Gjest Kaktuspotte Skrevet 4. september 2017 #38861 Skrevet 4. september 2017 Jeg synes den kjolen hun hadde i bryllupet var utrolig flott. Den kledde C utrolig bra, og hun var bare smashing.
Pikachuchu Skrevet 4. september 2017 #38862 Skrevet 4. september 2017 Kjolen i seg selv er fin, snittet og fargen passet veldig fint til henne. Broderiet ser ut som noe som er røsket av en gammel stol... altfor grovt til en sånn dus og delikat kjole. 3
Gjest Bloggleseren Skrevet 4. september 2017 #38863 Skrevet 4. september 2017 Fantastisk kjole på bruden også: Vræl, min indre prinsesse vil ut og være med på moroa.
KBNS Skrevet 4. september 2017 #38864 Skrevet 4. september 2017 På 3.9.2017 den 13.23, Kollontaj skrev: Jo, men den bruker hun da ikke ofte ellers. Hun bruker det så og si hver gang hun er et annet sted enn hjemme. Når hun er i Oslo, er det alltid stedsetikett med hvor i Oslo hun befinner seg, gjerne flere steder og. Har også sett henne bruke den flere ganger i Skien. Akkurat når det kommer til hotellet og bryllupet, så tror jeg faktisk ikke at det er sponset. Rimelig spesielt av et hotell å sponse forloveren til bruden med hotellrom? Og i akkurat dette tilfellet så har jeg forståelse for at hun vil vise frem hvor fint det er der. Sikkert et fint sted, og hun er der i en gledelig anledning. Enig i at mye av det fotballfrue gjør ikke er helt etter boka, men akkurat i dette tilfellet tror jeg nok hun oppriktig har hatt en fin (usponset) helg. 9
Gjest xx girl xx Skrevet 4. september 2017 #38865 Skrevet 4. september 2017 For engangs skyld har jeg vært innom bloggen. Til og med to ganger på samme dag 🙈 Det kjole innlegget. Var ikke det merket som reklame tidligere?
MorUgle Skrevet 4. september 2017 #38866 Skrevet 4. september 2017 2 timer siden, Bloggleseren skrev: Enig. Den var helt fantastisk - dobbeltommel opp! Alle blir fine med redigering av bilder.... 2
Inocybe Skrevet 4. september 2017 #38867 Skrevet 4. september 2017 Jeg liker kjolen CBE kler pudderrosa. 8
Stjernekikkeren Skrevet 4. september 2017 #38868 Skrevet 4. september 2017 Flott brud, og Caroline var veldig fin også, ikke helt enig med broderiet som er litt kraftig til den forsiktige og duse kjolen, men ser fint ut. 5
Gjest Topptur Skrevet 4. september 2017 #38869 Skrevet 4. september 2017 7 minutter siden, MorUgle skrev: Alle blir fine med redigering av bilder.... Hva får du ut av kommentarer som dette? Det er greit å være kritisk, smålig er noe annet.
Unagi Skrevet 4. september 2017 #38870 Skrevet 4. september 2017 Kjolen var veldig fin synes jeg, og Caroline kledde den godt 5
pøbelsara Skrevet 4. september 2017 #38871 Skrevet 4. september 2017 Kjolen er fin og bruden er vakker og cbe er en kjempesøt jente. Men hun burde bare slutte med den contouringen, det ser ikke bra ut. 15
Emmelise Skrevet 4. september 2017 #38872 Skrevet 4. september 2017 Jeg fant samme kjolen i en britisk webshop (Produkt navn Sherri Hill 51249), bare sånn for å sjekke hva den koster. £660 pund. Også kan man jo tenke seg hva den koster i Norge etter toll, moms og mellomlegg til butikken... 5
Gjest Njuta Skrevet 4. september 2017 #38873 Skrevet 4. september 2017 7 minutter siden, pøbelsara skrev: Kjolen er fin og bruden er vakker og cbe er en kjempesøt jente. Men hun burde bare slutte med den contouringen, det ser ikke bra ut. Oi, nå så jeg det! Hun er jo helt hvitflekkete i ansiktet!
