Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
10 minutter siden, Tulipanpiken skrev:

Det blir også (rimelig nok) fremmet kritikk mot eksponering av barna. Men så blir hun også kritisert for ikke å vise barna i flere hverdagslige situasjoner!

Her i tråden? Og i så fall av de samme brukerne som kritiserer at barna eksponeres??

Det kan ikke sies å være utbredt såvidt jeg har merket. Men i så fall burde det rapporteres som regelbrudd (regner med du har gjort det?).

• Liker 17
Skrevet
16 minutter siden, Tulipanpiken skrev:

Men så blir hun også kritisert for ikke å vise barna i flere hverdagslige situasjoner!

Det har jeg aldri sett her inne.

Skrevet

Det var en som skrev litt lenger bak i tråden at vi aldri så barna "rulle rundt i søla" eller noe sånt, men det var da flere som sa at de håpte de ikke ville få se det.

At hun kler seg i joggedress på et slott synes jeg også er rart å kritisere. Sikkert digg det da, og betaler man 10000 kr for å bo der (av egen lomme til og med) må man da kunne gå med hva man vil. 

• Liker 5
Skrevet
8 minutter siden, caskerette skrev:

Det var en som skrev litt lenger bak i tråden at vi aldri så barna "rulle rundt i søla" eller noe sånt, men det var da flere som sa at de håpte de ikke ville få se det.

At hun kler seg i joggedress på et slott synes jeg også er rart å kritisere. Sikkert digg det da, og betaler man 10000 kr for å bo der (av egen lomme til og med) må man da kunne gå med hva man vil. 

Det stemmer. Jeg tolket det imidlertid ikke som om hun ble kritisert for å ikke vise barna i slike situasjoner.

Når det gjelder joggedress på slottet, så synes jeg bare det er herlig å se henne i sånne klær, synes godt hun kan trappe ned litt på både sminke og pynt til hverdags.

Skrevet
5 timer siden, formula skrev:

Synes den frokostbuffeten så rimelig skrinn ut til den prisen..

Frua koste seg med risengrynsgrøt til frokost 

Skrevet

Jeg på min side er veldig overrasket over at fruen i det hele tatt går rundt i en joggebukse :hakeslepp:

• Liker 9
Skrevet

Julegrøt til frokost? 🤣 Ja, like sikkert som at nissen finnes. 

• Liker 5
Skrevet
7 timer siden, Krokanis skrev:

Joggebukse og hettegenser i frokostsalen på et hotell? Unnskyld, mener "slott". Samme antrekk som jeg hadde på meg i går hos legen med feber i elendig tilstand. Og jeg var flau over antrekket. Men ikke denne frua nei, her er det antrekket til hotellfrokosten

Syns du hun så veldig sjuskete ut?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for omtale av kropp, spekulasjon og brukerdebatt.

Papirfly, mod.

Endret av Papirfly
Gjest Loffeliten
Skrevet

Det kommer vel reklameinnlegg for både slott og joggis, vil jeg tro. I grunnen ganske imponerende at de klarte å kombinere de to i ett innlegg, ikke en sammensetning jeg så komme. :dry: 

(Er vel samme opplegg som i bryllupet tidligere i høst der CBE var forlover, der det ble produsert innlegg med detaljerte beskrivelser og massevis med bilder fra Dalen hotell - men neida, aaaabsolutt ikke reklame. Noe sier meg at Fruen har fått oppholdet kraftig rabattert, i det minste.) 

Skrevet
35 minutter siden, Loffeliten skrev:

Det kommer vel reklameinnlegg for både slott og joggis, vil jeg tro. I grunnen ganske imponerende at de klarte å kombinere de to i ett innlegg, ikke en sammensetning jeg så komme. :dry: 

(Er vel samme opplegg som i bryllupet tidligere i høst der CBE var forlover, der det ble produsert innlegg med detaljerte beskrivelser og massevis med bilder fra Dalen hotell - men neida, aaaabsolutt ikke reklame. Noe sier meg at Fruen har fått oppholdet kraftig rabattert, i det minste.) 

Umulig. Da skulle det jo vært merket.

Og som fruen sier: Er det ikke merket, så er det ikke reklame.

• Liker 15
Gjest Zeitgeist
Skrevet
1 time siden, Amafalathiel skrev:

Umulig. Da skulle det jo vært merket.

Og som fruen sier: Er det ikke merket, så er det ikke reklame.

Det har hun jo sagt tidligere også. Men til tross for at CBE nektet vehement for at det var reklame, samt påstod å være i dialog med FO, så viser det seg jo nå i ettertid at både det ene og det andre var reklame. 

Og da er vi tilbake til CBEs hemsko - troverdighet. Den har hun egenhendig klart å styrte rett i bakken - med pauker, trompeter, og fyrverkeri. 

Skrevet (endret)

Synes det blir veldig vanskelig å skille mellom reklame og fortelling om opplevelser når det kommer til en så stor blogger med så stor tilhengerskare og innflytelse. Om opplevelsen er gratis eller betalt av egen lomme så er det vel det samme, det som blir fortalt om og skrevet om får en helsikkes stor gratis reklame som når flere tusen lesere i mange aldere, og noen vil garantert tjene på det. Og CBE har vel tidligere sagt at de ikke reklamerer, dvs lar noen tjene på seg gratis, så hvor står en da? 

Endret av Stjernekikkeren
Autokorekt
  • Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev:

... pauker, trompeter, og fyrverkeri. 

Sponset? :tunge1:

• Liker 5
Skrevet

Ser hun informerer om str på klær (joggedress) igjen. Og har så klart 34 i genser og 36 i bukse,men den er for stort!! Ser hvor ulike man er.. synes den heller ser litt liten ut til henne.

• Liker 28
Skrevet

Nå skal kaka bakes ja, med hjelp av sin mor. Får se hvor mange timer de bruker denne gangen da. 

• Liker 10
Skrevet

Hva skjer med detaljbildet av det som ser ut som diverse medisiner stappet inn i en liten eske på det ene bildet om lussekatter og risengrynsgrøt? Jeg regner med at det ikke er en del av frokostbuffeten på det svenske slottet?

• Liker 9
Skrevet
9 minutter siden, lenebu skrev:

Hva skjer med detaljbildet av det som ser ut som diverse medisiner stappet inn i en liten eske på det ene bildet om lussekatter og risengrynsgrøt? Jeg regner med at det ikke er en del av frokostbuffeten på det svenske slottet?

Dette reagerte jeg på også, er det "førstehjelpsskrin" til dagen derpå? Hva er hensikten med dette bildet tro? 

• Liker 6
Skrevet
38 minutter siden, lenebu skrev:

Jeg trodde først det var medisiner og tamponger, men tror kanskje det er vitamintilskudd på frokostbordet?

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...