Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

På snap i dag: frokostbord med leverpostei og makrell i Stabburets forkledning mest synlig i bildet, snapping av barnehoder ovenfra som spiser frokost, frenetisk jogging på mølla og hvilken film de har sett med ungene. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Viking-girl skrev:

På snap i dag: frokostbord med leverpostei og makrell i Stabburets forkledning mest synlig i bildet, snapping av barnehoder ovenfra som spiser frokost, frenetisk jogging på mølla og hvilken film de har sett med ungene. 

For å si det sånn..jeg tror faktisk at jeg lever et mer spennende liv enn ff med fam. 😝😂😉

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde ikke siste innlegg være merket reklame?

Sveajakken er sponset, lua er sponset, tykkgenseren er sponset, dressene til de to små er sponset

(utifra tidligere reklameinnlegg)

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Konvall skrev:

For å si det sånn..jeg tror faktisk at jeg lever et mer spennende liv enn ff med fam. 😝😂😉

Småbarnslivet til Caroline og Lasse er jo som for alle andre - ganske kjedelig utenfra.

Så..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrollet gjennom det eviglange innlegget del 4 av året som gikk..( ikke stolt av det), og kjenner at det er utrolig kleint å se fremmedes menn i pysjbukse ( julekort) eller morgenkåpe... Blir så personlig og privat. Ser ikke bloggeren det selv? Vise gubbelarsen i nattøyet??😂😬💩

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turen i snøen blir til et moteshow hvor hun pent og pyntelig får vist frem enda flere klær og barna blir snikfotografert bakfra og publisert på nett. Det er så kleint at hun ikke snart kan ta et oppgjør med seg selv og droppe dette. Dette er en halvveis innrømmelse at kritikerne har hatt rett. Hun tør aldri skrive et innlegg om hva deres tanker om eksponering av barn er og hvorfor de plutselig har snudd dem med ryggen til. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Surikatt skrev:

Turen i snøen blir til et moteshow hvor hun pent og pyntelig får vist frem enda flere klær og barna blir snikfotografert bakfra og publisert på nett. Det er så kleint at hun ikke snart kan ta et oppgjør med seg selv og droppe dette. Dette er en halvveis innrømmelse at kritikerne har hatt rett. Hun tør aldri skrive et innlegg om hva deres tanker om eksponering av barn er og hvorfor de plutselig har snudd dem med ryggen til. 

Ler mest av pinnebrød på engangsgrill jeg..., da har du ikke vært mye på tur! Også burde hun ta seg en skitur istedenfor den maniske løpingen på mølla!!

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ville de tidlig opp og ut å leke i snøen, hovedpersonen måtte bare sminke og pynte seg til fotoshoot først.... Gud bedre jeg er glad for at jeg ikke lever et liv som poster/reklameplakat.

Til å vite svaret på alt, så er det litt rart at ingen av de vet at det heter gapahuk...

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skribent
18 minutter siden, Undreguri skrev:

Skrollet gjennom det eviglange innlegget del 4 av året som gikk..( ikke stolt av det), og kjenner at det er utrolig kleint å se fremmedes menn i pysjbukse ( julekort) eller morgenkåpe... Blir så personlig og privat. Ser ikke bloggeren det selv? Vise gubbelarsen i nattøyet??😂😬💩

Tatt i betraktning at hennes egen foretrukne posering er kunstig fylt trutmunn, er mann i pysj sant i si en ren befrielse... Mulig bildene på bloggen er bra teknisk sett, det har ikke jeg kunnskap om, men motivene er jevnt over bare variasjoner av kleint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

I går ville de tidlig opp og ut å leke i snøen, hovedpersonen måtte bare sminke og pynte seg til fotoshoot først.... Gud bedre jeg er glad for at jeg ikke lever et liv som poster/reklameplakat.

Til å vite svaret på alt, så er det litt rart at ingen av de vet at det heter gapahuk...

