virkelig Skrevet 31. juli 2018 #58521 Skrevet 31. juli 2018 19 minutter siden, Snøsøta skrev: Det er det forhåpentligvis ikke! Det hadde virkelig vært for morbid. Er dere klar over avstand fra Athen - Karphatos ? Det er omtrent 40 mil, så det er nok skyer. Ikke noe poeng å lage spekulasjoner 12
virkelig Skrevet 31. juli 2018 #58522 Skrevet 31. juli 2018 17 minutter siden, BlendaSensitive skrev: Altså. WTF! Om det er fra skogbrannen som har tatt livet av mange, mange mennesker. Så er det så kvalmt og uetisk og...jeg har ikke ord. Bloggen forsøker framstille seg om den søte snille venninna. Men minner jo mest om den liksom-populære på skolen som alle holdt seg inne meg i redsel for å bli mobbet og utstøtt. Det er omtrent 40 mil/400 kilometer fra Athen-Karphatos, så det er nok ikke brannen. 4
Aricia Skrevet 31. juli 2018 #58523 Skrevet 31. juli 2018 (endret) Jeg ser at under ett av de idylliserende Hellas-bildene på IG ("Girl squad in Greece", komplett med barn), har en bruker med gresk konto kommentert "Greece is mourning today". Mens CBE bare svarer med en emoji, uten en eneste kommentar. Så det virker som grekere selv reagerer på hennes totale underkommunisering av brannen, til tross for avstanden mellom feriestedet og de rammede områdene. I slike nasjonale katastrofer blir en nasjon liten og samlet. Det er ganske umusikalsk å ikke forholde seg til situasjonen overhodet når hun iscenesetter ferien i sine SoMe-kanaler. Endret 31. juli 2018 av Aricia 36
Mme Blavatsky Skrevet 31. juli 2018 #58524 Skrevet 31. juli 2018 Ja, så lenge man ikke kjenner lukta av røyk eller brente mennesker så er vel feriemodus innafor? Hun driver faktisk en bisniss her, og de var jo helt trygge! 🏳️ 15
virkelig Skrevet 31. juli 2018 #58525 Skrevet 31. juli 2018 2 minutter siden, Ovnsbakt Paprika skrev: Ja, så lenge man ikke kjenner lukta av røyk eller brente mennesker så er vel feriemodus innafor? Hun driver faktisk en bisniss her, og de var jo helt trygge! 🏳️ For en ufin kommentar 4
Emilie112 Skrevet 31. juli 2018 #58526 Skrevet 31. juli 2018 (endret) 42 minutter siden, virkelig skrev: Er dere klar over avstand fra Athen - Karphatos ? Det er omtrent 40 mil, så det er nok skyer. Ikke noe poeng å lage spekulasjoner Det er nok ikke noe røyk nei, men veldig beregnede uansett. De suller rundt i sin egen verden totalt uten bakkekontakt eller kommunikasjon med omverdenen. Slettet en setning. Endret 31. juli 2018 av Emilie112 12
Mme Blavatsky Skrevet 31. juli 2018 #58527 Skrevet 31. juli 2018 1 minutt siden, virkelig said: For en ufin kommentar Og jeg synes hun utviser en ufin mangel på empati. 23
virkelig Skrevet 31. juli 2018 #58528 Skrevet 31. juli 2018 1 minutt siden, Emilie112 skrev: Det er nok ikke noe røyk nei, men veldig beregnede uansett. De suller rundt i sin egen verden totalt uten bakkekontakt eller kommunikasjon med omverdenen. Cbe kunne nok ikke brydd seg mindre om alle som mister husene og livsgrunnlaget sitt bare noen mil unna. Så lenge hun kan få ta noen piruetter og dele delikate bilder av barna sine kan alle andre ha det så godt. Se hva du skriver ! Er det mulig å være mer ufølsom 3
virkelig Skrevet 31. juli 2018 #58529 Skrevet 31. juli 2018 Akkurat nå, Ovnsbakt Paprika skrev: Og jeg synes hun utviser en ufin mangel på empati. Det gjelder flere 2
BellaSwan Skrevet 31. juli 2018 #58530 Skrevet 31. juli 2018 1 time siden, Sukrin skrev: Men hvem kunne skrevet en slik kommentar mon tro? Bloggeier. For å kunne forsvare kontinuerlig eksponering av mindreårige. 8
Emilie112 Skrevet 31. juli 2018 #58531 Skrevet 31. juli 2018 4 minutter siden, virkelig skrev: Se hva du skriver ! Er det mulig å være mer ufølsom Det er cbe.no som er ufølsom og det er det som er så utrolige provoserende. 21
Snaskesnusken Skrevet 31. juli 2018 #58532 Skrevet 31. juli 2018 2 minutter siden, Mädchen skrev: Bloggeier. For å kunne forsvare kontinuerlig eksponering av mindreårige. Dersom hun hevder at det ikke eksponerer mindreårige har hun vel heller ingenting å forsvare.. Eller? Vi vet alle at virksomheten eksponerer og bruker mindreårige for salg. 6
virkelig Skrevet 31. juli 2018 #58533 Skrevet 31. juli 2018 Akkurat nå, Emilie112 skrev: Det er cbe.no som er ufølsom og det er det som er så utrolige provoserende. Du er da ikke noe bedre når du sitter og skriver på den måten om folk som faktisk mistet livet og alt de eide, og spekulerer i hva CBE bryr seg om eller ikke 2
