Miranda16 Skrevet 30. juli 2018 #58421 Skrevet 30. juli 2018 I forhold til Dorinda Medly som er med i "RHONY" og som har et kjempestort publikum, så er CBEs antall følgere kunstig høyt. Dette er bare et eksempel https://www.instagram.com/dorindamedley/?hl=nb 7
Gjest Snøsøta Skrevet 30. juli 2018 #58422 Skrevet 30. juli 2018 (endret) Det er første gang jeg har hørt om en sjømatrestaurant hvor du kan være med inn på kjøkkenet og velge dagens blant fantastiske vegetarretter. Vi får bare lese så mange greske kokebøker vi kan slik at vi er godt forberedte på oppskrifts-onsdag fremover. Endret 30. juli 2018 av Snøsøta
Jordbærogfløte Skrevet 30. juli 2018 #58423 Skrevet 30. juli 2018 (endret) 8 minutter siden, Snøsøta skrev: Det er første gang jeg har hørt om en sjømatrestaurant hvor du kan være med inn på kjøkkenet og velge dagens blant fantastiske vegetarretter. Vi får bare lese så mange greske kokebøker vi kan slik at vi er godt forberedte på oppskrifts-onsdag fremover. «Vi er Norgesberømte eks-fotballfrue Caroline og PT/Lege/Fotograf-Åge som kan gi dere masse publisitet gjennom bloggen hvis dere lar oss betrakte herlighetene på kjøkkenet deres. Mot at vi får spise gratis hos dere, da.. 😉» Endret 30. juli 2018 av Jordbærogfløte 14
Gjest Zeitgeist Skrevet 30. juli 2018 #58424 Skrevet 30. juli 2018 @Jordbærogfløte: Jeg leste også teksten som reklame for restauranten. Helt greit å snakke varmt om et sted man har spist, men CBE bør komme i hu at bloggen har ett overordnet og uttalt formål: Reklameformidling. Når jeg leser denne typen innlegg, så anser jeg de automatisk som reklame-innlegg i en eller annen form. At det derimot kan være en faktisk anbefaling - uhildet og uten noen baktanker - har jeg vansker for å finne troverdig. Med en stadig tilbakevendende tendens til å bryte Markedsføringsloven, samt stadig tilsnakk fra Forbrukertilsynet, så har CBE selv sørget for å kjøre sin troverdighet i grøfta. Og det er faktisk ikke jeg som forbruker som er ansvarlig for å rette opp i imaget - det er det ene og alene CBE som må, skal, og bør. Likeledes er det CBE som er ansvarlig for å opprettholde skillet mellom privatpersonen Caroline Berg Eriksen og den selvskapte bloggpersonaen Caroline Berg Eriksen. Hvis ikke hun evner det hhv. vil det, så kan hun heller ikke forlange at utenforstående skal gjøre det.
Jordbærogfløte Skrevet 30. juli 2018 #58425 Skrevet 30. juli 2018 6 minutter siden, Zeitgeist skrev: @Jordbærogfløte: Jeg leste også teksten som reklame for restauranten. Helt greit å snakke varmt om et sted man har spist, men CBE bør komme i hu at bloggen har ett overordnet og uttalt formål: Reklameformidling. Når jeg leser denne typen innlegg, så anser jeg de automatisk som reklame-innlegg i en eller annen form. At det derimot kan være en faktisk anbefaling - uhildet og uten noen baktanker - har jeg vansker for å finne troverdig. Med en stadig tilbakevendende tendens til å bryte Markedsføringsloven, samt stadig tilsnakk fra Forbrukertilsynet, så har CBE selv sørget for å kjøre sin troverdighet i grøfta. Og det er faktisk ikke jeg som forbruker som er ansvarlig for å rette opp i imaget - det er det ene og alene CBE som må, skal, og bør. Likeledes er det CBE som er ansvarlig for å opprettholde skillet mellom privatpersonen Caroline Berg Eriksen og den selvskapte bloggpersonaen Caroline Berg Eriksen. Hvis ikke hun evner det hhv. vil det, så kan hun heller ikke forlange at utenforstående skal gjøre det. 🙌🏻 3