Fotoshoot er det ja, ikke tur. Hun ser helt malplassert ut. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula

Har en følelse av at denne familien ikke er så ofte ute i naturen. Engangsgrill, en svær skinnfell og porselenskrus i sekken og "hytten" som er en gapahuk, men som likevel gjør nytten når de "trengte en pause fra røde kinn og kalde fingertupper ".Mens hun selv og barna er en symfoni i nøye avstemte rosatoner, med hvert sitt rosa krus. Alt planlagt ut fra hva som vil ta seg bra ut på bilder, og ikke ut fra hva som er mest praktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, formula skrev:

Har en følelse av at denne familien ikke er så ofte ute i naturen. Engangsgrill, en svær skinnfell og porselenskrus i sekken og "hytten" som er en gapahuk, men som likevel gjør nytten når de "trengte en pause fra røde kinn og kalde fingertupper ".Mens hun selv og barna er en symfoni i nøye avstemte rosatoner, med hvert sitt rosa krus. Alt planlagt ut fra hva som vil ta seg bra ut på bilder, og ikke ut fra hva som er mest praktisk.

Aktiv familie, må vite.

Ikke særlig aktiv på friluftsliv, kanskje mer aktiv på shoppingsentre, hotellopphold og spa tror jeg vi sier.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, formula skrev:

Haha, jeg er praktisk talt vokst opp i skauen, og det skjærer litt i brystet når jeg ser to voksne mennesker som ikke kan lage et bål (hvilket jeg går ut i fra siden de bruker ENGANGSGRILL). Og at de ikke vet det heter gapahuk.

Men for småjentene sin del er nå litt naturopplevelse bedre enn ingen. Og jeg håper CBE inspirerer noen av leserne sine til å ta turen ut i naturen selv.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gregor Clegane

Blir relativt kunstig å ta med seg engangsgrill og typiske inne-gjenstander ut i skauen, hvis formålet er å få en så realistisk opplevelse som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fine, saklige innlegg fra @Tabris på de siste sidene er et fint eksempel på hva tråden var en gang. :helen:

Nedenstående er et trist men typisk eksempel på hva tråden har blitt... Hyyyyyl, det er for mange bilder. Hyyyyyyl, det er reklame. Hyyyyyyl, hun er selvopptatt. Hyyyyyyl, hun er dum. Hyyyyyyl, hun bruker ord feil. Hyyyyyyl, hyyyyyyl, hyyyyyyyyyyyl! :rolleyes: :riste: :babysmokk:  

16 hours ago, Gillians said:

Det siste årsoppsummeringsinnlegget er temmelig avslørende. Det innlegget viser i grunn alt som skjedde de siste tre månedene som ikke var ren reklame. Og i tillegg ørten bilder fra hver hendelse. Tror hun virkelig at livet hennes er så interessant og spesielt, at leserne har behov for å se de samme bildene én måned etter at de så dem for første gang? Det vitner i så fall om et temmelig opphauset selvbilde.
Hvis ikke det handler om at hun er helt ute av stand til å skjønne hva "høydepunkt" betyr, altså å velge ut det viktigste, ikke å ramse opp alt man gjorde i fjor, sånn som små barn gjerne gjør.
Hun minner om de elvene som streker under alt på hele siden, fordi de ikke klarer å skille mellom det viktige og det mindre viktige.
Hadde hun laget ett (1!) innlegg om fjorårets høydepunkter, med kanskje toppen ti bilder, så hadde det vært leseverdig. Det hun holder på med er derimot total overkill, kjedelig og, som sagt, avslørende.

RIP gamle Fotballfruetråd. :blomst: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Alice123 skrev:

Haha, jeg er praktisk talt vokst opp i skauen, og det skjærer litt i brystet når jeg ser to voksne mennesker som ikke kan lage et bål (hvilket jeg går ut i fra siden de bruker ENGANGSGRILL). Og at de ikke vet det heter gapahuk.

Men for småjentene sin del er nå litt naturopplevelse bedre enn ingen. Og jeg håper CBE inspirerer noen av leserne sine til å ta turen ut i naturen selv.

Hadde de fyrt opp er bål hadde jo den lyserosa dunjakka stinket når de kom hjem. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå helt lov å ikke være sånn voldsomt friluftsmenneske og bålspesialist, selv om en bor i Norge. Det som virker mest spesielt med disse utendørsfotograferingene av familien på tur, er jo mor som poserer så sminket og stylet hver eneste gang. «Hytten» ja. Flaks med den.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...