Snaskesnusken Skrevet 30. juli 2018 #58481 Skrevet 30. juli 2018 2 minutter siden, Kollontaj skrev: https://imgur.com/a/vw1fg7i Fortvil ikke, sjøkyssa hår kan anskaffes! Fantastisk. Sjøkyss på boks.. 2
Keaton Skrevet 30. juli 2018 #58482 Skrevet 30. juli 2018 Akkurat nå, Mrs O'Donell skrev: Heeey, jeg har jo saltvannspray! Betyr det at jeg er in? Saltvannskysset hår hver dag💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃 Står det KISSED på den? Hvis ikke, holder det ikke, dessverre. 10
Mrs O'Donell Skrevet 30. juli 2018 #58483 Skrevet 30. juli 2018 4 minutter siden, Kollontaj skrev: Står det KISSED på den? Hvis ikke, holder det ikke, dessverre. Søren. Now I'm sad 😩😩😩 2
Gjest nicecar Skrevet 30. juli 2018 #58484 Skrevet 30. juli 2018 17 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Fantastisk. Sjøkyss på boks.. 😂😂
Populært innlegg hippyskippy Skrevet 31. juli 2018 Populært innlegg #58485 Skrevet 31. juli 2018 Jeg finner ikke NOE som er mer selvopptatt enn å filme seg selv mens man løper. Å se noen ta opp mobilen for å filme ansiktet sitt/beina sine mens man løper, ja...det er så patetisk. Dette gjelder forøvrig både CBE og venner/bekjente jeg har observert på sosiale medier. Jeg liker selv å trene, men jeg prøver faktisk å fokusere på å få en god økt fremfor å hele tiden filme/ta bilder for å høste skryt. Blir helt matt av dagens samfunn. 57
Gjest formula Skrevet 31. juli 2018 #58486 Skrevet 31. juli 2018 3 minutter siden, hippyskippy skrev: Jeg finner ikke NOE som er mer selvopptatt enn å filme seg selv mens man løper. Å se noen ta opp mobilen for å filme ansiktet sitt/beina sine mens man løper, ja...det er så patetisk. Dette gjelder forøvrig både CBE og venner/bekjente jeg har observert på sosiale medier. Jeg liker selv å trene, men jeg prøver faktisk å fokusere på å få en god økt fremfor å hele tiden filme/ta bilder for å høste skryt. Blir helt matt av dagens samfunn. Enig. Det ser rett og slett fjollete ut. Og jeg tenker bare..hvorfor?? Finnes det noen i hele verden som synes det er spennende/morsomt/interessant å se på? Det samme gjelder å filme egne føtter mens man går saaakte.
Breakeven Skrevet 31. juli 2018 #58487 Skrevet 31. juli 2018 7 minutter siden, hippyskippy skrev: Jeg finner ikke NOE som er mer selvopptatt enn å filme seg selv mens man løper. Å se noen ta opp mobilen for å filme ansiktet sitt/beina sine mens man løper, ja...det er så patetisk. Dette gjelder forøvrig både CBE og venner/bekjente jeg har observert på sosiale medier. Jeg liker selv å trene, men jeg prøver faktisk å fokusere på å få en god økt fremfor å hele tiden filme/ta bilder for å høste skryt. Blir helt matt av dagens samfunn. Tenkte akkurat det samme. Det er skikkelig teit og kleint og hele pakka! Hvorfor??!! Annet enn og skryte? Jeg trener jeg og, men jeg gjør det for min egen del, trenger ikke dokumentere hver økt for og vise hvor flink jeg er? Jeg deltar forøvrig på gruppetimer, tenk om jeg skulle tatt opp mobilen midt under squatsene og bare, «jeg må bare oppdatere instastory» Viktig og få med at klokken er 07:17 også! 16
Miranda16 Skrevet 31. juli 2018 #58488 Skrevet 31. juli 2018 13 timer siden, TøffeSnåkus skrev: Nja ikke enig. Hun er rimelig voksen og selvom en serie funker på TV vil ikke det si at de får mange følgere som voksen på nettet. CBE er ung og dermed mange unge følgere....som bruker mediene mer enn de voksen. Ihvertfall når det kommer til å følge andre på nettet Ja, men publikumsgrunnlaget er enormt. Feks så har Therese Johaug så har hun 358k følgere.
