Kollontaj Skrevet 29. september 2017 #40081 Skrevet 29. september 2017 1 time siden, Snøsøta skrev: Interessant definisjon av feminisme - frihet til å være og leve som man vil, inkludert å promotere livsvalg og handlinger som direkte motarbeider arbeidet med å oppnå like rettigheter for kvinner. Symbolet på kvinnefrigjøring er visst å bake cupcakes når man vil. Aldri har jeg sett så mange som har valgt å være hjemmeværende som et ledd i sin personlige frigjøringskamp som i det kommentarfeltet. Om de ikke selv fabrikkerer kommentarer lengre så er det noen andre som gjør det. På pur faan tenker jeg, og for å støtte opp om bloggsfærens grenseløse selvdigging på bekostning av samfunnsansvar, grunnleggende verdier og andres menneskeverd. Ikke bare for å støtte bloggerne, men for å bidra til å rettferdiggjøre trenden med å sette seg selv først, alltid. 👏🏻👏🏻👏🏻 3
Emilie112 Skrevet 29. september 2017 #40082 Skrevet 29. september 2017 3 timer siden, fina skrev: Hehe nå nekter hun for at saklige innspill i kommentarfeltet slettes eller avvises. Cute. Jeg tror det kan diskuteres hva som er saklig innspill.. så lenge det ikke er "fina" ol blir det nok ikke regnet som saklig.. 7
pøbelsara Skrevet 29. september 2017 #40083 Skrevet 29. september 2017 Superfeministen Caroline Berg Eriksen kjører beintradisjonell prinsessepynt til ettåringen. Rosa, prinsesse så langt øyet kan se, gitt. Det er helt og holdent hennes valg, selvsagt, men jeg fatter rett og slett ikke hvorfor hun ble så drit forbanna for st folk spurte om hun virkelig definerte seg som feminist. Fatter det ikke. man kan da ikke bare velge innholdet i en ideologi selv og så definere seg som det. Det blir som om vi skulle opprettet enevelde her i landet men valgt å kalle det folkestyre. Eller tilbe en gullkalv og insistere på at det het kristendom. 36
Gjest Snøsøta Skrevet 29. september 2017 #40084 Skrevet 29. september 2017 11 minutter siden, pøbelsara skrev: Superfeministen Caroline Berg Eriksen kjører beintradisjonell prinsessepynt til ettåringen. Rosa, prinsesse så langt øyet kan se, gitt. Det er helt og holdent hennes valg, selvsagt, men jeg fatter rett og slett ikke hvorfor hun ble så drit forbanna for st folk spurte om hun virkelig definerte seg som feminist. Fatter det ikke. man kan da ikke bare velge innholdet i en ideologi selv og så definere seg som det. Det blir som om vi skulle opprettet enevelde her i landet men valgt å kalle det folkestyre. Eller tilbe en gullkalv og insistere på at det het kristendom. Hørt om the Democratic Peoples Republic of North Korea? Vi kan jo kalle det den feministiske bloggen CBE, et familistyrt enevelde med hang til det teatralske hvor alt annet enn nesegrus beundring blir slått hardt ned på.
