lillehammeren Skrevet 30. juli 2018 #58441 Skrevet 30. juli 2018 Akkurat nå, Jordbærogfløte skrev: Hun diskuterer den villig vekk i sitt eget kommentarfelt. I eget kommentarfelt, ja. Trodde diskusjon vedr kropp var regelbrudd i forumet, men hva vet jeg... 3
Shopgirl2014 Skrevet 30. juli 2018 #58442 Skrevet 30. juli 2018 3 minutter siden, lillehammeren skrev: Hvorfor diskuteres kroppen hennes? CBE kom i skade for å si at hun har timeglassfigur i kommentarfeltet på bloggen sin og får følgelig sitt pass påskrevet her på forumet. "Det har hun bare ikke" "Hun trenger briller" "Hun er den siste personen som har timeglassfigur" "Hun er radmager" osv. 4
Gjest nicecar Skrevet 30. juli 2018 #58443 Skrevet 30. juli 2018 1 minutt siden, Shopgirl2014 skrev: CBE kom i skade for å si at hun har timeglassfigur i kommentarfeltet på bloggen sin og får følgelig sitt pass påskrevet her på forumet. "Det har hun bare ikke" "Hun trenger briller" "Hun er den siste personen som har timeglassfigur" "Hun er radmager" osv. Så du mener at vi bare skal nikke anerkjennende vel vitende om at hun ikke har den timeglassfiguren hun innbiller seg at hun har?
Aricia Skrevet 30. juli 2018 #58445 Skrevet 30. juli 2018 3 minutter siden, lillehammeren skrev: Hvorfor diskuteres kroppen hennes? Fordi hun tematiserte den selv akkurat på bloggen med påstanden om "klassisk timeglassfigur". Men enig i at temaet er temmelig uten interesse sånn i seg selv, for å si det mildt. Når bloggeren selv refser en leser fordi vedkommende "ikke har sett nøye nok på kroppen hennes" derimot (les: selve kardinalsynden), da gjør hun saken interessant på måter og fra innfallsvinkler hun neppe så for seg. Men selv lar jeg tematikken ligge fordi jeg synes psykologisering ikke er av allmenn interesse. 32
Gjest nicecar Skrevet 30. juli 2018 #58446 Skrevet 30. juli 2018 1 minutt siden, exictence skrev: Hun skriver jo at hun ikke vet også Men så bestemte hun seg etterhvert for å skrive at hun har det.
Keaton Skrevet 30. juli 2018 #58447 Skrevet 30. juli 2018 Faktisk rarere å mene at hun har hatt det siden hun var 16. Ligner mer nå, ja, særlig siste tiden. 2009 (litt mer enn 16) https://imgur.com/a/ZD5YJAU 22
Gjest Sobril Skrevet 30. juli 2018 #58448 Skrevet 30. juli 2018 2 minutter siden, Aricia skrev: Fordi hun tematiserte den selv akkurat på bloggen med påstanden om "klassisk timeglassfigur". Men enig i at temaet er temmelig uten interesse sånn i seg selv, for å si det mildt. Når bloggeren selv refser en leser fordi vedkommende "ikke har sett nøye nok på kroppen hennes" derimot (les: selve kardinalsynden), da gjør hun saken interessant på måter og fra innfallsvinkler hun neppe så for seg. Men selv lar jeg tematikken ligge fordi jeg synes psykologisering ikke er av allmenn interesse. Det siste avsnittet 🙏😆
Gjest nicecar Skrevet 30. juli 2018 #58449 Skrevet 30. juli 2018 Så svarer hun en leser; "Timeglass handler om fasong, frodig eller ikke spiller ikke nødvendigvis en rolle. Men jeg er enig med deg om at jeg ikke er frodig 😉" -Er dette det man skal tolke som et slag under beltespennet? Takk og lov for at jeg ikke er frodig?
