Gjest Hold the door Skrevet 17. januar 2015 #7041 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) Hvor leser du dette? Jeg mener, hva får deg til å tenke det? Det som fikk meg til å tenke det var at i beklagelsen i VG sto den eneste forklaringen på hvorfor dette ble gjort, at det var svar på netthets de hadde opplevd i mange år og at av og til klarte nett-trolla å komme under huden på Lars-Kristian så han i noen tilfeller med svak impulskontroll svarte tilbake i samme tone. I det nyeste innlegget på bloggen til Caroline skriver hun at noen tilfeller var for å beskytte henne (Caroline) mens andre tilfeller nok var for å beskytte sitt eget (Lars-Kristian sitt) ego. Å beskytte sitt eget ego handler ikke om å beskytte familien sin mot netthets, som han først skrev til VG. Nå skal jeg ikke pirke på dette, men skrev det som en forklaring til deg siden du lurte på hvor jeg fikk det fra. Endret 17. januar 2015 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 17. januar 2015 #7042 Del Skrevet 17. januar 2015 Hun hadde vel ikke akkurat noe valg, alt for seint for min del. Bedre sent enn aldri. Jeg synes innlegget hennes er bra, og herlig fritt for obskure bortforklaringer. Kanskje vi nå bør la denne tråden hvile. Dette er og har vært en veldig interessant tråd, og det er vel første gangen at vi "feite, stygge, misunnelige Kg-damer" har fått så mye medieomtale? Tråden har inneholdt 99% saklige innlegg og svært lite utenomsnakk. Og er meget dyktig moderert. Så skal vi la tråden hvile? Og oppriktig ønske at personen Caroline får bedre dager fremover? Hun er nok uansett klar over at bedriften Treasures og bloggen CBE kommer til å bli fulgt med argusøyne av mange fremover (blant annet noen feite, stygge, misunnelige KG-ere ) 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iriina Skrevet 17. januar 2015 #7043 Del Skrevet 17. januar 2015 Det som fikk meg til å tenke det var at i beklagelsen i VG sto den eneste forklaringen på hvorfor dette ble gjort, at det var svar på netthets de hadde opplevd i mange år og at av og til klarte nett-trolla å komme under huden på Lars-Kristian så han i noen tilfeller med svak impulskontroll svarte tilbake i samme tone. I det nyeste innlegget på bloggen til Caroline skriver hun at noen tilfeller var for å beskytte henne (Caroline) mens andre tilfeller nok var for å beskytte sitt eget (Lars-Kristian sitt) ego. Å beskytte sitt eget ego handler ikke om å beskytte familien sin mot netthets, som han først skrev til VG. Nå skal jeg ikke pirke på dette, men skrev det som en forklaring til deg siden du lurte på hvor jeg fikk det fra. Vel, den forklaringen er uansett uriktig, siden mange av kommentarene ikke var hetsende, eksempelvis at PT Åge forsvarte teknikken hennes. Så jeg tar den med en klype salt uansett. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 17. januar 2015 #7044 Del Skrevet 17. januar 2015 Vel, den forklaringen er uansett uriktig, siden mange av kommentarene ikke var hetsende, eksempelvis at PT Åge forsvarte teknikken hennes. Så jeg tar den med en klype salt uansett. Jeg tenkte også på at han sa han ikke hadde skrevet alle kommentarene. Jeg vet ikke om han fortsatt hevder det eller tar ansvar for alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 17. januar 2015 #7045 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) Jeg tenkte også på at han sa han ikke hadde skrevet alle kommentarene. Jeg vet ikke om han fortsatt hevder det eller tar ansvar for alle sammen. Og dersom han hevder det. Hvem skulle i så fall ha skrevet kommentarene han da ikke tok ansvaret for? Endret 17. januar 2015 av Vind 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 17. januar 2015 #7046 Del Skrevet 17. januar 2015 Og dersom han hevder det. Hvem skulle i så fall ha skrevet kommentarene han da ikke tok ansvaret for? Nettopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 17. januar 2015 #7047 Del Skrevet 17. januar 2015 Hmmm, men hva skal vi prate om nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 17. januar 2015 #7048 Del Skrevet 17. januar 2015 Jeg har fått mye tyn av både bror og kjæreste for å bry seg om et "i-landsproblem" som "bare KG-kjerringer" er opptatt av. Normalt er jeg ikke særlig opptatt av det blogguniverset gjerne omfavner, som sminke, kroppshysteri og putetrekk. Kanskje ikke særlig rart, i og med at jeg er mann. Selv om det har gått noen dager siden avsløringene lar jeg meg likevel provosere, all den tid dette dreier seg om så mye mer enn klær og putetrekk fra Kid: Mangfoldige løgner, ansvarsfraskrivelser, den tvilsomme forretningsmoralen og forsøket på å plassere seg selv i en privat og personlig offerrolle når det passer seg slik, for å nevne noe. Et