Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Journalisten som skrev artikkelen i DN er Jonas Forsang. Han er kjæresten til Vanessa Rudjord, Costume-redaktøren som fikk så mye kritikk. Da saken ble avslørt, skrev han kommentarer på Facebook hvor han ga uttrykk for at han ikke skjønte kritikken. Så det forundrer meg egentlig ikke at han ikke stiller Berg Eriksen mer til veggs.

Å, herregud, var det han som var med på den berømmelige Thailands-turen med Jenny Skavland og mannen, den firemanns ferieturen for Costumes regning?

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zeitgeist

Og den snart verdensberømte/beryktede, anonyme KG-bruker "NoraNordbo" blev nevnt igjen… den stygge, stygge, ekle, jävla kjerringen Nora uden sosiale antenner som bare sitter der og leser HTML-koder på akademisk vis… Uff!!!

Min kjære, du er elsket og hatet, berømt og beryktet - du er en kjendis!

Jeg gleder meg litt "Se & Hør"-reportasjen "Hjemme hos Nora Nordbo" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Journalisten som skrev artikkelen i DN er Jonas Forsang. Han er kjæresten til Vanessa Rudjord, Costume-redaktøren som fikk så mye kritikk. Da saken ble avslørt, skrev han kommentarer på Facebook hvor han ga uttrykk for at han ikke skjønte kritikken. Så det forundrer meg egentlig ikke at han ikke stiller Berg Eriksen mer til veggs.

Ah, DA forstår jeg hvorfor en avis som DN har skrevet den helgebilagreportarsjen... takk for oppklaring! Hvorfor redaktøren har godkjent det må bare gudene vite (med mindre han også er kjæresten til en av CBEs venninner).

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk, hvor vanskelig er det å forstå-problemet er ikke at hun redigerte bildene av seg. Problemet ligger i at hun gjentatte ganger løy om det, og hetset lesere som våget å stille spørsmål ved det.
Problemet ligger heller ikke i at de skriver kommentarer til seg selv eller forsvarer seg mot trusler eller hets, det er at de utgir seg for å ha beskyttede titler og dermed "makt" og faglig tyngde de ikke har, og at de hetser folk for helt uskyldige kommentarer.

(edit:skrivefeil)

Endret av nocebo
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Og den snart verdensberømte/beryktede, anonyme KG-bruker "NoraNordbo" blev nevnt igjen… den stygge, stygge, ekle, jävla kjerringen Nora uden sosiale antenner som bare sitter der og leser HTML-koder på akademisk vis… Uff!!!

Så så. Jeg er nok den mest hatede. Får nok snart gjengen hennes på nakken. Jeg er forvekslet med Angstkvinnen. Får gå og legge meg. Må være uthvilt for når all bankinga kommer imårra :natti:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, herregud, var det han som var med på den berømmelige Thailands-turen med Jenny Skavland og mannen, den firemanns ferieturen for Costumes regning?

Lol, ja :D

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før sang, eller rappet, "journalist" Jonas Forsang aka Apollo "De vil kontrollere oss, justere oss....mentalt sperra inne, så gi lyset til de blinde, vi må trosse dem...". Ville bare nevne det.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som får enkelte kvinner til å gå totalt av hengslene når det kommer til denne bloggeren? Jeg har aldri opplevd makan til heksejakt med fakler og høygafler. Ja, hun/de har begått feil, men trippelmordere slipper jo billigere unna! 146 som leser nå, en haug av skadefro sladrehøner som i flere år har håpet på denne dagen da de ble avslørt, en haug av de samme brukerne som sitter dag inn og dag ut for å diskutere dette ihjel, alt fra konspirasjonsteorier til at man sitter og trykker "refresh" på bloggen, går over bildene med lupe, alt i håp om å komme med flere "avsløringer". Ytringsfrihet og stolthet som blir grovt krenket fordi barn vistnok ser på henne som et usunt ideal, noe jeg betviler sterkt, tror heller janteloven står sterkt hos veldig mange.