Populært innlegg Mrs O'Donell Skrevet 30. juli 2018 Populært innlegg #58426 Skrevet 30. juli 2018 (endret) "CAROLINE BERG ERIKSEN 3 TIMERSIDEN Da kan du ikke ha sett kroppen min spesielt godt Hofter, rumpe og smal midje har jeg hatt siden jeg var 16." http://www.carolinebergeriksen.no/2018/07/30/det-siste-maltidet-hjemreise-three-dolphins/#comments Altså! Er det mulig? Hun er jo rett og slett uspiselig. Og sorry, men nei, timeglassfigur har du ikke. Edit - og det skal jammen godt gjøres å 'ikke ha sett kroppen hennes ganske spesielt godt'. Den er jo spredd til det ganske land i åresvis. Endret 30. juli 2018 av Mrs O'Donell 65
Jordbærogfløte Skrevet 30. juli 2018 #58427 Skrevet 30. juli 2018 (endret) 8 minutter siden, Mrs O'Donell skrev: "CAROLINE BERG ERIKSEN 3 TIMERSIDEN Da kan du ikke ha sett kroppen min spesielt godt Hofter, rumpe og smal midje har jeg hatt siden jeg var 16." http://www.carolinebergeriksen.no/2018/07/30/det-siste-maltidet-hjemreise-three-dolphins/#comments Altså! Er det mulig? Hun er jo rett og slett uspiselig. Og sorry, men nei, timeglassfigur har du ikke. Enig. Hvis herr og fru har den målestokken så er det nok derfor mannen har uttalt at Jennifer Lopez og Beyonce er for store.. Ille! Endret 30. juli 2018 av Jordbærogfløte 17
Shopgirl2014 Skrevet 30. juli 2018 #58428 Skrevet 30. juli 2018 (endret) 15 minutter siden, Mrs O'Donell skrev: "CAROLINE BERG ERIKSEN 3 TIMERSIDEN Da kan du ikke ha sett kroppen min spesielt godt Hofter, rumpe og smal midje har jeg hatt siden jeg var 16." http://www.carolinebergeriksen.no/2018/07/30/det-siste-maltidet-hjemreise-three-dolphins/#comments Altså! Er det mulig? Hun er jo rett og slett uspiselig. Og sorry, men nei, timeglassfigur har du ikke. Edit - og det skal jammen godt gjøres å 'ikke ha sett kroppen hennes ganske spesielt godt'. Den er jo spredd til det ganske land i åresvis. Hva er det som tilsier at hun ikke har timeglassfigur da? Dette er timeglassfigur, forresten: https://iform.nu/ned-i-vekt/test-har-du-en-timeglassfigur ETA: Hva er det som er "uspiselig" med det utsagnet egentlig? Endret 30. juli 2018 av Shopgirl2014 2
Gjest nicecar Skrevet 30. juli 2018 #58429 Skrevet 30. juli 2018 14 minutter siden, Mrs O'Donell skrev: "CAROLINE BERG ERIKSEN 3 TIMERSIDEN Da kan du ikke ha sett kroppen min spesielt godt Hofter, rumpe og smal midje har jeg hatt siden jeg var 16." http://www.carolinebergeriksen.no/2018/07/30/det-siste-maltidet-hjemreise-three-dolphins/#comments Altså! Er det mulig? Hun er jo rett og slett uspiselig. Og sorry, men nei, timeglassfigur har du ikke. Edit - og det skal jammen godt gjøres å 'ikke ha sett kroppen hennes ganske spesielt godt'. Den er jo spredd til det ganske land i åresvis. Hvilke hofter og hvilken rumpe? 😳 Hun er det nærmeste man kommer radmager.
TøffeSnåkus Skrevet 30. juli 2018 #58430 Skrevet 30. juli 2018 3 timer siden, Miranda16 skrev: I forhold til Dorinda Medly som er med i "RHONY" og som har et kjempestort publikum, så er CBEs antall følgere kunstig høyt. Dette er bare et eksempel https://www.instagram.com/dorindamedley/?hl=nb Nja ikke enig. Hun er rimelig voksen og selvom en serie funker på TV vil ikke det si at de får mange følgere som voksen på nettet. CBE er ung og dermed mange unge følgere....som bruker mediene mer enn de voksen. Ihvertfall når det kommer til å følge andre på nettet 2
Gjest nicecar Skrevet 30. juli 2018 #58431 Skrevet 30. juli 2018 3 timer siden, Miranda16 skrev: I forhold til Dorinda Medly som er med i "RHONY" og som har et kjempestort publikum, så er CBEs antall følgere kunstig høyt. Dette er bare et eksempel https://www.instagram.com/dorindamedley/?hl=nb Jeg lurer på om ikke de fleste følgerne hennes er kjøpt, for hun får unormalt få likes til å ha en så stor fanskare på IG.
