virkelig Skrevet 2. mars 2018 #51601 Skrevet 2. mars 2018 1 time siden, Surikatt skrev: I kommentarfeltet blir dette bemerket og det hun svarer er at hun har ikke skrevet at det var mest trist men trist! Hun må kverulere og ha rett i alt. Dette blir for dumt, CBE. Oppfører seg som et trassig barn. Det står nå faktisk. Hva gjør deg trist, handler vel ikke om at hun må kverulere på alt. Rett skal være rett, det er forksjell på hva som gjør deg trist og hva gjør deg mest trist. 5
Gjest Asti Skrevet 2. mars 2018 #51602 Skrevet 2. mars 2018 12 minutter siden, virkelig skrev: Det står nå faktisk. Hva gjør deg trist, handler vel ikke om at hun må kverulere på alt. Rett skal være rett, det er forksjell på hva som gjør deg trist og hva gjør deg mest trist. Enig, rett skal være rett. Det er forskjell på hva som gjør deg trist, og hva som gjør deg spesielt trist. Dokumentasjon: https://imgur.com/a/WuNby
virkelig Skrevet 2. mars 2018 #51603 Skrevet 2. mars 2018 1 time siden, Kalunka skrev: Hadde suksess sist jeg publiserte kommentaren min her. Spennende å se om hun publiserer denne. Når jeg ikke legger ut screenshot her publiserer hun ikke. Ja, kan virkelig ikke skjønne hvorfor den ikke publiseres, saklig og konstruktiv . NOT. Handler jo om å skrive kommentarer som ikke er agressive eller gå rett i angrep 7
Populært innlegg Medici Skrevet 2. mars 2018 Populært innlegg #51604 Skrevet 2. mars 2018 21 minutter siden, virkelig skrev: Syntes du det er rart den ikke godkjennes, se på måten den legges frem på. Det er kun for å provosere i CBE Skjønner godt den ikke blir publisert. Og CBE kan nok legge sammen 1+1 og finne ut hvorfor den skrives og hvor det kommer fra Hvis man blir provosert av at noen stiller spørsmål ved at en bruker små barns private rom for salg av annonseplass er det kanskje på høy tid å justere egen praksis. 50
Gjest Asti Skrevet 2. mars 2018 #51605 Skrevet 2. mars 2018 14 timer siden, Skribent skrev: Minner om «Rapporter og ignorer» når det kommer innlegg som utelukkende handler om brukere eller motiver for å delta i debatten.... Viktig påminnelse.
virkelig Skrevet 2. mars 2018 #51606 Skrevet 2. mars 2018 Akkurat nå, Medici skrev: Hvis man blir provosert av at noen stiller spørsmål ved at en bruker små barns private rom for salg av annonseplass er det kanskje på høy tid å justere egen praksis. Syntes det er helt greit å spørre, men det er måten spørsmålet stilles på. Det er derfor jeg skjønner at den ikke blir publisert eller besvart. Handler litt om måten ting gjøres på . Agressivt er ikke den beste måten . 7
Gjest -Willow Skrevet 2. mars 2018 #51607 Skrevet 2. mars 2018 22 minutter siden, virkelig skrev: Beklager, men meste parten av krtikken her inne er ikke saklig, det er så mye som går på personen CBE, utseende, kropp, smak, stil , alt. Det er hverken saklig eller konstruktivt, det hender det plopper opp ting innimellom, men til tider er det langt mellom det saklige. Det er nok sant at det er mye slikt, men mitt inntrykk er fortsatt at det er mest av den saklige kritikken og kritiske spørsmål knyttet til hvordan CBE og LKE driver sin bedrift.
