Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Snøsøta
Skrevet (endret)

Det er første gang jeg har hørt om en sjømatrestaurant hvor du kan være med inn på kjøkkenet og velge dagens blant fantastiske vegetarretter. Vi får bare lese så mange greske kokebøker vi kan slik at vi er godt forberedte på oppskrifts-onsdag fremover.

Endret av Snøsøta
Skrevet (endret)
8 minutter siden, Snøsøta skrev:

Det er første gang jeg har hørt om en sjømatrestaurant hvor du kan være med inn på kjøkkenet og velge dagens blant fantastiske vegetarretter. Vi får bare lese så mange greske kokebøker vi kan slik at vi er godt forberedte på oppskrifts-onsdag fremover.

«Vi er Norgesberømte eks-fotballfrue Caroline og PT/Lege/Fotograf-Åge som kan gi dere masse publisitet gjennom bloggen hvis dere lar oss betrakte herlighetene på kjøkkenet deres. Mot at vi får spise gratis hos dere, da.. 😉»

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 14
Gjest Zeitgeist
Skrevet

@Jordbærogfløte: Jeg leste også teksten som reklame for restauranten. 

Helt greit å snakke varmt om et sted man har spist, men CBE bør komme i hu at bloggen har ett overordnet og uttalt formål: Reklameformidling.

Når jeg leser denne typen innlegg, så anser jeg de automatisk som reklame-innlegg i en eller annen form. At det derimot kan være en faktisk anbefaling - uhildet og uten noen baktanker - har jeg vansker for å finne troverdig.

Med en stadig tilbakevendende tendens til å bryte Markedsføringsloven, samt stadig tilsnakk fra Forbrukertilsynet, så har CBE selv sørget for å kjøre sin troverdighet i grøfta. Og det er faktisk ikke jeg som forbruker som er ansvarlig for å rette opp i imaget - det er det ene og alene CBE som må, skal, og bør.
Likeledes er det CBE som er ansvarlig for å opprettholde skillet mellom privatpersonen Caroline Berg Eriksen og den selvskapte bloggpersonaen Caroline Berg Eriksen. Hvis ikke hun evner det hhv. vil det, så kan hun heller ikke forlange at utenforstående skal gjøre det. 

Skrevet
6 minutter siden, Zeitgeist skrev:

@Jordbærogfløte: Jeg leste også teksten som reklame for restauranten. 

Helt greit å snakke varmt om et sted man har spist, men CBE bør komme i hu at bloggen har ett overordnet og uttalt formål: Reklameformidling.

Når jeg leser denne typen innlegg, så anser jeg de automatisk som reklame-innlegg i en eller annen form. At det derimot kan være en faktisk anbefaling - uhildet og uten noen baktanker - har jeg vansker for å finne troverdig.

Med en stadig tilbakevendende tendens til å bryte Markedsføringsloven, samt stadig tilsnakk fra Forbrukertilsynet, så har CBE selv sørget for å kjøre sin troverdighet i grøfta. Og det er faktisk ikke jeg som forbruker som er ansvarlig for å rette opp i imaget - det er det ene og alene CBE som må, skal, og bør.
Likeledes er det CBE som er ansvarlig for å opprettholde skillet mellom privatpersonen Caroline Berg Eriksen og den selvskapte bloggpersonaen Caroline Berg Eriksen. Hvis ikke hun evner det hhv. vil det, så kan hun heller ikke forlange at utenforstående skal gjøre det. 

🙌🏻

• Liker 3
Skrevet (endret)
8 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

"CAROLINE BERG ERIKSEN

3 TIMERSIDEN

Da kan du ikke ha sett kroppen min spesielt godt  Hofter, rumpe og smal midje har jeg hatt siden jeg var 16."

http://www.carolinebergeriksen.no/2018/07/30/det-siste-maltidet-hjemreise-three-dolphins/#comments

Altså! Er det mulig? Hun er jo rett og slett uspiselig. 

Og sorry, men nei, timeglassfigur har du ikke. 

Enig. Hvis herr og fru har den målestokken så er det nok derfor mannen har uttalt at Jennifer Lopez og Beyonce er for store.. Ille!

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 17
Skrevet (endret)
15 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

"CAROLINE BERG ERIKSEN

3 TIMERSIDEN

Da kan du ikke ha sett kroppen min spesielt godt  Hofter, rumpe og smal midje har jeg hatt siden jeg var 16."

http://www.carolinebergeriksen.no/2018/07/30/det-siste-maltidet-hjemreise-three-dolphins/#comments

Edit - og det skal jammen godt gjøres å 'ikke ha sett kroppen hennes ganske spesielt godt'. Den er jo spredd til det ganske land i åresvis. 