alminnelig aksjeselskap uten det tidvise og nøye kalkulerte "venninne"-preget ville aldri i verden sluppet unna det samme, men ville fått cowboy-stempel av andre aktører i bransjen. Heldigvis for oss forbrukere! Privatpersonen CBE vil jeg ikke uttale meg om. Jeg håper imidlertid at merkenavnet CBE og aksjeselskapet Treasures AS for ettertiden blir stående som et eksempel for de kommende generasjoner på hvordan en ikke skal operere på nett. Føler du deg bedratt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 17. januar 2015 #7049 Del Skrevet 17. januar 2015 Caroline B. E. er mye tilstede i kommentarfeltet sitt og svarer. Jeg har syntes det var rart at hun orket å forholde seg til alle kommentarene og svare. Sveriges største blogger Blondibella f. eks. svarer aldri eller veldig sjelden på kommentarer i kommentarfeltet på bloggen sin. . Det er jo fordi caroline siler kommentarer og velger selv hvilke hun vil skal publiseres. Mye som ikke kommer gjennom der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 17. januar 2015 #7050 Del Skrevet 17. januar 2015 Hmmm, men hva skal vi prate om nå da? PT- Åge aka Supermann er jo fortsatt her om jeg har skjønt korrekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PT-Åge Skrevet 17. januar 2015 #7051 Del Skrevet 17. januar 2015 PT- Åge aka Supermann er jo fortsatt her om jeg har skjønt korrekt. Jeg skal starte fitness-blogg og alle få kommentere så mye de vil! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 17. januar 2015 #7052 Del Skrevet 17. januar 2015 Jeg skal starte fitness-blogg og alle få kommentere så mye de vil! Ah, Åge. Den dagen du starter blogg skal jeg begynne å følge den 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 17. januar 2015 #7053 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) Jeg synes dagens blogginnlegg fra CBE er veldig bra. Hun er ærlig (ja, jeg tror at hun ikke skjønte hvor alvorlig det var å kommentere under fiktive navn) og hun sier at hun skjønner at det var helt feil å avvise alle spørsmål og samtidig prøve å slette unna. En av grunnene til å st jeg skrev i denne tråden, var jo at jeg syntes det virket som om hun hadde problemer med å skille CBE og CBE a/s. Jeg tenker at hun nå har lært en heftig lekse, og med det siste blogginnlegget sier hun jo at LKE har skrevet under falsk identitet for å styrke sitt ego, ikke bare som prinsenpådenhvitehesten. Kudos til henne for det, veldig smart trekk. Endret 17. januar 2015 av pøbelsara 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 17. januar 2015 #7054 Del Skrevet 17. januar 2015 Tommel opp for innlegget på bloggen. Jeg tror faktisk på henne når skriver at hun ikke skjønte konsekvensene av å bl.a. retusjere bildene for så å nekte. Å legge seg helt flat er nok det lureste hun kunne gjøre, for da vil folk tilgi. Totalt sett tipper jeg hun kommer styrket ut av det hele, og kanskje også med flere lesere enn før alt rabalderet som startet i jula. (Selv om jeg skulle ønske at folk brukte mer tid på "skikkelig" lesestoff enn en rosablogg.) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 17. januar 2015 #7055 Del Skrevet 17. januar 2015 Første gang på flere år jeg har hatt et snev av respekt for dama! Blir nok ikke en bloggleser igjen av den grunn.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 17. januar 2015 #7056 Del Skrevet 17. januar 2015 Det jeg derimot synes er rart er at en som er utdannet journalist ikke tenkte lenger. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 17. januar 2015 #7057 Del Skrevet 17. januar 2015 Klarer dere å se noen kritiske kommentarer til innlegget, eller er det bare jeg som ikke ser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 17. januar 2015 #7058 Del Skrevet 17. januar 2015 Jeg ønsker ikke gå inn på bloggen for å lese, men generelt synes jeg en beklagelse skal komme relativt raskt etter en hendelse, ikke lang tid - ikledd tips fra mediestrateger. Jeg vet ikke en gang om jeg tror på at det er hennes egne ord, og ikke managers. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 17. januar 2015 #7059 Del Skrevet 17. januar 2015 Klarer dere å se noen kritiske kommentarer til innlegget, eller er det bare jeg som ikke ser? Jeg vet ikke. Har ikke vært inne der, men det er jo merkelig dersom ingen kritiske slipper gjennom. Jeg regner med at det ennå vil være noen spørsmål å stille i et konstruktivt lys. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PT-Åge Skrevet 17. januar 2015 #7060 Del Skrevet 17. januar 2015 Ah, Åge. Den dagen du starter blogg skal jeg begynne å følge den Og jeg lover å skrive alle kommentarene mine selv.....ehhh, svare selv mener jeg!😬 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg