Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal starte fitness-blogg og alle få kommentere så mye de vil!

Og jeg lover å skrive alle kommentarene mine selv.....ehhh, svare selv mener jeg!

:rulle:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker ikke gå inn på bloggen for å lese, men generelt synes jeg en beklagelse skal komme relativt raskt etter en hendelse, ikke lang tid - ikledd tips fra mediestrateger. Jeg vet ikke en gang om jeg tror på at det er hennes egne ord, og ikke managers.

Enig med du. Det hadde sett adskillig penere ut hvis dette hadde vært publisert for en uke siden. Og da hadde hun sluppet mye av det vanvittige kjøret. Men bedre sent enn aldri.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde vel ikke akkurat noe valg, alt for seint for min del.

Altfor sent ja. Dessverre. Men fortsatt bra det kom, for det tvilte jeg på.

Hmmm, men hva skal vi prate om nå da? :fnise:

Hehe, finne noen andre å "kilde-sjekke" vel ;)

Jeg synes dagens blogginnlegg fra CBE er veldig bra. Hun er ærlig (ja, jeg tror at hun ikke skjønte hvor alvorlig det var å kommentere under fiktive navn) og hun sier at hun skjønner at det var helt feil å avvise alle spørsmål og samtidig prøve å slette unna. En av grunnene til å st jeg skrev i denne tråden, var jo at jeg syntes det virket som om hun hadde problemer med å skille CBE og CBE a/s. Jeg tenker at hun nå har lært en heftig lekse, og med det siste blogginnlegget sier hun jo at LKE har skrevet under falsk identitet for å styrke sitt ego, ikke bare som prinsenpådenhvitehesten.

Kudos til henne for det, veldig smart trekk.

Ja, innlegget er bra. Jeg er helt enig med det du skriver.

MEN; hun nevner samtidig at hun har fått hjelp til hvordan hun skal takle ting mer profesjonelt. Ergo, innlegget idag kommer av en eller annen pr-rådgiver som har sagt at hun må legge ut en ny beklagelse og faktisk være ærlig uten å bortforklare. (Ingen spekulasjon irrlys, hun skriver at hun har fått hjelp, og det i samme innlegg som hun legger seg flat. )

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott innlegg av Caroline! Her sa hun alt som trengtes å sies, synes jeg. For min del trenger hun ikke å ta noe mer ansvar, verken for Lars-Kristian eller seg selv.

Nå er jeg klar for å legge denne saken bak meg. Takk til alle som har bidratt her, takk til visningsnamn og Nora Nordbo som fikk kommentarfusk-saken frem. Denne gangen har det vært mye saklig og relevant diskusjon her og ikke den vanlige drittslengingen - too bad for dem som ikke evner å se det, men det er jo i grunnen deres tap.

Ha en strålende lørdagskveld, sisters!

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler du deg bedratt?

Nei, men jeg "føler" at Treasures AS ikke er noe godt forbilde for andre som kunne tenke seg å slå seg opp på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott innlegg av Caroline! Her sa hun alt som trengtes å sies, synes jeg. For min del trenger hun ikke å ta noe mer ansvar, verken for Lars-Kristian eller seg selv.

Nå er jeg klar for å legge denne saken bak meg. Takk til alle som har bidratt her, takk til visningsnamn og Nora Nordbo som fikk kommentarfusk-saken frem. Denne gangen har det vært mye saklig og relevant diskusjon her og ikke den vanlige drittslengingen - too bad for dem som ikke evner å se det, men det er jo i grunnen deres tap.

Ha en strålende lørdagskveld, sisters!

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke klarer å skjønne er hvorfor de låste arkivet og endret kildekoden dersom de driver ærlig fremover. Men jeg håper og tror CBE mener dette.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan jo vurdere å la Irrlys får fri noen dager ;)

haha, uff, stakkar!

Lurer på om irrlys er litt lei av kg, hehe! kudos til henne.