Andre mennesker som faktisk skader, voldtar, svindler, og dreper som står i media hver eneste dag får knapt en side på Kvinneguiden. Men her er det i skrivende stund 209(!) sider med det samme hele veien (og sikkert 500 tråder som har blitt stengt før), kun for å oppnå å sverte disse enda mer. Flokkmentaliteten regjerer og det er fascinerende å se hvor primitivt mennesker oppfører seg så fort man har funnet det sorte fåret. En ting er å ikke like bloggen, man er helt fri til å ikke lese den, man er fri til å ha sin mening, men når det blir så ekstremt at de samme brukerne over flere år fremdeles sitter her og virkelig hater en blogger de ikke kjenner og bruker så mye tid for å tvinge dem i kne koste hva det kose vil, så kan man virkelig lure på hva som er galt... Personlig har jeg ingen interesse av bloggen eller Caroline, det er selve prinsippet rundt som er utrolig fascinerende og på kanten skremmende.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før sang, eller rappet, "journalist" Jonas Forsang aka Apollo "De vil kontrollere oss, justere oss....mentalt sperra inne, så gi lyset til de blinde, vi må trosse dem...". Ville bare nevne det.

Rart. Synes det høres mer ut som situasjonen de er i nå. Det er ikke et menneske i Norge som folk vil kontrollere eller justere mer enn Caroline...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som får enkelte kvinner til å gå totalt av hengslene når det kommer til denne bloggeren? Jeg har aldri opplevd makan til heksejakt med fakler og høygafler. Ja, hun/de har begått feil, men trippelmordere slipper jo billigere unna! 146 som leser nå, en haug av skadefro sladrehøner som i flere år har håpet på denne dagen da de ble avslørt, en haug av de samme brukerne som sitter dag inn og dag ut for å diskutere dette ihjel, alt fra konspirasjonsteorier til at man sitter og trykker "refresh" på bloggen, går over bildene med lupe, alt i håp om å komme med flere "avsløringer". Ytringsfrihet og stolthet som blir grovt krenket fordi barn vistnok ser på henne som et usunt ideal, noe jeg betviler sterkt, tror heller janteloven står sterkt hos veldig mange.

Andre mennesker som faktisk skader, voldtar, svindler, og dreper som står i media hver eneste dag får knapt en side på Kvinneguiden. Men her er det i skrivende stund 209(!) sider med det samme hele veien (og sikkert 500 tråder som har blitt stengt før), kun for å oppnå å sverte disse enda mer. Flokkmentaliteten regjerer og det er fascinerende å se hvor primitivt mennesker oppfører seg så fort man har funnet det sorte fåret. En ting er å ikke like bloggen, man er helt fri til å ikke lese den, man er fri til å ha sin mening, men når det blir så ekstremt at de samme brukerne over flere år fremdeles sitter her og virkelig hater en blogger de ikke kjenner og bruker så mye tid for å tvinge dem i kne koste hva det kose vil, så kan man virkelig lure på hva som er galt... Personlig har jeg ingen interesse av bloggen eller Caroline, det er selve prinsippet rundt som er utrolig fascinerende og på kanten skremmende.

Jeg kan ikke se noen her inne som misliker privatpersonen Caroline Berg Eriksen. Kommentarene som går på Caroline Berg Eriksen.no, er derimot konstruktive.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke se noen her inne som misliker privatpersonen Caroline Berg Eriksen. Kommentarene som går på Caroline Berg Eriksen.no, er derimot konstruktive.

:roll:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse koblinger mellom Peter Peters, Jonas "Apollo" Forsang, Camilla Pihl og Vanessa Rudgjord.

Forsang skulle i sin tid gi ut singelen «Danse Som Du Har CP» på Peter Peters daværende plateselskap, og Forsang skrev artikkelen om Peters og Pihl som var publisert for en stund siden i Costume hvor de snakket om den store kjærligheten, eller noe slikt.