Emilie112 Skrevet 31. juli 2018 #58489 Skrevet 31. juli 2018 1 time siden, Miranda16 skrev: Ja, men publikumsgrunnlaget er enormt. Feks så har Therese Johaug så har hun 358k følgere. De har sammenlignbare tall i forhold til følgerne, og man ser man på de siste bildene de har lagt ut er «liker-klikk» påfallende. Johaug har fra rundt 13000 og oppover til 40 000, men cbe har fra rundt 2000 til 7000. Cbe sine biler med først klikk er blant annet bilder av da barna ble født og bilde rett etter at hun hadde født, det er allikevel ikke mer en 17.000 klikk, noe som Johaug omtrent på hvert eneste bilde. Hva forteller det? 13
Inocybe Skrevet 31. juli 2018 #58490 Skrevet 31. juli 2018 (endret) 2 timer siden, Breakeven skrev: Tenkte akkurat det samme. Det er skikkelig teit og kleint og hele pakka! Hvorfor??!! Annet enn og skryte? Jeg trener jeg og, men jeg gjør det for min egen del, trenger ikke dokumentere hver økt for og vise hvor flink jeg er? Jeg deltar forøvrig på gruppetimer, tenk om jeg skulle tatt opp mobilen midt under squatsene og bare, «jeg må bare oppdatere instastory» Viktig og få med at klokken er 07:17 også! Jeg skjønner ikke hvorfor det er så viktig å få med klokkeslett. Skal vi liksom bli imponert? Jeg har inntrykk av at det er helt vanlig å trene i 7-tiden. Blir litt som å forvente ros fordi man spiser middag 17:30 eller noe annet helt standard alle andre også gjør. Endret 31. juli 2018 av Inocybe 18
Populært innlegg FruGlad Skrevet 31. juli 2018 Populært innlegg #58491 Skrevet 31. juli 2018 (endret) Caroline, du har virkelig dårlig samvittighet fordi du ringte LK og det kan ha vært din feil at han måtte få på et lite plaster, men du eier ikke dårlig samvittighet for det kjøpspresset og kroppspresset du utsetter barn og unge for hver eneste dag. For ikke å snakke om at du overhode ikke har dårlig samvittighet for enorm eksponering av egne barn flere ganger daglig. Oh, the irony... Endret 31. juli 2018 av FruGlad 54
Sandin Skrevet 31. juli 2018 #58492 Skrevet 31. juli 2018 12 timer siden, nicecar skrev: Ser fra IG-storien til eksfotballfruen at hun nå har lagt sin elsk på Lambi doruller, all den kampen hun kjempet for first price ruller mens hun bodde på Siljan var visstnok helt forgjeves. Lambireklame har faktisk vært diskutert her for en uke siden, og hvis det kommer innlegg om det nå så dævver jeg. 6
BlendaSensitive Skrevet 31. juli 2018 #58493 Skrevet 31. juli 2018 2 minutter siden, Sandin skrev: Lambireklame har faktisk vært diskutert her for en uke siden, og hvis det kommer innlegg om det nå så dævver jeg. Kanskje tråden gav inspirasjon? Ser for meg det: "lasse/carro! vi kan få gratis dasspapir!" 5
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 31. juli 2018 Populært innlegg #58494 Skrevet 31. juli 2018 (endret) En ting som forundrer meg er st hun tilsynelatende skriver om de minste små trivialiteter - slik som ta mannen har falt og fått et sår . Samtidg hevder hun at hun nesten ikke omtaler privatlivet sitt og at folk ikke vet noe om hverdagene hennes. Slik jeg ser det, trenger hun virkelig å gå ut i verden å interagere med andre mennesker og oppleve noe - bloggen handler jo kun om «ingenting -vaske tre maskiner -ingenting - mannen min har et sår på hånden!!! -ingenting» ispedd et hav av bilder av henne i full sminke, ettersittende treningstøy eller utringede klær. Jeg lurer veldig på hva se andre 90 % av livet hennes handler om når det er dette hun velger å blogge om? Endret 31. juli 2018 av pøbelsara 64
Keaton Skrevet 31. juli 2018 #58495 Skrevet 31. juli 2018 4 minutter siden, pøbelsara skrev: En ting som forundrer meg er st hun tilsynelatende skriver om de minste små trivialiteter - slik som ta mannen har falt og fått et sår . Samtidg hevder hun at hun nesten ikke omtaler privatlivet sitt og at folk ikke vet noe om hverdagene hennes. Slik jeg ser det, trenger hun virkelig å gå ut i verden å interagere med andre mennesker og oppleve noe - bloggen handler jo kun om «ingenting -vaske tre maskiner -ingenting - mannen min har et sår på hånden!!! -ingenting» ispedd et hav av bilder av henne i full sminke, ettersittende treningstøy eller utringede klær. Jeg lurer veldig på hva se andre 90 % av livet hennes handler om når det er dette hun velger å blogge om? Halve dagen skulle hun kikke på bilder, vel? Arbeidsdagen, altså. Hvor mye annet spennende og interessant de gjorde den dagen får vi altså ikke vite, men de hentet barna tidlig, så veldig mye annet kan de kanskje ikke ha rukket. 12
