hadde kommet til å innrømme kommentarfusket på eget initiativ. Hentet fra Dagbladet: http://www.kjendis.no/2015/01/29/kjendis/caroline_berg_eriksen/fotballfrue/blogg/lars_kristian_eriksen/37412854/ Hmm. De skjønte at de gjorde noe dumt, men trodde ikke de ville bli tatt? Ha ha. En kunne forstått den tankegangen om det hadde vært et engangstilfelle... Lurer på om det kan være det de tenker vedr. manglende merking av reklame? De skjønner at de gjør noe dumt, men tror ikke de vil bli tatt 5
LilleSnupp Skrevet 16. mars 2015 #10564 Skrevet 16. mars 2015 Jeg har opplevd at hotell har likt bilde jeg har lagt ut på instagram. Det er jo ikke noe vanskeligere enn at de får inn på sin egen hashtag og liker/kommenterer alle bildene som er lagt ut. Det er mange bedrifter som gjør det. Joda, men dette hotellet har ingen instagramkonto. 6
LilleSnupp Skrevet 16. mars 2015 #10565 Skrevet 16. mars 2015 Hmm. De skjønte at de gjorde noe dumt, men trodde ikke de ville bli tatt? Ha ha. En kunne forstått den tankegangen om det hadde vært et engangstilfelle... Lurer på om det kan være det de tenker vedr. manglende merking av reklame? De skjønner at de gjør noe dumt, men tror ikke de vil bli tatt Helt ærlig, så tror jeg det er fordi de holder seg for smartere enn oss kritikere (jf. du skal ikke tro at du kan rettskriving bedre enn meg, du skal ikke tro du kan lovverket bedre enn oss, du skal ikke *insert* bedre enn meg/oss..). 4
Anim92 Skrevet 16. mars 2015 #10566 Skrevet 16. mars 2015 (endret) Angående klær fra Lindex. Jeg leste i kommentarfeltet under breakfast in bed + workout-innlegget at den kimonoen/tunicaen (eller hva det kalles) hun har på seg kommer i salg i butikker den 18. mars. Det var det en bloggleser som skrev. I følge Caroline har hun kjøpt den i butikk den 6. mars. Jeg sjekket på lindex.com og klærna fra den kolleksjonen kommer i salg 18. mars som det ble påpekt. Men jeg vil si at det er ikke rart at folk reagerer på dette med klær fra Lindex når hun viser frem noe som ikke er lagt ut for salg (enda) engang, men sier hun har kjøpt det i butikk og det som står på lindex.com derfor ikke kan stemme. Edit: Jeg ser nå en ny kommentar hvor det står at varen ble tatt inn på lager igjen etter at den ble pakket opp, fordi den skulle spares til nettopp denne vårkampanjen som slippes 18. mars. Er det forklaringen? Grunnen til at folk ikke reagerer på dette er vel kanskje fordi de strengt tatt ikke kunne brydd seg mindre.. Okei, hu har et fint plagg på seg. Kanskje jeg vil ha det. Samma for meg om det kommer i butikken nå eller da.. Endret 16. mars 2015 av Bond
Gjest Hold the door Skrevet 16. mars 2015 #10567 Skrevet 16. mars 2015 Grunnen til at folk ikke reagerer på dette er vel kanskje fordi de strengt tatt ikke kunne brydd seg mindre.. Okei, hu har et fint plagg på seg. Kanskje jeg vil ha det. Samma for meg om det kommer i butikken nå eller da.. Jeg reagerer ikke på at folk ikke reagerer, men skriver at jeg skjønner hvorfor noen reagerer.
Nana Skrevet 16. mars 2015 #10568 Skrevet 16. mars 2015 Jeg klarer ikke å slutte å irritere meg over det lureriet med scrollefeltet!! Nå er jo Get Inspired hovedreklame på bloggen; og jeg gir dem mange ekstra klikk på at scrollefeltet liksom bare forsvinner! Det kan umulig være "bare hos meg" slik hun skriver, for hvor merkelig er ikke det? Jeg leser mange blogger og opplever det KUN hos henne! Svindel Det forsvinner hos meg også hvis jeg bruker IE, men ikke når jeg bruker Chrome 1
Vitulina Skrevet 16. mars 2015 #10569 Skrevet 16. mars 2015 (endret) Told you so. Tipper TVNorge hint og the biggest...også er reklame. Blogg = 100 % kjøpt og betalt. Fans bør ta en wake-up-pille Endret 16. mars 2015 av Vitulina 12
Gjest Maxiomo Skrevet 16. mars 2015 #10570 Skrevet 16. mars 2015 Told you so. Tipper TVNorge hint og the biggest...også er reklame. Blogg = 100 % kjøpt og betalt. Fans bør ta en wake-up-pilledet er nå ingen andre her i verden som skal få bestemme om hva jeg skal lese eller se på trenger ingen wake-up-pille..om jeg vil se på the biggest...... Så er det fordi jeg selv vil,ikke fordi CBE skriver om programmet 1
Gjest Bond Skrevet 16. mars 2015 #10571 Skrevet 16. mars 2015 Tråden ryddet for spekulasjoner, samt svar Bond, forumansvarlig
Gjest Elastica Skrevet 16. mars 2015 #10572 Skrevet 16. mars 2015 det er nå ingen andre her i verden som skal få bestemme om hva jeg skal lese eller se på trenger ingen wake-up-pille..om jeg vil se på the biggest...... Så er det fordi jeg selv vil,ikke fordi CBE skriver om programmet Det er vel revnende likegyldig om du mener du påvirkes av reklame på bloggen til CBE eller ikke? Det som er poenget er at CBE ikke merker korrekt. Vi vet at hun er dårlig på merking, og den som taper på dette er CBE - på både kort og lang sikt fordi bloggen mister all troverdighet. Dessverre påvirker det kanskje troverdigheten til bloggere generelt også, selv de som er flinke på merking. Og det synes jeg er trist.