Frappuccino Skrevet 30. juli 2018 #58432 Skrevet 30. juli 2018 Jeg tror det som provoserer i alle fall meg er mangel på ydmykhet og at hun selvfølgelig har den fineste figuren etter boken. Hun starter med å si at hun kanskje har timeglass, til å mene at de som mener noe annet ikke har sett kroppen hennes noe særlig. Og selvfølgelig må hun påpeke at hun ser ut som hun gjorde da hun var 16 🙄 Ser ikke relevansen, men men 33
Shopgirl2014 Skrevet 30. juli 2018 #58433 Skrevet 30. juli 2018 3 minutter siden, Frappuccino skrev: Jeg tror det som provoserer i alle fall meg er mangel på ydmykhet og at hun selvfølgelig har den fineste figuren etter boken. Hun starter med å si at hun kanskje har timeglass, til å mene at de som mener noe annet ikke har sett kroppen hennes noe særlig. Og selvfølgelig må hun påpeke at hun ser ut som hun gjorde da hun var 16 🙄 Ser ikke relevansen, men men Hvorfor skal hun være ydmyk når hun omtaler kroppen sin? 2
mikrobe Skrevet 30. juli 2018 #58434 Skrevet 30. juli 2018 1 minutt siden, Frappuccino skrev: Jeg tror det som provoserer i alle fall meg er mangel på ydmykhet og at hun selvfølgelig har den fineste figuren etter boken. Hun starter med å si at hun kanskje har timeglass, til å mene at de som mener noe annet ikke har sett kroppen hennes noe særlig. Og selvfølgelig må hun påpeke at hun ser ut som hun gjorde da hun var 16 🙄 Ser ikke relevansen, men men Mulig det er jeg som er sær, men om kroppen til dama mi hadde sett ut som da hun var 16, så ville ikke jeg hatt sex med henne. Det er jo creepy som f@en, særlig når man passerer 30 og i teorien kunne vært far til en (snart) 16-åring. Bare... nei. 29
Gjest nicecar Skrevet 30. juli 2018 #58435 Skrevet 30. juli 2018 4 minutter siden, Shopgirl2014 skrev: Hvorfor skal hun være ydmyk når hun omtaler kroppen sin? Hvorfor skal hun være så unødvendig frekk mot leserne sine?
pøbelsara Skrevet 30. juli 2018 #58436 Skrevet 30. juli 2018 6 minutter siden, Shopgirl2014 skrev: Hvorfor skal hun være ydmyk når hun omtaler kroppen sin? Hun kan jo prøve å være LITT hyggelig, da. Det skader ingen. 26
Mrs O'Donell Skrevet 30. juli 2018 #58437 Skrevet 30. juli 2018 24 minutter siden, Shopgirl2014 skrev: Hva er det som tilsier at hun ikke har timeglassfigur da? Dette er timeglassfigur, forresten: https://iform.nu/ned-i-vekt/test-har-du-en-timeglassfigur ETA: Hva er det som er "uspiselig" med det utsagnet egentlig? Hun er rett og slett for tynn. Man må ha bryster (den saken jobber hun med da) og runde hofter for å betegnes som timeglassfigur. Det holder ikke bare med smal midje. Måten hun svarer på er uspiselig. "Jeg har rett, du har feil. Slutt på diskusjonen!" 28
lillehammeren Skrevet 30. juli 2018 #58438 Skrevet 30. juli 2018 Hvorfor diskuteres kroppen hennes? 3
Jordbærogfløte Skrevet 30. juli 2018 #58439 Skrevet 30. juli 2018 1 minutt siden, lillehammeren skrev: Hvorfor diskuteres kroppen hennes? Hun diskuterer den villig vekk i sitt eget kommentarfelt. 22
loffen Skrevet 30. juli 2018 #58440 Skrevet 30. juli 2018 1 minutt siden, lillehammeren skrev: Hvorfor diskuteres kroppen hennes? Kanskje fordi det er det hun viser mest av på bloggen sin? 24
Fremhevede innlegg