Gjest Snøsøta Skrevet 31. juli 2018 #58496 Skrevet 31. juli 2018 2 timer siden, pøbelsara skrev: En ting som forundrer meg er st hun tilsynelatende skriver om de minste små trivialiteter - slik som ta mannen har falt og fått et sår . Samtidg hevder hun at hun nesten ikke omtaler privatlivet sitt og at folk ikke vet noe om hverdagene hennes. Slik jeg ser det, trenger hun virkelig å gå ut i verden å interagere med andre mennesker og oppleve noe - bloggen handler jo kun om «ingenting -vaske tre maskiner -ingenting - mannen min har et sår på hånden!!! -ingenting» ispedd et hav av bilder av henne i full sminke, ettersittende treningstøy eller utringede klær. Jeg lurer veldig på hva se andre 90 % av livet hennes handler om når det er dette hun velger å blogge om? Essensen av bloggen er at den er en fotoblogg hvor motivet er henne selv, og etterhvert barna som må stille opp for å illustrere CBE som mor -"barna er en del av meg". Hun bruker begrepene skrivekløe og journalistikk for å tilsløre hovedformålet med bloggen, eller for å skape en illusjon om at hun har noe å melde. All empiri, det vil si alle innlegg på bloggen, motbeviser at dette er tilfelle. Det vedvarende dårlige språket i tekstene på bloggen viser også at hun er totalt uinteressert i tekst, formidling og skriving. Unnskyldningen om at dårlig språk er lek med ord er et forsøk på avsporing som også bekrefter dette. Jeg er forbløffet over at annonsørene fortsetter å velge dette som en markedsføringsplattform. De kan få gode tekstforfattere, langt mer interessante motiver og mer relevante plasseringer mange andre steder enn mellom stive brystvorter og barn som leker med whiskey-flasker i bakgrunnen på CBE.no. Men det er kanskje akkurat disse motivene de ønsker å bli assosiert med? Det minner meg mest av alt om tidligere tider da man solgte biler ved å plassere kvinner i bikini på panseret.
Mrs O'Donell Skrevet 31. juli 2018 #58497 Skrevet 31. juli 2018 "See you next year" skriver hun på hellasbilde på ig. Men...med leilighet på Granka blir det vel ikke Hellas neste sommer? For det var vel ikke bare et pr stunt, den visningsturen? 36
Surikatt Skrevet 31. juli 2018 #58498 Skrevet 31. juli 2018 Bloggen er full av svada ispedd kleine bildedryss av henne selv. Hun ble aldri fotomodell dette er resultatet. 27
Populært innlegg Ultiva Skrevet 31. juli 2018 Forfatter Populært innlegg #58499 Skrevet 31. juli 2018 (endret) 2 timer siden, Mrs O'Donell skrev: "See you next year" skriver hun på hellasbilde på ig. Men...med leilighet på Granka blir det vel ikke Hellas neste sommer? For det var vel ikke bare et pr stunt, den visningsturen? Husk at dette paret er på 3-4 ferieturer utenlands hvert år, ikke bare én. Neste ferietur for miljøverstingene er vel cruiset i Florida i oktober. Må jo få stresse litt ned mellom manikyrer, smoothiebowls og lange kafébesøk. At karbonavtrykket de etterlater seg blir på størrelse med en middels stor landsby bryr de seg tydeligvis ikke om i det hele tatt. Det er mer plast enn fisk i havet i 2050, blant annet pga påvirkere som CBE som hvert år påvirker tusenvis av lesere til å kjøpe produkter de ikke trenger. Jobben deres er ikke bare meningsløs, den er også en stor fiende for miljøet. Endret 31. juli 2018 av Ultiva 52
Mrs O'Donell Skrevet 31. juli 2018 #58500 Skrevet 31. juli 2018 9 minutter siden, Ultiva skrev: Husk at dette paret er på 3-4 ferieturer utenlands hvert år, ikke bare én. Neste ferietur for miljøverstingene er vel cruiset i Florida i oktober. Må jo få stresse litt ned mellom manikyrer, smoothiebowls og lange kafébesøk. At karbonavtrykket de etterlater seg blir på størrelse med en middels stor landsby bryr de seg tydeligvis ikke om i det hele tatt. Det er mer plast enn fisk i havet i 2050, blant annet pga påvirkere som CBE som hvert år påvirker tusenvis av lesere til å kjøpe produkter de ikke trenger. Jobben deres er ikke bare meningsløs, den er også en stor fiende for miljøet. Men det er jo så delikat og solkysset og elegant. Hvorfor er du så misunnelig? 🙈 30
Fremhevede innlegg