Gjest Keikolina Skrevet 16. mars 2015 #10573 Skrevet 16. mars 2015 Og Kathrine Sørland har på seg akkurat samme Lindexantrekk som CBE hadde i forrige uke (grått skjørt og topp med svart stripe). De er ikke så flinke til å skjule det... Sjekket ut antrekket på lindex da ff brukte det, sto som nyankommet. REKLAME!
Gjest Maxiomo Skrevet 16. mars 2015 #10574 Skrevet 16. mars 2015 Det er vel revnende likegyldig om du mener du påvirkes av reklame på bloggen til CBE eller ikke? Det som er poenget er at CBE ikke merker korrekt. Vi vet at hun er dårlig på merking, og den som taper på dette er CBE - på både kort og lang sikt fordi bloggen mister all troverdighet. Dessverre påvirker det kanskje troverdigheten til bloggere generelt også, selv de som er flinke på merking. Og det synes jeg er trist.uff da sa jeg noe galt nå da? Her skal man vist ikke ha noe annen mening enn det mange av andre her inne har. Uff.. Beklager så mye 2
Gjest Elastica Skrevet 16. mars 2015 #10575 Skrevet 16. mars 2015 uff da sa jeg noe galt nå da? Her skal man vist ikke ha noe annen mening enn det mange av andre her inne har. Uff.. Beklager så mye Det virker som du bagatelliserer det hele. Type "jeg blir ikke påvirket likevel, derfor er det ikke så farlig om hun bryter reglene for merking". Synd, og et veldig dårlig utgangspunkt for en diskusjon om temaet.
Gjest Maxiomo Skrevet 16. mars 2015 #10576 Skrevet 16. mars 2015 Det er vel revnende likegyldig om du mener du påvirkes av reklame på bloggen til CBE eller ikke? Det som er poenget er at CBE ikke merker korrekt. Vi vet at hun er dårlig på merking, og den som taper på dette er CBE - på både kort og lang sikt fordi bloggen mister all troverdighet. Dessverre påvirker det kanskje troverdigheten til bloggere generelt også, selv de som er flinke på merking. Og det synes jeg er trist. og en ting til,, det at CBE taper på at de har dårlig merking,går vel bare utover de og bloggen? Vi andre vil jo ikke merke stort til det. Gjør vi vel? 1
Gjest Maxiomo Skrevet 16. mars 2015 #10577 Skrevet 16. mars 2015 Det virker som du bagatelliserer det hele. Type "jeg blir ikke påvirket likevel, derfor er det ikke så farlig om hun bryter reglene for merking". Synd, og et veldig dårlig utgangspunkt for en diskusjon om temaet. jeg er vel en av få her inne som ikke bryr meg ja... FO må ta seg av dette. Det er deres oppgave 2
Gjest Elastica Skrevet 16. mars 2015 #10578 Skrevet 16. mars 2015 og en ting til,, det at CBE taper på at de har dårlig merking,går vel bare utover de og bloggen? Vi andre vil jo ikke merke stort til det. Gjør vi vel? Selvfølgelig vil vi merke det. Alle er tjent med et ryddig regelverk som etterfølges, både annonsører, kanaler - i dette tilfelle bloggerne, og selvfølgelig forbrukerne, som skal vite om det er kjøpt og betalt reklame eller redaksjonelle tester de leser.
Gjest Maxiomo Skrevet 16. mars 2015 #10579 Skrevet 16. mars 2015 Selvfølgelig vil vi merke det. Alle er tjent med et ryddig regelverk som etterfølges, både annonsører, kanaler - i dette tilfelle bloggerne, og selvfølgelig forbrukerne, som skal vite om det er kjøpt og betalt reklame eller redaksjonelle tester de leser. ja..... Om de ikke tjener noe på bloggen så rammer det kun CBE... Det er derfor jeg mener at FO får rydde opp i dette, også får andre folk slutte å hele dagen lang kritisere,baksnakke,synse og alt annet som blir skrevet her inne. Det er ikke slik det skal være 1
monty Skrevet 16. mars 2015 #10580 Skrevet 16. mars 2015 ja..... Om de ikke tjener noe på bloggen så rammer det kun CBE... Det er derfor jeg mener at FO får rydde opp i dette, også får andre folk slutte å hele dagen lang kritisere,baksnakke,synse og alt annet som blir skrevet her inne. Det er ikke slik det skal være Hvordan mener du det skal være? 5
Fremhevede innlegg