Hva er det som tilsier at hun ikke har timeglassfigur da? 

Dette er timeglassfigur, forresten: https://iform.nu/ned-i-vekt/test-har-du-en-timeglassfigur

ETA: Hva er det som er "uspiselig" med det utsagnet egentlig?

Endret av Shopgirl2014
  • Liker 2
Gjest nicecar
Skrevet
14 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

"CAROLINE BERG ERIKSEN

3 TIMERSIDEN

Edit - og det skal jammen godt gjøres å 'ikke ha sett kroppen hennes ganske spesielt godt'. Den er jo spredd til det ganske land i åresvis. 

Hvilke hofter og hvilken rumpe? 😳 Hun er det nærmeste man kommer radmager.

Skrevet
3 timer siden, Miranda16 skrev:

I forhold til Dorinda Medly som er med i "RHONY" og som har et kjempestort publikum, så er CBEs antall følgere kunstig høyt. Dette er bare et eksempel

https://www.instagram.com/dorindamedley/?hl=nb

Nja ikke enig. Hun er rimelig voksen og selvom en serie funker på TV vil ikke det si at de får mange følgere som voksen på nettet. CBE er ung og dermed mange unge følgere....som bruker mediene mer enn de voksen. Ihvertfall når det kommer til å følge andre på nettet

• Liker 2
Gjest nicecar
Skrevet
3 timer siden, Miranda16 skrev:

I forhold til Dorinda Medly som er med i "RHONY" og som har et kjempestort publikum, så er CBEs antall følgere kunstig høyt. Dette er bare et eksempel

https://www.instagram.com/dorindamedley/?hl=nb

Jeg lurer på om ikke de fleste følgerne hennes er kjøpt, for hun får unormalt få likes til å ha en så stor fanskare på IG.

Skrevet

Jeg tror det som provoserer i alle fall meg er mangel på ydmykhet og at hun selvfølgelig har den fineste figuren etter boken. Hun starter med å si at hun kanskje har timeglass, til å mene at de som mener noe annet ikke har sett kroppen hennes noe særlig. Og selvfølgelig må hun påpeke at hun ser ut som hun gjorde da hun var 16 🙄 Ser ikke relevansen, men men

• Liker 33
Skrevet
3 minutter siden, Frappuccino skrev:

Jeg tror det som provoserer i alle fall meg er mangel på ydmykhet og at hun selvfølgelig har den fineste figuren etter boken. Hun starter med å si at hun kanskje har timeglass, til å mene at de som mener noe annet ikke har sett kroppen hennes noe særlig. Og selvfølgelig må hun påpeke at hun ser ut som hun gjorde da hun var 16 🙄 Ser ikke relevansen, men men

Hvorfor skal hun være ydmyk når hun omtaler kroppen sin?

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Frappuccino skrev:

Mulig det er jeg som er sær, men om kroppen til dama mi hadde sett ut som da hun var 16, så ville ikke jeg hatt sex med henne. Det er jo creepy som f@en, særlig når man passerer 30 og i teorien kunne vært far til en (snart) 16-åring. :sjokkbla:  Bare... nei.

• Liker 29
Gjest nicecar
Skrevet
4 minutter siden, Shopgirl2014 skrev:

Hvorfor skal hun være så unødvendig frekk mot leserne sine?

Skrevet
6 minutter siden, Shopgirl2014 skrev:

Hun kan jo prøve å være LITT hyggelig, da. Det skader ingen. 

• Liker 26
Skrevet
24 minutter siden, Shopgirl2014 skrev:

Hva er det som tilsier at hun ikke har timeglassfigur da? 

Dette er timeglassfigur, forresten: https://iform.nu/ned-i-vekt/test-har-du-en-timeglassfigur

ETA: Hva er det som er "uspiselig" med det utsagnet egentlig?

Hun er rett og slett for tynn. Man må ha bryster (den saken jobber hun med da) og runde hofter for å betegnes som timeglassfigur. Det holder ikke bare med smal midje. 

Måten hun svarer på er uspiselig. "Jeg har rett, du har feil. Slutt på diskusjonen!"

• Liker 28
Skrevet

Hvorfor diskuteres kroppen hennes? 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, lillehammeren skrev:

Hun diskuterer den villig vekk i sitt eget kommentarfelt.

• Liker 22
Skrevet
1 minutt siden, lillehammeren skrev:

Kanskje fordi det er det hun viser mest av på bloggen sin? :vetikke: 

• Liker 24
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...