Endret av troikaen
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse koblinger mellom Peter Peters, Jonas "Apollo" Forsang, Camilla Pihl og Vanessa Rudgjord.

Forsang skulle i sin tid gi ut singelen «Danse Som Du Har CP» på Peter Peters daværende plateselskap, og Forsang skrev artikkelen om Peters og Pihl som var publisert for en stund siden i Costume hvor de snakket om den store kjærligheten, eller noe slikt.

jeg spyr av sånne koblinger :-(

og uansett hvor mye jeg lar meg irritere av CBE, så er det PEANUTS ift Vanessa Rudjord&co. CBE kan man jo med litt godvilje oppfatte som dum og naiv, men de andre der... :puke:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg finner det helt sinnsykt at det sitter voksne mennesker her med så utrolig mye stygge ting å si om Caroline Berg Eriksen. Her har vi i flere år og særlig siste mnd hatt et fokus om at vi må få slutt på mobbing mot barn i hele Norge, alikevell sitter det flere hundre voksene damer (spessielt) og menn og mobber en enkeltperson.

Hvem i all verden er det som har noe med om hun tar et glass vin til maten og hvem i all verden er enkelte til å påstå at Nelia sitter ALENE på et hotellrom med foreldre som er helt på rølpefylla. Unnskyld meg men hva vet dere om dette? Det å påstå at "å så dere munnen hennes på bildet da hun hadde den blå kjolen?". Unnskyld meg (igjen). Først og fremst har hun da helt NORMAL munn og for det andre om man har noe å utsette på utsende til andre så kan man holde det for seg selv. Blonder er tydeligvis for bestemødre og gud vet. Instagram videoen hun la ut var SÅ KLEIN og tenk å late som man har det gøy på den måten? jeg er så sjokkert over mennesker, vi lever i TOTUSENOGFEMTEN.

CBE har opplevd så utrolig mye mer enn vi har noe peiling på og vi har alle noe bagasje og feil vi har gjort som har formet oss til slik vi er idag. Vi trenger alle og feile for å lære og det er så utrolig utrolig utrolig provoserende å se mennesker sitte på denne måten og være så utrolig ufine. Ikke kom å si at dette er konstruktiv kritikk dere (enkelte) driver med. Det skal også nevnes at hvis jeg personlig hadde vært gift med en person som hadde blitt utsatt for så utrolig mye forkastelige kommentarer så hadde jeg også ønsket og beskytte og forsvare denne personen.

Til alle dere som bare har stygge ting å komme med, hold det for dere selv og fokuser på dere selv og deres feil eller finheter.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å forklare når det virker som du ikke forstår saken i det hele tatt. Grunnen til at det er sider opp og sider ned med kritikk er FORDI FF SELV HAR ERTET PÅ SEG OMTRENT ALLE SOM GÅR PÅ TO BEIN. Hun har løyet, vært falsk med overlegg i årevis, og hun nekter hele tiden på at hun har skyld i noe selv. (Det er alltid alle andre som er stygge mot henne). I hennes verden er hun perfekt og alle andre tar feil. For å vinne og få siste ord i alle diskusjoner gikk hun inn selv (eller mannen) på bloggen og bekreftet (med falske profiler - lege osv) at hun selvsagt hadde rett - og alle andre mennesker hadde feil. På den måten kunne hun fortsette å "vise alle" at hun tok ALDRI feil. Ser du ikke at dette er løgn og bedrag?

Når hun påstår at hun ikke redigerer bilder men ser ut slik FORDI hun spiser og trener, er det en stor løgn. Hun klipper bort mye av kroppen og narrer (spesielt) unge jenter til å tro at de blir som henne hvis de gjør som henne.( Hun lurer de til å kjøpe produkter for å tjene penger selv.) Forstår du ikke at leserene ikke er i nærheten av å klare å bli som henne? Fordi bildene er falske. (Det er ikke retusjeringen folk reagerer på, men utnyttelsen av andre ved å juge om det).