Nå må jeg luske ut hvordan lese det siste innlegget til ff, uten å gå på bloggen.....hmm....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glædelig

Faen, der røk nyttårsforsettet mitt. Jeg måtte inn på bloggen for å lese det siste innlegget. Jeg synes det var godt skrevet, og for første gang at hun ikke vinkler skylden over på noen andre. Så det var profesjonelt gjort, CBE :)

Likevel: dette kom alt for sent, og troverdigheten for min del er borte for lengst. Jeg kommer ikke til å lese den bloggen noe mer.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott innlegg av CBE.

Det eneste jeg ikke liker er at hun hun skriver at uansett hvor mye media omtaler bloggen som en profesjonell mediabedrift så er den ikke det, det er en personlig blogg. I neste avsnitt skriver hun at hun skal hente inn mennesker som skal hjelpe henne å forvalte den personlige bloggen på en profesjonell måte. Jeg synes fremdeles hun blander kortene...

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer ikke til å lese det nye innlegget, jeg leser ikke bloggen lenger. Jeg synes det er for sent å komme med det nå, det virker desperat. Forrige helg: slette slette, gjemme seg gjemme seg gjemme seg, slokke litt brann, kaste ut noen småbortforklaringer slik at folk rekker å glemme hele greia. Denne helga: skrive et innlegg hvor hun legger seg litt flat, too little too late, for de som gidder å bry seg.

Endret av Perle
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk lyst til å gi Caroline en klem. Tidligere har jeg ville tatt en alvorsprat før klemmen. Nå går jeg rett på klemmen. ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, bedre enn annet fra henne. Intervjuet gikk nok ikke helt hennes vei, ut fra det jeg ser på feks Twitter. Bort med glanset magasin og inn med hverdag, sikkert bedre for henne. Håper alle blodfans skammer seg litt nå fordi de har forbannet hele KG, nå gir jo hun innrømmelser som fansen har benektet at stemmer. Burde bedt folk som har blitt overhøvlet om unnskyldning, da.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, lurer på hva de som "ikke ville tro CBE jukset før CBE sa det selv" tenker nå.

Endret av Iriina
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt fantastisk at Caroline får PR-hjelp, jeg. Det har vært etterlyst på KG mange ganger. Hun trenger det jo virkelig, og det tror jeg kanskje hun har sett selv. Unnskyldningen i dag var uforbeholden og ærlig, samtidig som den var mer direkte og svarte på de tingene som for Caroline kanskje var mest ubehagelig. Som f. eks. at ikke alle de falske kommentarene var skrevet i forsvar mot hets, men for å fremme sitt ego. Caroline legger denne gang all skyld på seg selv, uten å stakkarsliggjøre sin posisjon i dette.

Jeg håper Caroline etter dette kan komme forbi denne skandalen og i framtiden vil drive bloggen mer profesjonelt i kulissene, og ellers fortsette med den bloggen hun har. Jeg ønsker henne virkelig alt godt videre, fra bunnen av mitt hjerte.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke klarer å skjønne er hvorfor de låste arkivet og endret kildekoden dersom de driver ærlig fremover. Men jeg håper og tror CBE mener dette.

Akkurat det forstår jeg jo. Det handler om nettsikkerhet, noe de ikke har i det hele tatt frem til nå. Sannsynligvis har de ansatt noen flinke it-gutter som proffer opp siden litt.

Jeg lovte jo alle og meg selv at jeg ikke skulle gå inn på bloggen, men ble nødt til å lese det siste innlegget. Var verdt det! Bra "legge meg flat"-innlegg, bare dumt det kom 5 dager for seint. Peters har gjort en serdeles dårlig jobb i denne saken syntes jeg, alle vet jo at det beste, og eldste, trikset i pr-boka er LEGG DEG FLAT. Med en gang.

Da går livet mitt videre, uten Fotballfrue.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...