Emilie112 Skrevet 31. juli 2018 #58534 Skrevet 31. juli 2018 2 minutter siden, virkelig skrev: Du er da ikke noe bedre når du sitter og skriver på den måten om folk som faktisk mistet livet og alt de eide, og spekulerer i hva CBE bryr seg om eller ikke Nå skrev ikke jeg noe om at noen ikke brydde seg om at noen mistet livet.. det er bloggen som er i Hellas og ikke nevner med et kvekk problemene landet må håndtere, ikke jeg. Jeg synes det er veldig spesielt å være i et land hvor det oppstår så akutte problemer uten å nevne det i det hele tatt. Hadde jeg ikke vist bedre hadde jeg trodd det var en noe ekstrem selvopptatt 14.åring.. 27
Mrs O'Donell Skrevet 31. juli 2018 #58535 Skrevet 31. juli 2018 1 time siden, Snøsøta skrev: Særdeles illustrativt bilde på den selvopptatte bloggbobla i den siste posten. Ser ut som de går rundt helt alene, i sin konstruerte lykke, fullstendig ignorante for skogbrannrøyken i bakgrunnen. https://imgur.com/a/ZWNUZD0 Et moderne let them eat cake.. De er selvsagt ikke så nær en skogbrann. Man trenger ikke miste hodet fullstendig heller. 10
Mrs O'Donell Skrevet 31. juli 2018 #58536 Skrevet 31. juli 2018 17 minutter siden, Emilie112 skrev: Det er nok ikke noe røyk nei, men veldig beregnede uansett. De suller rundt i sin egen verden totalt uten bakkekontakt eller kommunikasjon med omverdenen. Cbe kunne nok ikke brydd seg mindre om alle som mister husene og livsgrunnlaget sitt bare noen mil unna. Så lenge hun kan få ta noen piruetter og dele delikate bilder av barna sine kan alle andre ha det så godt. Slike kommentarer er veldig unødvendige og bidrar til at tråden blir dårlig. Hun er da ikke styggen selv, hun har nok like mye medfølese for de som er rammet som de fleste andre selv om hun ikke viser den siden i bloggen. 6
Gjest Snøsøta Skrevet 31. juli 2018 #58537 Skrevet 31. juli 2018 4 minutter siden, Mrs O'Donell skrev: De er selvsagt ikke så nær en skogbrann. Man trenger ikke miste hodet fullstendig heller. Ta et dypt pust nå. Kommentaren går på at skyene i bakgrunnen gjør at motivet blir et ufrivillig bilde på at det ikke har vært noe om brannene på bloggen. Jeg mener det er uheldig å publisere bilder som gir sånne assosiasjoner, og synes det er merkelig at de ikke så det selv når de plukket ut bilder fra de mengdene de selv sier at de har.
Emilie112 Skrevet 31. juli 2018 #58538 Skrevet 31. juli 2018 5 minutter siden, Mrs O'Donell skrev: Slike kommentarer er veldig unødvendige og bidrar til at tråden blir dårlig. Hun er da ikke styggen selv, hun har nok like mye medfølese for de som er rammet som de fleste andre selv om hun ikke viser den siden i bloggen. Er litt enig i at den ble litt kvass, men blir rett og slett sikkelig forbanna over en blogg som er så fokus på meg, mitt og mitt eget overforbruk at jeg har ikke ord. Samtidig som cbe.no vil fremstå som søt,snill og delikat. 12
Kleenex Skrevet 31. juli 2018 #58539 Skrevet 31. juli 2018 1 time siden, virkelig skrev: Du er da ikke noe bedre når du sitter og skriver på den måten om folk som faktisk mistet livet og alt de eide, og spekulerer i hva CBE bryr seg om eller ikke 1 time siden, Emilie112 skrev: Nå skrev ikke jeg noe om at noen ikke brydde seg om at noen mistet livet.. det er bloggen som er i Hellas og ikke nevner med et kvekk problemene landet må håndtere, ikke jeg. Jeg synes det er veldig spesielt å være i et land hvor det oppstår så akutte problemer uten å nevne det i det hele tatt. Hadde jeg ikke vist bedre hadde jeg trodd det var en noe ekstrem selvopptatt 14.åring.. Det er stor forskjell på CBE og CBE.no Man må ikke blande kortene, men jeg ser at du @virkelig bommer litt, for du manger .no. Hold deg til firmaet selv om du kanskje synes at det holder med bloggeierens initialer. 6
Kleenex Skrevet 1. august 2018 #58540 Skrevet 1. august 2018 (endret) 12 timer siden, Snøsøta skrev: Særdeles illustrativt bilde på den selvopptatte bloggbobla i den siste posten. Ser ut som de går rundt helt alene, i sin konstruerte lykke, fullstendig ignorante for skogbrannrøyken i bakgrunnen. https://imgur.com/a/ZWNUZD0 Et moderne let them eat cake.. Eller kveldsskyer som vi andre liker å kalle det. Ingen grunn til å overdrive. Endret 1. august 2018 av Kleenex 21
Fremhevede innlegg