Medici Skrevet 2. mars 2018 #51608 Skrevet 2. mars 2018 5 minutter siden, virkelig skrev: Syntes det er helt greit å spørre, men det er måten spørsmålet stilles på. Det er derfor jeg skjønner at den ikke blir publisert eller besvart. Handler litt om måten ting gjøres på . Agressivt er ikke den beste måten . Det har blitt stilt spørsmål om dette mange ganger, på ulike måter. Det besvares åpenbart ikke uansett. Så på en måte svarer hun likevel. Ved å la være å svare og samtidig fortsette å bruke døtrene og deres privatliv for inntektservervelse beviser hun sin mangel på ja, både det ene og det andre. 24
filifjonka Skrevet 2. mars 2018 #51609 Skrevet 2. mars 2018 28 minutter siden, virkelig said: Syntes du det er rart den ikke godkjennes, se på måten den legges frem på. Det er kun for å provosere i CBE Skjønner godt den ikke blir publisert. Og CBE kan nok legge sammen 1+1 og finne ut hvorfor den skrives og hvor det kommer fra Alt som det blir stilt spørsmål til vil jo kunne provosere. Går man til psykolog vil man bli stilt spørsmål som nok mange vil finne provoserende. Selv om mange nok tror at man går i terapi utelukkende for å få snakke om oss selv, på samme måte CBE nok vil at hennes blogg skal være, et festskrift til ære for henne selv. Se på KG som en utstrakt hånd til CBE med tilbud om hjelp, hun trenger det. 20
Populært innlegg Butternut Skrevet 2. mars 2018 Populært innlegg #51610 Skrevet 2. mars 2018 De kommer aldri til å slutte med det de gjør så lenge det kommer penger i kassa. Og, det er jo interessant å se hvor mye faktisk penger og griskhet betyr, når de selger barna til høystbydende. Om en 20 års tid ser jeg for meg boktitler som; "Tapt barndom" , "Mitt liv i et dukkehjem", "Mamma gjennom en linse, "Bare se, men ikke røre" og bestselgeren; "Mitt liv som uftivillig eksponert - en bokserie på 18 deler om reaksjoner og senskader av bloggerbarn" 65
filifjonka Skrevet 2. mars 2018 #51611 Skrevet 2. mars 2018 33 minutter siden, virkelig said: Beklager, men meste parten av krtikken her inne er ikke saklig, det er så mye som går på personen CBE, utseende, kropp, smak, stil , alt. Det er hverken saklig eller konstruktivt, det hender det plopper opp ting innimellom, men til tider er det langt mellom det saklige. Jeg for min del kommenterer aldri utseende til CBE, i hverken positiv eller negativ retning. Ikke stil, smak eller andre personlige ting heller. 6
virkelig Skrevet 2. mars 2018 #51612 Skrevet 2. mars 2018 2 minutter siden, Medici skrev: Det har blitt stilt spørsmål om dette mange ganger, på ulike måter. Det besvares åpenbart ikke uansett. Så på en måte svarer hun likevel. Ved å la være å svare og samtidig fortsette å bruke døtrene og deres privatliv for inntektservervelse beviser hun sin mangel på ja, både det ene og det andre. Om det er blitt stilt spørsmål ved dette og det ikke er blitt publisert eller besvart, så da vil hun jo tydelig ikke svare. En har ikke krav på svar, så da blir det å droppe å spørre og fortsatt være provosert , ikke mye å få gjort ellers. Det lille bildet av rommet med husken var rimelig uskyldig, ser en liten krok av rommet, ikke noe stort problem, ingen barn 3
Medici Skrevet 2. mars 2018 #51613 Skrevet 2. mars 2018 1 minutt siden, virkelig skrev: Om det er blitt stilt spørsmål ved dette og det ikke er blitt publisert eller besvart, så da vil hun jo tydelig ikke svare. En har ikke krav på svar, så da blir det å droppe å spørre og fortsatt være provosert , ikke mye å få gjort ellers. Det lille bildet av rommet med husken var rimelig uskyldig, ser en liten krok av rommet, ikke noe stort problem, ingen barn Det er likevel rommet til en liten jente som ikke har valgt det selv. Føyer seg inn i en uanstendig lang rekke av bilder knytter til henne. Rommet hennes, klærne, lekene, hva hun liker å spise, opplysninger om sykdom... Det finnes ingen ok grunn til å la være å stille spørsmål rundt en bedrifts villede eksponering av de ansattes barn. Dette til tross for at bedriftens eiere gså er barnas foreldre. At de heller svarer på kommentarer om egen klesstørrelse og et uendelig antall kommentarer om hovedpersonens utseende og annet overfladisk er mildt sagt urovekkende. 35
Gjest -Willow Skrevet 2. mars 2018 #51614 Skrevet 2. mars 2018 3 minutter siden, Medici skrev: Det er likevel rommet til en liten jente som ikke har valgt det selv. Føyer seg inn i en uanstendig lang rekke av bilder knytter til henne. Rommet hennes, klærne, lekene, hva hun liker å spise, opplysninger om sykdom... Det finnes ingen ok grunn til å la være å stille spørsmål rundt en bedrifts villede eksponering av de ansattes barn. Dette til tross for at bedriftens eiere gså er barnas foreldre. At de heller svarer på kommentarer om egen klesstørrelse og et uendelig antall kommentarer om hovedpersonens utseende og annet overfladisk er mildt sagt urovekkende. Det er faktisk ganske så sinnssykt når man først tenker ordentlig over det.