Ultiva Skrevet 30. juli 2018 Forfatter #58450 Skrevet 30. juli 2018 Det er hvert fall bedre at CBE går rundt og tror hun har timeglassfigur enn at LKE går rundt og tror han har like mye kunnskap som leger og ernæringsfysiologer: https://www.nrk.no/kultur/radet-for-legeetikk-raser-mot-_fotballfrue_-1.12146400 21
Surikatt Skrevet 30. juli 2018 #58451 Skrevet 30. juli 2018 9 minutter siden, Shopgirl2014 skrev: CBE kom i skade for å si at hun har timeglassfigur i kommentarfeltet på bloggen sin og får følgelig sitt pass påskrevet her på forumet. "Det har hun bare ikke" "Hun trenger briller" "Hun er den siste personen som har timeglassfigur" "Hun er radmager" osv. Eh, at noen sier hun er radmager er det hun vil høre. Det er det hun sliter for hver dag. Jeg kunne ikke bry meg mindre om hennes kropp eller noen andres. Ville bare si at hun skriker etter komplimenter for nettopp egen kropp hver dag. Kroppsfiksert much? 23
Gjest Berga Skrevet 30. juli 2018 #58452 Skrevet 30. juli 2018 11 minutter siden, Kollontaj skrev: Faktisk rarere å mene at hun har hatt det siden hun var 16. Ligner mer nå, ja, særlig siste tiden. 2009 (litt mer enn 16) https://imgur.com/a/ZD5YJAU Oisann. Her har det skjedd store forandringer både i ansikt og ellers.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 30. juli 2018 #58453 Skrevet 30. juli 2018 Er det bare meg som synes at CBE tidvis kler seg yngre enn hva alderen hennes er? Jeg synes ikke det siste antrekket hun hadde passer seg for en som har passert 30... Hadde hun vært ti år yngre, så hadde det vært flott.
Gjest nicecar Skrevet 30. juli 2018 #58454 Skrevet 30. juli 2018 13 minutter siden, Kollontaj skrev: Faktisk rarere å mene at hun har hatt det siden hun var 16. Ligner mer nå, ja, særlig siste tiden. 2009 (litt mer enn 16) https://imgur.com/a/ZD5YJAU Så dette er altså den nye definisjonen på timeglassfigur?😳😳
Gjest nicecar Skrevet 30. juli 2018 #58455 Skrevet 30. juli 2018 Akkurat nå, Mrs. Random Nick skrev: Er det bare meg som synes at CBE tidvis kler seg yngre enn hva alderen hennes er? Jeg synes ikke det siste antrekket hun hadde passer seg for en som har passert 30... Hadde hun vært ti år yngre, så hadde det vært flott. Mulig at hun kler seg litt yngre nå, men frem til sommeren så har stilen hennes vært ganske så tantete spør du meg.
Gjest Xstrella Skrevet 30. juli 2018 #58456 Skrevet 30. juli 2018 23 minutter siden, Kollontaj skrev: Faktisk rarere å mene at hun har hatt det siden hun var 16. Ligner mer nå, ja, særlig siste tiden. 2009 (litt mer enn 16) https://imgur.com/a/ZD5YJAU Jøye meg. Fullstendig ikke til å kjenne igjen. Nesten skummelt at det går an. Mange kan jo lage ny identitet slik.
Surikatt Skrevet 30. juli 2018 #58457 Skrevet 30. juli 2018 Hva har skjedd fra dette bildet ble tatt og frem til i dag??? Og hun har glemt å kneppe shortsen eller var det for å vise frem ribbeina? 5
Keaton Skrevet 30. juli 2018 #58459 Skrevet 30. juli 2018 19 minutter siden, Berga skrev: Oisann. Her har det skjedd store forandringer både i ansikt og ellers. Man forandrer seg på nesten 10 år. Noen mer enn andre. 13
Mme Blavatsky Skrevet 30. juli 2018 #58460 Skrevet 30. juli 2018 Siden Caroline så gjerne vil diskutere noe så absurd som kroppsformer så tåler hun selvsagt å høre at hun er temmelig rett opp og ned med litt pæreform. Selv på sitt smaleste så var hun uten spesielt markert midjeparti, og slik er det også nå som hun er blitt normalvektig. Bilderetusjering og plastisk kirurgi er vel det eneste som egentlig kan forandre selve kroppsformen til noen, meg bekjent, og selv det endrer jo ikke den egentlige formen. 35
Fremhevede innlegg