På besøk Skrevet 29. september 2017 #40085 Skrevet 29. september 2017 2 timer siden, Skribent skrev: De må gjerne drikke sprit 24/7 for min del altså, jeg skal ikke moralisere over drikkevaner - men en blogg som fronter sunn mat, trening, barn, familieidyll, vegetarmat og alt som er perfekt... på hvilken planet er det naturlig plutselig å begynne med whiskydrinker par-tre ganger i uka? Jeg må bare le av hvor «sofistikert» alt liksom skal være. Livet i villaen - vi sitter i «biblioteket» med cocktails når barna er i seng. Ække bøker her, men vi har barskap, da. Det neste blir leienbutler.no - «James er her et par ganger i uken, det er så maaaagisk å slippe å blande drinkene selv, og hvor adorable er ikke smokingen hans? Elsk på!» (Sorry, det renner over innimellom slett i vei... ) Herregud, nå lo jeg høyt på tbanen 😂 9
Gjest Kaktuspotte Skrevet 29. september 2017 #40086 Skrevet 29. september 2017 18 minutter siden, pøbelsara skrev: Superfeministen Caroline Berg Eriksen kjører beintradisjonell prinsessepynt til ettåringen. Rosa, prinsesse så langt øyet kan se, gitt. Det er helt og holdent hennes valg, selvsagt, men jeg fatter rett og slett ikke hvorfor hun ble så drit forbanna for st folk spurte om hun virkelig definerte seg som feminist. Fatter det ikke. man kan da ikke bare velge innholdet i en ideologi selv og så definere seg som det. Det blir som om vi skulle opprettet enevelde her i landet men valgt å kalle det folkestyre. Eller tilbe en gullkalv og insistere på at det het kristendom. De barna er jo nesten for kongelig å regne når det kommer til klær og feiringer. Små prinsesser som kan pyntes og dolles med.
BellaSwan Skrevet 29. september 2017 #40087 Skrevet 29. september 2017 Bare lurer på en ting...er frua sponset av Nespresso eller noen av de andre kaffeleverandørene? Eller er det evige maset om hvor avhengig hun er av kaffe og de utallige bildene av kaffekopper et "ongoing" rop om kaffespons? 6
Pikachuchu Skrevet 29. september 2017 #40088 Skrevet 29. september 2017 1 time siden, Kaktuspotte skrev: De barna er jo nesten for kongelig å regne når det kommer til klær og feiringer. Små prinsesser som kan pyntes og dolles med. Det er nok i hvert fall det inntrykket de ønsker å gi. Kongelige, og langt mindre kjente personligheter verner jo om barnas privatliv med nebb og klør. CBE derimot, selger barna sine til høystbydende hoffleverandør av hva det nå måtte være... Det eneste mor forsvarer i kommentarfeltet er sitt eget valg til å gjøre hva hun vil. #feminist #veitalltidbest 13
Crash Skrevet 29. september 2017 #40089 Skrevet 29. september 2017 Og så planlegges det ballonger igjen. Med helium, mon tro? 10
Gjest Kaktuspotte Skrevet 29. september 2017 #40090 Skrevet 29. september 2017 7 minutter siden, Mädchen skrev: Bare lurer på en ting...er frua sponset av Nespresso eller noen av de andre kaffeleverandørene? Eller er det evige maset om hvor avhengig hun er av kaffe og de utallige bildene av kaffekopper et "ongoing" rop om kaffespons? Jeg har ikke sett eller hørt om lignende kaffeavhengighet. Det er nesten sykelig
BellaSwan Skrevet 29. september 2017 #40091 Skrevet 29. september 2017 5 minutter siden, Kaktuspotte skrev: Jeg har ikke sett eller hørt om lignende kaffeavhengighet. Det er nesten sykelig Det er derfor jeg tenker at tigging om spons er inne i bildet. For ja, det er litt overkill, for å si det mildt. 6
Pikachuchu Skrevet 29. september 2017 #40092 Skrevet 29. september 2017 21 minutter siden, Crash skrev: Og så planlegges det ballonger igjen. Med helium, mon tro? Det er vel praktisk talt garantert med helium! 9
Gjest nicecar Skrevet 29. september 2017 #40093 Skrevet 29. september 2017 5 timer siden, pøbelsara skrev: Superfeministen Caroline Berg Eriksen kjører beintradisjonell prinsessepynt til ettåringen. Rosa, prinsesse så langt øyet kan se, gitt. Det er helt og holdent hennes valg, selvsagt, men jeg fatter rett og slett ikke hvorfor hun ble så drit forbanna for st folk spurte om hun virkelig definerte seg som feminist. Fatter det ikke. man kan da ikke bare velge innholdet i en ideologi selv og så definere seg som det. Det blir som om vi skulle opprettet enevelde her i landet men valgt å kalle det folkestyre. Eller tilbe en gullkalv og insistere på at det het kristendom. Hun skrev at ingen eier begrepet feminisme, så ifølge henne så kan tydeligvis gud og hvermann kalle seg feminist.