Sophia_08 Skrevet 2. mars 2018 #51615 Skrevet 2. mars 2018 "Hva gjør deg trist?" Når CBE starter svaret med: "det er mye i verden som gjør meg trist, jeg vet ikke engang hvor jeg skal begynne" så forventer jeg kanskje litt mer enn et langt svar om netthest og baksnakking (som egentlig handler om henne selv). Men mulig jeg forventer for mye av "årets influencer"... 42
Gjest Gillians Skrevet 2. mars 2018 #51616 Skrevet 2. mars 2018 16 minutter siden, virkelig skrev: Om det er blitt stilt spørsmål ved dette og det ikke er blitt publisert eller besvart, så da vil hun jo tydelig ikke svare. En har ikke krav på svar, så da blir det å droppe å spørre og fortsatt være provosert , ikke mye å få gjort ellers. Det lille bildet av rommet med husken var rimelig uskyldig, ser en liten krok av rommet, ikke noe stort problem, ingen barn Virkelig, virkelig? "Det lille bildet", det er snakk om (nok et!) helt reklameinnlegg hvor bloggeren tjener penger på å promotere leker for barn, med datterens rom som rekvisitt! At du avfeier det som "ikke noe problem" betyr ikke at det er greit. Vi er faktisk temmelig mange som reagerer på denne utleveringen av et halt barns liv, og rom!
skruf Skrevet 2. mars 2018 #51617 Skrevet 2. mars 2018 15 minutter siden, virkelig skrev: Om det er blitt stilt spørsmål ved dette og det ikke er blitt publisert eller besvart, så da vil hun jo tydelig ikke svare. En har ikke krav på svar, så da blir det å droppe å spørre og fortsatt være provosert , ikke mye å få gjort ellers. Det lille bildet av rommet med husken var rimelig uskyldig, ser en liten krok av rommet, ikke noe stort problem, ingen barn Det bildet var bare et av utallige mange andre bilder fra barnerommet. Hun har flere ganger lagt ut bilder av barnesengen, stelleplassen, lekene, klesskapet......absolutt hele rommet. Et rom som skal være barnets private plass. Har selv døtre, og rommene deres er deres egne. Rommene er endel av privatlivet deres. De velger ofte å lukke dørene sine hvis vi har besøk nettopp pga de vil ikke at alle skal se rommet deres. Fordi det er privat og nettopp deres. Du mener tydeligvis at vi bare skal sette på skylapper når urett begås. Jeg er ikke enig med deg. 38
Gjest formula Skrevet 2. mars 2018 #51618 Skrevet 2. mars 2018 8 minutter siden, skruf skrev: Har selv døtre, og rommene deres er deres egne. Rommene er endel av privatlivet deres. De velger ofte å lukke dørene sine hvis vi har besøk nettopp pga de vil ikke at alle skal se rommet deres. Fordi det er privat og nettopp deres. Har lignende erfaringer. Rommet er jo barnets egen lille hule, et sted der man kan trekke seg tilbake når man føler behov for å være alene, for å få fred fra både søsken og foreldre. En helt privat sfære. Tenker med gru på disse små bloggerbarna(ikke bare CBEs barn), der alle som vil kan "titte innom". En kan jo bli direkte skremt om en forsøker å se for seg disse 30 000 ukjente ansiktene som kikker inn, og har vært innom mange ganger. Og det er mor og far som viser fram rommet ditt, gang på gang.
SusieDerkins Skrevet 2. mars 2018 #51619 Skrevet 2. mars 2018 1 time siden, virkelig skrev: Spørsmålet var vel. Hva gjør deg trist , ikke hva er det tristeste du vet , Det er vesentlig forskjell det er helt sant. Men det er også sant at svaret er selvsentrert og navlebeskuende, for den naturlige tolkningen av spørsmålet for de fleste vil jo være å holde seg i den tristeste enden av skalaen. 21
Gjest Skribent Skrevet 2. mars 2018 #51620 Skrevet 2. mars 2018 (endret) 2 timer siden, -Willow skrev: Jeg lurer på hvordan det må føles å sitte her inne og lese om seg selv, noe hun åpenbart gjør. Det meste av kritikken her er konstruktiv og berettiget, men det virker som hun plukker ut de kommentarene som er usaklige (og i mindretall) og bestemmer seg for at vi alle er slik. Det er ganske interessant hvordan hun som person og de som bedrift ikke evner å ta til seg noe kritikk, selv når det er dokumentert og godt argumentert for. Eller er det slik at hun leser her og kanskje stiller spørsmål ved det hun gjør fra tid til annen, men ikke klarer å innrømme det fordi hun alltid må ha rett? Dette. Hun er voksen og kan ta noen valg. 1 time siden, virkelig skrev: Beklager, men meste parten av krtikken her inne er ikke saklig, det er så mye som går på personen CBE, utseende, kropp, smak, stil , alt. Det er hverken saklig eller konstruktivt, det hender det plopper opp ting innimellom, men til tider er det langt mellom det saklige. Kan du vise til innlegg i denne tråden som du mener er usaklige? Hvis du vil bidra til at tråden skal holdes ryddig og konstruktiv, bør vel du også spille med samme regler som du etterspør. Endret 2. mars 2018 av Skribent Spesifisering
Fremhevede innlegg