Jeg er engasjert fordi jeg jobber med jenter og ser hva kroppspress gjør med veldig mange. Vi har snakket mye om FF og jeg forteller at ingen kan bli slik, for kroppen hennes er ikke ekte. Det er klipt bort noe her og der, og ansiktet er skjult av filter. Hadde hun vært slik bildene hadde vist hadde hun vært meget syk. (Tro meg - jeg har vært nært innpå anorexia)

Du er jo hysterisk...!

At du kan påstå at hun har irritert på seg allt på to bein sier jo alt om hvor viktig det er å komme seg ut av hatbobla dere har blitt innestengt i her og på insta.. Resten av Norge er opptatte med helt andre ting.

Virker som mange av dere har hengt dere helt opp i "millionbedriften CBE". Å tenke at man kan skille helt mellom person og bedrift er jo rett og slett idiotisk. Men det gir jo en super anledning til å hamre løs.

Å boikotte varer produsert i Israel er en greie. På grunn av en norsk livsstilsblogger... Ææææhhh, jeg vet nå ikke.. Hvem døde sa du? Ingen nei.. Hm.. Ok. Men noen ble dødelig skuffa ja! over at hun som var FOR perfekt viste seg å ikke være det. Og så reagerte hun ikke perfekt.. Det er viktig :ironi:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer du til å boikotte fotballfrue sponsorer?

Jeg er en av de som ikke kommer til å sponse ving eller noen av de andre.

Nå må du altså gi deg. La folk få lære av å feile. Tror du helt seriøst at når Ving sponset CBE at de visste at MANNEN hennes har kommentert på bloggen hennes med falskt navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner det helt sinnsykt at det sitter voksne mennesker her med så utrolig mye stygge ting å si om Caroline Berg Eriksen. Her har vi i flere år og særlig siste mnd hatt et fokus om at vi må få slutt på mobbing mot barn i hele Norge, alikevell sitter det flere hundre voksene damer (spessielt) og menn og mobber en enkeltperson.

Hvem i all verden er det som har noe med om hun tar et glass vin til maten og hvem i all verden er enkelte til å påstå at Nelia sitter ALENE på et hotellrom med foreldre som er helt på rølpefylla. Unnskyld meg men hva vet dere om dette? Det å påstå at "å så dere munnen hennes på bildet da hun hadde den blå kjolen?". Unnskyld meg (igjen). Først og fremst har hun da helt NORMAL munn og for det andre om man har noe å utsette på utsende til andre så kan man holde det for seg selv. Blonder er tydeligvis for bestemødre og gud vet. Instagram videoen hun la ut var SÅ KLEIN og tenk å late som man har det gøy på den måten? jeg er så sjokkert over mennesker, vi lever i TOTUSENOGFEMTEN.

CBE har opplevd så utrolig mye mer enn vi har noe peiling på og vi har alle noe bagasje og feil vi har gjort som har formet oss til slik vi er idag. Vi trenger alle og feile for å lære og det er så utrolig utrolig utrolig provoserende å se mennesker sitte på denne måten og være så utrolig ufine. Ikke kom å si at dette er konstruktiv kritikk dere (enkelte) driver med. Det skal også nevnes at hvis jeg personlig hadde vært gift med en person som hadde blitt utsatt for så utrolig mye forkastelige kommentarer så hadde jeg også ønsket og beskytte og forsvare denne personen.

Til alle dere som bare har stygge ting å komme med, hold det for dere selv og fokuser på dere selv og deres feil eller finheter.

Jeg tror du er i feil tråd. I denne tråden handler det ikke om munn, babyer og vin. I denne tråden er det veldig mange konstruktive og gode innlegg om forretningsaktiviteten til CBE og LKE.

Jeg tror innlegget ditt hadde passet bedre i en av de gamle trådene om Fotballfrue, der det gikk over stokk og stein mange ganger med stygg hetsing og detaljtull.

Men det gjelder ikke denne tråden.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...