Gjest nicecar Skrevet 29. september 2017 #40094 Skrevet 29. september 2017 (endret) 7 timer siden, Skribent skrev: De må gjerne drikke sprit 24/7 for min del altså, jeg skal ikke moralisere over drikkevaner - men en blogg som fronter sunn mat, trening, barn, familieidyll, vegetarmat og alt som er perfekt... på hvilken planet er det naturlig plutselig å begynne med whiskydrinker par-tre ganger i uka? Jeg må bare le av hvor «sofistikert» alt liksom skal være. Livet i villaen - vi sitter i «biblioteket» med cocktails når barna er i seng. Ække bøker her, men vi har barskap, da. Det neste blir leienbutler.no - «James er her et par ganger i uken, det er så maaaagisk å slippe å blande drinkene selv, og hvor adorable er ikke smokingen hans? Elsk på!» (Sorry, det renner over innimellom slett i vei... ) De prøver så sterkt å leve et skikkelig overklasseliv med alt som kommer med. For alt det vi vet så liker ikke CBE Whiskey Sour engang, men fordi det står skrevet i en eller annen idiotisk mal om hvordan leve i sus og dus, at det er classy, så skal de faen meg drikke det de også! Endret 29. september 2017 av nicecar
Gjest Topptur Skrevet 29. september 2017 #40095 Skrevet 29. september 2017 Akkurat nå, nicecar skrev: De prøver å sterkt å leve et skikkelig overklasseliv med alt som kommer med. For alt det vi vet så liker ikke CBE Whiskey Sour, men fordi det står skrevet i en eller annen idiotisk mal om hvordan leve i sus og dus, at det er classy, så skal de faen meg drikke det de også! Men drinken tar seg jo så godt ut! Og så får de bruke de fiiiine glassene.
MissLucy Skrevet 29. september 2017 #40096 Skrevet 29. september 2017 1 minutt siden, nicecar skrev: De prøver så sterkt å leve et skikkelig overklasseliv med alt som kommer med. For alt det vi vet så liker ikke CBE Whiskey Sour engang, men fordi det står skrevet i en eller annen idiotisk mal om hvordan leve i sus og dus, at det er classy, så skal de faen meg drikke det de også! Hehe må le 😆. Hun har igrunnen alltid slått meg som en typisk pepsi maxdame. 18
Gjest nicecar Skrevet 29. september 2017 #40097 Skrevet 29. september 2017 Akkurat nå, Topptur skrev: Men drinken tar seg jo så godt ut! Og så får de bruke de fiiiine glassene. Oh yes! Er bare snakk om tid før de installerer permanent fiolin-musikk som spilles i bakgrunnen i alle rommene i huset 24/7. Mer overklasse enn det kan det ikke bli.
Gjest nicecar Skrevet 29. september 2017 #40098 Skrevet 29. september 2017 1 minutt siden, Amafalathiel skrev: Hehe må le 😆. Hun har igrunnen alltid slått meg som en typisk pepsi maxdame. For alt det vi vet så er hun nettopp det. Men sånt kan jo ikke komme ut på bloggen, det hadde vært en skandale og totalødelagt deres renommé.
MissLucy Skrevet 29. september 2017 #40099 Skrevet 29. september 2017 Akkurat nå, nicecar skrev: For alt det vi vet så er hun nettopp det. Men sånt kan jo ikke komme ut på bloggen, det hadde vært en skandale og totalødelagt deres renommé. Var der ikke et bilde vi fniste av en gang, der hun poserte med vinglasset, mens du tydelig kunne skimte pepsi maxflaska bak vinkjøleren 🤔? 9
Gjest nicecar Skrevet 29. september 2017 #40100 Skrevet 29. september 2017 Akkurat nå, Amafalathiel skrev: Var der ikke et bilde vi fniste av en gang, der hun poserte med vinglasset, mens du tydelig kunne skimte pepsi maxflaska bak vinkjøleren 🤔? Haha, mulig det!
Fremhevede innlegg