minimymlen Skrevet 4. september 2017 #38874 Skrevet 4. september 2017 5 minutter siden, pøbelsara skrev: Kjolen er fin og bruden er vakker og cbe er en kjempesøt jente. Men hun burde bare slutte med den contouringen, det ser ikke bra ut. Det er contouring, ja? Reagerte også på "noe" i fjeset hennes som ikke så naturlig ut. Veldig fin kjole, kler henne i både farge og fasong Og synes også at den matcher kjolen til bruden 7
Torden Skrevet 4. september 2017 #38875 Skrevet 4. september 2017 Synes ikke vinkelen er bra for bruden, men det bryr vel ikke LKE seg om!?! Synes også forloveren er for hardt sminket i forhold til bruden, siden det er bruden som skal skinne på slike bilder. 24
Piggi Skrevet 4. september 2017 #38876 Skrevet 4. september 2017 På 30.8.2017 den 21.01, Levina skrev: Stå til ansvar for det man skriver ved at folk da kan reagerer på hva hun skriver. Hva er det ikke CBE og LK ikke har stått til ansvar for? Dette var ikke en straffesak. Det som kunne ha skjedd, var at de mistet tilliten til sine lesere. Det har leserne tydligvis ikke gjort. Jeg ser ihverfall etter det som skjedde dengang, at her er det en blogger som virkelige har stått på for å kunne gi leserne fortsatt et godt produkt, og hun har lykkes. Som den type blogger hun er, så er det stor kvalitet på det hun leverer og folk klikker seg inn dag etter dag, også dere tydligvis. God bedring.... 9
CoolSistah Skrevet 4. september 2017 #38877 Skrevet 4. september 2017 On 30.8.2017 at 3:25 PM, xx girl xx said: Jeg kan forstå at mange liker bloggen. Ser man overfladisk på det, er det jo en koselig blogg. Men da må man se bort fra kommentarjuks, manglende merking, eksponering av barn, usunt kroppsfokus osv osv. Det triste er at de hadde klart det så mye bedre ved å være ærlige. Hvis bloggen skal overleve, bør de ta noen store grep. Hadde de det, egentlig? Jeg ser for meg at KG hjelper på businessen mer enn noe annet. For å ta meg selv som eksempel; jeg hadde sluttet å lese bloggen i 2010, om det ikke var for trådene her inne. Det er min guilty pleasure. Den gangen var det først og fremst sladring og baksnakking det gikk i (såvidt jeg kan huske), mens det nå blir kastet lys over lovbrudd, det blir reflektert rundt de etiske sidene ved blogging som yrke og eksponering av mennesker som ikke kan samtykke, korrekt merking, osv. Jeg har lært veldig mye av bidragsyterne i tråden her, og den har fått meg til å bry meg om ting jeg tidligere trodde var uviktige. "Hvorfor er det så viktig", liksom. Men tråden hadde jo ikke vært interessant uten bloggen, og motsatt. Tenk så mange av kvinneguidens brukere som sikkert har sett disse trådene gang på gang, uten å vite hvem FF er. Før de bestemte seg for å sjekke hvem som engasjerer sånn- "what all the fuzz is about". Så fortsetter de å lese den, fordi den jo kan være et ok tidsfordriv/pauseunderholdning. 7
Gjest Skribent Skrevet 4. september 2017 #38878 Skrevet 4. september 2017 9 minutter siden, CoolSistah skrev: Hadde de det, egentlig? Jeg ser for meg at KG hjelper på businessen mer enn noe annet. For å ta meg selv som eksempel; jeg hadde sluttet å lese bloggen i 2010, om det ikke var for trådene her inne. Det er min guilty pleasure. Den gangen var det først og fremst sladring og baksnakking det gikk i (såvidt jeg kan huske), mens det nå blir kastet lys over lovbrudd, det blir reflektert rundt de etiske sidene ved blogging som yrke og eksponering av mennesker som ikke kan samtykke, korrekt merking, osv. Jeg har lært veldig mye av bidragsyterne i tråden her, og den har fått meg til å bry meg om ting jeg tidligere trodde var uviktige. "Hvorfor er det så viktig", liksom. Men tråden hadde jo ikke vært interessant uten bloggen, og motsatt. Tenk så mange av kvinneguidens brukere som sikkert har sett disse trådene gang på gang, uten å vite hvem FF er. Før de bestemte seg for å sjekke hvem som engasjerer sånn- "what all the fuzz is about". Så fortsetter de å lese den, fordi den jo kan være et ok tidsfordriv/pauseunderholdning. Hvis det til slutt medfører ren folkeopplysning og at bloggerne blir en smule mer bevisste sine roller så kan det fort være verdt det.
Fremhevede innlegg